Waar heeft hij dit gezegd?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 15:35 schreef Moira. het volgende:
Kristian zei in een interview voor de Bulgaarse tv in tranen dat hij zichzelf beter vond dan Salvador en dat hij had moeten winnen en niet tevreden is met een 2e plek.
Sympathiepuntjes verloren wel
Maarja, puberbrein ook he
Vind het persoonlijk nu wel jammer dat je precies hetzelfde doet als ik wat ik deed bij Portugal, zonder enige goede bron gelijk van het foute uitgaan. Ik word dan op de vingers getikt maar blijkbaar kan je er zelf ook wat van.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:00 schreef Greys het volgende:
En degene die dan 'arrogant' zou zijn is juist de kalmte en bescheidenheid zelve bij de uitslag.
Ho hoquote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk nu wel jammer dat je precies hetzelfde doet als ik wat ik deed bij Portugal, zonder enige goede bron gelijk van het foute uitgaan. Ik word dan op de vingers getikt maar blijkbaar kan je er zelf ook wat van.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho hoLees eens goed terug? Ik zeg alleen iets positiefs over Portugal en zei 'agossie' omdat Moira zei dat hij huilde in een interview. What's nasty 'bout that? Agossie omdat jong ventje. Kan er niet zo goed mee omgaan door z'n leeftijd mss.
Ik vind het heus ook een tikkie overdreven hoe hij reageert maar ik maak hem geenszins met de grond gelijk en val anderen al helemaal niet aan als ze Bulgarije en de zanger wél tof vinden. Dus nee, ik doe niet hetzelfde. Sterker nog, heb hele leuke foto's van hem en Salvador samen geplaatst met alleen maar positieve dingen. Niet overdrijven beeb!
En ook ik vond z'n tweede plaats best terecht!
(De enige over wie ik vrij nasty ben geweest is Og3ne en daar sta ik nog steeds achter)
Ja ik vind het nog steeds ruk dat ze voor een paps lied hebben gekozen. Bite me.quote:
gheheheheheheheheh 1-0 VOOR MEEEEEEquote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind het nog steeds ruk dat ze voor een paps lied hebben gekozen. Bite me.Hé, ik ben ook geen heilige. Maar dat was gebaseerd op feiten.
(En omdat ik ze eigenwijs vind. Oké. Toegegeven. Got me there. Geloof ik, vind het nog steeds niet echt te vergelijken maar je krijgt deze van me.
)
SORRY voor off topic jongens!
Direct na de finale ergens boven in de Arena had hij live verbinding met een Bulgaarse studio. Ik ben morgenavond pas weer thuis dus kan het niet terugzoeken. Was een interview van 10 minuten ofzo en Engelse ondertitels, geen idee meer wat de titel van het filmpje wasquote:
Weet al welk filmpje je bedoeld, maar dat heb je verkeerd begrepen. Wat hij bedoelde is dat hij vond dat hij erg hard gewerkt om Bulgarije naar de winst te helpen en dat hij het gevoel had dat voor zijn land 2e plaats niet genoeg was en dat hij Bulgarije had teleurgesteld. Hij bedoelde het niet als in 'Ik had moeten winnen want mijn lied was beter.'quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Direct na de finale ergens boven in de Arena had hij live verbinding met een Bulgaarse studio. Ik ben morgenavond pas weer thuis dus kan het niet terugzoeken. Was een interview van 10 minuten ofzo en Engelse ondertitels, geen idee meer wat de titel van het filmpje wasstaat op YT iig
Hij zei letterlijk dat hij had moeten winnen en zijn performance beter was dan die van Salvador, 2 of 3 keer in dat interviewquote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
Weet al welk filmpje je bedoeld, maar dat heb je verkeerd begrepen. Wat hij bedoelde is dat hij vond dat hij erg hard gewerkt om Bulgarije naar de winst te helpen en dat hij het gevoel had dat voor zijn land 2e plaats niet genoeg was en dat hij Bulgarije had teleurgesteld. Hij bedoelde het niet als in 'Ik had moeten winnen want mijn lied was beter.'
Oh, daar ben ik het niet mee eens. Ik vond juist dat het lied top 3 waardig is. Het heeft veel Bulgaarse/balkan invloeden wat ik persoonlijk (en de Twitter community) heel erg mooi vinden. Maar z'n performance heeft sowieso ook wel een rol erin gespeeld.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:40 schreef Moira. het volgende:
Overigens is kristian een enorm goede zanger en performer voor zijn leeftijd, maar vond het absoluut geen winnend lied. Zijn stem en performance hebben hem de top 3 in geheuld, niet het lied imo.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:42 schreef Nexum het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik het niet mee eens. Ik vond juist dat het lied top 3 waardig is. Het heeft veel Bulgaarse/balkan invloeden wat ik persoonlijk (en de Twitter community) heel erg mooi vinden. Maar z'n performance heeft sowieso ook wel een rol erin gespeeld.
Eerlijk is eerlijk, hij zegt ook over Salvador: "That dude is huge. He really created magic on stage."quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Direct na de finale ergens boven in de Arena had hij live verbinding met een Bulgaarse studio. Ik ben morgenavond pas weer thuis dus kan het niet terugzoeken. Was een interview van 10 minuten ofzo en Engelse ondertitels, geen idee meer wat de titel van het filmpje wasstaat op YT iig
Zegt wie? Een Bulgaar?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:23 schreef Em31 het volgende:
Achja Salvador had blijkbaar bij een livestream van de Portugese omroep gezegd dat hij het nummer van Bulgarije niet mooi vindt, staan ze weer gelijk.
Nee Portugese fans neem ik aan, of mensen die Portugees spreken.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt wie? Een Bulgaar?
(of die man van Roemenië?)
Grapje..
Hem een beetje inschattende zal ie wel gevraagd zijn naar z'n mening over z'n grootste concurrent en dat ie zei dat het zijn eigen smaak niet is ofzo. Ik ga er even naar zoeken, ben benieuwd. Mocht ik het verkeerd inschatten zal ik de eerste zijn die dat toegeeft, beloofd.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee Portugese fans neem ik aan, of mensen die Portugees spreken.Was voor de finale begon en werd toen gezegd in het Portugal topic of livetopic van escforum.net
Die is helemaal los gegaan dat Salvador ziek in z'n hoofd is ipv in z'n hart oa omdat Salvador in de week van het esf mysterieus deed door daar geen enkel interview te geven en niet op de foto te willen. De Wiwi's hebben dat even voor hem rechtgezet dat er tig interviews en tig foto's waren en dat die Roemeen nasty is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |