oh balen dat de energie er niet of nauwelijk isquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gooi het in de groep. Weinig energie op dit moment, dus geen idee of hij puf heeft om een show te doen
ignore Oscar voor de rest van de dagquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Las net op Facebook;
Het is vandaag Internationale Vrouwendag. Vandaar dat zeikweer.
niks moet uiteraardquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gooi het in de groep. Weinig energie op dit moment, dus geen idee of hij puf heeft om een show te doen
Hatsjee...quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
Thanks melting!
Misschien dat Symph voor mij wil draaien? Dat bevalt me wel
quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
ignore Oscar voor de rest van de dag
Ach aangezien zowel sigaretten als koffie zorgen voor een slechte adem....quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:03 schreef knokkels het volgende:
asbak en koffie hebben dezelfde kleur. Koffie net ingeschonken en ik wil een slok uit de asbak nemen.![]()
Alsof vrouwen alleen maar zeiken.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Las net op Facebook;
Het is vandaag Internationale Vrouwendag. Vandaar dat zeikweer.
toch zijn sigetten niet goed voor je .quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach aangezien zowel sigaretten als koffie zorgen voor een slechte adem....
Volgens mij komt iedereen op Kieskompas bij 50+ uitquote:
Krijg je zoiets in je longen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach aangezien zowel sigaretten als koffie zorgen voor een slechte adem....
quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij komt iedereen op Kieskompas bij 50+ uit
wtf lachwekkend ditquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezellig muziekje. Komt die Henk Krol ineens achter die poster vandaag. Met zijn belerende toontje. Alsof ie het tegen zijn kleinkind heeft![]()
Oh. Hell. No!
Hij heeft geen (klein) kinderen ...quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezellig muziekje. Komt die Henk Krol ineens achter die poster vandaag. Met zijn belerende toontje. Alsof ie het tegen zijn kleinkind heeft![]()
Oh. Hell. No!
Is ie tegen het homohuwelijk en homosexuelen die kinderen opvoeden?quote:
Mooi zo, thuis kun je lekker opwarmenquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben toch gaan lopen en helemaal nat geregend.![]()
Maar ik zit nu weer in de trein richting huis.
Daarom denkt ie alleen aan 50+.... de egoistquote:
Hij heeft er juist voor gezorgd dat het homohuwelijk er kwam. Dat heeft hij goed gedaan! Hij is nu erg lachwekkend.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is ie tegen het homohuwelijk en homosexuelen die kinderen opvoeden?
ook geen zus, broer die kinderen hebben?
quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:37 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi zo, thuis kun je lekker opwarmen
Dat zou zomaar kunnen. Maar is niet van deze tijd.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom denkt ie alleen aan 50+.... de egoist
Beetje de zonderlinge oom die niet mee kan komen op verjaardagsfeestjesquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft er juist voor gezorgd dat het homohuwelijk er kwam. Dat heeft hij goed gedaan! Hij is nu erg lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |