#blessed #fitgirlquote:Op zondag 26 maart 2017 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar liefst 3 hele grammen vezels, meer dan tien gram suiker en verder melk en koffie. Zo gezond
quote:Op zondag 26 maart 2017 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar liefst 3 hele grammen vezels, meer dan tien gram suiker en verder melk en koffie. Zo gezond
Je hebt mij.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kwam op FB voorbij. Ik heb nieuwe 'vrienden' nodig denk ik.
40 gram havermout bevat 3 gram vezels en een eetlepel siroop is ergens in de omgeving van 10-15 gram, waarvan zo'n 90% suiker.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]![]()
Ingrediënten:
40 gram havermout
150 ml melk naar keuze, (ongezoete sojamelk, Alpro)
1 el agavesiroop
1 tl kaneel
1 kopje espresso koffie: 2 tl Lavazza koffie, 100-150 ml water
Ik moet het nog zien. Zo'n Hiddema zie ik nog niet direct zijn oude werk opgeven en zich braaf storten op het kamerlidmaatschap.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zullen ze goed kunnen gebruiken, want die zullen wel gehalveerd worden indien dat FvD nu een beetje bij elkaar blijft.
http://www.at5.nl/artikel(...)_actief_als_advocaatquote:Op zondag 26 maart 2017 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Zo'n Hiddema zie ik nog niet direct zijn oude werk opgeven en zich braaf storten op het kamerlidmaatschap.
Haha dat, en berichtjes om PVV op te hemelen en GL met terrorisme te associëren. Vermakelijk wel.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En P_T om burenrellenfilmpjes te sharen.
Even het recept gefixt.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]![]()
Ingrediënten:
40 gram havermout
150 ml melk naar keuze, (ongezoete sojamelk, Alpro)
1 el agavesiroop
1 tl kaneel
1 kopje espresso koffie: 2 tl Lavazza koffie, 100-150 ml water
Eventueel kun je havermout met melk (liever yoghurt) gewoon naast je kopje koffie eten. Zo ontbijt ik meestal.quote:
Oh, zo. Nouja, je hebt dan in ieder geval een drankje waar je even mee bezig bent om te maken en wat er dan ook uitziet alsof je het midden in de nacht hebt uitgekotst. Dat is tenminste iets.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
40 gram havermout bevat 3 gram vezels en een eetlepel siroop is ergens in de omgeving van 10-15 gram, waarvan zo'n 90% suiker.
Mooi.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
http://www.consilium.euro(...)25-rome-declaration/
Traantje weg moeten pinken.
Haha, op die site staat ook een 'gevoelswaarde'.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
40 gram havermout bevat 3 gram vezels en een eetlepel siroop is ergens in de omgeving van 10-15 gram, waarvan zo'n 90% suiker.
Kloptquote:Op zondag 26 maart 2017 20:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, op die site staat ook een 'gevoelswaarde'.![]()
![]()
Ik weet niet of ze uitzending gemist kunnen vinden op hun laptop.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
EO is vooral evangelisch, dat is allemaal veel te modern voor de SGP. Een deel van de SGP-achterban kijkt überhaupt geen televisie.
Laptop? Duivelsapparaat!quote:Op zondag 26 maart 2017 20:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze uitzending gemist kunnen vinden op hun laptop.
Dat weet ik niet. Ik hoorde pas nog dat een dominee een laptop meenam op de preekstoel.quote:
Ahja, van die moderne dominees. Was er ook niet zo heel lang geleden eentje in Nederland die met een app voor de mobiel jongeren probeerde te lokken naar de kerk.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik hoorde pas nog dat een dominee een laptop meenam op de preekstoel.
Wat hij met die laptop precies deed, weet ik niet. Men kon dat niet zien.
Als ze moderne technologie op een integere manier gebruiken, wat zou er op tegen zijn.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahja, van die moderne dominees. Was er ook niet zo heel lang geleden eentje in Nederland die met een app voor de mobiel jongeren probeerde te lokken naar de kerk.
Ikzelf heb dan wel wat twijfels bij mensen van de kerk die jongeren lokken, maargoed.
quote:Op zondag 26 maart 2017 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, pfff, het dood beest dat ik vanmorgen bij de zorgboerderij heb gehaald (hoe groen van mij), is einde-fucking-lijk ontdooid.
Ik wist echt niet dat het mogelijk was om zo verbitterd te zijn over je avondeten.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Stuk dood beest opstoken met aardbevingsgas, glaasje non-EU wijn erbij, zelfgemaakte knoflooksaus van knoflook buiten de EU.
Genieten.
Je lijkt Drugshond wel, mafklapperquote:Op zondag 26 maart 2017 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Stuk dood beest opstoken met aardbevingsgas, glaasje non-EU wijn erbij, zelfgemaakte knoflooksaus van knoflook buiten de EU.
Genieten.
Ben ik niet. Alleen de geimporteerde dingen zijn lekkerder.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik wist echt niet dat het mogelijk was om zo verbitterd te zijn over je avondeten.
Ik gebruik Ghostery om wat dingen uit te schakelen maar ik geloof niet dat dat ook voor iDeal werkt. Je kunt wel toegang tot die betaalpagina blokkeren misschien.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:26 schreef Friek_ het volgende:
Aan de techneuten hier: bestaan er extensies die delen van websites kunnen blokkeren? Ik wil graag iDEAL blokkeren in de browser (Firefox) van m'n pa, maar weet niet precies hoe ik dat doe.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/blocksite/quote:Op zondag 26 maart 2017 20:26 schreef Friek_ het volgende:
Aan de techneuten hier: bestaan er extensies die delen van websites kunnen blokkeren? Ik wil graag iDEAL blokkeren in de browser (Firefox) van m'n pa, maar weet niet precies hoe ik dat doe.
Vooral de whisky van buiten de EU zeker.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben ik niet. Alleen de geimporteerde dingen zijn lekkerder.
Volledig blokkeren van de website van de bank, en voor het saldo-overzicht gewoon weer ouderwets afhankelijk moeten zijn van de papieren afschriften geen optie?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:26 schreef Friek_ het volgende:
Japanse bv.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vooral de whisky van buiten de EU zeker.
Ja, al ingesteld op de betreffende websites. Ook al gebeld met de bank of dat hele iDEAL niet afgesloten kon worden, maar dat bleek technisch niet haalbaar. Ook het blokkeren van specifieke rekeningnummers ging niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/blocksite/
Zoiets? Er zijn wel betere manieren, want die extension kan je natuurlijk zo weer verwijderen.
Ik eet niet zo veel Aziatisch en Afrikaans en uit Amerika komt geen fatsoenlijk eten.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben ik niet. Alleen de geimporteerde dingen zijn lekkerder.
Raakt 'ie weer kwijt, dus nee, zal ook niet gaan.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volledig blokkeren van de website van de bank, en voor het saldo-overzicht gewoon weer ouderwets afhankelijk moeten zijn van de papieren afschriften geen optie?
Heeft de bank zelf geen tips voor dit soort situaties?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, al ingesteld op de betreffende websites. Ook al gebeld met de bank of dat hele iDEAL niet afgesloten kon worden, maar dat bleek technisch niet haalbaar. Ook het blokkeren van specifieke rekeningnummers ging niet.
Jawel, bewindvoering. Dus met de hele papierhandel en bijna doofblinde, handelingsonbekwame vader naar een lokaal kantoor. Maar daar gaat ook weer even overheen dat dat kan.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heeft de bank zelf geen tips voor dit soort situaties?
Welke bank? Edentifier klinkt als ABN.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:42 schreef Friek_ het volgende:
Voor nu heb ik maar even z'n edentifier verstopt (dat kreng waarmee je kan inloggen), maar is ook niet ideaal. Wil dat hij nog wel kan kijken hoeveel geld er op z'n rekening staat.. tsja.
Dat kan met een app, toch?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:42 schreef Friek_ het volgende:
Voor nu heb ik maar even z'n edentifier verstopt (dat kreng waarmee je kan inloggen), maar is ook niet ideaal. Wil dat hij nog wel kan kijken hoeveel geld er op z'n rekening staat.. tsja.
Dat dacht ik dus ook, dan zou je pincode kunnen wijzigen en dan kan hij via de app alleen zijn saldo zien. Maar ik las hierboven dat hij bijna blind is dus misschien is dat niet ideaal ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |