Vorig jaar was Bulgarije voor mij eigenlijk de winnaar inderdaad! Ben erg benieuwd. Is de deadline niet vanavond?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
ben benieuwd of zo weer zo'n leuke hit hebben net als vorig jaar![]()
Klopt, het is uiteindelijk ook mijn favoriet van vorig jaar. Ik denk dat het dit jaar voor mij Macedonië zal worden, but we shall see. Zodra ik de cd heb zal ik alles nog even beluisteren.quote:Op zondag 12 maart 2017 23:17 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Vorig jaar was Bulgarije voor mij eigenlijk de winnaar inderdaad! Ben erg benieuwd. Is de deadline niet vanavond?
Kristian Kostov is de zanger volgens mij, ik weet niet of ze nu weer aan de hoge verwachtingen kunnen voldoenquote:Op zondag 12 maart 2017 23:17 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Vorig jaar was Bulgarije voor mij eigenlijk de winnaar inderdaad! Ben erg benieuwd. Is de deadline niet vanavond?
hij lijkt op een junior songfestival deelnemerquote:
Hahahaquote:Op maandag 13 maart 2017 10:57 schreef Cyan9 het volgende:
Beetje bipolaire reactie..
On-topic: ik ben benieuwd. Ik hoop op een redelijk volwassen zangstem, ik hoef geen tweede Ierland. Z'n Engels is heel behoorlijk trouwens, dat helpt al een beetje mee.
ik ben het helemaal met jou eensquote:Op maandag 13 maart 2017 11:38 schreef ato het volgende:
[..]
Hahaha
Wat is de zanger nog een jochie he. Bulgarije kan je ook al als finalist opschrijven, gezien het schrijverteam en positieplaats.
Sorry ik doe niet aan DM, tenzij het zeer privé en belangrijk is.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met jou eens![]()
ik had je een dm gestuurd om te chatten
oke dan, sorry dat ik irritant overkom, dat heb ik altijdquote:Op maandag 13 maart 2017 11:42 schreef ato het volgende:
[..]
Sorry ik doe niet aan DM, tenzij het zeer privé en belangrijk is.
Het liefst discussieer ik hier op het forum.
oke, dat heb ik nu met Rusland, die meid kan echt niet zingen, en die studio versie is zo erg autotune, maar ik zie hun wel naar de finale gaan ipv Hongarije of Belarus, gewoon omdat je die liedjes niet kunt verstaan door de taalbarriere, denk ikquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 17:19 schreef Momo... het volgende:
Nu na het een 1 keer geluisterd te hebben klinkt het een beetje saai. Maar 13-jarige bakvissen zullen hier vast wel op stemmen.
hij zingt Love is Untouchable, maar Bulgarije is denk ik wel untouchable voor de tweede halve finalequote:Op maandag 13 maart 2017 17:57 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik hoor in het begin al een mannelijkere stem dan die van Ierland
Zeker, deze komt zo in mijn top 10!quote:Op maandag 13 maart 2017 17:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij zingt Love is Untouchable, maar Bulgarije is denk ik wel untouchable voor de tweede halve finale
goede concurrent is hij voor ons O'G3NE denk ik, dit zal met elkaar worden vergeleken, alle ballads worden met elkaar vergelekenquote:Op maandag 13 maart 2017 17:59 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Zeker, deze komt zo in mijn top 10!
quote:Op maandag 13 maart 2017 18:15 schreef ato het volgende:
Ik vind dit goed, mooie stem en productie. Zit wel in de buurt van Ierland en Australië.
Mooie Oosterse klanken erin, ja top.
Ja, daarover ben ik heel tevreden.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:57 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik hoor in het begin al een mannelijkere stem dan die van Ierland
je vergeet er wel een paar hoor>quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond dit echt veruit de beste gisteren. Erg goed uitgevoerd en het lied blijft gewoon heel sterk. Ik heb inmiddels gezien dat ze ook zo ongeveer de beste startplek hebben en als enige favoriet in de tweede helft. Dit kan echt gaan meedoen om de winst zaterdag.
Waarom gebruik jij een > in plaats van een punt?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:43 schreef misteriks het volgende:
[..]
je vergeet er wel een paar hoor>
Het is niet mijn genre, maar dit gaat inderdaad heel erg hoog eindigen> HIj slorpt alle slavische stemmen op, niet vergeten dat hij Russisch is. HIj kan de lachende 3e worden bij de clash tussen Portugal en Italie> Ik hoop enkel dat Blanche daar een stokje voorsteekt
Uiteraard door de Russische media een mogelijk prima propagandaverhaal. Hopelijk is ie snugger genoeg om dit niet te doen en zich niet te laten misbruikenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:50 schreef Voszje het volgende:
Logisch dat hij belooft naar Moskou te komen, als hij daar woont.Verder is het idee nogal sneu.
Je denkt veel te simpel. Oost-Europa is geen universeel geheel. Tsjechen hebben nauwelijks binding met Bulgaren etc. En los daarvan zitten er juist vrij veel Oost-Europese landen in e finale.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:28 schreef yorrick69 het volgende:
Bulgarije heeft het voordeel van heel Oost-Europa en daarbij verder geen concurrentie. Dan mogen we nog blij zijn dat Rusland niet mee stemt. Ik hoop dat dit een niet al te grote factor wordt.
Ik gun het hem wel hoor. Hij zingt heel goed. Mooi liedje, Maar het heeft ook iets mèèhs.
Winnen deed het dus niet, maar nummer twee is ook een erg mooie prestatie.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is eigentijds, goed gezongen, prettig ritme, fijne stem, mooie jongen, jong, relatief hoge gun-factor. Ik zou niet verbaasd zijn als het zou winnen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 15:35 schreef Moira. het volgende:
Kristian zei in een interview voor de Bulgaarse tv in tranen dat hij zichzelf beter vond dan Salvador en dat hij had moeten winnen en niet tevreden is met een 2e plek.
Sympathiepuntjes verloren wel
Maarja, puberbrein ook he
Haha het valt me nu pas op hoe vaak dat hij 'thank you' zegt. Echt heel irritant! En dan dat geknik met zijn hoofdquote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:06 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Dat vreselijk neppe gedoe van die Bulgaar in die eerste 15 seconden, duizendmaal thank you met z'n vlag, terwijl de Portugezen rustig afwachten. Daar zag ik al dat het een vreselijk ventje was.
Heb ze 100x liever 'arrogant' en 'elitair', dan zo'n overdreven huilebalk en pleaser
Okaaayyy!! It's the secooond halffff! Yeahhhssshh hiahiahiahia.*quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:29 schreef libranl het volgende:
Deze jongen komt inderdaad nogal irritant en nep over.
Als we dan toch bezig zijn, zie onderstaand fragment bij het loten voor de finale (vanaf 39:08):
Kijk daar houden we ik van. Een week later al plannen maken voor 2018. Het ESF 2018 kan niet vroeg genoeg beginnen. Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 19 mei 2017 09:25 schreef Greys het volgende:
Tweet van Eurovisie Bulgarije
Two things. One bad, one good. The bad one - no summer vacation. The good one - the 2018 project is underway and it's exciting#Eurovision
Ja, hopla, gewoon het hele jaar rond ermee bezig. HATSEKIDEE give us somethinnnnnng.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Kijk daar houden we ik van. Een week later al plannen maken voor 2018. Het ESF 2018 kan niet vroeg genoeg beginnen. Ik heb er zin in
De officiele twitter pagina van de Bulgaarse omroep is trouwens enorm actief en weet de spanning echt op te bouwen sinds 2016. AVROTROS lezen jullie mee?
Ja, echt een overdreven emoquote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:06 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Dat vreselijk neppe gedoe van die Bulgaar in die eerste 15 seconden, duizendmaal thank you met z'n vlag, terwijl de Portugezen rustig afwachten. Daar zag ik al dat het een vreselijk ventje was.
Heb ze 100x liever 'arrogant' en 'elitair', dan zo'n overdreven huilebalk en pleaser
Waar heeft hij dit gezegd?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 15:35 schreef Moira. het volgende:
Kristian zei in een interview voor de Bulgaarse tv in tranen dat hij zichzelf beter vond dan Salvador en dat hij had moeten winnen en niet tevreden is met een 2e plek.
Sympathiepuntjes verloren wel
Maarja, puberbrein ook he
Vind het persoonlijk nu wel jammer dat je precies hetzelfde doet als ik wat ik deed bij Portugal, zonder enige goede bron gelijk van het foute uitgaan. Ik word dan op de vingers getikt maar blijkbaar kan je er zelf ook wat van.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:00 schreef Greys het volgende:
En degene die dan 'arrogant' zou zijn is juist de kalmte en bescheidenheid zelve bij de uitslag.
Ho hoquote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk nu wel jammer dat je precies hetzelfde doet als ik wat ik deed bij Portugal, zonder enige goede bron gelijk van het foute uitgaan. Ik word dan op de vingers getikt maar blijkbaar kan je er zelf ook wat van.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho hoLees eens goed terug? Ik zeg alleen iets positiefs over Portugal en zei 'agossie' omdat Moira zei dat hij huilde in een interview. What's nasty 'bout that? Agossie omdat jong ventje. Kan er niet zo goed mee omgaan door z'n leeftijd mss.
Ik vind het heus ook een tikkie overdreven hoe hij reageert maar ik maak hem geenszins met de grond gelijk en val anderen al helemaal niet aan als ze Bulgarije en de zanger wél tof vinden. Dus nee, ik doe niet hetzelfde. Sterker nog, heb hele leuke foto's van hem en Salvador samen geplaatst met alleen maar positieve dingen. Niet overdrijven beeb!
En ook ik vond z'n tweede plaats best terecht!
(De enige over wie ik vrij nasty ben geweest is Og3ne en daar sta ik nog steeds achter)
Ja ik vind het nog steeds ruk dat ze voor een paps lied hebben gekozen. Bite me.quote:
gheheheheheheheheh 1-0 VOOR MEEEEEEquote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind het nog steeds ruk dat ze voor een paps lied hebben gekozen. Bite me.Hé, ik ben ook geen heilige. Maar dat was gebaseerd op feiten.
(En omdat ik ze eigenwijs vind. Oké. Toegegeven. Got me there. Geloof ik, vind het nog steeds niet echt te vergelijken maar je krijgt deze van me.
)
SORRY voor off topic jongens!
Direct na de finale ergens boven in de Arena had hij live verbinding met een Bulgaarse studio. Ik ben morgenavond pas weer thuis dus kan het niet terugzoeken. Was een interview van 10 minuten ofzo en Engelse ondertitels, geen idee meer wat de titel van het filmpje wasquote:
Weet al welk filmpje je bedoeld, maar dat heb je verkeerd begrepen. Wat hij bedoelde is dat hij vond dat hij erg hard gewerkt om Bulgarije naar de winst te helpen en dat hij het gevoel had dat voor zijn land 2e plaats niet genoeg was en dat hij Bulgarije had teleurgesteld. Hij bedoelde het niet als in 'Ik had moeten winnen want mijn lied was beter.'quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Direct na de finale ergens boven in de Arena had hij live verbinding met een Bulgaarse studio. Ik ben morgenavond pas weer thuis dus kan het niet terugzoeken. Was een interview van 10 minuten ofzo en Engelse ondertitels, geen idee meer wat de titel van het filmpje wasstaat op YT iig
Hij zei letterlijk dat hij had moeten winnen en zijn performance beter was dan die van Salvador, 2 of 3 keer in dat interviewquote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
Weet al welk filmpje je bedoeld, maar dat heb je verkeerd begrepen. Wat hij bedoelde is dat hij vond dat hij erg hard gewerkt om Bulgarije naar de winst te helpen en dat hij het gevoel had dat voor zijn land 2e plaats niet genoeg was en dat hij Bulgarije had teleurgesteld. Hij bedoelde het niet als in 'Ik had moeten winnen want mijn lied was beter.'
Oh, daar ben ik het niet mee eens. Ik vond juist dat het lied top 3 waardig is. Het heeft veel Bulgaarse/balkan invloeden wat ik persoonlijk (en de Twitter community) heel erg mooi vinden. Maar z'n performance heeft sowieso ook wel een rol erin gespeeld.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:40 schreef Moira. het volgende:
Overigens is kristian een enorm goede zanger en performer voor zijn leeftijd, maar vond het absoluut geen winnend lied. Zijn stem en performance hebben hem de top 3 in geheuld, niet het lied imo.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:42 schreef Nexum het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik het niet mee eens. Ik vond juist dat het lied top 3 waardig is. Het heeft veel Bulgaarse/balkan invloeden wat ik persoonlijk (en de Twitter community) heel erg mooi vinden. Maar z'n performance heeft sowieso ook wel een rol erin gespeeld.
Eerlijk is eerlijk, hij zegt ook over Salvador: "That dude is huge. He really created magic on stage."quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Direct na de finale ergens boven in de Arena had hij live verbinding met een Bulgaarse studio. Ik ben morgenavond pas weer thuis dus kan het niet terugzoeken. Was een interview van 10 minuten ofzo en Engelse ondertitels, geen idee meer wat de titel van het filmpje wasstaat op YT iig
Zegt wie? Een Bulgaar?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:23 schreef Em31 het volgende:
Achja Salvador had blijkbaar bij een livestream van de Portugese omroep gezegd dat hij het nummer van Bulgarije niet mooi vindt, staan ze weer gelijk.
Nee Portugese fans neem ik aan, of mensen die Portugees spreken.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt wie? Een Bulgaar?
(of die man van Roemenië?)
Grapje..
Hem een beetje inschattende zal ie wel gevraagd zijn naar z'n mening over z'n grootste concurrent en dat ie zei dat het zijn eigen smaak niet is ofzo. Ik ga er even naar zoeken, ben benieuwd. Mocht ik het verkeerd inschatten zal ik de eerste zijn die dat toegeeft, beloofd.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee Portugese fans neem ik aan, of mensen die Portugees spreken.Was voor de finale begon en werd toen gezegd in het Portugal topic of livetopic van escforum.net
Die is helemaal los gegaan dat Salvador ziek in z'n hoofd is ipv in z'n hart oa omdat Salvador in de week van het esf mysterieus deed door daar geen enkel interview te geven en niet op de foto te willen. De Wiwi's hebben dat even voor hem rechtgezet dat er tig interviews en tig foto's waren en dat die Roemeen nasty is.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:25 schreef Fred_B het volgende:
Mensen mogen andere liedjes toch goed of slecht vinden? Het is niet dat omdat er bij programma's als The Voice, De Beste Zangers of DWDD een illusie wordt gecreëerd dat wat we net hebben gehoord zeldzaam goed was, dat er geen mensen zijn die het daar niet mee eens zijn.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een mooi joch.
Om te zien bedoel ik dus.
Ja idd. En die Roemeen deed het ook nog op een moment dat hij helemaal kalm ergens in een show zat, dacht ik.quote:Maar hij had de magie idd niet die Portugal volgens z'n eigen zeggen wel creëerde dus hij spreekt zichzelf een beetje tegen. Maar toch wel schattig.Tien keer liever dit dan die achterlijke Roemeen. Dat was smerig. Dit totaal niet.
Ligt er volledig aan hoe. Als een verslaggever vraagt hoe ze België vinden en ze zeggen 'dat lied is onze persoonlijke smaak niet maar verder goed gedaan hoor', wat is daar mis mee? Of leven we echt in een tijdperk dat je echt alleen nog maar heel politiek correct mag roepen 'IEDEREEN IS EVEN GOED, IK HEB GEEN VOORKEUR'. Dan weet iedereen dat je liegt. Ik hou van eerlijk maar beschaafd. Dat andere vind ik schijnheilig, persoonlijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:39 schreef Em31 het volgende:
Ja van mij mag het, maar stel je voor dat OG3NE voordat de finale begint zegt 'ja we vinden het nummer van België niet leuk, maar haar wel aardig'. Dat zouden jullie geen probleem vinden?
Echte EO meisjes 😄quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:06 schreef Greys het volgende:
Precies. Ze zeiden dat iedereen heel goed was. En wilden geen favorieten noemen. Zeer politiek correct maar je hoorde nog net niet iedereen zuchten. Je kunt prima je voorkeuren noemen zonder anderen af te zeiken.
Verbaast me eigenlijk niksquote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is helemaal los gegaan dat Salvador ziek in z'n hoofd is ipv in z'n hart oa omdat Salvador in de week van het esf mysterieus deed door daar geen enkel interview te geven en niet op de foto te willen. De Wiwi's hebben dat even voor hem rechtgezet dat er tig interviews en tig foto's waren en dat die Roemeen nasty is.
Jodelmeisje zei dat zij dat iig helemaal niet vond. En ze keek heel vies naar hem toen hij dat zei.
Meningen verschillen idd en die van jou is net zo belangrijk en goed als die van een ander.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:20 schreef Em31 het volgende:
Ja als je het zo formuleert wel ja, maar goed meningen verschillen en heb niet het idee dat ik er verder op in moet gaan.![]()
Maar mijn mening is de bestequote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Meningen verschillen idd en die van jou is net zo belangrijk en goed als die van een ander.
Ik zie geen enkele ondertiteling?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:21 schreef Wuwwa het volgende:
Iemand heeft er Engelse ondertiteling bij gezet.
Dramaqueen
Ja daar hadden we 't hier gister ook al over iddquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:21 schreef Wuwwa het volgende:
Iemand heeft er Engelse ondertiteling bij gezet.
Dramaqueen
Dank je wel, nooit eerder gebruikt.quote:
Wel handig hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |