quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:58 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd om te stoppen met je zielige obsessie?
[..]
[..]
[..]
Ja, ik kwam het destijds ook al tegen:quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:04 schreef Montov het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/McCarthyism
McCarthyism is the practice of making accusations of subversion or treason without proper regard for evidence.[1] It also means "the practice of making unfair allegations or using unfair investigative techniques, especially in order to restrict dissent or political criticism."[2]
Op welke hedendaagse politicus zou dit betrekking hebben?
Weer een sterk staaltje projectie van Trump.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, ik kwam het destijds ook al tegen:
[..]
Fixed en nog een adviesquote:Op zondag 12 maart 2017 00:19 schreef Peace99 het volgende:
Onbetrouwbare bronnen vermelden, kan hier niet.
Die posten worden direct verwijderd.
Tja... navragen bij Mod danmaar he![]()
Bron? Eigenaar?quote:Op zondag 12 maart 2017 00:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Fixed en nog een advies![]()
Do Not Be So Open-Minded That Your Brains Fall Out
Tja Trump heeft idd hetzelfde probleem als jij. Hij kan ook niet inschatten wat wel of niet een betrouwbare bron is. Ik kan me dus voorstellen dat je jezelf met hem identificeert en dat je dan denkt dat alles goedkomt. Kan je ook niks aan doen en je bent echt niet de enigequote:Op zondag 12 maart 2017 00:52 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Bron? Eigenaar?
Alles komt goed met de wereld (dus,ook met europa) als CIA, Trump z'n gang minimaal 1 jaar laat gaan![]()
Trumpie![]()
quote:Op zondag 12 maart 2017 01:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja Trump heeft idd hetzelfde probleem als jij. Hij kan ook niet inschatten wat wel of niet een betrouwbare bron is. Ik kan me dus voorstellen dat je jezelf met hem identificeert en dat je dan denkt dat alles goedkomt. Kan je ook niks aan doen en je bent echt niet de enige
Als je je informeert zijn keuzes niet zo heel moeilijkquote:People are like amusing ants for the most wealthiest
We kunnen alleen allebei met dezelfde informatie toch tot verschillende conclusies komen. De mens heeft een voorliefde voor het herkennen van patronen. Dat heeft evolutionair gezien nut gehad om te overleven. Het gevolg is wel dat een heleboel mensen makkelijk patronen zien die er niet zijn/ vals zijn. Erg interessant allemaal en informatiefquote:Op zondag 12 maart 2017 04:22 schreef Peace99 het volgende:
[..]
[..]
Als je je informeert zijn keuzes niet zo heel moeilijk
Ik weet het niet, als ik erachter kom zal ik het laten weten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wie voor welke kandidaat stemde bedoel ik...
[..]
https://origin-nyi.thehil(...)airman-live-coverage
[..]
Gelukkig wel! Nu maar hopen dat de gewone mensen wakker worden en dat ze in de gaten hebben dat het bij de Democrats niet veel beter zal worden zolang de NV's, BV's en miljardairs het voor het zeggen hebben binnen die partij.quote:Op zondag 12 maart 2017 10:08 schreef Klopkoek het volgende:
De Republikeinen laten wel hun ware onderdrukkende gezicht zien zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |