Dan kun je altijd verder groeien natuurlijk, maar ik vermoed dat ze net tekort zullen komen voor een zetel.quote:Op maandag 13 maart 2017 08:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Misschien een of twee zeteltjes. Mja dan heb je wel Baudet en Hiddema
ochtendmisselijkheid?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:04 schreef Crack_ het volgende:
Ohmyfuckshit, helemaal misselijk helemaal kut
geeft niet.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:04 schreef Crack_ het volgende:
heb ik ook altijd als ik drugsquote:Op maandag 13 maart 2017 09:04 schreef Crack_ het volgende:
Goedemorgen Arsenequote:Op maandag 13 maart 2017 09:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeiemorgen bevroren moordenaar
Ja, nou toen ik at ging het weg dus laten we zeggen ontzettende hongerquote:
niet misselijk genoeg om op fok te zittenquote:
oh het was je suikerspiegel, daar heb ik nou nooit last vanquote:Op maandag 13 maart 2017 09:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nou toen ik at ging het weg dus laten we zeggen ontzettende honger
goed punt, maar noem je dr nu een aansteller?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:37 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
niet misselijk genoeg om op fok te zitten
weet ik veel mss liegt ze welquote:Op maandag 13 maart 2017 09:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goed punt, maar noem je dr nu een aansteller?
Ja doe.quote:Op maandag 13 maart 2017 07:51 schreef MAHL het volgende:
Hmm misschien dat ik toch maar FvD ga stemmen
Aboutaleb heeft dat toch ook gedaanquote:Op maandag 13 maart 2017 09:47 schreef PeZu het volgende:
rutte heeft een goede slag gemaakt zo resoluut tegen die turkse ministers op te treden, opeens een hoop pvv-ers die zeggen, dat hij nu wel hun stem waard is
Goed maar eigenlijk ook weer niet. Heb zin in tosti en kan niet wachtenquote:
Dat duurt maar even, ik ben volgende maand een jaar gestopt en dat was echt een uitstekende keuze.quote:Op maandag 13 maart 2017 10:03 schreef Drug het volgende:
levenskwaliteit is afgenomen door met roken te stoppen
Wat kan ik er aan doen om je nachtrust te bevorderen?quote:Op maandag 13 maart 2017 10:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice. mwa kon beter, maar we moeten het er maar mee doen
ok dan hou ik volquote:Op maandag 13 maart 2017 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat duurt maar even, ik ben volgende maand een jaar gestopt en dat was echt een uitstekende keuze.
ahww wat s er loosquote:Op maandag 13 maart 2017 10:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice. mwa kon beter, maar we moeten het er maar mee doen
Ik denk dat hij weer in slaap is gevallenquote:Op maandag 13 maart 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
kutprof we maken ons zorgen beter reageer je ff
aw ik hoop hetquote:Op maandag 13 maart 2017 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer in slaap is gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |