Wat een partij aanname's in één post.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:31 schreef tompsv18 het volgende:
Makkelie is als politieagent werkzaam in Rotterdam, die is dus flink bedreigd. Die aanklaagster trouwens ook volgens Joep Schreuder in Nieuwsuur, wat een volk
Alleen dat Makkelie bedreigd zou zijn inderdaad, de rest zijn gewoon feiten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een partij aanname's in één post.
Oh, ik dacht dat de aanklager een man wasquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen dat Makkelie bedreigd zou zijn inderdaad, de rest zijn gewoon feiten.
Ik ben niet de enigequote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zag net beelden van de NOS waarop te zien was dat zij met Bas, Tonny en Joris naar de auto liep. De aanklager is trouwens gewoon een kerel.
Jammer dat de aanklager toch geen vrouw bleek te zijn maar gewoon een man. Naam onbekend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:31 schreef tompsv18 het volgende:
Makkelie is als politieagent werkzaam in Rotterdam, die is dus flink bedreigd. Die aanklaagster trouwens ook volgens Joep Schreuder in Nieuwsuur, wat een volk
Treintje pakken?quote:
Hoe werkt dat? Vanuit wie kan de aanklacht komen? En is het dan toevallig degene die als eerste aanklaagt degene die wordt behandeld?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat de aanklager toch geen vrouw bleek te zijn maar gewoon een man. Naam onbekend.
Ik snap je vraag niet echt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Vanuit wie kan de aanklacht komen? En is het dan toevallig degene die als eerste aanklaagt degene die wordt behandeld?
De KNVB klaagt aan, en stelt een aanklager aanquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Vanuit wie kan de aanklacht komen? En is het dan toevallig degene die als eerste aanklaagt degene die wordt behandeld?
Dat de aanklager onbekend is. Van welke partij kan deze komen dan? Of in principe gewoon iedereen?quote:
Oké dank. Vandaar dat er zo'n gepruts is dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De KNVB klaagt aan, en stelt een aanklager aan
Wat ace zegtquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat de aanklager onbekend is. Van welke partij kan deze komen dan? Of in principe gewoon iedereen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |