SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192You sound reasonable...Time to up my medication.
Mogguh meneer Meltingquote:
Ze zei meneer tegen me.quote:
Ik zie dat iemand dat al heeft gedaanquote:Op woensdag 8 maart 2017 08:10 schreef peaceman het volgende:
Morge..
Zou iemand voor vrijdagavond willen roosteren:
14 Omgekeerde Bingo, maar dan net anders.... deel 2
20.30-22.30 (en wellicht een uurtje langer)
Thanks!
quote:
succes muis! 👍🏻👍🏻quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:52 schreef just me het volgende:
[..]Muis, vandaag je 6e chemo, go for it girl
![]()
Dit. Veel succesquote:Op woensdag 8 maart 2017 08:52 schreef just me het volgende:
![]()
en dan nu
Sterkte, Piep!quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:52 schreef just me het volgende:
![]()
en dan nu
Ik ben even bezig geweest.quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie dat iemand dat al heeft gedaan
Succes Muis!quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:52 schreef just me het volgende:
![]()
en dan nu
quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
Thanks melting!
Misschien dat Symph voor mij wil draaien? Dat bevalt me wel
Sterktequote:Op woensdag 8 maart 2017 09:20 schreef MaryMouse het volgende:
Dank jullie
Ik zit er weer helemaal klaar voor
Stadsgenootquote:
Zo hé.... jij hebt grootse plannen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 09:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is bezig met het voorbereiden van 1..... uhm 20 shows....
Dit is 1 themaquote:Op woensdag 8 maart 2017 09:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo hé.... jij hebt grootse plannen.
Ik heb ideeën voor een stuk of wat themashows; zo'n 6-7.
Of top2000quote:Op woensdag 8 maart 2017 10:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is het thema dan? Alle muziek die ooit in de Top 40 heeft gestaan?
Muisquote:
Awww, mag ik dat katje?quote:
je kunt van mij een kat krijgenquote:
quote:
die van mij was koudquote:
ik gooi het in de groep. Weinig energie op dit moment, dus geen idee of hij puf heeft om een show te doenquote:Op woensdag 8 maart 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
Thanks melting!
Misschien dat Symph voor mij wil draaien? Dat bevalt me wel
Is vandaag een dag waarbij je internationale vrouwen het beste kunt gaan daten?quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Las net op Facebook;
Het is vandaag Internationale Vrouwendag. Vandaar dat zeikweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |