Net op tv een overzicht van een paar poules en daar zaten echt koekenbakkers bij. Dit is beschamend.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens. De nummer 1 van elke poule en sommige nummers 2 gaan door. Kijk even wie er nu eerste staan en dat zijn allemaal topploegen. Zelfs Italië loopt risico het niet te gaan halen bijvoorbeeld.
Hij vindt zichzelf niet zo geschikt. Maar als Koeman, Van Gaal, De Boer allemaal niet willen of kunnen kan het best een optie zijn ja. Ik gun het hem wel maar tegelijkertijd vraag ik me af of het goed afloopt.quote:
Dat scheelt dan, maar reken er maar niet op dat de verzekering alle kosten dekt, het is wel handig als er ook nog wat vermogen is.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, voor dat laatste hebben we al eventjes een uitvaartverzekering.Maar het is inderdaad wel typerend; ze is simpelweg niet zo heel intelligent en heeft een behoorlijk naar karakter.
Maar toegegeven: ik vind het wel pittig. Zorgen heb ik al eerder moeten doen voor m'n moeder (vanwege haar dementie) en nu is mijn vader aan de beurt (vanwege zijn progressieve doofblindheid en verminderde handelingsbekwaamheid). Soms had ik wel een makkelijker leven gewenst.
Ik denk dat Van Gaal gewoon de interim bondscoach moet worden. En daarna Ronald Koeman voor het EK2020.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf niet zo geschikt. Maar als Koeman, Van Gaal, De Boer allemaal niet willen of kunnen kan het best een optie zijn ja. Ik gun het hem wel maar tegelijkertijd vraag ik me af of het goed afloopt.
Je had ook Brabander kunnen zijn. Hoe kut is dat!?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, voor dat laatste hebben we al eventjes een uitvaartverzekering.Maar het is inderdaad wel typerend; ze is simpelweg niet zo heel intelligent en heeft een behoorlijk naar karakter.
Maar toegegeven: ik vind het wel pittig. Zorgen heb ik al eerder moeten doen voor m'n moeder (vanwege haar dementie) en nu is mijn vader aan de beurt (vanwege zijn progressieve doofblindheid en verminderde handelingsbekwaamheid). Soms had ik wel een makkelijker leven gewenst.
Kut en gezellig. Vooral gezellig.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Je had ook Brabander kunnen zijn. Hoe kut is dat!?
Gewoon plezant vanaf de wieg tot aan het graf.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:24 schreef Tem het volgende:
Je had ook Brabander kunnen zijn. Hoe kut is dat!?
Ik denk dat die prima donnas gewoon boetes moeten krijgen voor hun falen.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal gewoon de interim bondscoach moet worden. En daarna Ronald Koeman voor het EK2020.
Zoiets vreet je gewoon op. Kost bergen energie en je krijgt van niemand een dankje. Vaak het tegenovergestelde.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:29 schreef Tem het volgende:
Maar serieus, sterkte Friek_. Lijkt me in heel veel opzichten een ellendige situatie. Ook misschien hoe je naar jezelf en de toekomst kijkt. Best zware kost allemaal.
Waarom die staan toch niet op het veld, geef die de boetes en niet de coach.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat die prima donnas gewoon boetes moeten krijgen voor hun falen.
Ja, die puberego's moeten weer eens flink aangepakt worden.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat die prima donnas gewoon boetes moeten krijgen voor hun falen.
Hij had natuurlijk ook een vak kunnen leren he?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoiets vreet je gewoon op. Kost bergen energie en je krijgt van niemand een dankje. Vaak het tegenovergestelde.
Koffo?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Ook maar even de klok van het koffo-apparaat verzet. Anders heb ik morgen een uur te laat koffo.
Ja, inderdaad. Als je maar onthoudt dat je vader je waarschijnlijk heel dankbaar is ook als hij dat niet uitspreekt.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoiets vreet je gewoon op. Kost bergen energie en je krijgt van niemand een dankje. Vaak het tegenovergestelde.
Dit is natuurlijk zonder meer waar in deze context.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk ook een vak kunnen leren he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |