Geen eten bestellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:53 schreef LA_niner het volgende:
Ga morgen met vriend naar Antwerpen, hij heeft gereserveerd bij een Libanees maar wil geen geld uitgeven aan eten dat niet tof is. Hoe is dat te fixen zonder dat te zeggen?
De combover begint ook te breken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hij wordt wel kaal zeg.
[ afbeelding ]
Buikpijn faken, even met je vinger aan je uvula kietelen en wat braaksel ophoesten voor de geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:53 schreef LA_niner het volgende:
Ga morgen met vriend naar Antwerpen, hij heeft gereserveerd bij een Libanees maar wil geen geld uitgeven aan eten dat niet tof is. Hoe is dat te fixen zonder dat te zeggen?
Meer iets voor Rutte eigenlijk hè.quote:
watquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:53 schreef LA_niner het volgende:
Dit:quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat is een goede reden om dat te doen?
quote:hij heeft gereserveerd bij een Libanees maar wil geen geld uitgeven aan eten dat niet tof is.
Geen honger. Reisje naar Antwerpen was al duur genoeg dat het geld op is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Meer iets voor Rutte eigenlijk hè.
Gewoon nu zeggen dat je Libanees eten niet zo lekker vindt zodat je vriend het restaurant kan afbellen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Het heeft niet met politieke onervarenheid te makenquote:
De maidenspeech is de eerste bijdrage / toespraak van een Tweede Kamerlid. Normaal geldt daarbij de regel dat de spreker dan geen interrupties krijgt (dus niet wordt onderbroken).quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:56 schreef Fylax het volgende:
Zo'n maidenspeech, wordt dat willekeurig gehouden ofzo?
En wat denk jij van wat voor soort verwende huize de gemiddelde groenlinksjongere komt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die ouders hebben wel echt gefaald in de naamgeving, Anne-Fleur is per definite een blonde VWO hockeyslet die VVD stemt net als papa en mama en op haar Vespa de straten onveilig maakt.
Wil eten maar niet Libanees.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Buikpijn faken, even met je vinger aan je uvula kietelen en wat braaksel ophoesten voor de geloofwaardigheid.
Ofwel: een 'tara-singh-varma'tje' doen, om het hier maar ontopic te houden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Buikpijn faken, even met je vinger aan je uvula kietelen en wat braaksel ophoesten voor de geloofwaardigheid.
Niks mis met GL.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat denk jij van wat voor soort verwende huize de gemiddelde groenlinksjongere komt?
Daar kunnen we heeeeeeel lang over discuzeuren.quote:
Catootjequote:
Dus van Thierry zo is ook een maidenspeech?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De maidenspeech is de eerste bijdrage / toespraak van een Tweede Kamerlid. Normaal geldt daarbij de regel dat de spreker dan geen interrupties krijgt (dus niet wordt onderbroken).
Asscher was minister, maar is nooit Tweede Kamerlid geweest. Dit was dus zijn eerste speech.
Ja wel goed doordacht. En niet tenenkrommend zoals Jolande Sap zou doen.quote:
If you're not a liberal when you're 25, you have no heart. If you're not a conservative by the time you're 35, you have no brain.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ach ja, iedereen was ooit naïef.
Zelfs een zak meel had het beter gedaan dan dat macrobiotische koudgeperste sapje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja wel goed doordacht. En niet tenenkrommend zoals Jolande Sap zou doen.
Ja. (Hoewel moet worden opgemerkt dat Baudet al eens het woord heeft gevoerd in de Kamer als initiatiefnemer van het burgerinitiatief Oekraïne-referendum. Maar dat was als externe spreker, niet als Kamerlid)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus van Thierry zo is ook een maidenspeech?
Wil wel eten omdat ze daar eten hebben dat in nl niet is, ga wellicht zegge dat dat eten bedorven is en zodoende niet meer eet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen honger. Reisje naar Antwerpen was al duur genoeg dat het geld op is.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:56 schreef Fylax het volgende:
Zo'n maidenspeech, wordt dat willekeurig gehouden ofzo?
Thierry gaat gewoon Piano Sonata No.2 Mvt I van Chopin op zijn vleugel verkondigen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus van Thierry zo is ook een maidenspeech?
Wat? Dat kan je niet maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:10 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wil wel eten omdat ze daar eten hebben dat in nl niet is, ga wellicht zegge dat dat eten bedorven is en zodoende niet meer eet.
Hij ziet er wat gezet uit.quote:
Doen!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:10 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wil wel eten omdat ze daar eten hebben dat in nl niet is, ga wellicht zegge dat dat eten bedorven is en zodoende niet meer eet.
hij is nogal opdringerig, wil bij veel te dure plaatsen in zuid eten, ben meer een patatpersoon.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gewoon nu zeggen dat je Libanees eten niet zo lekker vindt zodat je vriend het restaurant kan afbellen?
Hij is gewoon aan het bulken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
er zit een dikke sixpack onder zijn pak ja
Waarom is dat zo erg? Hij stelt toch een vraag? Had jij als 17-jarige alle wijsheid al in pacht?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij kennelijk niet weet wat een een maidenspeech überhaupt inhoudt.
Dat klopt, en dat kan gebeuren. Waarom dat dan grappig is, snap ik niet. Zo grappig is dat niet. Je zou ook blij kunnen zijn dat iemand zich interesseert in bepaalde onderwerpen en daarover vragen stelt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij kennelijk niet weet wat een een maidenspeech überhaupt inhoudt.
obv.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doen!Laat je ons weten hoe het afloopt?
Wat schrijft de Jerusalem Post eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen van beide. Wat een draken.
Dat is oplichting en strafbaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:10 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Die Sturgeon lijkt echt op een aardappel. May vind ik op de een of andere manier wel geil overkomen altijd.quote:
64 mijl. Ze zijn er al bijna!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)-distance/index.html
Koopje.
Ik vond het erg grappig toen dat zo op z'n vmbo's vroeg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat kan gebeuren. Waarom dat dan grappig is, snap ik niet. Zo grappig is dat niet. Je zou ook blij kunnen zijn dat iemand zich interesseert in bepaalde onderwerpen en daarover vragen stelt.
Vraag aan mijn hele school wat een maidenspeech is en ik verwacht misschien een handjevol, misschien nog niet eens, leerlingen die het weten.
Dus zo gek is het niet, remlof.
Twee Israëlische studenten zijn bij een crash omgekomen in Roemenië.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat schrijft de Jerusalem Post eigenlijk?
Mexicanen zijn te lui om er omheen te gaan he.quote:
Wat houdt dat in, op z'n vmbo's?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het erg grappig toen dat zo op z'n vmbo's vroeg.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:16 schreef YazooW het volgende:
May vind ik op de een of andere manier wel geil overkomen altijd
Ik denk dat ik vanavond iets mexicaans ga maken, om de start van de muur te vieren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mexicanen zijn te lui om er omheen te gaan he.
?.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ofwel: een 'tara-singh-varma'tje' doen, om het hier maar ontopic te houden.
Dacht dat je het ludiek bedoelde, maar je bent dus alleen aan het aanvallen en beledigen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Een vraag die zo dom is dat je weet dat het nooit wat met de vraagsteller gaat worden.
Als groen niet gaatquote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
En ik had tijdens Thieme niet goed geluisterd. Pleitte ze echt voor een zakenkabinet?
Volgens mij noemde ze het een onafhankelijk kabinet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
En ik had tijdens Thieme niet goed geluisterd. Pleitte ze echt voor een zakenkabinet?
Ik zou er gewoon ver boven blijven staan. Je bent 17, hij is iets van 42-43 of zo. Maar je gedraagt je volwassener dan hij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dacht dat je het ludiek bedoelde, maar je bent dus alleen aan het aanvallen en beledigen.
Jammer.
Jammer voor je.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dacht dat je het ludiek bedoelde, maar je bent dus alleen aan het aanvallen en beledigen.
Jammer.
Jij moet je ook werkelijk overal tegenaan bemoeien hè?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon ver boven blijven staan. Je bent 17, hij is iets van 42-43 of zo. Maar je gedraagt je volwassener dan hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |