SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192You sound reasonable...Time to up my medication.
Mogguh meneer Meltingquote:
Ze zei meneer tegen me.quote:
Ik zie dat iemand dat al heeft gedaanquote:Op woensdag 8 maart 2017 08:10 schreef peaceman het volgende:
Morge..
Zou iemand voor vrijdagavond willen roosteren:
14 Omgekeerde Bingo, maar dan net anders.... deel 2
20.30-22.30 (en wellicht een uurtje langer)
Thanks!
quote:
succes muis! 👍🏻👍🏻quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:52 schreef just me het volgende:
[..]Muis, vandaag je 6e chemo, go for it girl
![]()
Dit. Veel succesquote:Op woensdag 8 maart 2017 08:52 schreef just me het volgende:
![]()
en dan nu
Sterkte, Piep!quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:52 schreef just me het volgende:
![]()
en dan nu
Ik ben even bezig geweest.quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie dat iemand dat al heeft gedaan
Succes Muis!quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:52 schreef just me het volgende:
![]()
en dan nu
quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
Thanks melting!
Misschien dat Symph voor mij wil draaien? Dat bevalt me wel
Sterktequote:Op woensdag 8 maart 2017 09:20 schreef MaryMouse het volgende:
Dank jullie
Ik zit er weer helemaal klaar voor
Stadsgenootquote:
Zo hé.... jij hebt grootse plannen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 09:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is bezig met het voorbereiden van 1..... uhm 20 shows....
Dit is 1 themaquote:Op woensdag 8 maart 2017 09:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo hé.... jij hebt grootse plannen.
Ik heb ideeën voor een stuk of wat themashows; zo'n 6-7.
Of top2000quote:Op woensdag 8 maart 2017 10:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is het thema dan? Alle muziek die ooit in de Top 40 heeft gestaan?
Muisquote:
Awww, mag ik dat katje?quote:
je kunt van mij een kat krijgenquote:
quote:
die van mij was koudquote:
ik gooi het in de groep. Weinig energie op dit moment, dus geen idee of hij puf heeft om een show te doenquote:Op woensdag 8 maart 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
Thanks melting!
Is vandaag een dag waarbij je internationale vrouwen het beste kunt gaan daten?quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Las net op Facebook;
Het is vandaag Internationale Vrouwendag. Vandaar dat zeikweer.
oh balen dat de energie er niet of nauwelijk isquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gooi het in de groep. Weinig energie op dit moment, dus geen idee of hij puf heeft om een show te doen
ignore Oscar voor de rest van de dagquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Las net op Facebook;
niks moet uiteraardquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gooi het in de groep. Weinig energie op dit moment, dus geen idee of hij puf heeft om een show te doen
Hatsjee...quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
Thanks melting!
quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
ignore Oscar voor de rest van de dag
Ach aangezien zowel sigaretten als koffie zorgen voor een slechte adem....quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:03 schreef knokkels het volgende:
asbak en koffie hebben dezelfde kleur. Koffie net ingeschonken en ik wil een slok uit de asbak nemen.![]()
Alsof vrouwen alleen maar zeiken.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Las net op Facebook;
toch zijn sigetten niet goed voor je .quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach aangezien zowel sigaretten als koffie zorgen voor een slechte adem....
Volgens mij komt iedereen op Kieskompas bij 50+ uitquote:
Krijg je zoiets in je longen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach aangezien zowel sigaretten als koffie zorgen voor een slechte adem....
quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij komt iedereen op Kieskompas bij 50+ uit
wtf lachwekkend ditquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezellig muziekje. Komt die Henk Krol ineens achter die poster vandaag. Met zijn belerende toontje. Alsof ie het tegen zijn kleinkind heeft![]()
Oh. Hell. No!
Hij heeft geen (klein) kinderen ...quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezellig muziekje. Komt die Henk Krol ineens achter die poster vandaag. Met zijn belerende toontje. Alsof ie het tegen zijn kleinkind heeft![]()
Oh. Hell. No!
Is ie tegen het homohuwelijk en homosexuelen die kinderen opvoeden?quote:
Mooi zo, thuis kun je lekker opwarmenquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben toch gaan lopen en helemaal nat geregend.![]()
Maar ik zit nu weer in de trein richting huis.
Daarom denkt ie alleen aan 50+.... de egoistquote:
Hij heeft er juist voor gezorgd dat het homohuwelijk er kwam. Dat heeft hij goed gedaan! Hij is nu erg lachwekkend.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is ie tegen het homohuwelijk en homosexuelen die kinderen opvoeden?
ook geen zus, broer die kinderen hebben?
quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:37 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi zo, thuis kun je lekker opwarmen
Dat zou zomaar kunnen. Maar is niet van deze tijd.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom denkt ie alleen aan 50+.... de egoist
Beetje de zonderlinge oom die niet mee kan komen op verjaardagsfeestjesquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft er juist voor gezorgd dat het homohuwelijk er kwam. Dat heeft hij goed gedaan! Hij is nu erg lachwekkend.
Een debat met jezelf?quote:
Dat heet toch introspectie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dan zit je al gauw vast aan Skype-uitzendingen. Dat wordt chaotisch joh.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zit je al gauw vast aan Skype-uitzendingen. Dat wordt chaotisch joh.
ja al zou ik zelf voor teamspeak gaanquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ging helemaal naar den helder voor chaos (snelweer doen)quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van Teamspeak tov Skypequote:Op woensdag 8 maart 2017 13:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja al zou ik zelf voor teamspeak gaan
Oh hell yeahquote:Op woensdag 8 maart 2017 13:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ging helemaal naar den helder voor chaos (snelweer doen)
lichter programma en mute mics die niet aanstaan. Dus minder ruisquote:Op woensdag 8 maart 2017 13:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van Teamspeak tov Skype
is dat wel met beeldquote:Op woensdag 8 maart 2017 13:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja al zou ik zelf voor teamspeak gaan
Je kunt Skype ook muten hequote:Op woensdag 8 maart 2017 13:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
lichter programma en mute mics die niet aanstaan. Dus minder ruis
Ik kan via mijn telefoon (heb zelf geen webcam) over Skype zelfs een webcamsessie starten.quote:
Alhoewel het geinig is om te proberen, ben ik het met je eens. Ik heb echt nog NOOIT een leuke Skype show meegemaakt. Uiteindelijk gaat iedereen door elkaar leuteren en wordt het een chaos.quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Zinloze discussie, not gonna happen...
ToTquote:Op woensdag 8 maart 2017 13:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan via mijn telefoon (heb zelf geen webcam) over Skype zelfs een webcamsessie starten.
En Skype heeft ook webcamfunctionaliteit.
Klein detail; foon ist tot
ToT is mijn telefoon?quote:
quote:
quote:
Los van een show via Skype, een heus debat hier tussen de DJ's?quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alhoewel het geinig is om te proberen, ben ik het met je eens. Ik heb echt nog NOOIT een leuke Skype show meegemaakt. Uiteindelijk gaat iedereen door elkaar leuteren en wordt het een chaos.
Daarnaast is het geen legacy optie, moet je het via Virtual Audio Cable opzetten.
Extra stap voor de mensen die dat willen doen, en niet iedereen heeft daar interesse in.
Edit: Het zou wel een toegevoegde waarde kunnen hebben bij een interview van een (onbekende) artiest. Waarbij de DJ en artiest aan het praten zijn, en de luisteraars vragen in topic cq DM/PM kunnen stellen.)quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alhoewel het geinig is om te proberen, ben ik het met je eens. Ik heb echt nog NOOIT een leuke Skype show meegemaakt. Uiteindelijk gaat iedereen door elkaar leuteren en wordt het een chaos.
Daarnaast is het geen legacy optie, moet je het via Virtual Audio Cable opzetten.
Extra stap voor de mensen die dat willen doen, en niet iedereen heeft daar interesse in.
Ik dacht niet specifiek aan een debat, meer het grotere geheel. Ik heb genoeg Skypeshows beluisterd in mijn tijdquote:Op woensdag 8 maart 2017 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Los van een show via Skype, een heus debat hier tussen de DJ's?
Waarover? Dat Peaceman alleen Henk voor zich duldt?
quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
ja oke maar als je met 10 man aan het praten is is het wel fijn dat iedereen niet praat ook echt stil is en geen geluid doorlaatquote:
Als ze stil zijn, laten ze ook geen geluid door.quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja oke maar als je met 10 man aan het praten is is het wel fijn dat iedereen niet praat ook echt stil is en geen geluid doorlaat
geluid als adamen en typen?quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ze stil zijn, laten ze ook geen geluid door.
mic wat verder weg zetten.quote:
quote:
zijn vituele kabels hetzelfde als virtuele vriendenquote:
vb cable nu aan het proberen. Nog geen geluid uit mijn mic nu.quote:
Nee, virtuele kabels houden wel van mijquote:Op woensdag 8 maart 2017 13:53 schreef just me het volgende:
[..]
zijn vituele kabels hetzelfde als virtuele vrienden
Stel dat je een mengpaneel hebt, en een uitzending wil maken waar je Skype gebruikt. Je wijst een uitgang aan Skype aan. Dan ben je klaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:53 schreef just me het volgende:
[..]
zijn vituele kabels hetzelfde als virtuele vrienden
WebHawkquote:Op woensdag 8 maart 2017 14:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nee, virtuele kabels houden wel van mij
Dan ben je in overtreding met de User Agreement van iTunes.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mja, als ie nou zou werken met iTunes enzo
ik hang ook fijn op de bank, moe van nacht nauwelijks slapen doordat Symph zo'n herrie maakte, ochtendje cursus en het soppen van de gang en trapquote:Op woensdag 8 maart 2017 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Thuis!![]()
Dan nu tijd voor thee met chocola en Netflix. Ik heb tot half 4 de tijd.
Heerlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hang ook fijn op de bank, moe van nacht nauwelijks slapen doordat Symph zo'n herrie maakte, ochtendje cursus en het soppen van de gang en trap
ik ga straks eens op zoek naar mijn oordopjes, die gebruik ik eigenlijk alleen op vakantie, maar nog zo'n nacht trek ik echt niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Wel balen dat je zo slecht slaapt door het geluid van Symph
Ik zou niet weten waarom. Het is MIJN muziek. Die IK op CD gekocht heb. Alleen iTunes fungeert als library dan ipv Mixxx. Nu leest Mixxx de liedjes uit de iTunes library, dus ik zou niet weten wat het probleem is.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan ben je in overtreding met de User Agreement van iTunes.
Als we over een tijdje niets meer van Oscar horen...
[ afbeelding ]
Verstandig. Hopelijk helpt het en slaap je goed de komende nacht.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga straks eens op zoek naar mijn oordopjes, die gebruik ik eigenlijk alleen op vakantie, maar nog zo'n nacht trek ik echt niet.
paar nachtjes op de logeerkamer mét oordopjes ?quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga straks eens op zoek naar mijn oordopjes, die gebruik ik eigenlijk alleen op vakantie, maar nog zo'n nacht trek ik echt niet.
As. vrijdag kan ik sowieso niet, voor zover ik nu weet...quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gooi jezelf op het rooster, hatsjee
[..]
Ik heb dan toch liever een evaquote:
Owww, ik dacht streamen vanaf iTunes.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Het is MIJN muziek. Die IK op CD gekocht heb. Alleen iTunes fungeert als library dan ipv Mixxx. Nu leest Mixxx de liedjes uit de iTunes library, dus ik zou niet weten wat het probleem is.
Rol hem op zijn andere zij. Of rug.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hang ook fijn op de bank, moe van nacht nauwelijks slapen doordat Symph zo'n herrie maakte, ochtendje cursus en het soppen van de gang en trap
quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Owww, ik dacht streamen vanaf iTunes.
Maar ja, wat weet ik als Androidpersoon nou van iTunes![]()
Mea Culpa
Oehquote:Op woensdag 8 maart 2017 14:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf nog niet gewend aan het feit dat iTunes tegenwoordig ook kan streamen.Was vergeten dat dat ook kan ja. Dus, later viel het kwartje wat betreft jouw opmerking.
Ook een soort Mea Culpa dus hier.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Rol hem op zijn andere zij. Of rug.
scherp!quote:
sorryquote:Op woensdag 8 maart 2017 14:52 schreef knokkels het volgende:
Wow, en toen reageerde Firefox helemaal niet meer.
Moet je wel hier en daar de tags aanpassen, HQ Video komt niet van CD.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Het is MIJN muziek. Die IK op CD gekocht heb. Alleen iTunes fungeert als library dan ipv Mixxx. Nu leest Mixxx de liedjes uit de iTunes library, dus ik zou niet weten wat het probleem is.
quote:
quote:Ik heb dan wel 684 keer moeten doen over mijn examen.. Maar die ene keer he, toen slaagde ik gewoon perfect!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Moet je wel hier en daar de tags aanpassen, HQ Video komt niet van CD.
Ik heb hem vannacht tig keer op zijn zij geduwd, heb er een lamme arm van. Gelukkig is het niet altijd zo erg als vannacht, al is hij geen stille rustige slaperquote:Op woensdag 8 maart 2017 14:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Rol hem op zijn andere zij. Of rug.
knip zijn amandelen vannacht?quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht tig keer op zijn zij geduwd, heb er een lamme arm van. Gelukkig is het niet altijd zo erg als vannacht, al is hij geen stille rustige slaper
Dan wordt het wel een matige trouwerij hoorquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
smoren met een kussen leek me effectiever
oh ja, da's ook weer waarquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een matige trouwerij hoor![]()
Sta je daar in je eentje. Life of the party te wezen.
kijk je uit voor de viswijvenquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat eens even lekker wat vis halen bij de visboer
perfecte dag voorquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat eens even lekker wat vis halen bij de visboer
Het is vandaag ook Nationale Luizendag. Toeval?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is vandaag ook Nationale Luizendag. Toeval?
Jij helemaal onder de gekookte rijst.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is vandaag ook Nationale Luizendag. Toeval?
Behalve dat dat eng is?quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:50 schreef just me het volgende:
Het is droog hier, nu heb ik geen excuus meer om niet naar buiten te gaan
ja... de echte wereld inquote:
Als het zo koud is en het regent, zou ik juist wat aan doen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Het is hier nog niet gestopt met regenen. Bah! En de wind is ook koud.![]()
Niks aan dit weer.
scherp.quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als het zo koud is en het regent, zou ik juist wat aan doen.
Of bedoelde je het niet zo?
quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]ik ben 2 keer in een keer geslaagd voor pratijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de eerste was verlopen
Kan dus ook nogquote:Op woensdag 8 maart 2017 16:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben 2 keer in een keer geslaagd voor pratijk.
de eerste was verlopen
Verlopen? Hoe dat?quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:26 schreef tailfox het volgende:
ik ben 2 keer in een keer geslaagd voor pratijk.
de eerste was verlopen
En hoe was dat jouw fout dan?quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn pratijk was blijkbaar 1 dag te laat ingepland.
Dus je hebt wel praktijkexamen gedaan, maar je kreeg geen papiertje dat je mee moet nemen naar de gemeente?quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:32 schreef tailfox het volgende:
mijn pratijk was blijkbaar 1 dag te laat ingepland.
wow jij kunt goed tussen de regels door lezenquote:Op woensdag 8 maart 2017 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je hebt wel praktijkexamen gedaan, maar je kreeg geen papiertje dat je mee moet nemen naar de gemeente?
Je theorie was verlopen?
Vind je? Ik snap er niks vanquote:Op woensdag 8 maart 2017 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow jij kunt goed tussen de regels door lezen
je haalt er meer uit dan ik. Maar het is tailfox, daar heb je over het algemeen een verklarende woordenlijst bij nodigquote:
Geen Tailfoxiaans kunnen sprekenquote:Op woensdag 8 maart 2017 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je haalt er meer uit dan ik. Maar het is tailfox, daar heb je over het algemeen een verklarende woordenlijst bij nodig
quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
Thanks melting!
theorie gedaan (gehaald)quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je hebt wel praktijkexamen gedaan, maar je kreeg geen papiertje dat je mee moet nemen naar de gemeente?
Je theorie was verlopen?
Dat had de rijschool inderdaad moeten doen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou had rijschool moeten dubbelchecken
ook mijn fout ofcoursequote:Op woensdag 8 maart 2017 17:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat had de rijschool inderdaad moeten doen.
Ah, got it. Sneu geld.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:49 schreef tailfox het volgende:
theorie gedaan (gehaald)
1.5 jaar later praktijk (ging niet door)
Theorie dus verlopen opnieuw theorie gedaan en wweer gehaald
jaquote:Op woensdag 8 maart 2017 17:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar mag je nu wel autorijden ivm epilepsie dan?
Huh? Is dát de volgorde?quote:
hangt je whiteboard nog?quote:Op woensdag 8 maart 2017 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Huh? Is dát de volgorde?
* knokkels opnoteert
quote:
Ja, zoiets...quote:Op woensdag 8 maart 2017 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Huh? Is dát de volgorde?
* knokkels opnoteert
Even op de rug kloppen werkt niet zeker?quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Even rebooten, Mixxx heeft weer een hick up...
Nee, integendeel...quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Even op de rug kloppen werkt niet zeker?
Had mijn laptop al even niet gereboot en ik dacht dat het nog vroeger op de avond was.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik las het net. Problemen met Mixx? Nu gaat het goed of niet?
quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had mijn laptop al even niet gereboot en ik dacht dat het nog vroeger op de avond was.
Niet dus, dus hals over kop begonnen met iets te veel zaken open.
Aangezien Mixxx nogal wat vreet, was dat geen goede keuze...![]()
Cock Robin - Thought you were on my sidequote:Op woensdag 8 maart 2017 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, het thema is wel duidelijk en als er verzoekjes daarbinnen zijn, dan bent u welkom...
Ah, in de verleden tijd.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Cock Robin - Thought you were on my side
Ja toch?quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, in de verleden tijd.
Dat kan ook...
gaafquote:Op woensdag 8 maart 2017 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Had iedereen al meegekregen dat NL zowel van Korea als Taiwan heeft gewonnen met honkballen en dat ze nu al een ronde verder zijn tijdens de World Baseball Classic dat nu wereldwijd gespeeld wordt?
Zo niet, bij deze...
hoera!quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Had iedereen al meegekregen dat NL zowel van Korea als Taiwan heeft gewonnen met honkballen en dat ze nu al een ronde verder zijn tijdens de World Baseball Classic dat nu wereldwijd gespeeld wordt?
Zo niet, bij deze...
Thnx voor de info. Had ik nog niet meegekregen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Zo niet, bij deze...
quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:42 schreef ToT het volgende:
Had ff phone.
Is London Beat al voorbij geweest?
Toe maar, UB40...quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:41 schreef Symphonic het volgende:
In het kader van denken: Food for thought
Nog niet...quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:42 schreef ToT het volgende:
Had ff phone.
Is London Beat al voorbij geweest?
quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij wil ws een wit voetje bij Diaan halen
Witte reggae...quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij wil ws een wit voetje bij Diaan halen
VNV Nation - Electronaut is dat tochquote:
Of ... Sabrina?quote:
Kan die denken met die joekels dan?quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:47 schreef knokkels het volgende:
Of ... Sabrina?![]()
Natuurlijk in het kader van Internationale Vrouwendag
Guus?quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar hebben we onze robot voor, Symph heeft 'm Guus gedoopt
Ik heb vorig jaar al een Internationale Vrouwendag show gedaan...quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of ... Sabrina?![]()
Natuurlijk in het kader van Internationale Vrouwendag
ook een fijn nummer om zelf te spelenquote:Op woensdag 8 maart 2017 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Eind jaren 70/begin jaren 80 had je nog concerten in de Jaap Edenhal.
Daar heb ik deze heren toen wel gezien, daarna nooit meer...
Ik heb ze 4x gezien waarvan 2x in de jaren 80. In Arnhem en Zwolle. In de tijd dat je nog buiten lag bij het VVV-kantoor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Eind jaren 70/begin jaren 80 had je nog concerten in de Jaap Edenhal.
Daar heb ik deze heren toen wel gezien, daarna nooit meer...
Ik zal mijn trompet weer eens uit het vet halen...quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook een fijn nummer om zelf te spelen
Die ene waar White lines op gebaseerd is?quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer doet mij aan een ander nummer denken maar ik kan er niet op komen.
Tonight it's party time, it's party time tonightquote:Op woensdag 8 maart 2017 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
Er zit een hele vette disco beat in die wel vaker te horen was...quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit een hele vette disco beat in die wel vaker te horen was...
Had laatst een pubquiz op Aruba, werd dit gespeeld waarbij de uitvoerende gevraagd werd en ik kon er niet op komen...quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk is dit ook zo'n supergroep
Gonna make you an offer...quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk is dit ook zo'n supergroep
Met de achtergrondzangers van Paul Youngquote:
Die blonde met z'n eeuwige zonnebril was ook een apart figuur...quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alleen die gitarist ken ik dan weer nergens anders van
Het wordt dus heul Tiffany?quote:
Iets anders uit de Neue Holländische Wellequote:
Ja, dawas een Toffeny?quote:
Wel iets sneller...quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk is dit ook wel Dillenger
Dat welquote:
Eeeee Johooo...quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoedjes wisselen achter de mengtafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |