Kijk een roker die eerlijk toegeeft dat hij een asociaal stuk vreten is!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het interesseert me geen reet dat jij er last van hebt. Misschien heb ik wel last van jouw wanstaltige smoel maar dan nog zou ik jouw het recht om een attractiepark te bezoeken niet ontzeggen.
Godverdomme zeg, vandaag doe je nog dommer dan normaal, ook een kunst.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Dus als er mensen zijn die zeggen dat ze hartkwalen krijgen van jouw make-up en kleding dan verander jij a la minuut je levensstijl?
Nee ik wil vrijheid en anders stamp ik jou op je oogquote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:04 schreef remlof het volgende:
Haha, de mensen die zich om zo'n rookverbod drukmaken zijn gewoon te slap om te kunnen stoppen met roken.
Tokkie gespot.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee ik wil vrijheid en anders stamp ik jou op je oog
Ik irriteer me o.a. aan dikke vrouwen die in publieke ruimtes vreten, lelijke vrouwen met leggings, vrouwen in topfuncties terwijl iedereen weet dat ze daar niet geschikt voor zijn. Ben je ook bereid om me daar in tegemoet te komen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, vandaag doe je nog dommer dan normaal, ook een kunst.
Je ergert je. En mist volledig het punt, met je boosbuickje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik irriteer me o.a. aan dikke vrouwen die in publieke ruimtes vreten, lelijke vrouwen met leggings, vrouwen in topfuncties terwijl iedereen weet dat ze daar niet geschikt voor zijn. Ben je ook bereid om me daar in tegemoet te komen?
"I find that at most theme parks, the theme is ‘Wait in Line, Fatty.'"quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:13 schreef yosander het volgende:
Snap wel dat de meeste rokers op hun achterste poten gaan staan bij dit bericht. Bij een bezoek aan de Efteling breng je driekwart van de tijd immers door in een wachtrij
Camera's en een koppeling met biometrische gezichtsherkenning. Gekoppeld aan een database.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het trieste aan dit verhaal. Er zullen wel weer een paar onschuldige medewerkers in het ziekenhuis belanden.
Wat?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus als er mensen zijn die zeggen dat ze hartkwalen krijgen van jouw make-up en kleding dan verander jij a la minuut je levensstijl?
Het klimaat vermoord... boy o boy, wat ben jij toe aan herhaling van de lesstof van de lagere school.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kinderen vermoorden het klimaat. Als je het klimaat wil redden dan moet je geen kinderen nemen. Een roker is niks vergeleken met zwangere vrouwen qua schadelijkheid voor het klimaat. Iedere vrouw die kinderen neemt vermoordt het klimaat een beetje.
Ik zie een rode draad. Jij hebt problemen met vrouwen. Vervelend voor je. Dat los je echter niet op door een combinatie van stank, domheid en een grote muil.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik irriteer me o.a. aan dikke vrouwen die in publieke ruimtes vreten, lelijke vrouwen met leggings, vrouwen in topfuncties terwijl iedereen weet dat ze daar niet geschikt voor zijn. Ben je ook bereid om me daar in tegemoet te komen?
Als je op het verkeerde moment gaat wel ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:13 schreef yosander het volgende:
Snap wel dat de meeste rokers op hun achterste poten gaan staan bij dit bericht. Bij een bezoek aan de Efteling breng je driekwart van de tijd immers door in een wachtrij
Daarmee voorkomt hij wel dat er een vrouw is die een kind van hem wil krijgen, en dus lost dit zichzelf in één generatie op; win-win.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie een rode draad. Jij hebt problemen met vrouwen. Vervelend voor je. Dat los je echter niet op door een combinatie van stank, domheid en een grote muil.
Staan die in de wachtrij dan? Nee? Dan mogen ze daar roken!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel raar: De efteling verkoopt de waterpijp.
En in de fata morgana wordt stevig "waterpijp" gerookt door de figuranten.
Niet erg consequent.
Nee je hebt geen recht op tegemoet komen jij achterlijke asbak. Wees blij dat ze je niet in een achtbaan zonder beugels plaatsen als roker.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet alleen met vrouwen hoor, ook met mannen en kinderen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie een rode draad. Jij hebt problemen met vrouwen. Vervelend voor je. Dat los je echter niet op door een combinatie van stank, domheid en een grote muil.
Ik verbaas me vaak over het 'dan moeten ze vet eten ook aanpakken want dikke mensen zijn ook ongezond!'-argument dat vaak gebruikt wordt in dit soort discussies. (Als daarvan al sprake is.)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet alleen met vrouwen hoor, ook met mannen en kinderen.
Ik woon tussen twee snelwegen. Vind je dat die snelwegen ook per direct gesloten moeten worden? Ik denk dat ik daardoor meer schadelijke stoffen inademt dan iemand in een wachtrij die incidenteel in de open lucht een keer een roker naast zich heeft. Dus.... gaan we nu alle snelwegen en Schiphol sluiten om de omwonenden van een zekere dood te redden?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:46 schreef Joweh het volgende:
[..]
Ik verbaas me vaak over het 'dan moeten ze vet eten ook aanpakken want dikke mensen zijn ook ongezond!'-argument dat vaak gebruikt wordt in dit soort discussies. (Als daarvan al sprake is.)
Waarom is het zo moeilijk te bevatten dat jouw rook andere mensen daadwerkelijk fysiek schade toebrengt en dat het dáárom verboden wordt en niet omdat mensen er nu eenmaal voor kiezen om zich eraan te storen?
Groet,quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:48 schreef Twiitch het volgende:
Je bent dan ook een verschrikkelijke aso wanneer je in een wachtrij gaat staan paffen.
1. Jij bent daar zelf gaan wonen gok ik, als jij tussen anderen gaat roken hebben die dat niet gekozen. (Akkoord, als je op een terras zit bestaat de kans dat je andermans rook inademt.) Volgens mij wordt er overigens ook veel gedaan om auto's schoner te krijgen, toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik woon tussen twee snelwegen. Vind je dat die snelwegen ook per direct gesloten moeten worden? Ik denk dat ik daardoor meer schadelijke stoffen inademt dan iemand in een wachtrij die incidenteel in de open lucht een keer een roker naast zich heeft. Dus.... gaan we nu alle snelwegen en Schiphol sluiten om de omwonenden van een zekere dood te redden?
En mensen die naar een attractiepark gaan worden daar ook niet toe gedwongen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:02 schreef Joweh het volgende:
[..]
1. Jij bent daar zelf gaan wonen gok ik, als jij tussen anderen gaat roken hebben die dat niet gekozen. (Akkoord, als je op een terras zit bestaat de kans dat je andermans rook inademt.) Volgens mij wordt er overigens ook veel gedaan om auto's schoner te krijgen, toch?
2. Roken is sec gezien niet noodzakelijk. Als verslaafde heb je die afhankelijkheid wel, akkoord, maar je kunt dat volgens mij niet dirext vergelijken met min of meer noodzakelijke verkeersbewegingen.
Los daarvan, een argument over de snelweg snijdt toch al veel meer hout dan 'dikke mensen eten ook friet'?
Nee, maar dat park kan wel een rookverbod in de rij opleggen, waarvan jij suggereert dat dit onzinnig is omdat je last van dikke vrouwen hebt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En mensen die naar een attractiepark gaan worden daar ook niet toe gedwongen.
Dit kan ik me werkelijk niet voorstellenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kinderen hebben daar iig geen vrije keuze in. Hoewel ze in de meeste gevallen wel een voorstander zullen zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat interesseren kinderen me nou. Die zouden ze een entreeverbod op moeten leggen voor attractieparken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Kinderen hebben daar iig geen vrije keuze in. Hoewel ze in de meeste gevallen wel een voorstander zullen zijn.
Zodat jij gewoon kan roken waar je wil? Je kunt ook zelf thuis blijven he?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat interesseren kinderen me nou. Die zouden ze een entreeverbod op moeten leggen voor attractieparken.
Hij zit te trollen, gewoon niet reageren en dan sterft het uit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:20 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Zodat jij gewoon kan roken waar je wil? Je kunt ook zelf thuis blijven he?
Het leven is goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:16 schreef Leonos het volgende:
Lekker thuis in de tuin paffen met een halve liter
Nee.quote:
Welke reële keuze heb je dan als je niet in de rook kunt of wil staan?quote:Heb gewoon recht op keuzevrijheid!!
1 april is toch de opening van het seizoen? Lijkt me sowieso niet echt onderwerp voor een al dan niet hilarisch 1 april-garpje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:25 schreef Nobu het volgende:
Al die boze rokers hier. De junkentunnel onder hoog catharijne staat al een poosje leeg, misschien kunnen jullie daar gezellig in een rij gaan roken .
1 april en pretparken vind ik maar een verdachte combinatie trouwens.
Nogmaals, de uitgeblazen rook van een sigaret is volkomen onschadelijk. De schadelijke stoffen zijn gefilterd door de longen van de roker en is dus alleen schadelijk voor de roker in kwestie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:20 schreef probeer het volgende:
Vind ik als roker eigenlijk best logisch. Veel kinderen, en het is niet alsof je even een stukje verderop in de rij gaat staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |