abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169881115
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:46 schreef Brammess het volgende:

[..]

Kom op, het was gewoon rood. En 1, misschien 2 wedstrijden waren wel rechtvaardigd.
Het was geen rood.
  Moderator donderdag 30 maart 2017 @ 10:51:05 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169881128
http://www.ad.nl/nederlan(...)klassieker~a59e4bb5/

Hier staat overigens wel iets interessants, namelijk :
quote:
Opnieuw beroep aantekenen is zinloos. Dat kan alleen via het CAS, het internationale sporttribunaal, maar zo’n procedure heeft geen opschortende werking voor de straf. Dat betekent dat Vilhena hoe dan ook niet kan spelen tegen Ajax.
Wanneer Feyenoord/van Benthem echt vindt dat er hier onrecht is aangedaan, tekenen ze natuurlijk beroep aan. Anders is het natuurlijk zo klaar als een klontje dat het ze alleen maar te doen was om de wedstrijd tegen Ajax te kunnen spelen.

Feyenoord/van Benthem boet aan geloofwaardigheid in wanneer ze nu niet naar Cas stappen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_169881149
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wanneer Feyenoord/van Benthem echt vindt dat er hier onrecht is aangedaan, tekenen ze natuurlijk beroep aan. Anders is het natuurlijk zo klaar als een klontje dat het ze alleen maar te doen was om de wedstrijd tegen Ajax te kunnen spelen.

Feyenoord/van Benthem boet aan geloofwaardigheid in wanneer ze nu niet naar Cas stappen.
Ik zou dat persoonlijk zeker doen. Principe kwestie van maken.
  Moderator donderdag 30 maart 2017 @ 10:52:17 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169881155
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zou dat persoonlijk zeker doen. Principe kwestie van maken.
Ik ook :)
4045
onlogisch
pi_169881166
quote:

[..]

Hoe zou dat werken als je wordt vrijgesproken? Zou je dan korting krijgen op de volgende straf?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator donderdag 30 maart 2017 @ 10:53:44 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169881182
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hoe zou dat werken als je wordt vrijgesproken? Zou je dan korting krijgen op de volgende straf?
Geen idee. Maar Feyenoord vindt het onterecht dat ze een straf hebben gekregen voor Vilhena. Daarom gingen ze in hoger beroep. Dan moet je nu tot het bittere einde doorgaan ook. Ondanks dat het geen verandering in de schorsing aanbrengt.
4045
onlogisch
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:54:21 #57
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169881192
quote:

[..]

:D

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 30 maart 2017 @ 11:54:05 #58
35723 crew  GGMM
pi_169882184
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Zowel Makkelie als de KNVB waarnemer vonden het geen rood, Hans.
Haha mad
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169882341
Het begint allemaal wel een beetje sneu te worden van Feyenoord kant. Deal with it
pi_169882564
Iedereen is tegen ons. :'(
Groot fan van User Wotte
  Forum Admin donderdag 30 maart 2017 @ 12:13:12 #61
35723 crew  GGMM
pi_169882573
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:02 schreef hafcfan het volgende:
Het begint allemaal wel een beetje sneu te worden van Feyenoord kant. Deal with it
Eens. Iemand geeft een elleboogstoot en wordt geschorst. Bijzonder hoe sommigen zich toch benadeeld voelen..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:27:27 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169882901
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eens. Iemand geeft een elleboogstoot en wordt geschorst. Bijzonder hoe sommigen zich toch benadeeld voelen..
Het gaat er vooral om dat je hem op basis van gisteren eigenlijk niet meer kan schorsen.

Twee wedstrijden had ik bij voorbaat ook al terecht gevonden. Met 3 schoot de aanklager zichzelf in de voet, met deze wanvertoning als gevolg. Dat is het hele punt natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_169882918
quote:
Ja, stel je voor dat je een mening hebt.
pi_169883293
Tsja, toch een wedstrijd eraf gekregen en Tonny zou de Klassieker ook missen als je de originele straf meteen geaccepteerd had. Daarnaast mist hij Go Ahead thuis in plaats van Heerenveen uit. Alleen daarom heeft het beroep al nut gehad. Ik had geen vrijspraak verwacht van te voren, 2 duels is prima. Dat Makkelie het geel vond en hij genegeerd wordt is dan wel weer een beetje vreemd.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_169883676
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:48 schreef Pascalus het volgende:
Tsja, toch een wedstrijd eraf gekregen en Tonny zou de Klassieker ook missen als je de originele straf meteen geaccepteerd had. Daarnaast mist hij Go Ahead thuis in plaats van Heerenveen uit. Alleen daarom heeft het beroep al nut gehad. Ik had geen vrijspraak verwacht van te voren, 2 duels is prima. Dat Makkelie het geel vond en hij genegeerd wordt is dan wel weer een beetje vreemd.
Couldn't agree more, alleen vind ik dat laatste niet een beetje vreemd, maar heel erg vreemd. Ze negeren hem compleet
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:29:37 #66
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_169884109
quote:
Dit.
Snelle Egel
pi_169884170
quote:
Het is sowieso al best sneu dat ze tegen alles in beroep gaan omdat hun huisjurist een tikfoutje kan vinden in een document.
  Moderator donderdag 30 maart 2017 @ 13:44:52 #68
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_169884458
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat je een mening hebt.
HET IS EEN COMPLOT, KNJB WIL DAT AJAX KAMPIOEN WORDT

Tot zover de mening van alle Feyenoorders.
pi_169884663
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:49 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

HET IS EEN COMPLOT, KNJB WIL DAT AJAX KAMPIOEN WORDT

Tot zover de mening van alle Feyenoorders.
Ja, die woorden zijn al zo vaak gevallen hier.
pi_169885317
quote:
9s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:32 schreef Brammess het volgende:

[..]

Het is sowieso al best sneu dat ze tegen alles in beroep gaan omdat hun huisjurist een tikfoutje kan vinden in een document.
Dat vind ik zo'n onzin, wat jij nu zegt. Als je denkt dat er winst te behalen valt moet je gewoon in beroep gaan. Dat recht heb je. Als een club zelf een wedstrijdformuliertje niet goed invult kunnen ze bijvoorbeeld uit de beker gegooid worden (dat gebeurde bijna met Kozakken Boys of zo) dus mag je er ook wel wat van zeggen als de KNVB z'n huiswerk niet doet. Waarom moet je zo'n straf maar accepteren? Omdat dat netjes is en je graag het braafste jongetje van de klas wil zijn? Als club moet je gewoon doen wat je het beste uitkomt. Dat geldt voor alle clubs en niet alleen Feyenoord. Als je altijd zo'n schorsing maar accepteert kan de KNVB ook lekker doen waar ze zin in hebben, voor niks schorsingen uitdelen en hun eigen regels niet naleven omdat niemand ze op de vingers tikt.

Neemt niet weg dat ik de schorsing van Vilhena wel terecht vind hoor.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_169888619
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:40 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n onzin, wat jij nu zegt. Als je denkt dat er winst te behalen valt moet je gewoon in beroep gaan. Dat recht heb je. Als een club zelf een wedstrijdformuliertje niet goed invult kunnen ze bijvoorbeeld uit de beker gegooid worden (dat gebeurde bijna met Kozakken Boys of zo) dus mag je er ook wel wat van zeggen als de KNVB z'n huiswerk niet doet. Waarom moet je zo'n straf maar accepteren? Omdat dat netjes is en je graag het braafste jongetje van de klas wil zijn? Als club moet je gewoon doen wat je het beste uitkomt. Dat geldt voor alle clubs en niet alleen Feyenoord. Als je altijd zo'n schorsing maar accepteert kan de KNVB ook lekker doen waar ze zin in hebben, voor niks schorsingen uitdelen en hun eigen regels niet naleven omdat niemand ze op de vingers tikt.

Neemt niet weg dat ik de schorsing van Vilhena wel terecht vind hoor.
Je moet als club inderdaad pakken wat er te winnen valt, dat geef ik je.

Als inderdaad zo'n Elia vorig seizoen in een verdwaald potje bij jong wat begaat en hij krijgt daarvoor rood dan moet je daar inderdaad je winst op pakken, maar ik doel meer op het feit dat een Kramer vorig seizoen gewoon 3x minimaal geschorst had moeten worden. Je kan je als club ook gewoon neerleggen bij het feit dat hij zich gewoon heeft misdragen en dat een schorsing klopt.

Voorbeeldfunctie enzo :P

Maar met Vilhena's case vind ik het wel te relativeren. De een ziet een elleboog, de ander een natuurlijke beweging, dat mag je best uitvechten. Maar als een speler echt nauwdrukkelijk een elleboog maakt om een speler te blesseren dan moet je je als club gewoon erbij neerleggen vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')