Het is vandaag ook Nationale Luizendag. Toeval?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is vandaag ook Nationale Luizendag. Toeval?
Jij helemaal onder de gekookte rijst.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is vandaag ook Nationale Luizendag. Toeval?
Behalve dat dat eng is?quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:50 schreef just me het volgende:
Het is droog hier, nu heb ik geen excuus meer om niet naar buiten te gaan
ja... de echte wereld inquote:
Als het zo koud is en het regent, zou ik juist wat aan doen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Het is hier nog niet gestopt met regenen. Bah! En de wind is ook koud.![]()
Niks aan dit weer.
scherp.quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als het zo koud is en het regent, zou ik juist wat aan doen.
Of bedoelde je het niet zo?
quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]ik ben 2 keer in een keer geslaagd voor pratijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de eerste was verlopen
Kan dus ook nogquote:Op woensdag 8 maart 2017 16:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben 2 keer in een keer geslaagd voor pratijk.
de eerste was verlopen
Verlopen? Hoe dat?quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:26 schreef tailfox het volgende:
ik ben 2 keer in een keer geslaagd voor pratijk.
de eerste was verlopen
En hoe was dat jouw fout dan?quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn pratijk was blijkbaar 1 dag te laat ingepland.
Dus je hebt wel praktijkexamen gedaan, maar je kreeg geen papiertje dat je mee moet nemen naar de gemeente?quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:32 schreef tailfox het volgende:
mijn pratijk was blijkbaar 1 dag te laat ingepland.
wow jij kunt goed tussen de regels door lezenquote:Op woensdag 8 maart 2017 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je hebt wel praktijkexamen gedaan, maar je kreeg geen papiertje dat je mee moet nemen naar de gemeente?
Je theorie was verlopen?
Vind je? Ik snap er niks vanquote:Op woensdag 8 maart 2017 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow jij kunt goed tussen de regels door lezen
je haalt er meer uit dan ik. Maar het is tailfox, daar heb je over het algemeen een verklarende woordenlijst bij nodigquote:
Geen Tailfoxiaans kunnen sprekenquote:Op woensdag 8 maart 2017 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je haalt er meer uit dan ik. Maar het is tailfox, daar heb je over het algemeen een verklarende woordenlijst bij nodig
quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
Thanks melting!
Misschien dat Symph voor mij wil draaien? Dat bevalt me wel
theorie gedaan (gehaald)quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je hebt wel praktijkexamen gedaan, maar je kreeg geen papiertje dat je mee moet nemen naar de gemeente?
Je theorie was verlopen?
Dat had de rijschool inderdaad moeten doen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou had rijschool moeten dubbelchecken
ook mijn fout ofcoursequote:Op woensdag 8 maart 2017 17:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat had de rijschool inderdaad moeten doen.
Ah, got it. Sneu geld.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:49 schreef tailfox het volgende:
theorie gedaan (gehaald)
1.5 jaar later praktijk (ging niet door)
Theorie dus verlopen opnieuw theorie gedaan en wweer gehaald
jaquote:Op woensdag 8 maart 2017 17:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar mag je nu wel autorijden ivm epilepsie dan?
Huh? Is dát de volgorde?quote:
hangt je whiteboard nog?quote:Op woensdag 8 maart 2017 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Huh? Is dát de volgorde?
* knokkels opnoteert
quote:
Ja, zoiets...quote:Op woensdag 8 maart 2017 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Huh? Is dát de volgorde?
* knokkels opnoteert
Even op de rug kloppen werkt niet zeker?quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Even rebooten, Mixxx heeft weer een hick up...
Nee, integendeel...quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Even op de rug kloppen werkt niet zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |