Ze lijken alleen op internet fans te hebben. Ben benieuwd of ze de Kamer halen.quote:Op maandag 13 maart 2017 07:51 schreef MAHL het volgende:
Hmm misschien dat ik toch maar FvD ga stemmen
Misschien een of twee zeteltjes. Mja dan heb je wel Baudet en Hiddemaquote:Op maandag 13 maart 2017 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze lijken alleen op internet fans te hebben. Ben benieuwd of ze de Kamer halen.
ik zie de FP wel als een min of meer correcte afspiegeling van wat er in de rest van de maatschappij leeftquote:Op maandag 13 maart 2017 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze lijken alleen op internet fans te hebben. Ben benieuwd of ze de Kamer halen.
Dan kun je altijd verder groeien natuurlijk, maar ik vermoed dat ze net tekort zullen komen voor een zetel.quote:Op maandag 13 maart 2017 08:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Misschien een of twee zeteltjes. Mja dan heb je wel Baudet en Hiddema
ochtendmisselijkheid?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:04 schreef Crack_ het volgende:
Ohmyfuckshit, helemaal misselijk helemaal kut
geeft niet.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:04 schreef Crack_ het volgende:
heb ik ook altijd als ik drugsquote:Op maandag 13 maart 2017 09:04 schreef Crack_ het volgende:
Goedemorgen Arsenequote:Op maandag 13 maart 2017 09:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeiemorgen bevroren moordenaar
Ja, nou toen ik at ging het weg dus laten we zeggen ontzettende hongerquote:
niet misselijk genoeg om op fok te zittenquote:
oh het was je suikerspiegel, daar heb ik nou nooit last vanquote:Op maandag 13 maart 2017 09:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nou toen ik at ging het weg dus laten we zeggen ontzettende honger
goed punt, maar noem je dr nu een aansteller?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:37 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
niet misselijk genoeg om op fok te zitten
weet ik veel mss liegt ze welquote:Op maandag 13 maart 2017 09:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goed punt, maar noem je dr nu een aansteller?
Ja doe.quote:Op maandag 13 maart 2017 07:51 schreef MAHL het volgende:
Hmm misschien dat ik toch maar FvD ga stemmen
Aboutaleb heeft dat toch ook gedaanquote:Op maandag 13 maart 2017 09:47 schreef PeZu het volgende:
rutte heeft een goede slag gemaakt zo resoluut tegen die turkse ministers op te treden, opeens een hoop pvv-ers die zeggen, dat hij nu wel hun stem waard is
Goed maar eigenlijk ook weer niet. Heb zin in tosti en kan niet wachtenquote:
Dat duurt maar even, ik ben volgende maand een jaar gestopt en dat was echt een uitstekende keuze.quote:Op maandag 13 maart 2017 10:03 schreef Drug het volgende:
levenskwaliteit is afgenomen door met roken te stoppen
Wat kan ik er aan doen om je nachtrust te bevorderen?quote:Op maandag 13 maart 2017 10:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice. mwa kon beter, maar we moeten het er maar mee doen
ok dan hou ik volquote:Op maandag 13 maart 2017 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat duurt maar even, ik ben volgende maand een jaar gestopt en dat was echt een uitstekende keuze.
ahww wat s er loosquote:Op maandag 13 maart 2017 10:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice. mwa kon beter, maar we moeten het er maar mee doen
Ik denk dat hij weer in slaap is gevallenquote:Op maandag 13 maart 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
kutprof we maken ons zorgen beter reageer je ff
aw ik hoop hetquote:Op maandag 13 maart 2017 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer in slaap is gevallen
RIP je privacyquote:Op maandag 13 maart 2017 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind het echt kut dat je nu mijn naam en nummer hebt
Geen probleem.quote:Op maandag 13 maart 2017 10:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Lieve vrienden, ik weet ook niet hoe dat komt, maar jullie maken een hoop goed <3
beter blijf je van m'n kipvleugel af, vertrouw die handjes nietquote:Op maandag 13 maart 2017 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Een hele goedemorgen allemaal, leuke users. Ja jullie ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |