Geen eten bestellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:53 schreef LA_niner het volgende:
Ga morgen met vriend naar Antwerpen, hij heeft gereserveerd bij een Libanees maar wil geen geld uitgeven aan eten dat niet tof is. Hoe is dat te fixen zonder dat te zeggen?
De combover begint ook te breken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hij wordt wel kaal zeg.
[ afbeelding ]
Buikpijn faken, even met je vinger aan je uvula kietelen en wat braaksel ophoesten voor de geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:53 schreef LA_niner het volgende:
Ga morgen met vriend naar Antwerpen, hij heeft gereserveerd bij een Libanees maar wil geen geld uitgeven aan eten dat niet tof is. Hoe is dat te fixen zonder dat te zeggen?
Meer iets voor Rutte eigenlijk hè.quote:
watquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:53 schreef LA_niner het volgende:
Dit:quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat is een goede reden om dat te doen?
quote:hij heeft gereserveerd bij een Libanees maar wil geen geld uitgeven aan eten dat niet tof is.
Geen honger. Reisje naar Antwerpen was al duur genoeg dat het geld op is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Meer iets voor Rutte eigenlijk hè.
Gewoon nu zeggen dat je Libanees eten niet zo lekker vindt zodat je vriend het restaurant kan afbellen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Het heeft niet met politieke onervarenheid te makenquote:
De maidenspeech is de eerste bijdrage / toespraak van een Tweede Kamerlid. Normaal geldt daarbij de regel dat de spreker dan geen interrupties krijgt (dus niet wordt onderbroken).quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:56 schreef Fylax het volgende:
Zo'n maidenspeech, wordt dat willekeurig gehouden ofzo?
En wat denk jij van wat voor soort verwende huize de gemiddelde groenlinksjongere komt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die ouders hebben wel echt gefaald in de naamgeving, Anne-Fleur is per definite een blonde VWO hockeyslet die VVD stemt net als papa en mama en op haar Vespa de straten onveilig maakt.
Wil eten maar niet Libanees.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Buikpijn faken, even met je vinger aan je uvula kietelen en wat braaksel ophoesten voor de geloofwaardigheid.
Ofwel: een 'tara-singh-varma'tje' doen, om het hier maar ontopic te houden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Buikpijn faken, even met je vinger aan je uvula kietelen en wat braaksel ophoesten voor de geloofwaardigheid.
Niks mis met GL.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat denk jij van wat voor soort verwende huize de gemiddelde groenlinksjongere komt?
Daar kunnen we heeeeeeel lang over discuzeuren.quote:
Catootjequote:
Dus van Thierry zo is ook een maidenspeech?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De maidenspeech is de eerste bijdrage / toespraak van een Tweede Kamerlid. Normaal geldt daarbij de regel dat de spreker dan geen interrupties krijgt (dus niet wordt onderbroken).
Asscher was minister, maar is nooit Tweede Kamerlid geweest. Dit was dus zijn eerste speech.
Ja wel goed doordacht. En niet tenenkrommend zoals Jolande Sap zou doen.quote:
If you're not a liberal when you're 25, you have no heart. If you're not a conservative by the time you're 35, you have no brain.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ach ja, iedereen was ooit naïef.
Zelfs een zak meel had het beter gedaan dan dat macrobiotische koudgeperste sapje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja wel goed doordacht. En niet tenenkrommend zoals Jolande Sap zou doen.
Ja. (Hoewel moet worden opgemerkt dat Baudet al eens het woord heeft gevoerd in de Kamer als initiatiefnemer van het burgerinitiatief Oekraïne-referendum. Maar dat was als externe spreker, niet als Kamerlid)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus van Thierry zo is ook een maidenspeech?
Wil wel eten omdat ze daar eten hebben dat in nl niet is, ga wellicht zegge dat dat eten bedorven is en zodoende niet meer eet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen honger. Reisje naar Antwerpen was al duur genoeg dat het geld op is.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:56 schreef Fylax het volgende:
Zo'n maidenspeech, wordt dat willekeurig gehouden ofzo?
Thierry gaat gewoon Piano Sonata No.2 Mvt I van Chopin op zijn vleugel verkondigen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus van Thierry zo is ook een maidenspeech?
Wat? Dat kan je niet maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:10 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wil wel eten omdat ze daar eten hebben dat in nl niet is, ga wellicht zegge dat dat eten bedorven is en zodoende niet meer eet.
Hij ziet er wat gezet uit.quote:
Doen!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:10 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wil wel eten omdat ze daar eten hebben dat in nl niet is, ga wellicht zegge dat dat eten bedorven is en zodoende niet meer eet.
hij is nogal opdringerig, wil bij veel te dure plaatsen in zuid eten, ben meer een patatpersoon.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gewoon nu zeggen dat je Libanees eten niet zo lekker vindt zodat je vriend het restaurant kan afbellen?
Hij is gewoon aan het bulken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
er zit een dikke sixpack onder zijn pak ja
Waarom is dat zo erg? Hij stelt toch een vraag? Had jij als 17-jarige alle wijsheid al in pacht?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij kennelijk niet weet wat een een maidenspeech überhaupt inhoudt.
Dat klopt, en dat kan gebeuren. Waarom dat dan grappig is, snap ik niet. Zo grappig is dat niet. Je zou ook blij kunnen zijn dat iemand zich interesseert in bepaalde onderwerpen en daarover vragen stelt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij kennelijk niet weet wat een een maidenspeech überhaupt inhoudt.
obv.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doen!Laat je ons weten hoe het afloopt?
Wat schrijft de Jerusalem Post eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen van beide. Wat een draken.
Dat is oplichting en strafbaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:10 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Die Sturgeon lijkt echt op een aardappel. May vind ik op de een of andere manier wel geil overkomen altijd.quote:
64 mijl. Ze zijn er al bijna!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)-distance/index.html
Koopje.
Ik vond het erg grappig toen dat zo op z'n vmbo's vroeg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat kan gebeuren. Waarom dat dan grappig is, snap ik niet. Zo grappig is dat niet. Je zou ook blij kunnen zijn dat iemand zich interesseert in bepaalde onderwerpen en daarover vragen stelt.
Vraag aan mijn hele school wat een maidenspeech is en ik verwacht misschien een handjevol, misschien nog niet eens, leerlingen die het weten.
Dus zo gek is het niet, remlof.
Twee Israëlische studenten zijn bij een crash omgekomen in Roemenië.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat schrijft de Jerusalem Post eigenlijk?
Mexicanen zijn te lui om er omheen te gaan he.quote:
Wat houdt dat in, op z'n vmbo's?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het erg grappig toen dat zo op z'n vmbo's vroeg.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:16 schreef YazooW het volgende:
May vind ik op de een of andere manier wel geil overkomen altijd
Ik denk dat ik vanavond iets mexicaans ga maken, om de start van de muur te vieren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mexicanen zijn te lui om er omheen te gaan he.
?.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ofwel: een 'tara-singh-varma'tje' doen, om het hier maar ontopic te houden.
Dacht dat je het ludiek bedoelde, maar je bent dus alleen aan het aanvallen en beledigen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Een vraag die zo dom is dat je weet dat het nooit wat met de vraagsteller gaat worden.
Als groen niet gaatquote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
En ik had tijdens Thieme niet goed geluisterd. Pleitte ze echt voor een zakenkabinet?
Volgens mij noemde ze het een onafhankelijk kabinet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
En ik had tijdens Thieme niet goed geluisterd. Pleitte ze echt voor een zakenkabinet?
Ik zou er gewoon ver boven blijven staan. Je bent 17, hij is iets van 42-43 of zo. Maar je gedraagt je volwassener dan hij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dacht dat je het ludiek bedoelde, maar je bent dus alleen aan het aanvallen en beledigen.
Jammer.
Jammer voor je.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dacht dat je het ludiek bedoelde, maar je bent dus alleen aan het aanvallen en beledigen.
Jammer.
Jij moet je ook werkelijk overal tegenaan bemoeien hè?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon ver boven blijven staan. Je bent 17, hij is iets van 42-43 of zo. Maar je gedraagt je volwassener dan hij.
Bedoel ergens anders een wafel eten en dan net doen alsof die je maagpijn heeft gegeven waardoor je geen honger meer hebt, niemand wordt benadeeld.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is oplichting en strafbaar.
Als je geen knaken hebt moet je niet naar een restaurant gaan, kneus.
Ik zie dat je bezig bent met een totaal onnodige userbash. Als oud-FA hoor je te weten dat dergelijk gedrag niet acceptabel is. Dat zou ik jou niet moeten hoeven vertellen. Een vent van dik in de 40 hoort gewoon zélf zo verstandig te zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij moet je ook werkelijk overal tegenaan bemoeien hè?
Oh zo. Ik denk toch dat je beter eerlijk kan zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:23 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Bedoel ergens anders een wafel eten en dan net doen alsof die je maagpijn heeft gegeven waardoor je geen honger meer hebt, niemand wordt benadeeld.
Klep dicht, mafklapper.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie dat je bezig bent met een totaal onnodige userbash. Als oud-FA hoor je te weten dat dergelijk gedrag niet acceptabel is. Dat zou ik jou niet moeten hoeven vertellen. Een vent van dik in de 40 hoort gewoon zélf zo verstandig te zijn.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie dat je bezig bent met een totaal onnodige userbash. Als oud-FA hoor je te weten dat dergelijk gedrag niet acceptabel is. Dat zou ik jou niet moeten hoeven vertellen. Een vent van dik in de 40 hoort gewoon zélf zo verstandig te zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:23 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Bedoel ergens anders een wafel eten en dan net doen alsof die je maagpijn heeft gegeven waardoor je geen honger meer hebt, niemand wordt benadeeld.
De hele kamer heeft erover gestemd, meid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Zure PvdA-voorzitter. Dat ze überhaupt mag aanblijven, met die negen zeteltjes.
Doe ff rustig Fylax.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Fylax het volgende:
Iedereen heeft en gaat het nu hebben over Thierry die Latijn sprak in de Kamer.
Denk dat dat ook wel het doel was, een beetje ontregelen.
En jullie trappen erin.
Ja inderdaad. Of iedereen is het nu alweer vergeten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Fylax het volgende:
En jullie trappen erin.
Wow. Jij zou politiek analist moeten worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Fylax het volgende:
En jullie trappen erin.
Ben je waht?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Veruit de beste speech dit. Geen inhoud maar goede articulatie.
Is het bloed weer terug in je brein?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Fylax het volgende:
En jullie trappen erin.
barney.gifquote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Baudet had het anders moeten aanpakken; dit typeert z'n onervarenheid. Hij had eerst moeten zeggen dat hij enkele zinnen in het Latijn zou citeren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Fylax het volgende:
En jullie trappen erin.
Liever dit dan zo'n labiel emotineel wrak van de VVD dat haar voorgangster was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is geen stemming geweest, want er waren geen tegenkandidaten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
De hele kamer heeft erover gestemd, meid.
Bosma is de juiste man op de juiste plaats.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever dit dan zo'n labiel emotineel wrak van de VVD dat haar voorgangster was.
Bosma heeft zich niet kandidaat gesteld. Eigen keuze van hem.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is geen stemming geweest, want er waren geen tegenkandidaten.
En dit is nu precies wat TB blootlegt als hij het heeft over partijkartel.
Elke partij had een tegenkandidaat naar voren kunnen schuiven. Zelfs de PVV heeft Bosma niet naar voren geschoven, wat ze best hadden kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is geen stemming geweest, want er waren geen tegenkandidaten.
En dit is nu precies wat TB blootlegt als hij het heeft over partijkartel.
Nou, zo werkt dat niet binnen de PVV geloof ikquote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bosma heeft zich niet kandidaat gesteld. Eigen keuze van hem.
Het zou zinloos zijn geweest, maar ik had het in zijn plaats wel gedaan, al was het alleen maar om de Kamer zich weer voor schut te laten zetten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bosma heeft zich niet kandidaat gesteld. Eigen keuze van hem.
Wel als het MB betreft. Daar heeft Wilders geen tot weinig invloed op.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, zo werkt dat niet binnen de PVV geloof ik
Voor Bosma wel, dat is het brein van de PVV.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, zo werkt dat niet binnen de PVV geloof ik
Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel als het MB betreft. Daar heeft Wilders geen tot weinig invloed op.
Wilders en Bosma zijn eigenlijk Pinky & the Brain.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Voor Bosma wel, dat is het brein van de PVV.
Uiterlijk is er weinig mis met Thieme.quote:
Ja ga jij Afrika aanpakken? Ze zien je al aankomen, met je blanke kop.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het niveau in de Tweede Kamer nu..allemaal geneuzel over duurzaamheid.
Het is zo simpel: Stop de bevolkingsgroei op aarde. Pak Afrika aan en schaf hier de kinderbijslag af.
Bosma is de backbone van de partij en de link naar de buitenlandse investeerders.quote:
Juist, in Europa kindjes adopteren uit Afrika.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het is zo simpel: Stop de bevolkingsgroei op aarde. Pak Afrika aan en schaf hier de kinderbijslag af.
De invloed van Nederland op de wereldwijde bevolkingsgroei is nihil. Je kunt veel beter iets doen aan landen als Niger: NWS / Waarom slechts vier kinderen als je er elf kan hebben?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Jij gaat daar naartoe om te zeggen dat mensen minder kinderen moeten krijgen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De invloed van Nederland op de wereldwijde bevolkingsgroei is nihil. Je kunt veel beter iets doen aan landen als Niger: NWS / Waarom slechts vier kinderen als je er elf kan hebben?
Ik zie Elf daar voor aanquote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij gaat daar naartoe om te zeggen dat mensen minder kinderen moeten krijgen?
Zie ik eruit als de leider van de vrije, westerse wereld of zo?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:49 schreef Reya het volgende:
[..]
ministerie van buitenlandse zaken als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:54 schreef Fylax het volgende:
Naar welk gebouw gaan de Tweede Kamerleden tijdens de verbouwing?
Elektriciteit is een factor honderd goedkoper dan benzine en een electromotor heeft minder bewegende delen dan een verbrandingsmotor dus zal minder onderhoud vergen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:56 schreef LA_niner het volgende:
[..]
wat betaal je aan daarvoor voor elec. en is onderhoud duurder of minder?
Nee, dat laten we aan Elzies over.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Is wilders die vanwege Israelische belangen spion in pvv zet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bosma is de backbone van de partij en de link naar de buitenlandse investeerders.
Nough said
Als ex Tesla eigenaar, eerder een minpunt.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
Strikt genomen hoort Arib Rutte aan te kondigen met "de heer Mark Rutte", omdat er ook een Arno Rutte in de Tweede Kamer zit. Met "de heer Rutte van de VVD" kunnen twee personen worden bedoeld.
Wat indien motor kapot gaat, is dat niet ontzettend duur?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Elektriciteit is een factor honderd goedkoper dan benzine en een electromotor heeft minder bewegende delen dan een verbrandingsmotor dus zal minder onderhoud vergen.
Vertel?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als ex Tesla eigenaar, eerder een minpunt.
Nu vind je een Tesla weer niet goed?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Amerikaans, dus veel plastic en matige kwaliteit.
Volgens mij is een verbrandingsmotor veel complexer dan een electromotor. En een hele motor vervangen is altijd duur.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:06 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat indien motor kapot gaat, is dat niet ontzettend duur?
Ja, de Apenrots:quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
ministerie van buitenlandse zaken als ik me niet vergis
Ik hou niet zo van Amerikaanse auto's in het algemeen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu vind je een Tesla weer niet goed?Net noemde je het nog een pluspunt.
Gaan electromotor regelmatig kapot of moet er dan echt iets raars mee worden gedaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is een verbrandingsmotor veel complexer dan een electromotor. En een hele motor vervangen is altijd duur.
P85+ gehad in de lease, naast dat de afwerking voor een auto van die prijs gewoon belabberd is, het rijgedrag week en zo'n groot scherm best kut was het vooral hoe vaak er iets kapot ging en hoe traag het duurde om gemaakt te worden i.c.m. met hun manier van communiceren naar mij toe alsof het een gunst was dat ze de Power Unit voor de derde keer gingen vervangen waardoor ik van een Teslafanboi naar hater ben gegaan.quote:
Elektromotor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is een verbrandingsmotor veel complexer dan een electromotor.
Toepasselijke naam.quote:
Dat is om gefrustreerde kereltjes zure oprispingen te verzorgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Accu's raken wel sneller af en dan mag je een dure nieuwe accu kopenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:10 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gaan electromotor regelmatig kapot of moet er dan echt iets raars mee worden gedaan?
Eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
omdat ze gewoon een prima Kamervoorzitter is natuurlijk.
Dat is wel meer zorg voor de vierde eigenaar na 7+ jaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Accu's raken wel sneller af en dan mag je een dure nieuwe accu kopen
Hoezo 4de eigenaarquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat is wel meer zorg voor de vierde eigenaar na 7+ jaar.
Gaan maximaal 5 jaar mee en in de winter vermindert de actieradius met 1/3quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:
Meeste mensen die zoveel uitgeven aan een auto wisselen ook vaker, niet omdat ze een auto per se slecht vinden maar omdat zij bijvoorbeeld weer het nieuwste willen hebben.quote:
Model X en Model 3 zijn al wat goedkoper hequote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Meeste mensen die zoveel uitgeven aan een auto wisselen ook vaker, niet omdat ze een auto per se slecht vinden maar omdat zij bijvoorbeeld weer het nieuwste willen hebben.
X is duurder, 3 is er nog niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Model X en Model 3 zijn al wat goedkoper he
Duurder dan S?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
X is duurder, 3 is er nog niet.
Is gewoon een in fotoshop omhoog getrokken S met onpraktische deuren.quote:
Wil vanwege prijs electro halen, horen dat soort dingen bij een elec.?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
P85+ gehad in de lease, naast dat de afwerking voor een auto van die prijs gewoon belabberd is, het rijgedrag week en zo'n groot scherm best kut was het vooral hoe vaak er iets kapot ging en hoe traag het duurde om gemaakt te worden i.c.m. met hun manier van communiceren naar mij toe alsof het een gunst was dat ze de Power Unit voor de derde keer gingen vervangen waardoor ik van een Teslafanboi naar hater ben gegaan.
Ik heb de lijdensweg doorgemaakt. Het is een gadget, geen auto.
Hoevaak en voor hoeveel?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit gaat specifiek over mijn Tesla. Mijn i8 is tot dusver probleemvrij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:22 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wil vanwege prijs electro halen, horen dat soort dingen bij een elec.?
Valt nu nog mee. Vanmiddag was het een live-ik-heb-geen-werk-dus-ik-heb-tijd-om-NPO-politiek-te-kijken-topic.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is wilders die vanwege Israelische belangen spion in pvv zet.
Wilders is gewoon een beetje een jodenknecht natuurlijk. Daarom mag Gidi Markuszower ook weer in de fractie plaatsnemen.quote:
Is dat die pedo?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wilders is gewoon een beetje een jodenknecht natuurlijk. Daarom mag Gidi Markuszower ook weer in de fractie plaatsnemen.
Nee, dit is die Likud-gast die met wapens rondliep.quote:
Oh ja ook fijn. Die kan lekker alles uit de Commissie Stiekem aan de Mossad doorgeven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, dit is die Likud-gast die met wapens rondliep.
Verfassungsschutz?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, dit is die Likud-gast die met wapens rondliep.
Ik maakte er altijd één aan als moderator van POL en zo niet maakte een user er wel ééntje aan ipv de SC te misbruikenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Kwam vooral door gebrek aan een livetopic voor dit debat.
Niet dat ze die dan zelf maken
Daar mag alleen de GBL komen he.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja ook fijn. Die kan lekker alles uit de Commissie Stiekem aan de Mossad doorgeven.
Ze beheerst het debat redelijk, maar dat is meer gelegen in het feit dat men het haar ook niet al te moeilijk maakt, op de mafklappers van Denk na natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is om gefrustreerde kereltjes zure oprispingen te verzorgen.
En omdat ze gewoon een prima Kamervoorzitter is natuurlijk.
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze beheerst het debat redelijk, maar dat is meer gelegen in het feit dat men het haar ook niet al te moeilijk maakt, op de mafklappers van Denk na natuurlijk.
Een prima voorzitter zou ik haar niet willen noemen. Kamerleden die een citaat in Latijn doen kapittelen, met de toevoeging dat "we in de Kamer Nederlands spreken", en zelf spreken over bescherming van wijde vogels in Oiropa...
Ja, maar die zorgt natuurlijk dat het bij de Mossad terecht komt in ruil voor cash.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar mag alleen de GBL komen he.
Ja, dat had één van ons moeten doen toen die wappies hier opdoken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik maakte er altijd één aan als moderator van POL en zo niet maakte een user er wel ééntje aan ipv de SC te misbruiken
Beati pauperes spiritu.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wilders is gewoon een beetje een jodenknecht natuurlijk. Daarom mag Gidi Markuszower ook weer in de fractie plaatsnemen.
De 5 grootste partijen, en daarnaast 2 op uitnodiging. Theoretisch bestaat de kans, praktisch gezien niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hoe zit dat nu met de nieuwe regels voor Commissie Stiekem? Kan het straks zo zijn dat een regeringspartij niet mag aanschuiven bij de commissie?
Precies. Ik denk niet dat een partij mee gaat regeren als ze niet in stiekum mogen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De 5 grootste partijen, en daarnaast 2 op uitnodiging. Theoretisch bestaat de kans, praktisch gezien niet.
Ik zou partijen die uit het buitenland gefinancierd worden niet laten aanschuiven, maar de PVV en Denk maken geen kans op regeringsdeelname.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hoe zit dat nu met de nieuwe regels voor Commissie Stiekem? Kan het straks zo zijn dat een regeringspartij niet mag aanschuiven bij de commissie?
Geen idee, vraag het in het live-topic wat jij aan gaat maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wie is deze morsige man die nu bij de interruptiemicrofoon staat?
Oh ja. Die regel moet nodig herzien worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De 5 grootste partijen, en daarnaast 2 op uitnodiging. Theoretisch bestaat de kans, praktisch gezien niet.
Ze wilden geloof ik GL of SP (wie er dan ook maar net iets kleiner was en dus de zesde partij worden) en SGP (staatsrechtelijk geweten van de kamer) uitnodigen. Dan zou CU (indien er een variant met CU gaat regeren) er dus uitvallen. Al zal het dan inderdaad wel zo zijn dat SGP of SP eruit wordt geschopt zodat CU kan aanschuiven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De PVV valt wel netjes onder de 5 grootste, dus uhm, die mag gewoon aanschuiven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou partijen die uit het buitenland gefinancierd worden niet laten aanschuiven, maar de PVV en Denk maken geen kans op regeringsdeelname.
Je weet dat je naar een herhaling kijkt hè? Het debat is al meer dan een uur afgelopen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wie is deze morsige man die nu bij de interruptiemicrofoon staat?
Als je het over bier op maandagochtend hebt, wel ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Eigenlijk is vijf (+ twee) al best veel.
Schandalig.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De PVV valt wel netjes onder de 5 grootste, dus uhm, die mag gewoon aanschuiven.
In Den Haag is men het drama Van Miltenburg nog niet vergeten. Dan is het logisch om haar opvolger, die het gewoon goed doet, aan te houden. Ik snap dat jij moeite hebt met haar afkomst maar dat is verder niet zo relevant. En dat ze Baudet afkapte toen die de kamer als speeltuin wou gebruiken is alleen maar logisch.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze beheerst het debat redelijk, maar dat is meer gelegen in het feit dat men het haar ook niet al te moeilijk maakt, op de mafklappers van Denk na natuurlijk.
Een prima voorzitter zou ik haar niet willen noemen. Kamerleden die een citaat in Latijn doen kapittelen, met de toevoeging dat "we in de Kamer Nederlands spreken", en zelf spreken over bescherming van wijde vogels in Oiropa...
Hij bestaat pas sinds nu!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja. Die regel moet nodig herzien worden.
Nee, gevaarlijk om een partij die een ander land dient daar te laten aanschuiven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, democratie is een bitch als je niet je zin krijgt.
Anous!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In Den Haag is men het drama Van Miltenburg nog niet vergeten. Dan is het logisch om haar opvolger, die het gewoon goed doet, aan te houden. Ik snap dat jij moeite hebt met haar afkomst maar dat is verder niet zo relevant. En dat ze Baudet afkapte toen die de kamer als speeltuin wou gebruiken is alleen maar logisch.
Als je het over DENK hebt wel ja, maar de PVV doet behalve een beetje voetje vrijen met Israel niet echt een ander land dienen volgens mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, gevaarlijk om een partij die een ander land dient daar te laten aanschuiven.
Zover loop ik dus gewoon achter.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat je naar een herhaling kijkt hè? Het debat is al meer dan een uur afgelopen.
Ik vind het ook wel een prima regel, eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat je naar een herhaling kijkt hè? Het debat is al meer dan een uur afgelopen.
Tenzij je Drugshond heet, dan is het gewoon 'ontbijt'.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je het over bier op maandagochtend hebt, wel ja.
Ik vind dat een Kamervoorzitter, als vertegenwoordiger van het hoogste orgaan in Nederland, de taal correct moet beheersen. En verder heb ik geen moeite met haar afkomst, maar wel met het feit dat ze een dubbele nationaliteit heeft. dat is in mijn optiek onwenselijk, overigens in elke bestuurlijke functie. Of het nu gaat om een lage gemeenteambtenaar of een minister.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In Den Haag is men het drama Van Miltenburg nog niet vergeten. Dan is het logisch om haar opvolger, die het gewoon goed doet, aan te houden. Ik snap dat jij moeite hebt met haar afkomst maar dat is verder niet zo relevant. En dat ze Baudet afkapte toen die de kamer als speeltuin wou gebruiken is alleen maar logisch.
Jammer dat AvM niet meer in de kamer zit. Ik had me wel verheugd op een debatje met Hiddema die haar vraagt waar de Teevenbonnetjes gebleven zijn.quote:
Wat natuurlijk weer niet wil zeggen dat ze ook een dubbele loyaliteit heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dat een Kamervoorzitter, als vertegenwoordiger van het hoogste orgaan in Nederland, de taal correct moet beheersen. En verder heb ik geen moeite met haar afkomst, maar wel met het feit dat ze een dubbele nationaliteit heeft. dat is in mijn optiek onwenselijk, overigens in elke bestuurlijke functie. Of het nu gaat om een lage gemeenteambtenaar of een minister.
Gewoon Bosma daar neerzetten. Hij is een hartstikke prima voorzitter en dan kan hij bovendien geen onzin meer blaten in de kamer zelf.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dat een Kamervoorzitter, als vertegenwoordiger van het hoogste orgaan in Nederland, de taal correct moet beheersen. En verder heb ik geen moeite met haar afkomst, maar wel met het feit dat ze een dubbele nationaliteit heeft. dat is in mijn optiek onwenselijk, overigens in elke bestuurlijke functie. Of het nu gaat om een lage gemeenteambtenaar of een minister.
Als ik ook bij dat we horen doe vergeet het maar!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We spreken gewoon af dat we elkaar niet verlinken en dan kunnen we er voor gaan.
Dat doet een partij per definitie als ze van grote donaties uit het buitenland afhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je het over DENK hebt wel ja, maar de PVV doet behalve een beetje voetje vrijen met Israel niet echt een ander land dienen volgens mij.
Dat heb ik nog nooit zo gesnapt, alsof een verplicht identiteisbewijs zegt dat je loyaal bent aan het land waarvan je dat bewijs moet kopen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat natuurlijk weer niet wil zeggen dat ze ook een dubbele loyaliteit heeft natuurlijk.
Pro-tip: als het live is staat er "live" onder het NPO-logoquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zover loop ik dus gewoon achter.
Al kom je alleen maar in een positie dat je de schijn tegen hebt. En in die positie heeft ze gezeten, als lid van een adviescommissie voor de Marokkaanse koning.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat natuurlijk weer niet wil zeggen dat ze ook een dubbele loyaliteit heeft natuurlijk.
Het lijkt net een VVD'er inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Over Arib gesproken, de Mocro-koning heeft trouwens echt een plofkop.
[ afbeelding ]
Zoals D66? https://buitenland.d66.nl/afdelingen-het-buitenland/quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doet een partij per definitie als ze van grote donaties uit het buitenland afhankelijk zijn.
Hij glimt er helemaal van.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Over Arib gesproken, de Mocro-koning heeft trouwens echt een plofkop.
[ afbeelding ]
Tja, in de praktijk bedoel je dus dat geen Turk, Marokkaan of Argentijn ooit nog een overheidsfunctie mag bekleden. Immers, ook al willen wij het niet, die beschouwen mensen afkomstig uit hun land immers als onderdaan. Kunnen we niks tegen doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zijn Nederlanders in het buitenland.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoals D66? https://buitenland.d66.nl/afdelingen-het-buitenland/
Ach, straks weer lekker een weekje naar Tel Aviv en hij komt terug als blonde god.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:26 schreef remlof het volgende:
Wilders zag er trouwens weer bijzonder ongezond uit, hij wordt er niet beter op.
Dat is dan inderdaad een typisch geval van jammer.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, in de praktijk bedoel je dus dat geen Turk, Marokkaan of Argentijn ooit nog een overheidsfunctie mag bekleden. Immers, ook al willen wij het niet, die beschouwen mensen afkomstig uit hun land immers als onderdaan. Kunnen we niks tegen doen.
Hmm, ik vond hem er juist weer iets beter uitzien dan net voor de vverkiezingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:26 schreef remlof het volgende:
Wilders zag er trouwens weer bijzonder ongezond uit, hij wordt er niet beter op.
Je bedoelt eigenlijk:quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad een typisch geval van jammer.
Beter? Met al die niet meer weg te schmincken gezwellen in z'n gezicht?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm, ik vond hem er juist weer iets beter uitzien dan net voor de vverkiezingen.
"Wel wordt hij door Geert Wilders aangesproken op zijn potentiële samenwerking met GroenLinks, en het ontbreken van de term 'islam' in het verslag van Edith Schippers, en kruipt Rutte op de schoot van Jesse Klaver op het gebied van 'energietransitie'."quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
Formatiedebat: Pechtold wil het meest
Niet om de FP te pluggen, want dat werkt bij jullie toch niet, maar als iemand zin heeft om de te lezen en mij wil laten weten of ik nog iets gemist heb en aan moet vullen - graag.
Eens. Die pas ik even aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:37 schreef remlof het volgende:
Deze zin klopt niet. Er horen geen komma's voor de koppelwoorden en het laatste stuk kan beter een aparte zin zijn, zoiets als: "Ook vindt de PVV-leider dat Rutte op de schoot van Jesse Klaver kruipt op het gebied van 'energietransitie'.".
Ceterum censeo Carthagem esse delendam.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:50 schreef Warsaw het volgende:
Wat zei die thierry nou eigenlijk in t latijn?
Ik vind dit altijd lastig. Taalkundig heb je misschien wel gelijk, maar de komma is vooral bedoeld om een onderscheid te maken tussen de twee zaken die Arib benadrukte. De verkenner zat niet in de motie, zeg maar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:55 schreef Tem het volgende:
"Ze begon met wat spelregels, waarvan de belangrijkste zijn dat er geen moties kunnen worden ingediend waarin het kabinet tot actie wordt opgeroepen, en dat de verkenner in haar termijn niet geïnterrumpeerd kan worden."
Hier dan ook niet volgens mij.
Rest nu ook gelezen, verder geen rare dingen gezien.quote:
Is wel nog te shmincken he! Een aalvliesklier kan men niet even tekenen of printen, zelf al zou het kunnen het printen, denk niet dat het met een transplantatie kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Beter? Met al die niet meer weg te schmincken gezwellen in z'n gezicht?
Nee, die komma hoort daar ook niet volgens mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd lastig. Taalkundig heb je misschien wel gelijk, maar de komma is vooral bedoeld om een onderscheid te maken tussen de twee zaken die Arib benadrukte. De verkenner zat niet in de motie, zeg maar.
Overigens was mijn oproep vooral gericht op de inhoud en niet op de vorm. Maar ook deze feedback is welkom
Nee, want Engels. Correct zou natuurlijk iets zijn als 'eerste redevoering'.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Rest nu ook gelezen, verder geen rare dingen gezien.
Alleen is "maidenspeech" natuurlijk zonder spatie
Oke, dan laat ik die andere , en achterwege.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd lastig. Taalkundig heb je misschien wel gelijk, maar de komma is vooral bedoeld om een onderscheid te maken tussen de twee zaken die Arib benadrukte. De verkenner zat niet in de motie, zeg maar.
Overigens was mijn oproep vooral gericht op de inhoud en niet op de vorm. Maar ook deze feedback is welkom
Oh ja, ook daar heb je natuurlijk gelijk in.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Rest nu ook gelezen, verder geen rare dingen gezien.
Alleen is "maidenspeech" natuurlijk zonder spatie
Ik ben geen docente Nederlands. Met reden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:01 schreef Boze_Appel het volgende:
POLSC: Cursusje Nederlands voor de docente.
Dat blijkt. Maarja, het is niet alsof het voor een hoogstaand publiek is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben geen docente Nederlands. Met reden.
Compilation error.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:02 schreef Tem het volgende:
Thierry Baudet begint als fractievoorzitter zijn maiden speech in het Latijn waarna hij door de voorzitter tot de orde geroepen wordt ("de voertaal in de Kamer is Nederlands", en de motie van Mark Ruttenu kan ik het niet laten. Wel een beetje rare zin met dat haakje maar geen afsluitend haakje.
Wel: https://nl.wikipedia.org/wiki/Maidenspeech_(Tweede_Kamer)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, want Engels. Correct zou natuurlijk iets zijn als 'eerste redevoering'.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:02 schreef Tem het volgende:
Thierry Baudet begint als fractievoorzitter zijn maiden speech in het Latijn waarna hij door de voorzitter tot de orde geroepen wordt ("de voertaal in de Kamer is Nederlands", en de motie van Mark Ruttenu kan ik het niet laten. Wel een beetje rare zin met dat haakje maar geen afsluitend haakje.
LaTeXquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]-compilers weigeren dat gewoon. Die FOK!-dps is ook niet alles.
Valt allemaal nog wel wat aan te verbeteren inderdaadquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]-compilers weigeren dat gewoon. Die FOK!-dps is ook niet alles.
http://politiek.tpo.nl/20(...)rs-van-khadija-arib/quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt allemaal nog wel wat aan te verbeteren inderdaadHeb ook nog wel wat wensen op het forum.
Voor de rest een prima stukje trouwens.Al ben ik wel nieuwsgierig naar die uitspraak van Baudet en de betekenis daarvan.
quote:
Hehe, dat gaat weer voor hartverzakkingen zorgen bij de boze kereltjes. Weer iemand beroemd bedreigdquote:
Wat een aansteller met z'n latijnsquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
http://politiek.tpo.nl/20(...)rs-van-khadija-arib/
Filmpje.
Ik heb nu geen zin om te gaan vertalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |