Wat een partij aanname's in één post.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:31 schreef tompsv18 het volgende:
Makkelie is als politieagent werkzaam in Rotterdam, die is dus flink bedreigd. Die aanklaagster trouwens ook volgens Joep Schreuder in Nieuwsuur, wat een volk
Alleen dat Makkelie bedreigd zou zijn inderdaad, de rest zijn gewoon feiten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een partij aanname's in één post.
Oh, ik dacht dat de aanklager een man wasquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen dat Makkelie bedreigd zou zijn inderdaad, de rest zijn gewoon feiten.
Ik ben niet de enigequote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zag net beelden van de NOS waarop te zien was dat zij met Bas, Tonny en Joris naar de auto liep. De aanklager is trouwens gewoon een kerel.
Jammer dat de aanklager toch geen vrouw bleek te zijn maar gewoon een man. Naam onbekend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:31 schreef tompsv18 het volgende:
Makkelie is als politieagent werkzaam in Rotterdam, die is dus flink bedreigd. Die aanklaagster trouwens ook volgens Joep Schreuder in Nieuwsuur, wat een volk
Treintje pakken?quote:
Hoe werkt dat? Vanuit wie kan de aanklacht komen? En is het dan toevallig degene die als eerste aanklaagt degene die wordt behandeld?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat de aanklager toch geen vrouw bleek te zijn maar gewoon een man. Naam onbekend.
Ik snap je vraag niet echt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Vanuit wie kan de aanklacht komen? En is het dan toevallig degene die als eerste aanklaagt degene die wordt behandeld?
Dummiequote:
De KNVB klaagt aan, en stelt een aanklager aanquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Vanuit wie kan de aanklacht komen? En is het dan toevallig degene die als eerste aanklaagt degene die wordt behandeld?
Dat de aanklager onbekend is. Van welke partij kan deze komen dan? Of in principe gewoon iedereen?quote:
Oké dank. Vandaar dat er zo'n gepruts is dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De KNVB klaagt aan, en stelt een aanklager aan
Wat ace zegtquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat de aanklager onbekend is. Van welke partij kan deze komen dan? Of in principe gewoon iedereen?
Ik weet ook niet of die bij de uitspraak aanwezig mogen zijn, lijkt me wel, maar dan verwacht je idd wel updates...quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:10 schreef onlogisch het volgende:
Die Gouka of krabby tweet ook helemaal niet met een update over de laatste stand van zaken
Volgens mij is de uitspraak gewoon een mailtje naar Joris.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of die bij de uitspraak aanwezig mogen zijn, lijkt me wel, maar dan verwacht je idd wel updates...
Juan Perea y Monsuwé @juantarctica 8m8 minutes agoquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:14 schreef Brammess het volgende:
Jongens?
https://twitter.com/hendrikshelene/status/847356973922230272
quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:15 schreef Caland het volgende:
Nog niet officieel, maar Vilhena mist klassieker
Het is krabby. Die tweets geloof je toch niet?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:17 schreef Brammess het volgende:
Hahahahahaha hoe de fuck kan je hem niet niet vrijspreken na gisteren
't Is een Joods complot, ik zeg het je.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:17 schreef Brammess het volgende:
Hahahahahaha hoe de fuck kan je hem niet niet vrijspreken na gisteren
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:17:53Vilhena ontbreekt zondag in de Klassieker. Beroepscommissie schorst speler Feyenoord voor 3 duels waarvan 1 voorwaardelijk. #ajafey reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |