abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169831614
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, de uitgeblazen rook van een sigaret is volkomen onschadelijk. De schadelijke stoffen zijn gefilterd door de longen van de roker en is dus alleen schadelijk voor de roker in kwestie.

Je kunt zelfs sigarettenrook uitblazen boven een wieg. Het kind in kwestie zal daar geen enkele schade van ondervinden.

Het meerookverhaal is gebaseerd op een leugen. Het is gewoon niet waar dat meeroken schadelijk is. Het is ook nooit bewezen en aangetoond. Fijnstof die we met zijn allen dagelijks inademen heeft een vergelijkbare werking van zes sigaretten per dag. Zoveel troep zit er in de lucht. Dus men kan nooit claimen dat je van meeroken alléén kanker krijgt. De niet-roker die dagelijks met zijn auto naar zijn werk rijdt draagt daar net zoveel aan bij.
Zijn er ook onderwerpen waar jij en Braindead qua standpunt/getroll geen holmaatjes zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 10:32:05 ]
pi_169831616
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 09:48 schreef Rockefellow het volgende:
Het wordt tijd voor aparte rijen voor minderwaardige mensen:
Rokers, ideologisch uitgedaagden, netto-ontvangers en gehandicapten.
je noemt wat groepen dubbel
pi_169831655
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Zijn er ook onderwerpen waar jij en Braindead qua standpunt/getroll geen holmaatjes zijn?
Tokkies gonna Tokkie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:35:14 #204
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_169831668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:29 schreef LXIV het volgende:
Vroeger zaten kinderen (zonder gordel) 15 uur in de auto naar Spanje, terwijl hun ouders voorin de ene sigaret na de andere opstaken. De raampjes moesten dicht blijven want moeder had een hekel aan de tocht. Hoorde je die kinderen klagen? Nee, want anders kregen ze meteen een bats voor hun bek.
Vandaar dat die generatie volwassenen van die mongolen zijn. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_169831671
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tokkies gonna Tokkie.
Wat is FOK! toch een divers forum.
pi_169831683
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja hoor, we gaan weer schelden bij gebrek aan weerwoord. Zo lekker simplistisch en voorspelbaar. Wie is hier nu de werkelijke trol? Geweldig hoe men telkens de eigen tekortkomingen spiegelt op een ander. Ik steek van plezier er nog maar eentje op. :)
pi_169831688
quote:

[..]

Nogmaals, de uitgeblazen rook van een sigaret is volkomen onschadelijk. De schadelijke stoffen zijn gefilterd door de longen van de roker en is dus alleen schadelijk voor de roker in kwestie.

Je kunt zelfs sigarettenrook uitblazen boven een wieg. Het kind in kwestie zal daar geen enkele schade van ondervinden.

Het meerookverhaal is gebaseerd op een leugen. Het is gewoon niet waar dat meeroken schadelijk is. Het is ook nooit bewezen en aangetoond. Fijnstof die we met zijn allen dagelijks inademen heeft een vergelijkbare werking van zes sigaretten per dag. Zoveel troep zit er in de lucht. Dus men kan nooit claimen dat je van meeroken alléén kanker krijgt. De niet-roker die dagelijks met zijn auto naar zijn werk rijdt draagt daar net zoveel aan bij.
Ik zeg niets over schadelijkheid. Veel niet-rokers vinden het stinken, en ik veroorzaak niet graag overlast.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:36:58 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169831689
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

1 april is toch de opening van het seizoen? Lijkt me sowieso niet echt onderwerp voor een al dan niet hilarisch 1 april-garpje.
Oh, daar zie ik nog wel een leuke grap in... de zes-jarige even plagen.
Zeggen dat we naar de Efteling gaan en dan ergens voorbij Utrecht op de snelweg: "1 april!"
En dan wel gaan natuurlijk ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169831692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ja hoor, we gaan weer schelden bij gebrek aan weerwoord. Zo lekker simplistisch en voorspelbaar. Wie is hier nu de werkelijke trol? Geweldig hoe men telkens eigen tekortkomingen spiegelt op een ander. Ik steek van plezier er nog maar eentje op. :)
Ik niet hoor. Bovendien, ik ben het toch met jullie eens?
pi_169831714
quote:

[..]

Bron?
pi_169831717
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:36 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik zeg niets over schadelijkheid. Veel niet-rokers vinden het stinken, en ik veroorzaak niet graag overlast.
Kwestie van smaak.

De penetrante zweetlucht van anderen die sinds het rookverbod in de horeca mijn neusgaten teistert vind ik van een erger kaliber.
pi_169831722
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik niet hoor. Bovendien, ik ben het toch met jullie eens?
Nou vooruit dan. Vuurtje? :7
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:39:56 #213
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_169831740
quote:

[..]

Precies. In de zomer kan ik ook bijna geen deur meer openzetten omdat m'n verveelde buren als zombies in de tuin zitten te roken en die meur m'n huis in blazen. Soms al om 06.00 in de ochtend :{w

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kwestie van smaak.
Als m'n buren zweten in hun tuin heb ik daar geen last van.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_169831749
quote:

[..]

Kwestie van smaak.

De penetrante zweetlucht van anderen die sinds het rookverbod in de horeca mijn neusgaten teistert vind ik van een erger kaliber.
Is ook geen pleziertje nee. En ik zou het dan ook enorm waarderen als die personen dan iets aan hun zweetlucht zouden doen. Net zoals ik me erg goed voor kan stellen dat iemand die rooklucht vindt stinken, waarschijnlijk graag zou willen dat ik iets aan mijn sigarettenrook zou doen.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:41:25 #215
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169831756
quote:

[..]

Als het alleen om de geur gaat dan lust ik er nog wel een paar. Dat slaat nergens op. Een frietje van Smullers, zwetende mensen, broodje shoarma in een volle trein dat is pas overlast. En dan je rommel niet eens meenemen. Word tijd dat dat allemaal verboden word.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:41:57 #216
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_169831762
Volgende stap is dat rokers hun blikje Schultenbrau niet meer mogen nuttigen in de rij
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169831769
quote:

[..]

_O- _O- _O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:42:44 #218
358523 IkStampOpTacos
pi_169831773
quote:

[..]

Kwestie van smaak.

Zweetlucht of rooklucht. Zweetlucht trekt dan in ieder geval nog niet in al je kleren en haren.
-
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:43:26 #219
358523 IkStampOpTacos
pi_169831784
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:41 schreef Cherna het volgende:

[..]

Als het alleen om de geur gaat dan lust ik er nog wel een paar. Dat slaat nergens op. Een frietje van Smullers, zwetende mensen, broodje shoarma in een volle trein dat is pas overlast. En dan je rommel niet eens meenemen. Word tijd dat dat allemaal verboden word.
Het gaat alleen niet alleen om de geur.
-
pi_169831791
quote:

[..]

_O_
pi_169831803
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:41 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dan begin je toch lekker een pretpark waar je wel in de rij mag roken, maar broodjes shoarma verboden zijn. Hun huis, hun regels.

In mijn huis mag je ook niet roken als ik niet ook aan het roken ben. Want dat vind ik stinken. En dat is enorm hypocriet van me. En als je het er niet mee eens bent heb je dikke pech.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:46:44 #222
358523 IkStampOpTacos
pi_169831829
quote:

[..]
Dus men kan nooit claimen dat je van meeroken alléén kanker krijgt.
Het is inderdaad onmogelijk om te meten hoeveel kankerverwekkende stoffen iemand uitademt na een trekje van een sigaret. Oh wacht.. :')
-
pi_169831838
Prima hoor, niet roken in de rijen. Maar dan ook alcohol verbieden. [zowel zelf meegenomen als de verkoop in de Efteling!]
pi_169831842
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:40 schreef probeer het volgende:

[..]

Is ook geen pleziertje nee. En ik zou het dan ook enorm waarderen als die personen dan iets aan hun zweetlucht zouden doen. Net zoals ik me erg goed voor kan stellen dat iemand die al lange tijd in de rij voor een attractie in een pretpark staat en rooklucht vindt stinken, waarschijnlijk graag zou willen dat ik iets aan mijn sigarettenrook zou doen.
Ik zal eerlijk zijn. Ik ben roker, maar ik kan gemakkelijk zonder sigaret tijdens het wachten in een wachtrij.

Zo rook ik bijvoorbeeld al ruim tien jaar niet meer op mijn werk. Terwijl ik vroeger echt een kettingroker was.

Dus je kunt dus bepaalde geconditioneerde patronen wijzigen.

Ik ben het alleen oneens met de argumenten die men telkens aanhaalt betreffende het meeroken. Ik vind uitgaan zonder sigaret een stuk ongezelliger. In een kroeg hoort gewoon een asbak.

Ik snap ook niet dat men niet heeft gekozen voor bijvoorbeeld gelegenheden waar je wel kunt roken en gelegenheden waar een rookverbod geldt. Laat de ondernemer dat zelf beslissen.
pi_169831865
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk zijn. Ik ben roker, maar ik kan gemakkelijk zonder sigaret tijdens het wachten in een wachtrij.

Zo rook ik bijvoorbeeld al ruim tien jaar niet meer op mijn werk. Terwijl ik vroeger echt een kettingroker was.

Dus je kunt dus bepaalde geconditioneerde patronen wijzigen.

Ik ben het alleen oneens met de argumenten die men telkens aanhaalt betreffende het meeroken. Ik vind uitgaan zonder sigaret een stuk ongezelliger. In een kroeg hoort gewoon een asbak.

Ik snap ook niet dat men niet heeft gekozen voor bijvoorbeeld gelegenheden waar je wel kunt roken en gelegenheden waar een rookverbod geldt. Laat de ondernemer dat zelf beslissen.
Dat doet deze ondernemer toch? Waarom dan al dat moeilijke gedoe nu? (niet specifiek van jou, meer in zijn algemeen).
pi_169831877
Grappig altijd dat men het altijd een "sigaretje" noemt, als men de negatieve kant probeert te bagatelliseren. Fascinerend fenomeen.

Verder heb ik geen medelijden. Rokers genieten al de grootste vrijheid van eenieder die graag genotsmiddelen tot zich neemt en na alle vieze blikken die ik heb gekregen van rokers, als ik een joint opstak, heb ik al jaren geleden geconcludeerd hoe hypocriet velen zijn in hun pleidooien voor vrijheid.

Verder hebben private ondernemingen natuurlijk alle recht om hun eigen huisregels te bedenken.
pi_169831879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:47 schreef Kim-Holland het volgende:
Prima hoor, niet roken in de rijen. Maar dan ook alcohol verbieden. [zowel zelf meegenomen als de verkoop in de Efteling!]
Met als argument?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:50:27 #228
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169831893
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het gaat alleen niet alleen om de geur.
Soms krijg je wel dat idee. Het was ooit begonnen met rookvrij. Maar als het rookvrij is maar je ruikt dat er gerookt is dan heb je nog mensen die er iets van vinden.

Maar goed ik ruik liever een sigaren lucht dan zweet en andere geuren. Maar verder stoor ik mij er niet aan. Al die regels beginnen mij te storen.
pi_169831925
Voor mensen die niet geloven dat mee roken slecht is Adem eens uit tegen watjes.

Laat ook de rook van de sigaret er in komen
pi_169831939
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:51 schreef tailfox het volgende:
Voor mensen die niet geloven dat mee roken slecht is Adem eens uit tegen watjes.

Klinkt wetenschappelijk.

Laat jij eens een muntje in de tomatensoep wellen voor een nachtje.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:53:04 #231
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169831946
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:51 schreef tailfox het volgende:

Jij bent toch een watje?
pi_169831950
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:50 schreef Joweh het volgende:

[..]

Met als argument?
-Is slecht voor de gezondheid.
-Geen goed voorbeeld voor kinderen
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:55:33 #233
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169831991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

De efteling... eindelijk een dagje plezier.. en dan zeuren dat het niet goed is voor kinderen..
Ze mogen ook geen patatje van jou zeker.. oh man ongezond joh!

Het is ook van groot belang want je gaat natuurlijk elke dag naar de efteling met je kinderen...
pi_169832023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:49 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat doet deze ondernemer toch? Waarom dan al dat moeilijke gedoe nu? (niet specifiek van jou, meer in zijn algemeen).
Met uitzondering van betuttelende ondernemers. En hier is natuurlijk voor gelobbyd.
pi_169832058
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:55 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

De efteling... eindelijk een dagje plezier.. en dan zeuren dat het niet goed is voor kinderen..
Ze mogen ook geen patatje van jou zeker.. oh man ongezond joh!
Ah, daar is de eerste zuipert gespot.
Kan mij die kinderen verrekken? Heb er zelf geen en wil er ook geen.
Maar nee, laten we de rokers aanpakken. :') terwijl alcohol blijkbaar geen probleem is in een pretpark.
pi_169832066
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:59 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Maar nee, laten we de rokers aanpakken. :') terwijl alcohol blijkbaar geen probleem is in een pretpark.
zolang je geen bier over kinderen heen gooid
pi_169832077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Alcoholconsumptie is een keuze waar je anderen niet direct met schade opzadelt. Meeroken doet dat wel.

Mag je überhaupt drinken in de wachtrij dan? Lijkt me net zo onwenselijk als in die rij roken.
pi_169832079
Wel terecht, weet je hoeveel kinderen er in zo'n wachtrij staan. Rookvrije wachtrijen ben ik voor.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:01:16 #239
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169832089
quote:

[..]

?
Ik rook.. zware tabak...
Alcohol drink ik nauwelijks..

Denk dat er ergens een rookwolkje tussen onze posts zat...
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:02:42 #240
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169832110
quote:

[..]

Beide zou geen probleem moeten zijn. Maar ja we leven in een maatschappij waar mensen zo erg met hun gezondheid bezig zijn dat ze zelfs hun handen ontsmetten nadat ze een muntje hebben aangenomen.
Geweldig middel om weerstand op te bouwen.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:03:28 #241
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169832123
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:00 schreef Joweh het volgende:
Meeroken doet dat wel.
In de buitenlucht? Kom eens met een bron dan?

Als je nou iets wilt ga dan zeuren over het lawaai... DAT is pas schadelijk voor kinderen..
pi_169832136
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:00 schreef Joweh het volgende:

[..]

Alcoholconsumptie is een keuze waar je anderen niet direct met schade opzadelt. Meeroken doet dat wel.

Mag je überhaupt drinken in de wachtrij dan? Lijkt me net zo onwenselijk als in die rij roken.
Volgens mij mag je gewoon drinken en eten in de wachtrij. Lijkt me ook logisch, gezien je meer dan een uur moet wachten. In de hete zon kun je zomaar uitdrogen dan ;)
pi_169832154
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:00 schreef DrDentz het volgende:
Wel terecht, weet je hoeveel kinderen er in zo'n wachtrij staan. Rookvrije wachtrijen ben ik voor.
Dit
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:11:21 #244
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169832252
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dit
Eigenlijk nog niet zo slecht en een wachtrij voor rokers. Mogelijk hoef je dan als roker niet meer lang in de rij te staan. 😁
Maar dat vinden de niet rokers dan ook weer niet goed. Afgunst wanneer roken beloond word met sneller aan de beurt te zijn.😃
pi_169832285
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Met uitzondering van betuttelende ondernemers. En hier is natuurlijk voor gelobbyd.
Waarschijnlijk wel ja.

Jammer om te horen dat jij niet meer naar de Efteling gaat.
pi_169832292
Boze rokers. :9
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_169832309
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja.

Jammer om te horen dat jij niet meer naar de Efteling gaat.
:(
Ik steek er gewoon eentje op hoor. Als er een medewerker komt zeuren laat ik me vriend Wesley het buiten het zicht van alle kinderen het ff subtiel oplossen.
pi_169832310
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:00 schreef DrDentz het volgende:
En verder gewoon dit. Verbaast me dat dat al niet zo was.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:16:26 #249
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169832334
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:14 schreef Chai het volgende:

[..]

:(
Ik steek er gewoon eentje op hoor. Als er een medewerker komt zeuren laat ik me vriend Wesley het buiten het zicht van alle kinderen het ff subtiel oplossen.
Gewoon een rolstoel meenemen.. dan mag je via aparte ingangen.. samen met je begeleider... :s) Ook nog eens relaxed.. kun je zittend door het park cruisen..
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:16:37 #250
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169832342
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:13 schreef habitue het volgende:
Boze rokers. :9
Als roker ben ik niet boos. Nu rook ik erg weinig. 1 pakje per week. Maar ik denk dat niet rokers zich vaker storen aan dagelijkse overlast als een roker.

Het verbaasd mij alleen hoe ver niet rokers willen gaan met de betutteling en regels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')