Ja ja. Die Sophie schijnt immers een boekje geschreven te hebben dat "Europe doesn't do god" heet. Wist ik zelf niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat van die duivelse popmuziek is niet nieuw, dat D66 de christenvervolging zal inzetten had ik echter nog niet eerder gehoord.
Het enige dat ik online kan vinden van de Visie over Sophie is dit, van precies 10 jaar geleden:quote:Op zondag 26 maart 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ja. Die Sophie schijnt immers een boekje geschreven te hebben dat "Europe doesn't do god" heet. Wist ik zelf niet.
Was het maar waarquote:Op zondag 26 maart 2017 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sophie in 't Veld wil volgens dat blad alle tekenen die er bestaan van het christendom afschaffen en Europa van het christendom ontdoen en is het nog te vroeg om te voorspellen dat het vervolgen van christenen de volgende stap zal zijn, maar is het ook nog niet uit te sluiten.
Volgens Google gewoon een opiniestuk:quote:Op zondag 26 maart 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ja. Die Sophie schijnt immers een boekje geschreven te hebben dat "Europe doesn't do god" heet. Wist ik zelf niet.
EO is vooral evangelisch, dat is allemaal veel te modern voor de SGP. Een deel van de SGP-achterban kijkt überhaupt geen televisie.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Wtf? Ik dacht dat de EO tegenwoordig meer CU was dan SGP, maar dat blijkt hier niet uit.
Zeggen ze.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:54 schreef Reya het volgende:
Een deel van de SGP-achterban kijkt überhaupt geen televisie.
Ik vraag mij toch af hoe groot deel van de SGP'ers echt al die duivelsmachines niet in huis heeft. Bedoel, Kees doet netjes mee met de TV-debatten, hij twottert, etc. Goed, de SPG-site is op zondag 'dicht, maar de SGPJ-site is gewoon toegankelijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
EO is vooral evangelisch, dat is allemaal veel te modern voor de SGP. Een deel van de SGP-achterban kijkt überhaupt geen televisie.
De echte bevindelijken doen het nog zonder TV. Al dan niet verscholen achter een gordijntjequote:Op zondag 26 maart 2017 19:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af hoe groot deel van de SGP'ers echt al die duivelsmachines niet in huis heeft. Bedoel, Kees doet netjes mee met de TV-debatten, hij twottert, etc. Goed, de SPG-site is op zondag 'dicht, maar de SGPJ-site is gewoon toegankelijk.
Zal dat deel niet alleen het gedeelte zijn wat nog voor de uitvinding van de TV geboren is?
Ja, dat weet ik. Vroeg mij gewoon af, anno 2017, hoe groot dat deel (nog) is.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De echte bevindelijken doen het nog zonder TV. Al dan niet verscholen achter een gordijntje
Ga eens in Barneveld of Kootwijkerbroek kijken bij de kerk van de Gereformeerde Gemeentequote:Op zondag 26 maart 2017 19:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Vroeg mij gewoon af, anno 2017, hoe groot dat deel (nog) is.
Als gok zou ik zeggen pakweg 50.000 gezinnen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Vroeg mij gewoon af, anno 2017, hoe groot dat deel (nog) is.
Ik ook, maar om andere redenen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
http://www.consilium.euro(...)25-rome-declaration/
Traantje weg moeten pinken.
Je hebt met de verkiezingen niet tegen Europa gestemd beste BA, dus je bent de facto gewoon een medestander van mij. Nog dank daarvoor trouwens.quote:
Ik zal volgende keer PVV stemmen voor je. Graag gedaan.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt met de verkiezingen niet tegen Europa gestemd beste BA, dus je bent de facto gewoon een medestander van mij. Nog dank daarvoor trouwens.
Nogal. Van hipstervrouwtjes.quote:
Die zullen ze goed kunnen gebruiken, want die zullen wel gehalveerd worden indien dat FvD nu een beetje bij elkaar blijft.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer PVV stemmen voor je. Graag gedaan.
Maar liefst 3 hele grammen vezels, meer dan tien gram suiker en verder melk en koffie. Zo gezondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |