Zijn er ook onderwerpen waar jij en Braindead qua standpunt/getroll geen holmaatjes zijn?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, de uitgeblazen rook van een sigaret is volkomen onschadelijk. De schadelijke stoffen zijn gefilterd door de longen van de roker en is dus alleen schadelijk voor de roker in kwestie.
Je kunt zelfs sigarettenrook uitblazen boven een wieg. Het kind in kwestie zal daar geen enkele schade van ondervinden.
Het meerookverhaal is gebaseerd op een leugen. Het is gewoon niet waar dat meeroken schadelijk is. Het is ook nooit bewezen en aangetoond. Fijnstof die we met zijn allen dagelijks inademen heeft een vergelijkbare werking van zes sigaretten per dag. Zoveel troep zit er in de lucht. Dus men kan nooit claimen dat je van meeroken alléén kanker krijgt. De niet-roker die dagelijks met zijn auto naar zijn werk rijdt draagt daar net zoveel aan bij.
je noemt wat groepen dubbelquote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:48 schreef Rockefellow het volgende:
Het wordt tijd voor aparte rijen voor minderwaardige mensen:
Rokers, ideologisch uitgedaagden, netto-ontvangers en gehandicapten.
Tokkies gonna Tokkie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er ook onderwerpen waar jij en Braindead qua standpunt/getroll geen holmaatjes zijn?
Vandaar dat die generatie volwassenen van die mongolen zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:29 schreef LXIV het volgende:
Vroeger zaten kinderen (zonder gordel) 15 uur in de auto naar Spanje, terwijl hun ouders voorin de ene sigaret na de andere opstaken. De raampjes moesten dicht blijven want moeder had een hekel aan de tocht. Hoorde je die kinderen klagen? Nee, want anders kregen ze meteen een bats voor hun bek.
Ja hoor, we gaan weer schelden bij gebrek aan weerwoord. Zo lekker simplistisch en voorspelbaar. Wie is hier nu de werkelijke trol? Geweldig hoe men telkens de eigen tekortkomingen spiegelt op een ander. Ik steek van plezier er nog maar eentje op.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er ook onderwerpen waar jij en Braindead qua standpunt/getroll geen holmaatjes zijn?
Ik zeg niets over schadelijkheid. Veel niet-rokers vinden het stinken, en ik veroorzaak niet graag overlast.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, de uitgeblazen rook van een sigaret is volkomen onschadelijk. De schadelijke stoffen zijn gefilterd door de longen van de roker en is dus alleen schadelijk voor de roker in kwestie.
Je kunt zelfs sigarettenrook uitblazen boven een wieg. Het kind in kwestie zal daar geen enkele schade van ondervinden.
Het meerookverhaal is gebaseerd op een leugen. Het is gewoon niet waar dat meeroken schadelijk is. Het is ook nooit bewezen en aangetoond. Fijnstof die we met zijn allen dagelijks inademen heeft een vergelijkbare werking van zes sigaretten per dag. Zoveel troep zit er in de lucht. Dus men kan nooit claimen dat je van meeroken alléén kanker krijgt. De niet-roker die dagelijks met zijn auto naar zijn werk rijdt draagt daar net zoveel aan bij.
Oh, daar zie ik nog wel een leuke grap in... de zes-jarige even plagen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
1 april is toch de opening van het seizoen? Lijkt me sowieso niet echt onderwerp voor een al dan niet hilarisch 1 april-garpje.
Ik niet hoor. Bovendien, ik ben het toch met jullie eens?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ja hoor, we gaan weer schelden bij gebrek aan weerwoord. Zo lekker simplistisch en voorspelbaar. Wie is hier nu de werkelijke trol? Geweldig hoe men telkens eigen tekortkomingen spiegelt op een ander. Ik steek van plezier er nog maar eentje op.
Bron?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zeg niets over schadelijkheid. Veel niet-rokers vinden het stinken, en ik veroorzaak niet graag overlast.
Nou vooruit dan. Vuurtje?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Bovendien, ik ben het toch met jullie eens?
Precies. In de zomer kan ik ook bijna geen deur meer openzetten omdat m'n verveelde buren als zombies in de tuin zitten te roken en die meur m'n huis in blazen. Soms al om 06.00 in de ochtendquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zeg niets over schadelijkheid. Veel niet-rokers vinden het stinken, en ik veroorzaak niet graag overlast.
Als m'n buren zweten in hun tuin heb ik daar geen last van.quote:
Is ook geen pleziertje nee. En ik zou het dan ook enorm waarderen als die personen dan iets aan hun zweetlucht zouden doen. Net zoals ik me erg goed voor kan stellen dat iemand die rooklucht vindt stinken, waarschijnlijk graag zou willen dat ik iets aan mijn sigarettenrook zou doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
De penetrante zweetlucht van anderen die sinds het rookverbod in de horeca mijn neusgaten teistert vind ik van een erger kaliber.
Als het alleen om de geur gaat dan lust ik er nog wel een paar. Dat slaat nergens op. Een frietje van Smullers, zwetende mensen, broodje shoarma in een volle trein dat is pas overlast. En dan je rommel niet eens meenemen. Word tijd dat dat allemaal verboden word.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:36 schreef probeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zweetlucht of rooklucht. Zweetlucht trekt dan in ieder geval nog niet in al je kleren en haren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
De penetrante zweetlucht van anderen die sinds het rookverbod in de horeca mijn neusgaten teistert vind ik van een erger kaliber.
Het gaat alleen niet alleen om de geur.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:41 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als het alleen om de geur gaat dan lust ik er nog wel een paar. Dat slaat nergens op. Een frietje van Smullers, zwetende mensen, broodje shoarma in een volle trein dat is pas overlast. En dan je rommel niet eens meenemen. Word tijd dat dat allemaal verboden word.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dan begin je toch lekker een pretpark waar je wel in de rij mag roken, maar broodjes shoarma verboden zijn. Hun huis, hun regels.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:41 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als het alleen om de geur gaat dan lust ik er nog wel een paar. Dat slaat nergens op. Een frietje van Smullers, zwetende mensen, broodje shoarma in een volle trein dat is pas overlast. En dan je rommel niet eens meenemen. Word tijd dat dat allemaal verboden word.
Het is inderdaad onmogelijk om te meten hoeveel kankerverwekkende stoffen iemand uitademt na een trekje van een sigaret. Oh wacht..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dus men kan nooit claimen dat je van meeroken alléén kanker krijgt.
Ik zal eerlijk zijn. Ik ben roker, maar ik kan gemakkelijk zonder sigaret tijdens het wachten in een wachtrij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Is ook geen pleziertje nee. En ik zou het dan ook enorm waarderen als die personen dan iets aan hun zweetlucht zouden doen. Net zoals ik me erg goed voor kan stellen dat iemand die al lange tijd in de rij voor een attractie in een pretpark staat en rooklucht vindt stinken, waarschijnlijk graag zou willen dat ik iets aan mijn sigarettenrook zou doen.
Dat doet deze ondernemer toch? Waarom dan al dat moeilijke gedoe nu? (niet specifiek van jou, meer in zijn algemeen).quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:47 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn. Ik ben roker, maar ik kan gemakkelijk zonder sigaret tijdens het wachten in een wachtrij.
Zo rook ik bijvoorbeeld al ruim tien jaar niet meer op mijn werk. Terwijl ik vroeger echt een kettingroker was.
Dus je kunt dus bepaalde geconditioneerde patronen wijzigen.
Ik ben het alleen oneens met de argumenten die men telkens aanhaalt betreffende het meeroken. Ik vind uitgaan zonder sigaret een stuk ongezelliger. In een kroeg hoort gewoon een asbak.
Ik snap ook niet dat men niet heeft gekozen voor bijvoorbeeld gelegenheden waar je wel kunt roken en gelegenheden waar een rookverbod geldt. Laat de ondernemer dat zelf beslissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |