jaquote:Op maandag 13 maart 2017 03:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja beetje voortzetting van zo doe je dat
zou gaan slapen tenzij druks in de buurtquote:Op maandag 13 maart 2017 03:11 schreef Myrr het volgende:
Hmm. Drie en half uur pakken of doorhalen. M'n gezicht tintelt van GA SLAPEN. Echter bang niet wakker te worden.
Volgens mij slaap jij overdag dag en leef jij 's nachtsquote:Op maandag 13 maart 2017 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik blow hé. Telt ook niet echt mee aangezien dat niet echt bekend staat als iets wat je wakker maakt.
niks mis meequote:Op maandag 13 maart 2017 03:15 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Volgens mij slaap jij overdag dag en leef jij 's nachts
Heb wel oude coke en drie dozen Rita, maar liever gewoon dat mijn hartslag zich morgen gewoon gedraagt.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou gaan slapen tenzij druks in de buurt
Ik slaap 's ochtends.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:15 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Volgens mij slaap jij overdag dag en leef jij 's nachts
Ooit geprobeerd, stond op met zwarte cirkels rond mijn ogenquote:Op maandag 13 maart 2017 03:16 schreef Myrr het volgende:
Ga krampachtig op rug proberen te slapen in de hoop dat ik me morgenochtend over een paar uur niet opnieuw hoef op te maken.
Lukt never, maar wie niet waagt.
Is goed, slaap lekkerquote:Op maandag 13 maart 2017 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ik ga nu slapen
app even, oke?
sws allebei niet echt ideaal om op wakker te blijven aangezien je daar bergen sos voor nodig hebt en je van ritalin wel wakker blijft maar vooral omdat je er tyfus rusteloos gevoel van krijgt en idd je hart t niet zo leuk vindtquote:Op maandag 13 maart 2017 03:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb wel oude coke en drie dozen Rita, maar liever gewoon dat mijn hartslag zich morgen gewoon gedraagt.
Heftig, maar heb alleen mascara op dus hooguit wat korrels daarvan rond m'n ogen. Ga gewoon over m'n make-up van vandaag heen plamuren.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:18 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, stond op met zwarte cirkels rond mijn ogen
quote:Op maandag 13 maart 2017 03:16 schreef Myrr het volgende:
Ga krampachtig op rug proberen te slapen in de hoop dat ik me morgenochtend over een paar uur niet opnieuw hoef op te maken.
Lukt never, maar wie niet waagt.
Slaap lekker allemaal.
trustennnquote:Op maandag 13 maart 2017 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ik ga nu slapen
app even, oke?
Succes met je make-upquote:Op maandag 13 maart 2017 03:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heftig, maar heb alleen mascara op dus hooguit wat korrels daarvan rond m'n ogen. Ga gewoon over m'n make-up van vandaag heen plamuren.
Overmorgen puisten, maar so-it.
En daardoor hele tijd moeten zeiken.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws allebei niet echt ideaal om op wakker te blijven aangezien je daar bergen sos voor nodig hebt en je van ritalin wel wakker blijft maar vooral omdat je er tyfus rusteloos gevoel van krijgt en idd je hart t niet zo leuk vindt
whehehequote:Op maandag 13 maart 2017 03:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heftig, maar heb alleen mascara op dus hooguit wat korrels daarvan rond m'n ogen. Ga gewoon over m'n make-up van vandaag heen plamuren.
Overmorgen puisten, maar so-it.
verstandigquote:Op maandag 13 maart 2017 03:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
En daardoor hele tijd moeten zeiken.![]()
Nah even pitten en dan maar hopen op het beste. Heb alles verder al braaf klaar gelegd. Scheelt weer een kwartier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |