ik ook nietquote:Op maandag 13 maart 2017 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja snap nooit zo goed wat mensen nou verwachten met zo'n topic
ja dat zal het wel zijn idd maar dan ben je wel echt godse achterlijkquote:Op maandag 13 maart 2017 02:44 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Bevestiging dat het niet ernstig is en ze geen kanker hebben
oh dacht dat jij huisartsen niet vertrouwde ;squote:Op maandag 13 maart 2017 02:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet
ga gewoon even naar de huisarts, of bel er naar toe en zeg waar je last van hebt
klaaaar
teh fuckquote:
nee maar de normale onnozele mens welquote:Op maandag 13 maart 2017 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dacht dat jij huisartsen niet vertrouwde ;s
ja ok goed puntquote:Op maandag 13 maart 2017 02:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar de normale onnozele mens wel
Wanneer ben je voor het laatst naar huisarts geweest?quote:Op maandag 13 maart 2017 02:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar de normale onnozele mens wel
vind dat maar matige trollquote:Op maandag 13 maart 2017 02:49 schreef Amarantha het volgende:
GC / Game of thrones bevat atheistische propaganda Nice girlygirl topic.
maart 2007quote:Op maandag 13 maart 2017 02:49 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst naar huisarts geweest?
Komt door de drugsquote:Op maandag 13 maart 2017 02:51 schreef deadprez het volgende:
kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst naar de huisarts ben geweest
niet dat dat veel zegt want dat heb ik ook met wat ik twee dagen geleden gegeten heb en zo maar ok
Wat?quote:Op maandag 13 maart 2017 02:51 schreef deadprez het volgende:
niet dat dat veel zegt want dat heb ik ook met wat ik twee dagen geleden gegeten heb en zo maar ok
ja wssquote:
thefuckquote:Op maandag 13 maart 2017 02:51 schreef deadprez het volgende:
kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst naar de huisarts ben geweest
Lang geleden danquote:Op maandag 13 maart 2017 02:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee oke maar weet het zo niet meer
hoezo herinner je je mij wel danquote:Op maandag 13 maart 2017 02:55 schreef deadprez het volgende:
zo lastig is die post toch nie te begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |