Dat het een stiekeme (en dus goedkope) manier is om mensen te overtuigen van je levensovertuiging, niet iedereen heeft het vermogen om bewust te kijken naar dingenquote:
En wat dan nog?quote:Op zondag 12 maart 2017 21:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat het een stiekeme (en dus goedkope) manier is om mensen te overtuigen van je levensovertuiging, niet iedereen heeft het vermogen om bewust te kijken naar dingen
Maar dat maakt het wel wat spannender natuurlijk.quote:Op zondag 12 maart 2017 21:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar dat zijn zowat alle films/tekenfilms tegenwoordig
Je bent weer te dom om te poepen, dit is een fucking tv serie.quote:Op zondag 12 maart 2017 21:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar dat zijn zowat alle films/tekenfilms tegenwoordig
Ik zal mij verder onthouden van commentaar over die religiesquote:Op zondag 12 maart 2017 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
De serie zit vol met religie.
De Faith of the Seven in bijna heel Westeros.
The Old Gods in het noorden.
De Drowned God van de Iron Islands.
The Lord of Light in Essos
De entertainment industrie bezit al tientallen jaren anti-religie propaganda, probeer maar eens te letten op hoe vaak men God, jezus etc. bespotquote:Op maandag 13 maart 2017 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
Als atheïst ondervind ik al mijn hele leven religieuze indoctrinatie en opdringerigheid. Sommige mensen, onder wie kennelijk ook TS, vinden religie zo vanzelfsprekend dat ze geshockeerd en gepikeerd zijn als ze eens een keertje met een andere levensovertuiging in aanraking komen...
... en dan ook nog eens eentje die op elk front superieur is.
De verzinsels God en Allah en de gewelddadige pedofiel Mohammed kunnen mij niet vaak genoeg worden bespot.quote:Op maandag 13 maart 2017 02:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De entertainment industrie bezit al tientallen jaren anti-religie propaganda, probeer maar eens te letten op hoe vaak men God, jezus etc. bespot
Atheïsme en superieur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |