Nooit van mijn levenquote:Op maandag 13 maart 2017 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze quote:
Zosk heeft zeven centimeter maar het voelt als acht
Ik had net een tosti met boter, pesto, kaas, rauwe ham, chorizo en cherrytomaatjes, jezus christus wat een feest in mijn keelpijpquote:Op maandag 13 maart 2017 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Ok onzin uurtje, ik ga lekkere lunch bedenkenen eten dus
Ik eet bruine boterhammen met pindakaas. :squote:Op maandag 13 maart 2017 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had net een tosti met boter, pesto, kaas, rauwe ham, chorizo en cherrytomaatjes, jezus christus wat een feest in mijn keelpijp
Hij heeft een permpje helaas.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:10 schreef deadprez het volgende:
Tardis. weet jij wanneer hoink weer vrijkomt? Of gaat dat niet meer gebeuren
Ook lekker.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet bruine boterhammen met pindakaas. :s
gvdquote:
Was ik ook uitgenodigd voor t feestje?quote:Op maandag 13 maart 2017 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had net een tosti met boter, pesto, kaas, rauwe ham, chorizo en cherrytomaatjes, jezus christus wat een feest in mijn keelpijp
Ik hoef alleen mijn sig terug te zetten en dan krijg ik een half jaar voor uitlokken :squote:
Wat een kankertopic.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoef alleen mijn sig terug te zetten en dan krijg ik een half jaar voor uitlokken :s
quote:Op maandag 13 maart 2017 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was ik ook uitgenodigd voor t feestje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |