Je denkt veel te simpel. Oost-Europa is geen universeel geheel. Tsjechen hebben nauwelijks binding met Bulgaren etc. En los daarvan zitten er juist vrij veel Oost-Europese landen in e finale.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:28 schreef yorrick69 het volgende:
Bulgarije heeft het voordeel van heel Oost-Europa en daarbij verder geen concurrentie. Dan mogen we nog blij zijn dat Rusland niet mee stemt. Ik hoop dat dit een niet al te grote factor wordt.
Ik gun het hem wel hoor. Hij zingt heel goed. Mooi liedje, Maar het heeft ook iets mèèhs.
Winnen deed het dus niet, maar nummer twee is ook een erg mooie prestatie.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is eigentijds, goed gezongen, prettig ritme, fijne stem, mooie jongen, jong, relatief hoge gun-factor. Ik zou niet verbaasd zijn als het zou winnen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 15:35 schreef Moira. het volgende:
Kristian zei in een interview voor de Bulgaarse tv in tranen dat hij zichzelf beter vond dan Salvador en dat hij had moeten winnen en niet tevreden is met een 2e plek.
Sympathiepuntjes verloren wel
Maarja, puberbrein ook he
Haha het valt me nu pas op hoe vaak dat hij 'thank you' zegt. Echt heel irritant! En dan dat geknik met zijn hoofdquote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:06 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Dat vreselijk neppe gedoe van die Bulgaar in die eerste 15 seconden, duizendmaal thank you met z'n vlag, terwijl de Portugezen rustig afwachten. Daar zag ik al dat het een vreselijk ventje was.
Heb ze 100x liever 'arrogant' en 'elitair', dan zo'n overdreven huilebalk en pleaser
Okaaayyy!! It's the secooond halffff! Yeahhhssshh hiahiahiahia.*quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:29 schreef libranl het volgende:
Deze jongen komt inderdaad nogal irritant en nep over.
Als we dan toch bezig zijn, zie onderstaand fragment bij het loten voor de finale (vanaf 39:08):
Kijk daar houden we ik van. Een week later al plannen maken voor 2018. Het ESF 2018 kan niet vroeg genoeg beginnen. Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 19 mei 2017 09:25 schreef Greys het volgende:
Tweet van Eurovisie Bulgarije
Two things. One bad, one good. The bad one - no summer vacation. The good one - the 2018 project is underway and it's exciting#Eurovision
Ja, hopla, gewoon het hele jaar rond ermee bezig. HATSEKIDEE give us somethinnnnnng.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Kijk daar houden we ik van. Een week later al plannen maken voor 2018. Het ESF 2018 kan niet vroeg genoeg beginnen. Ik heb er zin in
De officiele twitter pagina van de Bulgaarse omroep is trouwens enorm actief en weet de spanning echt op te bouwen sinds 2016. AVROTROS lezen jullie mee?
Ja, echt een overdreven emoquote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:06 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Dat vreselijk neppe gedoe van die Bulgaar in die eerste 15 seconden, duizendmaal thank you met z'n vlag, terwijl de Portugezen rustig afwachten. Daar zag ik al dat het een vreselijk ventje was.
Heb ze 100x liever 'arrogant' en 'elitair', dan zo'n overdreven huilebalk en pleaser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |