Hij is echt extreem typisch. Gewoon Yernaz all over again.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet niet zo waar dat nou over gaat. Eerst dacht ik dat het de stof was die hij niet neutraal vond, of het feit dat docenten een bepaalde visie hebben. Later ging het hem over medestudenten die zijn FvD-pennetjes afzeken, en weer later ging het over opmerkingen van docenten (die volgens hem duidelijk serieus bedoeld waren en waarbij weerwoorden werden weggelachen).
Maarja, ik heb ook zat docenten die bij colleges tussen neus en lippen door even een politicus afzeiken. Of een muzikant. Of een voetbalclub. Of die trots even nieuwe schoenen laten zien en de schoenen van een ander afzeiken. Je moet wel erg week van geest zijn om je daar door te laten beïnvloeden, als academicus in spe.
Tandheelkunde is toch niets voor zelfverklaarde intellectuelen?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij is echt extreem typisch. Gewoon Yernaz all over again.
Ga dan een echte studie doen. Iets met tandheelkunde ofzo.
Tandjes rapen na een avondje stappen in R'dam ?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:25 schreef Ryon het volgende:
Iedereen doet aangifte en de bevestiging van de agent dat het eigenlijk toch geen zin heeft en onderop de stapel komt is enkel een bemoediging om het te blijven doen.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Toen ik vroeg of dat niet wat kort door de bocht was en het misschien niet ook zou kunnen wijzen op een verminderd vertrouwen in de effectiviteit van de politiediensten, "want wie doet er tegenwoordig nog aangifte van een gestolen fiets of een simpele vernieling?", werd mij verteld dat het populisten waren die je dat wouden doen geloven.
Nee. Te praktisch en te hoge baankansen.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tandheelkunde is toch niets voor zelfverklaarde intellectuelen?
Hij lijkt op mijquote:Op zondag 26 maart 2017 16:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee. Te praktisch en te hoge baankansen.
Als zelfverklaarde intellectueel moet je er minimaal zo uitzien:
[ afbeelding ]
En in staat zijn om heel lang en heel wollig te oreren over allemaal niet geheel samenhangende maatschappelijke fenomenen waar je dan allemaal dwarsverbanden in kan trekken die jou goed uitkomen.
Whehequote:Op zondag 26 maart 2017 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen doet aangifte en de bevestiging van de agent dat het eigenlijk toch geen zin heeft en onderop de stapel komt is enkel een bemoediging om het te blijven doen.
Heb in m'n leven twee keer aangifte gedaan (één keer omdat het moest), maar ben wel een dozijn keer slachtoffer van "criminaliteit" geweest.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen doet aangifte en de bevestiging van de agent dat het eigenlijk toch geen zin heeft en onderop de stapel komt is enkel een bemoediging om het te blijven doen.
Moet je als zelfverklaarde intellectueel ook acne en nog nauwelijks baardgroei hebben?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En in staat zijn om heel lang en heel wollig te oreren over allemaal niet geheel samenhangende maatschappelijke fenomenen waar je dan allemaal dwarsverbanden in kan trekken die jou goed uitkomen.
Als Bob ooit baardgroei krijgt weet hij wat hem te doen staat.quote:
Ja, dat is een vereiste. Een net iets te dik gezicht ook. Slordig jasje en goedkoop hemd maken de look helemaal af.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je als zelfverklaarde intellectueel ook acne en nog nauwelijks baardgroei hebben?
En na 25 jaar nog steeds geen moment nuchter geweest? Dat verklaart veel.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:34 schreef Drugshond het volgende:
25 jr geleden een aangifte gedaan.
Kom maar terug als je nuchter bent.
-------
Serieus.
Hehe, je kan al die typetjes zo uittekenen inderdaadquote:Op zondag 26 maart 2017 16:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij is echt extreem typisch. Gewoon Yernaz all over again.
Ik heb 1x aangifte gedaan van een gestolen paspoort. Tas met van alles erin, inc. paspoort dus was in de trein gejat toen ik even een dutje aan het doen was.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb in m'n leven twee keer aangifte gedaan (één keer omdat het moest), maar ben wel een dozijn keer slachtoffer van "criminaliteit" geweest.
Ik maakte laatst een opmerking over de werkdruk en het salaris ('schadeloosstelling') van Tweede Kamerleden.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet niet zo waar dat nou over gaat. Eerst dacht ik dat het de stof was die hij niet neutraal vond, of het feit dat docenten een bepaalde visie hebben. Later ging het hem over medestudenten die zijn FvD-pennetjes afzeken, en weer later ging het over opmerkingen van docenten (die volgens hem duidelijk serieus bedoeld waren en waarbij weerwoorden werden weggelachen).
Maarja, ik heb ook zat docenten die bij colleges tussen neus en lippen door even een politicus afzeiken. Of een muzikant. Of een voetbalclub. Of die trots even nieuwe schoenen laten zien en de schoenen van een ander afzeiken. Je moet wel erg week van geest zijn om je daar door te laten beïnvloeden, als academicus in spe.
Linkse indoctrinatie wel te verstaan.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik maakte laatst een opmerking over de werkdruk en het salaris ('schadeloosstelling') van Tweede Kamerleden.
"Ze verdienen zo'n 7700 euro bruto per maand, die Kamerleden. Komt neer op ongeveer een ton per jaar. Aardig salaris, niet waar? Maar daar werken ze dan ook hard voor: werkweken van 50 tot 70 uur. Behalve als je natuurlijk van de PVV bent, dan hoef je geen reet uit te voeren."
Heftige indoctrinatie!
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik maakte laatst een opmerking over de werkdruk en het salaris ('schadeloosstelling') van Tweede Kamerleden.
"Ze verdienen zo'n 7700 euro bruto per maand, die Kamerleden. Komt neer op ongeveer een ton per jaar. Aardig salaris, niet waar? Maar daar werken ze dan ook hard voor: werkweken van 50 tot 70 uur. Behalve als je natuurlijk van de PVV bent, dan hoef je geen reet uit te voeren."
Heftige indoctrinatie!
En vertel je je leerlingen ook hoeveel (of weinig) jij aan het eind van de maand krijgt bijgeschreven voor dat ploeteren dat je voor hen doet?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heftige indoctrinatie!
Die Jan toch.quote:DEN HAAG - Een felle opmerking van voormalig SP-leider Jan Marijnissen over Turks spreken in Nederland leidt tot heibel binnen zijn partij. Marijnissen stoort zich eraan dat mensen het nieuwe SP-Kamerlid Cem Lacin op diens Facebookpagina in het Turks feliciteerden met zijn aanstelling. „Wel fijn als ook de Turkse Nederlanders Nederlands gebruiken in plaats van Turks. We zijn hier in Nederland!”, plaatste de SP-prominent onder de Turkse teksten.
Van het Zoetermeerse SP-raadslid Lennart Feijen kreeg Marijnissen een uitbrander. „Ik zie niet in waarom dat relevant is, Jan? Mensen mogen zelf kiezen in welke taal ze hem feliciteren, of dat nu Nederlands, Fries, Engels of Turks is. Je maakt problemen die er niet zijn.” Ook SP-raadslid Josine Strörman uit Rotterdam schoot uit haar slof. „Wat een ontzettend lullige opmerking, Jan. Bizar gewoon.”
Bij WNL op Zondag reageerde SP-Kamerlid Lillian Marijnissen, de dochter van Jan Marijnissen, ietwat gegeneerd. Ze zei dat ze vond dat wat volksvertegenwoordigers in het openbaar kenbaar maken „voor iedereen te volgen” moet zijn. „Maar ik ga niet over wat iemand op Facebook zegt.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_Marijnissen__.html
En nog even deze Juf Tineke is ook niet vies van een beetje indoctrinatie.quote:
En maagd en heel onzeker en verlegen tegenover meisjes.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is een vereiste. Een net iets te dik gezicht ook. Slordig jasje en goedkoop hemd maken de look helemaal af.
Dat sluit jou dan iig uit.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En maagd en heel onzeker en verlegen tegenover meisjes.
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had de extreemrechtse denkbeelden nog niet genoemd. Die passen dan weer prima bij jou.
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had de extreemrechtse denkbeelden nog niet genoemd. Die passen dan weer prima bij jou.
Doet hem nog meer op mij lijken. Als ik m'n haren iets korter had, en een iets bollere kop, was ik die kerel geweest. Snor en sik-combo is spot on.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En maagd en heel onzeker en verlegen tegenover meisjes.
+ gare neckbeardvlasjes?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Doet hem nog meer op mij lijken. Als ik m'n haren iets korter had, en een iets bollere kop, was ik die kerel geweest. Snor en sik-combo is spot on.
Jouw politiek advies is als en vaatdoek. Wassen met 90 graden.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:14 schreef remlof het volgende:
Wel prima trouwens dat de JOVD leegloopt, dan wordt de VVD over een paar jaar misschien weer liberaal ipv conservatief.
7700 bruto per maand is best armoedig salarisje, maar ze moeten gewoon niet meer verdienen. Dan moeten ze lekker in het bedrijfsleven aan de slag maar daar krijgen ze waarschijnlijk de meeste veel minder.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heftige indoctrinatie!
Hoeveel hark jij dan?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
7700 bruto per maand is best armoedig salarisje, maar ze moeten gewoon niet meer verdienen. Dan moeten ze lekker in het bedrijfsleven aan de slag maar daar krijgen ze waarschijnlijk de meeste veel minder.
Mensen die in de poltiek gaan zijn geen toppers in het bedrijfsleven, toppers in het bedrijfsleven krijgen veel meer.
Genoeg, zeker als je dat relateert aan iemand in de poltiek met het aantal uren die zij moeten maken. Ik zou nooit zoveel uren willen maken.quote:
Hij kijkt best vaak alsof hij als reptilian nog moet wennen aan zijn menselijke gezicht. Maar zo min mogelijk met dat gezicht doen, omdat hij nog niet echt heeft geoefend met de gezichtspieren en zo'n tweeledig oog maar raar vindt.quote:
Lijkt sprekend op Pokkelmans, alleen dan een dikker hoofd.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken maar weinig artsen en advocaten die >200K harken, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Genoeg, zeker als je dat relateert aan iemand in de poltiek met het aantal uren die zij moeten maken. Ik zou nooit zoveel uren willen maken.
Een ton per jaar is relatief weinig voor iemand in het bedrijfsleven met een management functie t. Heeft ook met de bedrijfsgrootte enzovoorts te maken natuurlijk.
Een arts of een advocaat zit al heel snel op 2 x zoveel.
Zei ik ook al!quote:Op zondag 26 maart 2017 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt sprekend op Pokkelmans, alleen dan een dikker hoofd.
Oh jawel. Ik las net een blaadje dat "Visie" heet bij m'n opa en oma. Stond vol met teksten als dat het nog onzeker is of seculiere D66'ers tot christenvervolging over zullen gaan binnen enkele decennia, dat de moslims het Avondland verpesten, dat popmuziek duivels is etc. etc. Al deze drie zaken, letterlijk.quote:
Whehe.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij kijkt best vaak alsof hij als reptilian nog moet wennen aan zijn menselijke gezicht. Maar zo min mogelijk met dat gezicht doen, omdat hij nog niet echt heeft geoefend met de gezichtspieren en zo'n tweeledig oog maar raar vindt.
Wat vinden je opa en oma eigenlijk van homoseksualiteit?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh jawel. Ik las net een blaadje dat "Visie" heet bij m'n opa en oma. Stond vol met teksten als dat het nog onzeker is of seculiere D66'ers tot christenvervolging over zullen gaan binnen enkele decennia, dat de moslims het Avondland verpesten, dat popmuziek duivels is etc. etc. Al deze drie zaken, letterlijk.
D666 doet toch al aan christenvervolging?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh jawel. Ik las net een blaadje dat "Visie" heet bij m'n opa en oma. Stond vol met teksten als dat het nog onzeker is of seculiere D66'ers tot christenvervolging over zullen gaan binnen enkele decennia, dat de moslims het Avondland verpesten, dat popmuziek duivels is etc. etc. Al deze drie zaken, letterlijk.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Japie even van de blokkade afhalen om zijn analyse aangaande Baudet te lezen.quote:
Sinds ik het ben staan ze daar wat pragmatischer in dan vroeger. Was wel grappig net, want m'n opa vroeg me "Denk je dat je binn'kuurt ook gaat samenwonen met je ehhh... dij kameroad van je?". Heeft nog altijd geen idee hoe hij het moet plaatsen.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat vinden je opa en oma eigenlijk van homoseksualiteit?
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sinds ik het ben staan ze daar wat pragmatischer in dan vroeger. Was wel grappig net, want m'n opa vroeg me "Denk je dat je binn'kuurt ook gaat samenwonen met je ehhh... dij kameroad van je?". Heeft nog altijd geen idee hoe hij het moet plaatsen.
Stond een hele katern in over Sophie in 't Veld en over hoe zij het christendom wil vernietigen. Snap nu opeens wel waarom m'n oma direct verongelijkt "oh die christenhaters! die christenhaters!!!" uitriep toen ik vertelde over m'n activiteiten voor die partij.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
D666 doet toch al aan christenvervolging?
Daarom heb ik me juist als lid aangemeld.
Whahaha, is dat ludieke gristenblad ook ergens online te lezen?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stond een hele katern in over Sophie in 't Veld en over hoe zij het christendom wil vernietigen. Snap nu opeens wel waarom m'n oma direct verongelijkt "oh die christenhaters! die christenhaters!!!" uitriep toen ik vertelde over m'n activiteiten voor die partij.
Op zondag? Ben je gek!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Whahaha, is dat ludieke gristenblad ook ergens online te lezen?
https://www.eo-acties.nl/(...)-lD-eKY8UaAqkg8P8HAQquote:Op zondag 26 maart 2017 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Whahaha, is dat ludieke gristenblad ook ergens online te lezen?
Wacht, de televisiegids van de EO heet Visie.quote:
Dus tochquote:Op zondag 26 maart 2017 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
https://www.eo-acties.nl/(...)-lD-eKY8UaAqkg8P8HAQ
M'n oma had exact hetzelfde bij een van haar zoons (mijn oom dus). Die was ook homo en m'n oma heeft dat haar hele leven niet begrepen. "Ja, samenwonen.. maar met welke vrouwen dan?"quote:Op zondag 26 maart 2017 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sinds ik het ben staan ze daar wat pragmatischer in dan vroeger. Was wel grappig net, want m'n opa vroeg me "Denk je dat je binn'kuurt ook gaat samenwonen met je ehhh... dij kameroad van je?". Heeft nog altijd geen idee hoe hij het moet plaatsen.
Sophie in 't Veld wil volgens dat blad alle tekenen die er bestaan van het christendom afschaffen en Europa van het christendom ontdoen en is het nog te vroeg om te voorspellen dat het vervolgen van christenen de volgende stap zal zijn, maar is het ook nog niet uit te sluiten.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Wacht, de televisiegids van de EO heet Visie.
Maar die zullen toch niet zo van het padje zijn dat ze D66 als het ultieme gevaar zien?
Klinkt als een genuanceerde versie van Fox News.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sophie in 't Veld wil volgens dat blad alle tekenen die er bestaan van het christendom afschaffen en Europa van het christendom ontdoen en is het nog te vroeg om te voorspellen dat het vervolgen van christenen de volgende stap zal zijn, maar is het ook nog niet uit te sluiten.
Shit, ze hebben het doorquote:Op zondag 26 maart 2017 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sophie in 't Veld wil volgens dat blad alle tekenen die er bestaan van het christendom afschaffen en Europa van het christendom ontdoen en is het nog te vroeg om te voorspellen dat het vervolgen van christenen de volgende stap zal zijn, maar is het ook nog niet uit te sluiten.
Ik vind dat wel schitterend eigenlijk. Die mensen zijn bijna 90, nooit naar school geweest of niets en altijd extreem christelijk geweest en in hun wereld bestaat homoseksualiteit gewoon niet waardoor ze in alle oprechtheid niet begrijpen wat er aan de hand is. Ik ben er al enkele keren met m'n vriend op bezoek geweest en alles, maar in al hun goede bedoelingen denken m'n opa en oma oprecht 'dat ik gewoon liever samenwoon met een kameraad dan een relatie te beginnen'. Eerlijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
M'n oma had exact hetzelfde bij een van haar zoons (mijn oom dus). Die was ook homo en m'n oma heeft dat haar hele leven niet begrepen. "Ja, samenwonen.. maar met welke vrouwen dan?"
Dat gaat je bij een stoplicht nog wel een paar klappen opleveren.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus toch
Nu ga ik die D66-sticker toch maar op m'n auto plakken
Wtf? Ik dacht dat de EO tegenwoordig meer CU was dan SGP, maar dat blijkt hier niet uit.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van jou zeker?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat gaat je bij een stoplicht nog wel een paar klappen opleveren.
Dat van die duivelse popmuziek is niet nieuw, dat D66 de christenvervolging zal inzetten had ik echter nog niet eerder gehoord.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ja. Die Sophie schijnt immers een boekje geschreven te hebben dat "Europe doesn't do god" heet. Wist ik zelf niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat van die duivelse popmuziek is niet nieuw, dat D66 de christenvervolging zal inzetten had ik echter nog niet eerder gehoord.
Het enige dat ik online kan vinden van de Visie over Sophie is dit, van precies 10 jaar geleden:quote:Op zondag 26 maart 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ja. Die Sophie schijnt immers een boekje geschreven te hebben dat "Europe doesn't do god" heet. Wist ik zelf niet.
Was het maar waarquote:Op zondag 26 maart 2017 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens Google gewoon een opiniestuk:quote:Op zondag 26 maart 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ja. Die Sophie schijnt immers een boekje geschreven te hebben dat "Europe doesn't do god" heet. Wist ik zelf niet.
EO is vooral evangelisch, dat is allemaal veel te modern voor de SGP. Een deel van de SGP-achterban kijkt überhaupt geen televisie.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Wtf? Ik dacht dat de EO tegenwoordig meer CU was dan SGP, maar dat blijkt hier niet uit.
Zeggen ze.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:54 schreef Reya het volgende:
Een deel van de SGP-achterban kijkt überhaupt geen televisie.
Ik vraag mij toch af hoe groot deel van de SGP'ers echt al die duivelsmachines niet in huis heeft. Bedoel, Kees doet netjes mee met de TV-debatten, hij twottert, etc. Goed, de SPG-site is op zondag 'dicht, maar de SGPJ-site is gewoon toegankelijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
EO is vooral evangelisch, dat is allemaal veel te modern voor de SGP. Een deel van de SGP-achterban kijkt überhaupt geen televisie.
De echte bevindelijken doen het nog zonder TV. Al dan niet verscholen achter een gordijntjequote:Op zondag 26 maart 2017 19:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af hoe groot deel van de SGP'ers echt al die duivelsmachines niet in huis heeft. Bedoel, Kees doet netjes mee met de TV-debatten, hij twottert, etc. Goed, de SPG-site is op zondag 'dicht, maar de SGPJ-site is gewoon toegankelijk.
Zal dat deel niet alleen het gedeelte zijn wat nog voor de uitvinding van de TV geboren is?
Ja, dat weet ik. Vroeg mij gewoon af, anno 2017, hoe groot dat deel (nog) is.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De echte bevindelijken doen het nog zonder TV. Al dan niet verscholen achter een gordijntje
Ga eens in Barneveld of Kootwijkerbroek kijken bij de kerk van de Gereformeerde Gemeentequote:Op zondag 26 maart 2017 19:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Vroeg mij gewoon af, anno 2017, hoe groot dat deel (nog) is.
Als gok zou ik zeggen pakweg 50.000 gezinnen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Vroeg mij gewoon af, anno 2017, hoe groot dat deel (nog) is.
Ik ook, maar om andere redenen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
http://www.consilium.euro(...)25-rome-declaration/
Traantje weg moeten pinken.
Je hebt met de verkiezingen niet tegen Europa gestemd beste BA, dus je bent de facto gewoon een medestander van mij. Nog dank daarvoor trouwens.quote:
Ik zal volgende keer PVV stemmen voor je. Graag gedaan.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt met de verkiezingen niet tegen Europa gestemd beste BA, dus je bent de facto gewoon een medestander van mij. Nog dank daarvoor trouwens.
Nogal. Van hipstervrouwtjes.quote:
Die zullen ze goed kunnen gebruiken, want die zullen wel gehalveerd worden indien dat FvD nu een beetje bij elkaar blijft.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer PVV stemmen voor je. Graag gedaan.
Maar liefst 3 hele grammen vezels, meer dan tien gram suiker en verder melk en koffie. Zo gezondquote:
Cappuccino is al raar, laat staan met havermout erin.quote:
#blessed #fitgirlquote:Op zondag 26 maart 2017 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar liefst 3 hele grammen vezels, meer dan tien gram suiker en verder melk en koffie. Zo gezond
quote:Op zondag 26 maart 2017 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar liefst 3 hele grammen vezels, meer dan tien gram suiker en verder melk en koffie. Zo gezond
Je hebt mij.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kwam op FB voorbij. Ik heb nieuwe 'vrienden' nodig denk ik.
40 gram havermout bevat 3 gram vezels en een eetlepel siroop is ergens in de omgeving van 10-15 gram, waarvan zo'n 90% suiker.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]![]()
Ingrediënten:
40 gram havermout
150 ml melk naar keuze, (ongezoete sojamelk, Alpro)
1 el agavesiroop
1 tl kaneel
1 kopje espresso koffie: 2 tl Lavazza koffie, 100-150 ml water
Ik moet het nog zien. Zo'n Hiddema zie ik nog niet direct zijn oude werk opgeven en zich braaf storten op het kamerlidmaatschap.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zullen ze goed kunnen gebruiken, want die zullen wel gehalveerd worden indien dat FvD nu een beetje bij elkaar blijft.
http://www.at5.nl/artikel(...)_actief_als_advocaatquote:Op zondag 26 maart 2017 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Zo'n Hiddema zie ik nog niet direct zijn oude werk opgeven en zich braaf storten op het kamerlidmaatschap.
Haha dat, en berichtjes om PVV op te hemelen en GL met terrorisme te associëren. Vermakelijk wel.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En P_T om burenrellenfilmpjes te sharen.
Even het recept gefixt.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]![]()
Ingrediënten:
40 gram havermout
150 ml melk naar keuze, (ongezoete sojamelk, Alpro)
1 el agavesiroop
1 tl kaneel
1 kopje espresso koffie: 2 tl Lavazza koffie, 100-150 ml water
Eventueel kun je havermout met melk (liever yoghurt) gewoon naast je kopje koffie eten. Zo ontbijt ik meestal.quote:
Oh, zo. Nouja, je hebt dan in ieder geval een drankje waar je even mee bezig bent om te maken en wat er dan ook uitziet alsof je het midden in de nacht hebt uitgekotst. Dat is tenminste iets.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
40 gram havermout bevat 3 gram vezels en een eetlepel siroop is ergens in de omgeving van 10-15 gram, waarvan zo'n 90% suiker.
Mooi.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
http://www.consilium.euro(...)25-rome-declaration/
Traantje weg moeten pinken.
Haha, op die site staat ook een 'gevoelswaarde'.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
40 gram havermout bevat 3 gram vezels en een eetlepel siroop is ergens in de omgeving van 10-15 gram, waarvan zo'n 90% suiker.
Kloptquote:Op zondag 26 maart 2017 20:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, op die site staat ook een 'gevoelswaarde'.![]()
![]()
Ik weet niet of ze uitzending gemist kunnen vinden op hun laptop.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
EO is vooral evangelisch, dat is allemaal veel te modern voor de SGP. Een deel van de SGP-achterban kijkt überhaupt geen televisie.
Laptop? Duivelsapparaat!quote:Op zondag 26 maart 2017 20:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze uitzending gemist kunnen vinden op hun laptop.
Dat weet ik niet. Ik hoorde pas nog dat een dominee een laptop meenam op de preekstoel.quote:
Ahja, van die moderne dominees. Was er ook niet zo heel lang geleden eentje in Nederland die met een app voor de mobiel jongeren probeerde te lokken naar de kerk.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik hoorde pas nog dat een dominee een laptop meenam op de preekstoel.
Wat hij met die laptop precies deed, weet ik niet. Men kon dat niet zien.
Als ze moderne technologie op een integere manier gebruiken, wat zou er op tegen zijn.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahja, van die moderne dominees. Was er ook niet zo heel lang geleden eentje in Nederland die met een app voor de mobiel jongeren probeerde te lokken naar de kerk.
Ikzelf heb dan wel wat twijfels bij mensen van de kerk die jongeren lokken, maargoed.
quote:Op zondag 26 maart 2017 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, pfff, het dood beest dat ik vanmorgen bij de zorgboerderij heb gehaald (hoe groen van mij), is einde-fucking-lijk ontdooid.
Ik wist echt niet dat het mogelijk was om zo verbitterd te zijn over je avondeten.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Stuk dood beest opstoken met aardbevingsgas, glaasje non-EU wijn erbij, zelfgemaakte knoflooksaus van knoflook buiten de EU.
Genieten.
Je lijkt Drugshond wel, mafklapperquote:Op zondag 26 maart 2017 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Stuk dood beest opstoken met aardbevingsgas, glaasje non-EU wijn erbij, zelfgemaakte knoflooksaus van knoflook buiten de EU.
Genieten.
Ben ik niet. Alleen de geimporteerde dingen zijn lekkerder.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik wist echt niet dat het mogelijk was om zo verbitterd te zijn over je avondeten.
Ik gebruik Ghostery om wat dingen uit te schakelen maar ik geloof niet dat dat ook voor iDeal werkt. Je kunt wel toegang tot die betaalpagina blokkeren misschien.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:26 schreef Friek_ het volgende:
Aan de techneuten hier: bestaan er extensies die delen van websites kunnen blokkeren? Ik wil graag iDEAL blokkeren in de browser (Firefox) van m'n pa, maar weet niet precies hoe ik dat doe.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/blocksite/quote:Op zondag 26 maart 2017 20:26 schreef Friek_ het volgende:
Aan de techneuten hier: bestaan er extensies die delen van websites kunnen blokkeren? Ik wil graag iDEAL blokkeren in de browser (Firefox) van m'n pa, maar weet niet precies hoe ik dat doe.
Vooral de whisky van buiten de EU zeker.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben ik niet. Alleen de geimporteerde dingen zijn lekkerder.
Volledig blokkeren van de website van de bank, en voor het saldo-overzicht gewoon weer ouderwets afhankelijk moeten zijn van de papieren afschriften geen optie?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:26 schreef Friek_ het volgende:
Japanse bv.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vooral de whisky van buiten de EU zeker.
Ja, al ingesteld op de betreffende websites. Ook al gebeld met de bank of dat hele iDEAL niet afgesloten kon worden, maar dat bleek technisch niet haalbaar. Ook het blokkeren van specifieke rekeningnummers ging niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/blocksite/
Zoiets? Er zijn wel betere manieren, want die extension kan je natuurlijk zo weer verwijderen.
Ik eet niet zo veel Aziatisch en Afrikaans en uit Amerika komt geen fatsoenlijk eten.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben ik niet. Alleen de geimporteerde dingen zijn lekkerder.
Raakt 'ie weer kwijt, dus nee, zal ook niet gaan.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volledig blokkeren van de website van de bank, en voor het saldo-overzicht gewoon weer ouderwets afhankelijk moeten zijn van de papieren afschriften geen optie?
Heeft de bank zelf geen tips voor dit soort situaties?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, al ingesteld op de betreffende websites. Ook al gebeld met de bank of dat hele iDEAL niet afgesloten kon worden, maar dat bleek technisch niet haalbaar. Ook het blokkeren van specifieke rekeningnummers ging niet.
Jawel, bewindvoering. Dus met de hele papierhandel en bijna doofblinde, handelingsonbekwame vader naar een lokaal kantoor. Maar daar gaat ook weer even overheen dat dat kan.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heeft de bank zelf geen tips voor dit soort situaties?
Welke bank? Edentifier klinkt als ABN.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:42 schreef Friek_ het volgende:
Voor nu heb ik maar even z'n edentifier verstopt (dat kreng waarmee je kan inloggen), maar is ook niet ideaal. Wil dat hij nog wel kan kijken hoeveel geld er op z'n rekening staat.. tsja.
Dat kan met een app, toch?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:42 schreef Friek_ het volgende:
Voor nu heb ik maar even z'n edentifier verstopt (dat kreng waarmee je kan inloggen), maar is ook niet ideaal. Wil dat hij nog wel kan kijken hoeveel geld er op z'n rekening staat.. tsja.
Dat dacht ik dus ook, dan zou je pincode kunnen wijzigen en dan kan hij via de app alleen zijn saldo zien. Maar ik las hierboven dat hij bijna blind is dus misschien is dat niet ideaal ook.quote:
Praktisch alle betaalsites linken niet direct naar een online kassa van de bank, maar babbelen direct danwel indirect met een API van de bank of payment provider. Dat gebeurt allemaal op via hun eigen servers, dus success met alle betaalsites met iDeal te blokkeren.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:53 schreef Tchock het volgende:
Hoe ziet de url van een iDeal-betaalpagina er uit? Er zijn ook add-ons voor FireFox (zoals deze) waarmee je bijvoorbeeld alle websites met "ideal" er in kunt blokkeren (en niet enkel specifieke websites). Maar ik kan me zelf niet echt herinneren of die urls herkenbaar zijn en zo ja waaraan.
Je zou ook alle pagina's met abn amro er in kunnen blocken behalve de exacte pagina waar je je saldo kunt controleren, toch?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Praktisch alle betaalsites linken niet direct naar een online kassa van de bank, maar babbelen direct danwel indirect met een API van de bank of payment provider. Dat gebeurt allemaal op via hun eigen servers, dus success met alle betaalsites met iDeal te blokkeren.
Dit is denk ik wel de beste optie. Bankapparaatje weg, hier heb je het nummer als je wil hoeveel er op je rekening staat.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Of gewoon via een Saldolijn? Wordt het ook nog eens voorgelezen. Kun je die hele edentifier gewoon wegtiefen. Kost wel 20 cent per gesprek. Maar toch.
Dat is een beetje een pleister-'oplossing'. Start een andere browser en weg is die 'bescherming'.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zou ook alle pagina's met abn amro er in kunnen blocken behalve de exacte pagina waar je je saldo kunt controleren, toch?
Haha, dat zit anders. Internet en computers (via een provider uit de juiste hoek) mag dan weer welquote:
Elke oplossing is een pleisteroplossing. Een nieuwe edentifier kun je ook gewoon gratis bij elk filiaal ophalen ten slotte.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een beetje een pleister-'oplossing'. Start een andere browser en weg is die 'bescherming'.
Ohja, van die gristelijke providers die meteen software aanbieden die je beschermen tegen porno en anders naars op het internet.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, dat zit anders. Internet en computers (via een provider uit de juiste hoek) mag dan weer wel
https://www.solcon.nl/particulier/isa/multimediafilter/quote:Op zondag 26 maart 2017 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, van die gristelijke providers die meteen software aanbieden die je beschermen tegen porno en anders naars op het internet.
Dat idee inderdaadquote:Op zondag 26 maart 2017 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, van die gristelijke providers die meteen software aanbieden die je beschermen tegen porno en anders naars op het internet.
Net zo geweldig als ReThink, wat op Shark Tank geweest is. Dat is een app die je op je mobieltje zet en zoekt naar woorden die je typt in FB, whatapp, twitter, etc. en als de app denkt dat het gemeen is, dan krijg je een pop-up die vraagt of je zeker weet dat je dit wil posten.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat idee inderdaad.
Dat de christen een tikje hypocriet kan zijn lijkt me geen nieuws
Wtfquote:Op zondag 26 maart 2017 21:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Net zo geweldig als ReThink, wat op Shark Tank geweest is. Dat is een app die je op je mobieltje zet en zoekt naar woorden die je typt in FB, whatapp, twitter, etc. en als de app denkt dat het gemeen is, dan krijg je een pop-up die vraagt of je zeker weet dat je dit wil posten.
Het is een app die je vrijwillig op je mobieltje zet tegen cyberbullying.
Dan krijg ik bij driekwart van mijn posts op Fok zo'n melding.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Net zo geweldig als ReThink, wat op Shark Tank geweest is. Dat is een app die je op je mobieltje zet en zoekt naar woorden die je typt in FB, whatapp, twitter, etc. en als de app denkt dat het gemeen is, dan krijg je een pop-up die vraagt of je zeker weet dat je dit wil posten.
Ja, maar jij hebt cyberbullying dan ook tot een kunst verheven.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan krijg ik bij driekwart van mijn posts op Fok zo'n melding.
Wel een goede grap over Kluivert.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, tijd voor The Daily Show Last week tonight Zondag met Lubach.
Optyfen met je godse apps, teringdwerg.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vervelende is weer dat hij wel geld naar anderen mag overboeken (naar mij en m'n zus of iets), maar dat 't 'm vooral in iDeal zit. Maar dat stuk kan dus lastig afgesloten worden.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel de beste optie. Bankapparaatje weg, hier heb je het nummer als je wil hoeveel er op je rekening staat.
Correct.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:35 schreef Monolith het volgende:
Veldhuis en Camper was wel een geniaal slechte woordgrap.
Airbnb zorgt voor ongelijkheid. De boefjes.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:41 schreef Tchock het volgende:
Lubach is ook scherp over Airbnb. Misschien wat aan de late kant maar volledig mee eens.
Heb je al met de bank gebabbeld wat eventueel andere opties zijn?quote:Op zondag 26 maart 2017 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vervelende is weer dat hij wel geld naar anderen mag overboeken (naar mij en m'n zus of iets), maar dat 't 'm vooral in iDeal zit. Maar dat stuk kan dus lastig afgesloten worden.
Heb uit voorzorg maar z'n maximumbedrag voor betaalautomaten (in de winkel e.d.) en op te nemen bedrag bij pin-automaten drastisch omlaag gegooid. Spontaan een televisie kopen van 300 euro zit er helaas niet meer in.
Die voelt zich natuurlijk gesterkt door haar gesprek met Poetin, die zich echt, echt, echt niet met verkiezingen in Europa gaat bemoeien, echt niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:18 schreef remlof het volgende:
Lekker zoals Le Pen tekeer gaat tegen Duitsland.
Dat is precies waarom we de EU nodig hebben.
Ik snap echt niet hoe mensen die zeggen voor hun vaderland op te komen kunnen stemmen op iemand die zich laat beïnvloeden en laat betalen door Poetin.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die voelt zich natuurlijk gesterkt door haar gesprek met Poetin, die zich echt, echt, echt niet met verkiezingen in Europa gaat bemoeien, echt niet.
Ik vond 'm wel goed bezig, eigenlijk. Al een paar zomers achter elkaar rust.quote:
Ja, voor de voetbalhaters is dit een droevige dag. Maar wees gerust, de zomer van 2018 heeft hij alvast voor je gered.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel goed bezig, eigenlijk. Al een paar zomers achter elkaar rust.
Frankrijk moet niet zeuren.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:18 schreef remlof het volgende:
Een schop onder je EU-reet, zal je bedoelen.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:18 schreef remlof het volgende:
Nee idd.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen die zeggen voor hun vaderland op te komen kunnen stemmen op iemand die zich laat beïnvloeden en laat betalen door Poetin.
Dan is Nederland gewoon praktisch zes jaar lang niet op een eindtoernooi.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, voor de voetbalhaters is dit een droevige dag. Maar wees gerust, de zomer van 2018 heeft hij alvast voor je gered.
Bevalt me tot nu toe prima.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan is Nederland gewoon praktisch zes jaar lang niet op een eindtoernooi.
Nou ja, als we gewoon niet goed genoeg zijn hebben we iig niet dat gelul dat we het eigenlijk zouden moeten boycotten.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer. Ik kijk het WK toch wel maar het is zo gezellig als iedereen samen meeleeft, in de kroeg en op pleinen kijken, iedereen die het er over heeft. Hoogtepunt van de zomer vaak.quote:
Jammer maar met met de huidige mentaliteit hebben ze er ook niks te zoeken.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor het WK is het wel echt pittig. Er gaan maar heel weinig teams door, geen schande als je dat niet redt. Afgelopen EK was wel écht een schande.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jammer maar met met de huidige mentaliteit hebben ze er ook niks te zoeken.
Je hoeft echt geen toppers te hebben om je in elk geval te kwalificeren.
Gelukkig spreek je uit ervaring natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:41 schreef Drugshond het volgende:
Ik haat Frankrijk. Ben er nog nooit geweest. Wil er daarom ook niet zijn.
Mongool landje, alsof ze god hebben uitgevonden.
Als god in Frankrijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:41 schreef Drugshond het volgende:
Ook dat had gewoon moeten lukken. Er staan straks ook uit Europa gewoon teams op het WK die je normaal gesproken ver onder Nederland zou scharen. Dit is een blamage.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor het WK is het wel echt pittig. Er gaan maar heel weinig teams door, geen schande als je dat niet redt. Afgelopen EK was wel écht een schande.
Lul dan ook niet zo volslagen achterlijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:41 schreef Drugshond het volgende:
Nee, dat ben ik niet met je eens. De nummer 1 van elke poule en sommige nummers 2 gaan door. Kijk even wie er nu eerste staan en dat zijn allemaal topploegen. Zelfs Italië loopt risico het niet te gaan halen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook dat had gewoon moeten lukken. Er staan straks ook uit Europa gewoon teams op het WK die je normaal gesproken ver onder Nederland zou scharen. Dit is een blamage.
Het is toch vrij standaard. Frankrijk is leuk, jammer dat er Fransen wonen.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
Frankrijk is leuk. Zulke mooie landschappen, goed eten, prachtige steden. Enorm gevarieerd ook. Ik vind Italianen leuker dan Fransen maar qua land weet ik het niet.
Ja, effe mee gebeld, maar kwam toch echt neer op onderbewindstelling. Dat ik als het ware de beheerder wordt van de rekening en hem als 'kind' slechts beperkte bevoegdheden geef. Nogal omslachtig, maar blijkbaar gaat het niet anders.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je al met de bank gebabbeld wat eventueel andere opties zijn?
Beide landen zijn EU-hufters.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
Frankrijk is leuk. Zulke mooie landschappen, goed eten, prachtige steden. Enorm gevarieerd ook. Ik vind Italianen leuker dan Fransen maar qua land weet ik het niet.
Parijs is geweldig, ik moet er weer eens heen.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:41 schreef Drugshond het volgende:
Tsja, omslachtig wel, maar ook wel logisch dat je niet zomaar iemand anders geld kan gaan beheren. Ookal is het directe familie. Heb je verder geen broers/zussen of andere familie die je in dit kunnen helpen? Lijkt mij nogal een gedoetje om het in je uppie te doen.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, effe mee gebeld, maar kwam toch echt neer op onderbewindstelling. Dat ik als het ware de beheerder wordt van de rekening en hem als 'kind' slechts beperkte bevoegdheden geef. Nogal omslachtig, maar blijkbaar gaat het niet anders.
Griekenlandquote:Op zondag 26 maart 2017 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Griekenland ook, maar daar wordt de zee niet minder blauw van en de ouzo niet minder zoet.
Dit idd.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Parijs is geweldig, ik moet er weer eens heen.
Ja, laten we ze belonen voor hun weigering om ook maar één woord over de grens te willen praten.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:46 schreef Kaas- het volgende:
Fransen zijn een wereldvolk. Je moet alleen even je best doen en Frans met ze proberen te praten.
Ze praten maar gewoon Nederlands, ja!quote:Op zondag 26 maart 2017 22:46 schreef Kaas- het volgende:
Fransen zijn een wereldvolk. Je moet alleen even je best doen en Frans met ze proberen te praten.
Juist, en als blijkt dat dat niet lukt vinden ze het al helemaal geweldig dat je het toch probeert.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:46 schreef Kaas- het volgende:
1 bonjour en er komt niets anders meer uit an Frans.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, laten we ze belonen voor hun weigering om ook maar één woord over de grens te willen praten.
Banlieues sjtekken..quote:Op zondag 26 maart 2017 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Parijs is geweldig, ik moet er weer eens heen.
Vuige escargots prikker.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:46 schreef Kaas- het volgende:
Wat een agressie. Tijd voor een EU group hug.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:57 schreef Drugshond het volgende:
Stokbrood moet je scheuren. Ik sla met veel liefde een Fransoos het ziekenhuis in, dan dat hij tegen mij gaat vertellen hoe mijn ochtendontbijt eruit hoort te zien.
Daar heeft meneer de laatste tijd sowieso wel last van.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een agressie. Tijd voor een EU group hug.
En hun keuken is ook wel wat overschat.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind het maar vervelend volk over het algemeen.
Zie je wel bij mensen met beperkte verbale vaardigheden.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar heeft meneer de laatste tijd sowieso wel last van.
Daar heeft kaas- toch geen verstand van.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En hun keuken is ook wel wat overschat.
Limburgers bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zie je wel bij mensen met beperkte verbale vaardigheden.
Een welgemeend Je ne parle pas français kan er ook nog wel vanaf.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1 bonjour en er komt niets anders meer uit an Frans.
Heb je soms Franse voorouders ?quote:Op zondag 26 maart 2017 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar heeft meneer de laatste tijd sowieso wel last van.
Dat valt beter te definieren. Alles onder de rivieren en oost vanaf flevoland.quote:
Contact met m'n zus is niet al te super - die moet vooral lachen wanneer m'n pa zich weer eens per ongeluk laat belazeren door een website. Gaat ook waarschijnlijk verhuizen binnenkort, waardoor ik serieus met 'm opgescheept zit. Maar goed, tot zover de drama bij huize Friek_.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tsja, omslachtig wel, maar ook wel logisch dat je niet zomaar iemand anders geld kan gaan beheren. Ookal is het directe familie. Heb je verder geen broers/zussen of andere familie die je in dit kunnen helpen? Lijkt mij nogal een gedoetje om het in je uppie te doen.
Lekker dan, van je familie moet je het hebben.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Contact met m'n zus is niet al te super - die moet vooral lachen wanneer m'n pa weer eens per ongeluk zich laat belazeren door een website. Gaat ook waarschijnlijk verhuizen binnenkort, waardoor ik serieus met 'm opgescheept zit. Maar goed, tot zover de drama bij huize Friek_.
Dat worden dan een paar pittige jaren, want je zult nog wel meer met hem te stellen krijgen.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Contact met m'n zus is niet al te super - die moet vooral lachen wanneer m'n pa zich weer eens per ongeluk laat belazeren door een website. Gaat ook waarschijnlijk verhuizen binnenkort, waardoor ik serieus met 'm opgescheept zit. Maar goed, tot zover de drama bij huize Friek_.
Ach, we zeiken elkaar hier af, maar als er wat aan de hand is weet jij ook wel dat mensen hier lief kunnen zijn.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Contact met m'n zus is niet al te super - die moet vooral lachen wanneer m'n pa weer eens per ongeluk zich laat belazeren door een website. Gaat ook waarschijnlijk verhuizen binnenkort, waardoor ik serieus met 'm opgescheept zit. Maar goed, tot zover de drama bij huize Friek_.
Jawel, twee zussen. Maar die ziet hij alleen even op de verjaardag en daarna gaan ze er weer vandoor.quote:
Ach bij mij komt er ook genoeg onderop de stapel waarom zou ik een ander verwijten wat ikzelf ook doe?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hmm ook geen sterke band dus. Wel zwaar als je dit allemaal alleen moet doen.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jawel, twee zussen. Maar die ziet hij alleen even op de verjaardag en daarna gaan ze er weer vandoor.
Tja hoe heet of wordt het genoemd, de Ezel schijt altijd op dezelfde hoop?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heftige indoctrinatie!
Nou ja, voor dat laatste hebben we al eventjes een uitvaartverzekering.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat worden dan een paar pittige jaren, want je zult nog wel meer met hem te stellen krijgen.
Eens kijken hoe hard je zus lacht als ze de helft van z'n begrafenis moet betalen omdat hij zich tig keer heeft laten belazeren.
Met het land is ook niet zoveel mis, het probleem zit hem bij haar inwoners.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:17 schreef Tchock het volgende:
Overigens alleen maar Franse kazen. Topland is het ook.
Net op tv een overzicht van een paar poules en daar zaten echt koekenbakkers bij. Dit is beschamend.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens. De nummer 1 van elke poule en sommige nummers 2 gaan door. Kijk even wie er nu eerste staan en dat zijn allemaal topploegen. Zelfs Italië loopt risico het niet te gaan halen bijvoorbeeld.
Hij vindt zichzelf niet zo geschikt. Maar als Koeman, Van Gaal, De Boer allemaal niet willen of kunnen kan het best een optie zijn ja. Ik gun het hem wel maar tegelijkertijd vraag ik me af of het goed afloopt.quote:
Dat scheelt dan, maar reken er maar niet op dat de verzekering alle kosten dekt, het is wel handig als er ook nog wat vermogen is.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, voor dat laatste hebben we al eventjes een uitvaartverzekering.Maar het is inderdaad wel typerend; ze is simpelweg niet zo heel intelligent en heeft een behoorlijk naar karakter.
Maar toegegeven: ik vind het wel pittig. Zorgen heb ik al eerder moeten doen voor m'n moeder (vanwege haar dementie) en nu is mijn vader aan de beurt (vanwege zijn progressieve doofblindheid en verminderde handelingsbekwaamheid). Soms had ik wel een makkelijker leven gewenst.
Ik denk dat Van Gaal gewoon de interim bondscoach moet worden. En daarna Ronald Koeman voor het EK2020.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf niet zo geschikt. Maar als Koeman, Van Gaal, De Boer allemaal niet willen of kunnen kan het best een optie zijn ja. Ik gun het hem wel maar tegelijkertijd vraag ik me af of het goed afloopt.
Je had ook Brabander kunnen zijn. Hoe kut is dat!?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, voor dat laatste hebben we al eventjes een uitvaartverzekering.Maar het is inderdaad wel typerend; ze is simpelweg niet zo heel intelligent en heeft een behoorlijk naar karakter.
Maar toegegeven: ik vind het wel pittig. Zorgen heb ik al eerder moeten doen voor m'n moeder (vanwege haar dementie) en nu is mijn vader aan de beurt (vanwege zijn progressieve doofblindheid en verminderde handelingsbekwaamheid). Soms had ik wel een makkelijker leven gewenst.
Kut en gezellig. Vooral gezellig.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Je had ook Brabander kunnen zijn. Hoe kut is dat!?
Gewoon plezant vanaf de wieg tot aan het graf.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:24 schreef Tem het volgende:
Je had ook Brabander kunnen zijn. Hoe kut is dat!?
Ik denk dat die prima donnas gewoon boetes moeten krijgen voor hun falen.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal gewoon de interim bondscoach moet worden. En daarna Ronald Koeman voor het EK2020.
Zoiets vreet je gewoon op. Kost bergen energie en je krijgt van niemand een dankje. Vaak het tegenovergestelde.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:29 schreef Tem het volgende:
Maar serieus, sterkte Friek_. Lijkt me in heel veel opzichten een ellendige situatie. Ook misschien hoe je naar jezelf en de toekomst kijkt. Best zware kost allemaal.
Waarom die staan toch niet op het veld, geef die de boetes en niet de coach.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat die prima donnas gewoon boetes moeten krijgen voor hun falen.
Ja, die puberego's moeten weer eens flink aangepakt worden.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat die prima donnas gewoon boetes moeten krijgen voor hun falen.
Hij had natuurlijk ook een vak kunnen leren he?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoiets vreet je gewoon op. Kost bergen energie en je krijgt van niemand een dankje. Vaak het tegenovergestelde.
Koffo?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Ook maar even de klok van het koffo-apparaat verzet. Anders heb ik morgen een uur te laat koffo.
Ja, inderdaad. Als je maar onthoudt dat je vader je waarschijnlijk heel dankbaar is ook als hij dat niet uitspreekt.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoiets vreet je gewoon op. Kost bergen energie en je krijgt van niemand een dankje. Vaak het tegenovergestelde.
Dit is natuurlijk zonder meer waar in deze context.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook een vak kunnen leren he?
Nee, iets wat ik al een decennium of twee geleden van vrienden heb overgenomen. Zal wel Alphens zijn ofzo.quote:
Nog een paar jaartjes hoef jij nog niet meer zelf te schijten doet dat ook iets of een ander voor je.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:36 schreef remlof het volgende:
Ik hoefde alleen de klok aan de muur in de woonkamer en de klok van m'n auto een uur vooruit te zetten, de rest deed het vanzelf.
Ah zo, ik zeg al twee decennia caffee.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, iets wat ik al een decennium of twee geleden van vrienden heb overgenomen. Zal wel Alphens zijn ofzo.
Goed voor je haargrens. Of baard.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah zo, ik zeg al twee decennia caffee.
Mmmhh, Googelen op 'pornosnor' levert wat anders op dan waar ik naar zocht.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb m'n baard vandaag toevallig gereduceerd tot een pornosnor.
Oh? Ik vind wel gewoon snorren zoals de mijne als ik google op 'pornosnor'quote:Op zondag 26 maart 2017 23:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mmmhh, Googelen op 'pornosnor' levert wat anders op dan waar ik naar zocht.![]()
![]()
![]()
Had ik natuurlijk kunnen bedenken, maar het is laat.
Schadeformulier laten ondertekenen?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
Die lul ree(dt) wel door, gelukkig stopte iemand anders.
Vrij dom om door te rijden. Als je hem aanrijdt mag je hem meenemen.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
Best zielig, kom net van werk rijdt een auto een reetje kapot. Gelukkig stierf het beestje best snel.
Geen idee, heb even gewacht en de politie gebeld, maar er was al een andere auto bij. Was gewoon op de provinciale weg, maar niet goed verlicht dus als automobilist zie je dat beest veel te laat liggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Schadeformulier laten ondertekenen?
Ja, ik was eigenlijk ook wel benieuwd wat er met dat stukje lekkere vlees ging gebeuren. Toch maar even moeten blijven misschien, was mn baas ook vast blij mee geweest.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij dom om door te rijden. Als je hem aanrijdt mag je hem meenemen.
Zeker.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:00 schreef remlof het volgende:
Sherrif is net zo'n boerenpummel als Pokkel.
Die ratten blijven ook maar komen bij jou.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker.
Vanavond een rat uit de val laten gaan (levend) omdat mevr. het de vorige keer zo zielig vond dat ik de ratten kapotknal. Dus vraagt ze net "en heb je hem doodgeschoten?". "Nee, deze heb ik voor één keer laten lopen" "JA EN WAT NU ALS HIJ DE HOND GAAT BIJTEN BLABLABLA".
Is ook nooit goed met die wijven.
Zielig. Hier zie je ze de afgelopen tijd ook veel. Mevr. en schoonzus hebben allebei al bijna een paar reeën voor de auto gehad. Zullen wel weer in de bronstijd zitten of zo, die herten, en daarom wat afgeleid zijn.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
Best zielig, kom net van werk rijdt een auto een reetje kapot. Gelukkig stierf het beestje best snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |