Weet verder ook geen leuke nummersquote:Op maandag 13 maart 2017 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vond 'dreaming' niet bijzonder nummer ofzo
Lol. Lees dat nu pas.quote:Op maandag 13 maart 2017 02:19 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Oke bedankt, anders sloeg mijn post in dat topic nergens op
quote:Op maandag 13 maart 2017 02:21 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Sluit maar zonder reactie, dan lijkt her alsof ik her topic heb gesloten
heb echt medelijden met mensen zoals dezequote:Nou ja, het is toch een stukje binding met de samenleving. Je zet je ergens voor in en zo.
Er wordt ook nog eens wat nieuws op je harde hersenschijf geschreven af en toe zodat je weer wat ervaringen hebt om over te vertellen met andere mensen etc.
Ik weet niet of dat 'de enige manier is', maar ik vind het toch wel een aanbevelenswaardige manier.
Al help je een paar keer per week in een dierenasiel of zo.
Haha ja stiekem welquote:Op maandag 13 maart 2017 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik je nu heel erg blij gemaakt?
Gelukkig.quote:Op maandag 13 maart 2017 02:26 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Haha ja stiekem wel
Mooi begin van mijn maandag
Saai leven heb je danquote:Op maandag 13 maart 2017 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb echt medelijden met mensen zoals deze
gwn oprecht niets anders kunnen bedenken om invulling te geven aan hun bestaan dan werk
Waarom ben je nog zo weinig online? Op wie ga je vote?quote:Op maandag 13 maart 2017 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb echt medelijden met mensen zoals deze
gwn oprecht niets anders kunnen bedenken om invulling te geven aan hun bestaan dan werk
weenie beetje FOK!-moequote:Op maandag 13 maart 2017 02:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Waarom ben je nog zo weinig online? Op wie ga je vote?
Wat?quote:Op maandag 13 maart 2017 02:31 schreef LA_niner het volgende:
[..]
E, moet even wennen aan je mod, vgm één grote brb-referentie.
hahahahquote:Op maandag 13 maart 2017 02:31 schreef LA_niner het volgende:
[..]
E, moet even wennen aan je mod, vgm één grote brb-referentie.
Wat doe je ipv?quote:Op maandag 13 maart 2017 02:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie beetje FOK!-moe
en gl eh, meer uit gewoonte dan dat ik me er echt mee bezig heb gehouden deze keer though
wiet roken gamen pep snuiven partyenquote:Op maandag 13 maart 2017 02:33 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat doe je ipv?
GL heeft goed uitgangpunt vanwege hun Leider.
deze man ehquote:Op maandag 13 maart 2017 02:34 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Iedereen in walt omgeving moet wennen aan zijn nieuwe baan.
wort je dat niet moe? hoelang zie je je dat nog doen?quote:Op maandag 13 maart 2017 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
wiet roken gamen pep snuiven partyen
de goeie libi
Tot de doodquote:Op maandag 13 maart 2017 02:36 schreef LA_niner het volgende:
[..]
wort je dat niet moe? hoelang zie je je dat nog doen?
tot mn lichaam het begeeftquote:Op maandag 13 maart 2017 02:36 schreef LA_niner het volgende:
[..]
wort je dat niet moe? hoelang zie je je dat nog doen?
ja snap nooit zo goed wat mensen nou verwachten met zo'n topicquote:
Ik blijf nog even :$quote:Op maandag 13 maart 2017 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welterusten, slaap lekker <3
Bevestiging dat het niet ernstig is en ze geen kanker hebbenquote:Op maandag 13 maart 2017 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja snap nooit zo goed wat mensen nou verwachten met zo'n topic
ik ook nietquote:Op maandag 13 maart 2017 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja snap nooit zo goed wat mensen nou verwachten met zo'n topic
ja dat zal het wel zijn idd maar dan ben je wel echt godse achterlijkquote:Op maandag 13 maart 2017 02:44 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Bevestiging dat het niet ernstig is en ze geen kanker hebben
oh dacht dat jij huisartsen niet vertrouwde ;squote:Op maandag 13 maart 2017 02:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet
ga gewoon even naar de huisarts, of bel er naar toe en zeg waar je last van hebt
klaaaar
teh fuckquote:
nee maar de normale onnozele mens welquote:Op maandag 13 maart 2017 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dacht dat jij huisartsen niet vertrouwde ;s
ja ok goed puntquote:Op maandag 13 maart 2017 02:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar de normale onnozele mens wel
Wanneer ben je voor het laatst naar huisarts geweest?quote:Op maandag 13 maart 2017 02:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar de normale onnozele mens wel
vind dat maar matige trollquote:Op maandag 13 maart 2017 02:49 schreef Amarantha het volgende:
GC / Game of thrones bevat atheistische propaganda Nice girlygirl topic.
maart 2007quote:Op maandag 13 maart 2017 02:49 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst naar huisarts geweest?
Komt door de drugsquote:Op maandag 13 maart 2017 02:51 schreef deadprez het volgende:
kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst naar de huisarts ben geweest
niet dat dat veel zegt want dat heb ik ook met wat ik twee dagen geleden gegeten heb en zo maar ok
Wat?quote:Op maandag 13 maart 2017 02:51 schreef deadprez het volgende:
niet dat dat veel zegt want dat heb ik ook met wat ik twee dagen geleden gegeten heb en zo maar ok
ja wssquote:
thefuckquote:Op maandag 13 maart 2017 02:51 schreef deadprez het volgende:
kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst naar de huisarts ben geweest
Lang geleden danquote:Op maandag 13 maart 2017 02:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee oke maar weet het zo niet meer
hoezo herinner je je mij wel danquote:Op maandag 13 maart 2017 02:55 schreef deadprez het volgende:
zo lastig is die post toch nie te begrijpen
belangrijke dingen onthoud ik wel ;$quote:Op maandag 13 maart 2017 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo herinner je je mij wel dan
wist dat je dit ging antwoorden dusik schooide gewoon even ;$quote:Op maandag 13 maart 2017 02:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
belangrijke dingen onthoud ik wel ;$
ja i know was niet echt subtiel ;squote:Op maandag 13 maart 2017 02:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist dat je dit ging antwoorden dusik schooide gewoon even ;$
beste aflevering van de afgelopen seizoenen by farquote:Op maandag 13 maart 2017 02:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik kijk south park cock magic aflevering
jaquote:Op maandag 13 maart 2017 02:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
beste aflevering van de afgelopen seizoenen by far
Onderzoek?quote:Op maandag 13 maart 2017 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor allergie toen keer dacht ik
ik heb helemaal niet gekekenquote:Op maandag 13 maart 2017 02:59 schreef deadprez het volgende:
oh ja ik moet t laatste seizoen nog afkijken eigk
maar tis zo matig
jaquote:Op maandag 13 maart 2017 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet gekeken
is met trump enzo hè
nog wakker?quote:Op maandag 13 maart 2017 03:00 schreef doggy112 het volgende:
Al half jaar ofzo geen south park gekeken
hahaquote:Op maandag 13 maart 2017 03:10 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Kan heel lang opblijven zonder drugs te gebruiken
Ik blow hé. Telt ook niet echt mee aangezien dat niet echt bekend staat als iets wat je wakker maakt.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:10 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Kan heel lang opblijven zonder drugs te gebruiken
mja beetje voortzetting van zo doe je datquote:
jaquote:Op maandag 13 maart 2017 03:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja beetje voortzetting van zo doe je dat
zou gaan slapen tenzij druks in de buurtquote:Op maandag 13 maart 2017 03:11 schreef Myrr het volgende:
Hmm. Drie en half uur pakken of doorhalen. M'n gezicht tintelt van GA SLAPEN. Echter bang niet wakker te worden.
Volgens mij slaap jij overdag dag en leef jij 's nachtsquote:Op maandag 13 maart 2017 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik blow hé. Telt ook niet echt mee aangezien dat niet echt bekend staat als iets wat je wakker maakt.
niks mis meequote:Op maandag 13 maart 2017 03:15 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Volgens mij slaap jij overdag dag en leef jij 's nachts
Heb wel oude coke en drie dozen Rita, maar liever gewoon dat mijn hartslag zich morgen gewoon gedraagt.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou gaan slapen tenzij druks in de buurt
Ik slaap 's ochtends.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:15 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Volgens mij slaap jij overdag dag en leef jij 's nachts
Ooit geprobeerd, stond op met zwarte cirkels rond mijn ogenquote:Op maandag 13 maart 2017 03:16 schreef Myrr het volgende:
Ga krampachtig op rug proberen te slapen in de hoop dat ik me morgenochtend over een paar uur niet opnieuw hoef op te maken.
Lukt never, maar wie niet waagt.
Is goed, slaap lekkerquote:Op maandag 13 maart 2017 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ik ga nu slapen
app even, oke?
sws allebei niet echt ideaal om op wakker te blijven aangezien je daar bergen sos voor nodig hebt en je van ritalin wel wakker blijft maar vooral omdat je er tyfus rusteloos gevoel van krijgt en idd je hart t niet zo leuk vindtquote:Op maandag 13 maart 2017 03:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb wel oude coke en drie dozen Rita, maar liever gewoon dat mijn hartslag zich morgen gewoon gedraagt.
Heftig, maar heb alleen mascara op dus hooguit wat korrels daarvan rond m'n ogen. Ga gewoon over m'n make-up van vandaag heen plamuren.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:18 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, stond op met zwarte cirkels rond mijn ogen
quote:Op maandag 13 maart 2017 03:16 schreef Myrr het volgende:
Ga krampachtig op rug proberen te slapen in de hoop dat ik me morgenochtend over een paar uur niet opnieuw hoef op te maken.
Lukt never, maar wie niet waagt.
Slaap lekker allemaal.
trustennnquote:Op maandag 13 maart 2017 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ik ga nu slapen
app even, oke?
Succes met je make-upquote:Op maandag 13 maart 2017 03:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heftig, maar heb alleen mascara op dus hooguit wat korrels daarvan rond m'n ogen. Ga gewoon over m'n make-up van vandaag heen plamuren.
Overmorgen puisten, maar so-it.
En daardoor hele tijd moeten zeiken.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws allebei niet echt ideaal om op wakker te blijven aangezien je daar bergen sos voor nodig hebt en je van ritalin wel wakker blijft maar vooral omdat je er tyfus rusteloos gevoel van krijgt en idd je hart t niet zo leuk vindt
whehehequote:Op maandag 13 maart 2017 03:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heftig, maar heb alleen mascara op dus hooguit wat korrels daarvan rond m'n ogen. Ga gewoon over m'n make-up van vandaag heen plamuren.
Overmorgen puisten, maar so-it.
verstandigquote:Op maandag 13 maart 2017 03:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
En daardoor hele tijd moeten zeiken.![]()
Nah even pitten en dan maar hopen op het beste. Heb alles verder al braaf klaar gelegd. Scheelt weer een kwartier.
wat voor spelquote:Op maandag 13 maart 2017 03:25 schreef Amarantha het volgende:
Heb nieuw verslavend spelletje op mijn foon.
ewaquote:
Pokemon Duel.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor spel
heel veel wachten voor matige beloning tenzij je al je geld eraan uitgeeft zeker?
Oh je krijgt best veel shit in het spel. En win vaak dus ach.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:30 schreef deadprez het volgende:
http://www.pokemon.com/us/app/pokemon-duel/
zegt op zich wel genoeg als een spel bij de globale omschrijving speciaal een kopje heeft over de online shop
zou gwn emulator op telefoon zetten en normale pokemon games spelen ;s
nee k ook nietquote:
helemaal nokkiequote:
Ze lijken alleen op internet fans te hebben. Ben benieuwd of ze de Kamer halen.quote:Op maandag 13 maart 2017 07:51 schreef MAHL het volgende:
Hmm misschien dat ik toch maar FvD ga stemmen
Misschien een of twee zeteltjes. Mja dan heb je wel Baudet en Hiddemaquote:Op maandag 13 maart 2017 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze lijken alleen op internet fans te hebben. Ben benieuwd of ze de Kamer halen.
ik zie de FP wel als een min of meer correcte afspiegeling van wat er in de rest van de maatschappij leeftquote:Op maandag 13 maart 2017 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze lijken alleen op internet fans te hebben. Ben benieuwd of ze de Kamer halen.
Dan kun je altijd verder groeien natuurlijk, maar ik vermoed dat ze net tekort zullen komen voor een zetel.quote:Op maandag 13 maart 2017 08:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Misschien een of twee zeteltjes. Mja dan heb je wel Baudet en Hiddema
ochtendmisselijkheid?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:04 schreef Crack_ het volgende:
Ohmyfuckshit, helemaal misselijk helemaal kut
geeft niet.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:04 schreef Crack_ het volgende:
heb ik ook altijd als ik drugsquote:Op maandag 13 maart 2017 09:04 schreef Crack_ het volgende:
Goedemorgen Arsenequote:Op maandag 13 maart 2017 09:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeiemorgen bevroren moordenaar
Ja, nou toen ik at ging het weg dus laten we zeggen ontzettende hongerquote:
niet misselijk genoeg om op fok te zittenquote:
oh het was je suikerspiegel, daar heb ik nou nooit last vanquote:Op maandag 13 maart 2017 09:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nou toen ik at ging het weg dus laten we zeggen ontzettende honger
goed punt, maar noem je dr nu een aansteller?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:37 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
niet misselijk genoeg om op fok te zitten
weet ik veel mss liegt ze welquote:Op maandag 13 maart 2017 09:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goed punt, maar noem je dr nu een aansteller?
Ja doe.quote:Op maandag 13 maart 2017 07:51 schreef MAHL het volgende:
Hmm misschien dat ik toch maar FvD ga stemmen
Aboutaleb heeft dat toch ook gedaanquote:Op maandag 13 maart 2017 09:47 schreef PeZu het volgende:
rutte heeft een goede slag gemaakt zo resoluut tegen die turkse ministers op te treden, opeens een hoop pvv-ers die zeggen, dat hij nu wel hun stem waard is
Goed maar eigenlijk ook weer niet. Heb zin in tosti en kan niet wachtenquote:
Dat duurt maar even, ik ben volgende maand een jaar gestopt en dat was echt een uitstekende keuze.quote:Op maandag 13 maart 2017 10:03 schreef Drug het volgende:
levenskwaliteit is afgenomen door met roken te stoppen
Wat kan ik er aan doen om je nachtrust te bevorderen?quote:Op maandag 13 maart 2017 10:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice. mwa kon beter, maar we moeten het er maar mee doen
ok dan hou ik volquote:Op maandag 13 maart 2017 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat duurt maar even, ik ben volgende maand een jaar gestopt en dat was echt een uitstekende keuze.
ahww wat s er loosquote:Op maandag 13 maart 2017 10:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice. mwa kon beter, maar we moeten het er maar mee doen
Ik denk dat hij weer in slaap is gevallenquote:Op maandag 13 maart 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
kutprof we maken ons zorgen beter reageer je ff
aw ik hoop hetquote:Op maandag 13 maart 2017 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer in slaap is gevallen
RIP je privacyquote:Op maandag 13 maart 2017 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind het echt kut dat je nu mijn naam en nummer hebt
Geen probleem.quote:Op maandag 13 maart 2017 10:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Lieve vrienden, ik weet ook niet hoe dat komt, maar jullie maken een hoop goed <3
beter blijf je van m'n kipvleugel af, vertrouw die handjes nietquote:Op maandag 13 maart 2017 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Een hele goedemorgen allemaal, leuke users. Ja jullie ja
Is foutje denk ikquote:Op maandag 13 maart 2017 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft ie je mooi te pakken, of niet?
typisch weer dat ng gedragquote:Op maandag 13 maart 2017 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft ie je mooi te pakken, of niet?
quote:Op maandag 13 maart 2017 11:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Goeiemorgen crack, dat je maar een fijne dag mag hebben
gvdquote:Op maandag 13 maart 2017 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik word zo heet van jou ik kook al lang xx
cooked crack <3quote:Op maandag 13 maart 2017 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik word zo heet van jou ik kook al lang xx
Net zulk laag niveau als de Turkse tabloidsquote:Op maandag 13 maart 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
"Kijk, ik ben een jonge jongen. Ben 19 jaar, een jaar geleden was ik dus 18 jaar.."
Hahaha yesDit is mijn taal
wanneer ga je weg?quote:Op maandag 13 maart 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
"Kijk, ik ben een jonge jongen. Ben 19 jaar, een jaar geleden was ik dus 18 jaar.."
Die gast is gewoon mega stoned johquote:Op maandag 13 maart 2017 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net zulk laag niveau als de Turkse tabloids
Waar ga ik heen?quote:
snap niet hoe je iets kan voelen voor zo'n gozer maar okquote:Op maandag 13 maart 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
Racistquote:Op maandag 13 maart 2017 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap niet hoe je iets kan voelen voor zo'n gozer maar ok
Spannend hihihi hou wel van niet weten hoorquote:
Nou zegquote:Op maandag 13 maart 2017 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
golddiggerquote:Op maandag 13 maart 2017 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou nouquote:Op maandag 13 maart 2017 12:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey fijnste mannelijke user van dit forum
Echt een slimme jongen volgens mij.quote:
Wat onaardig van je, Zosk.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Blij dat hij hier niet meer komt of kan komen.
doe normalquote:Op maandag 13 maart 2017 13:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Blij dat hij hier niet meer komt of kan komen.
quote:
haha met z'n tweetjesquote:Op maandag 13 maart 2017 13:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, nooit wenst iemand je een goedemorgen terug.
Je was anders mijn posts aan het quoten.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ging kijken naar haags, niet naar jou, vlei jezelf niet
IK KWAM JE TOCH TEGEN DAAR WAAR JE ZEI WAAR HAAGS WAS OF NIET GODVERDOMME TROELAquote:Op maandag 13 maart 2017 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je was anders mijn posts aan het quoten.
nou ja, missenquote:Op maandag 13 maart 2017 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mensen die Haags missen zijn dood voor mij.
Wat dan wel?quote:Op maandag 13 maart 2017 13:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ja, missen
laten we niet overdrijven
solidariteit met mn homies in jillaquote:
Kom doen we een ramkraak in Roffa.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
solidariteit met mn homies in jilla
quote:Op maandag 13 maart 2017 13:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
solidariteit met mn homies in jilla
Nooit van mijn levenquote:Op maandag 13 maart 2017 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze quote:
Zosk heeft zeven centimeter maar het voelt als acht
Ik had net een tosti met boter, pesto, kaas, rauwe ham, chorizo en cherrytomaatjes, jezus christus wat een feest in mijn keelpijpquote:Op maandag 13 maart 2017 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Ok onzin uurtje, ik ga lekkere lunch bedenkenen eten dus
Ik eet bruine boterhammen met pindakaas. :squote:Op maandag 13 maart 2017 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had net een tosti met boter, pesto, kaas, rauwe ham, chorizo en cherrytomaatjes, jezus christus wat een feest in mijn keelpijp
Hij heeft een permpje helaas.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:10 schreef deadprez het volgende:
Tardis. weet jij wanneer hoink weer vrijkomt? Of gaat dat niet meer gebeuren
Ook lekker.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet bruine boterhammen met pindakaas. :s
gvdquote:
Was ik ook uitgenodigd voor t feestje?quote:Op maandag 13 maart 2017 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had net een tosti met boter, pesto, kaas, rauwe ham, chorizo en cherrytomaatjes, jezus christus wat een feest in mijn keelpijp
Ik hoef alleen mijn sig terug te zetten en dan krijg ik een half jaar voor uitlokken :squote:
Wat een kankertopic.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoef alleen mijn sig terug te zetten en dan krijg ik een half jaar voor uitlokken :s
quote:Op maandag 13 maart 2017 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was ik ook uitgenodigd voor t feestje?
Ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |