uitermate leuk die weer eens te horen!quote:
Voor sommigen mag het best een paar keer vaker worden gedraaid gezien ze de tekst niet zo goed kennen.quote:
@rolfquote:Op dinsdag 21 maart 2017 07:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor sommigen mag het best een paar keer vaker worden gedraaid gezien ze de tekst niet zo goed kennen.
Een negen negen vijf rijmen met digitale schijf, ik vind dit heerlijk tijdsbepalend.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 07:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor sommigen mag het best een paar keer vaker worden gedraaid gezien ze de tekst niet zo goed kennen.
Haha ja geweldig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Een negen negen vijf rijmen met digitale schijf, ik vind dit heerlijk tijdsbepalend.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Een negen negen vijf rijmen met digitale schijf, ik vind dit heerlijk tijdsbepalend.
Nee hoor, het is een apart stemgeluid.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Is het heiligschennis als ik vind dat zijn stem op Kermit lijkt?
Gelukkig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een apart stemgeluid.
Is het erg dat ik het nummer pas leerde kennen toen Gerrie Knetemann het playbackte bij de BN'er versie van de playbackshow en dat ik tot op de dag van vandaag denk dat Gilbert O'Sullivan er uit ziet als De Kneet met een petje?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het erg dat ik het nummer pas leerde kennen toen Gerrie Knetemann het playbackte bij de BN'er versie van de playbackshow en dat ik tot op de dag van vandaag denk dat Gilbert O'Sullivan er uit ziet als De Kneet met een petje?
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het erg dat ik het nummer pas leerde kennen toen Gerrie Knetemann het playbackte bij de BN'er versie van de playbackshow en dat ik tot op de dag van vandaag denk dat Gilbert O'Sullivan er uit ziet als De Kneet met een petje?
quote:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 08:56:40@michielveenstra #huiliehuilie Closing time op de @NPORadio2 antenne! reageer retweet
Ik vind het wel lijken op dat van Graham Nash.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is toch ook volksmuziek...quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:58 schreef Bronson het volgende:
Artiest: André Hazes jr
Album: Leef
Uitgebracht op: 2016
Genre: Folk
![]()
![]()
quote:
quote:Folk is de benaming voor een muziekstijl voor oorspronkelijk Engelstalige traditionele muziek. Folk laat zich weliswaar vertalen als volksmuziek, maar meestal wordt dan de Anglo-Amerikaanse volksmuziek bedoeld.
ahhaquote:
Nee, dat kan niet altijd zo blijvenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
Platenbonanza XXL is een verademing.
Kan dit niet altijd zo blijven? De DJ's lijken er ook heel erg van te genieten.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:08 schreef cosmick het volgende:
Ik vraag me af waarom NPO2 me deze tweet stuurde twee uur geleden
[ afbeelding ]
twitter:NPORadio2 twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 11:58:45@nynke Eens! https://t.co/xL9qv8fbQw reageer retweet
Maar ze zijn helemaal hot in the States you know, er is een treehouse waar een creek langsloopt met een goede vibe, zo weird.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een holle frasen van Chef Special. Manmanman.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 07:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
BOEVEN!quote:
quote:
M'n baas zat wel te genieten tegenover mequote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hele kantoor uit z'n dak. O nee, alleen ik
.
prachtig nummer!quote:
idd prachtig nummerquote:
quote:
Erg mooi idd.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik genoot zojuist van het prachtige The Wild Places
Wie het weet mag het zeggen, ik ga hem bijna voorbij zag ik van de week. Toch wel een momentje.quote:
Kan ik mij voorstellen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen, ik ga hem bijna voorbij zag ik van de week. Toch wel een momentje.
[ afbeelding ]
Hij stopte bij 100.000 posts in het 3FM topic, dan stop ik bij 99.999 posts in het 3FM topic, is goed.quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen.
Eigenlijk moet je uit respect gewoon bij 1 post minder dan Hans stoppen.
Eens.quote:Op woensdag 22 maart 2017 09:58 schreef Djeez het volgende:
Deze week mag van mij wel eeuwig duren. Alleen tijdens de Top 2000 dan niet
echt genieten ditquote:Op woensdag 22 maart 2017 09:58 schreef Djeez het volgende:
Deze week mag van mij wel eeuwig duren. Alleen tijdens de Top 2000 dan niet
Joe Cocker zeker? Daarvan is alles kut. Maar deze week kan ik het hebben.quote:
The Weekend & Daft Punk volgens mij.quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Joe Cocker zeker? Daarvan is alles kut. Maar deze week kan ik het hebben.
Die ja. Wat een kutmuziekquote:Op woensdag 22 maart 2017 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
The Weekend & Daft Punk volgens mij.
beter dan Joe Cockerquote:
Eens. Moderne hiphopquote:Op woensdag 22 maart 2017 11:09 schreef Againzender het volgende:
Wacht even, dit is pas kutmuziek. Mag ook wel eens gezegd worden.
tactisch! even doorbijten, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 22 maart 2017 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
Macklemore, wat een ramp was dat op ROCKWerchter zeg, verschrikkelijk. Ik stond helemaal vooraan tussen liefhebbersZodat ik bij Florence + The Machine mooi vooraan stond
Heerlijke "de zon schijnt!"-plaat.quote:
Ik ken slechtere.quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:21 schreef Djeez het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Over kutmuziek gesproken, dit is de kutste plaat ooit!
Dat meende ik ook te horen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zei die Rabbering nu net dat Grolleman vorig jaar was overleden?
Paul loopt altijd een paar jaar achter, zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zei die Rabbering nu net dat Grolleman vorig jaar was overleden?
Nou iddquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwste van Kensington![]()
. Same old shit.
oh was dit een nieuwequote:Op woensdag 22 maart 2017 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwste van Kensington![]()
. Same old shit.
quote:
The Christians hebben ook een mooie uitvoering.quote:
Niet de kloonquote:
Was dat geen golfplaat?quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:53 schreef Againzender het volgende:
Mijn moeder had de LP The Love Album van Dolly Parton. Vond ik eigenlijk best leuk toen, en nu nog
was wel een indrukwekkende voorkant jaquote:
datquote:
ik trek zo wel weer een vat azijn open hoor. al wordt dat bij Rob lastig denk ik.quote:
is al geweest!quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Is Raymond Van Het Groenewoud - Meisjes al langs gekomen afgelopen uur? Zo niet dan komt die zo als het goed is.
ik zit te hele tijd naar je avatar te kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2017 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zij praat soms
moet ik denken aan Ruben vd Meer bij die popquiz op tv met Sander Lantinga
Ok, facebookvriend mocht hem aankondigen. Maar die mag bijna elke week bij Rob een plaat aankondigenquote:
eindbaasquote:
Lijkt me geen strafquote:Op woensdag 22 maart 2017 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik zit te hele tijd naar je avatar te kijken
Rob belt mij nooit. Ja, als ik in bed lig vrijdagavond laat, dan welquote:Op woensdag 22 maart 2017 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ok, facebookvriend mocht hem aankondigen. Maar die mag bijna elke week bij Rob een plaat aankondigen
Hazy shade of winterquote:Op woensdag 22 maart 2017 15:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rob belt mij nooit. Ja, als ik in bed lig vrijdagavond laat, dan wel
godsamme, dat je je dat nog herinnert, was het zo slechtquote:
Ik sta bekend om mijn fotografisch geheugen, no worriesquote:Op woensdag 22 maart 2017 15:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
godsamme, dat je je dat nog herinnert, was het zo slecht
"Hoi, was volgens mij gister, lig nu in bed, dat laat ik even aan jou"quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
godsamme, dat je je dat nog herinnert, was het zo slecht
wat beweegt jouw usericoontje lekker mee op dit nummerquote:
...over elkaar op de bank.quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:55 schreef Againzender het volgende:
lieve lieve meid, elke avond met je benen....
quote:Op donderdag 23 maart 2017 07:55 schreef SilentChaos het volgende:
Blof... dit had niet gehoeven van mij
oh wacht, hij staat hier op 538
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |