abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2017 @ 00:16:10 #1
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169256680
* PowerLoungen wenst iedereen welkom in dit topic
pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02 Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.

“Het verkiezingscircus en alle trucs die daarbij horen zijn de thema's van de uitzendingen. We praten niet alleen iedere dag met de politici, maar ook met de mensen die de verkiezingen van een afstandje kunnen beschouwen. Alle rumoer rondom de verkiezingen komt bij ons samen", laat Jeroen Pauw alvast weten.

Pauw & Jinek: De Verkiezingen is van maandag 27 februari t/m vrijdag 17 maart, iedere werkdag live te zien rond 23.00 uur bij de VARA en KRO-NCRV op NPO 1.
* PowerLoungen stemt deze verkiezingen op Theo Hiddema

http://pauw.vara.nl/nieuw(...)ezamenlijke-talkshow
RED ONS HENNIEGOD
pi_169256819
Asscher over Derksen. Hij ziet veel moois bij de verenigingen met veel Marokkanen. Waar heeft hij gespeeld?
pi_169257106
Vraag me af of iemand die Asscher nog gelooft.
pi_169257182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 00:51 schreef JimmyDean het volgende:
:N

Misschien dat Asscher het zelf nog gelooft.
Jusqu'ici tout va bien...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 maart 2017 @ 01:01:24 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_169257211
Samsom was hier toch beter in geweest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_169261877
quote:
Jan Roos: ‘Eva Jinek en Jeroen Pauw links als de pest’

Eva Jinek en Jeroen Pauw zijn net als hun gezamenlijke verkiezingstalkshow op NPO 1 zo links als de pest. Dat zegt Jan Roos, voorheen PowNed-presentator en nu leider van de partij VNL, vandaag in het AD. Roos werd woensdag in de talkshow geroast door Jinek. Het duo zette hem neer als hypocriet en ongeloofwaardig. “Ik sta voor de vrijheid dat mensen mij kunnen uitschelden en op de hak nemen. En als je bij Pauw & Jinek gaat zitten, dan weet je wat je krijgt. Die zijn zo links als de pest.“
Jinek en Pauw waren uit op zijn val, aldus Roos. “Ik kwam daar om de westerse waarden te bespreken. Toen merkte ik dat er een opzetje was gemaakt. Er was een uitzending van vijf jaar geleden bij gehaald en oude tweets, om mij neer te zetten als onfatsoenlijk. Alleen raken ze mij niet en ze bevestigen het vooroordeel dat je als rechtse politicus in Nederland de lul bent.”

Spijt van het tv-optreden heeft hij niet. “Ik ga graag naar linkse programma’s. Er is niets beters dan plaatsnemen in het hol van de leeuw. Dan weet je wat er gaat gebeuren.”

Roos werd aangepakt met oude tweets en oude uitspraken uit zijn PowNed-tijd. “Dat is een zwaktebod. Het ging niet over de inhoud. Pechtold kreeg alle ruimte en ik kreeg een woedende Eva Jinek over me heen met schuimvlokken in haar mond. Ze hebben laten zien dat de ene politicus mag praten en de ander niet“, besluit hij in de krant.
http://www.mediacourant.n(...)w-links-als-de-pest/

quote:
Sylvana-partij: ‘Jort Kelder racistisch in Pauw & Jinek’

Martijn Dekker, kandidaat-Kamerlid voor de Sylvana Simons-partij Artikel 1, vindt dat Jort Kelder zich woensdag racistisch heeft geuit in de NPO 1-talkshow Pauw & Jinek: De Verkiezingen. Dat schrijft hij vandaag op de opiniesite Joop.nl. De uitzending van Jinek & Pauw was veelbesproken vanwege de roast van Jan Roos, maar bij Dekker bleef iets anders hangen, namelijk de vraag van Kelder aan D66-leider Alexander Pechtold: “Vindt u de verkleuring van Nederland te snel gegaan?“
Niemand schrok van die vraag, aldus Dekker. “Ik viel zowat van mijn stoel van verbazing toen geen van de andere tafelgenoten hem wees op het racistische en destructieve karakter van zijn vraag. Door te vragen naar de zogenaamde verkleuring van Nederland (is wit overigens geen kleur?), impliceer je namelijk dat Nederland wit is. Wit is de norm.”

Door bijna terloops vast te stellen dat Nederland wit is, zeg je ook dat mensen die niet wit zijn, dus geen Nederlander zijn, aldus Dekker. “Nederlanders zijn wit, Jan is zwart, Jan is geen Nederlander.”

Kelder zet hiermee veel Nederlanders buitenspel, vindt hij. “De vraag van Kelder was geen ‘slip of the tongue’, maar hij kwam voort uit een breed gedeelde, maar impliciete assumptie: Nederlanders zíjn wit.”

“Je ziet de gevolgen overal. Als mensen met een donkerdere huidskleur zich uitspreken over het racistische symbool Zwarte Piet, dan moeten ze terug naar hun eigen land. Als Sylvana Simons praat over institutioneel racisme, moet ze haar mond houden.”

Dekker vindt het onbestaanbaar dat een vraag ‘waarmee miljoenen Nederlanders buitenspel worden gezet’ geen tegengas heeft gekregen in de NPO 1-show.

Het opiniestuk van Martijn Dekker kunt u lezen op Joop.nl.
http://www.mediacourant.n(...)tisch-in-pauw-jinek/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:39:24 #7
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169261898
Jan Roos is een hypocriete huilebalk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_169261930
Jan Roos heeft gelijk.
(she/her)
pi_169262004
Pauw is centrum en Jinek is rechts, dus het klopt niet maar is gewoon een aanval om de aandacht af te leiden van wat er gezegd werd. Als Jan Roos retelinks zou zijn, zou hij natuurlijk eveneens aan de tand gevoeld worden over al zijn lompe gedrag bij Powned. Omdat dat gedrag simpelweg niet bij een politicus past. Denk nou maar niet dat Roemer ermee weg zou komen als hij z'n hele leven lang arbeiders uitscheldt en dan plotseling uit politiek gewin voor arbeiders opkomt.

Al dat 'linksrechtsbladibladibla' is een beetje sneu, neem toch verantwoordelijkheid voor je acties.

Hoef je tegenwoordig dan niks meer te kunnen om potentieel Kamerlid te zijn? Jan Roos is wat, 50 jaar (?), en is in zijn leven niet verder gekomen dan politici te vragen of ze nog geneukt hebben en dikke vrouwen vertellen dat ze dikke vrouwen zijn en dan lekker grinniken. Dat heeft niets in de TK te zoeken, kom nou. :P
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:49:44 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169262036
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:
Pauw is centrum en Jinek is rechts, dus het klopt niet maar is gewoon een aanval om de aandacht af te leiden van wat er gezegd werd. Als Jan Roos retelinks zou zijn, zou hij natuurlijk eveneens aan de tand gevoeld worden over al zijn lompe gedrag bij Powned. Omdat dat gedrag simpelweg niet bij een politicus past. Denk nou maar niet dat Roemer ermee weg zou komen als hij z'n hele leven lang arbeiders uitscheldt en dan plotseling uit politiek gewin voor arbeiders opkomt.

Al dat 'linksrechtsbladibladibla' is een beetje sneu, neem toch verantwoordelijkheid voor je acties.

Hoef je tegenwoordig dan niks meer te kunnen om potentieel Kamerlid te zijn? Jan Roos is wat, 50 jaar (?), en is in zijn leven niet verder gekomen dan politici te vragen of ze nog geneukt hebben en dikke vrouwen vertellen dat ze dikke vrouwen zijn en dan lekker grinniken. Dat heeft niets in de TK te zoeken, kom nou. :P
En dan achteraf huiliehuilie doen als je op nationale TV compleet nat gaat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:51:04 #11
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169262056
Vanavond mag Keesie Vd Staaij geschokt zijn over de voltooid leven-plannen/voornemens van D66.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:52:30 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169262072
quote:
Het is niet racistisch om te denken dat Nederlanders wit (zouden moeten) zijn, het is gewoon een zwaar verouderde gedachte. Mensen moeten wennen dat we een multicultureel en veelgekleurd land zijn en dat heeft heel veel tijd nodig. Sommige mensen leven qua cultuur- en nationaliteitsgevoel nog 50 jaar in het verleden, vooral als men zoals Jort alleen maar in kringen komt met welgestelde witte Nederlanders.

Niemand vindt dat Afro-Amerikanen geen echte Amerikanen zijn, maar die hebben wel een 'voorsprong' van 200 jaar.
pi_169262085
1 ding snap ik niet, waarom ging die man die dood wil helemaal door de files naar de studio rijden om aan een politicus te vragen of hij dood mag, hij kan toch onderweg zichzelf ook eventjes flink om een boom parkeren?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 maart 2017 @ 13:06:35 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169262264
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het is niet racistisch om te denken dat Nederlanders wit (zouden moeten) zijn, het is gewoon een zwaar verouderde gedachte. Mensen moeten wennen dat we een multicultureel en veelgekleurd land zijn en dat heeft heel veel tijd nodig. Sommige mensen leven qua cultuur- en nationaliteitsgevoel nog 50 jaar in het verleden, vooral als men zoals Jort alleen maar in kringen komt met welgestelde witte Nederlanders.
Dus jij bent voorstander om het volk dat een land heeft opgebouwd en droog gemaakt langzaam te vervangen door woestijnvolken uit alle hoeken van Afrika en het MO? Voor de Romeinen is dat niet echt goed uitgepakt, al ging de invasie wat gewelddadiger.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:09:39 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169262326
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:54 schreef DrDentz het volgende:
1 ding snap ik niet, waarom ging die man die dood wil helemaal door de files naar de studio rijden om aan een politicus te vragen of hij dood mag, hij kan toch onderweg zichzelf ook eventjes flink om een boom parkeren?
Ik vind het ook nergens op slaan. Het is ieders eigen keuze of je het leve hebt of niet. Die man kan daar een eind aan maken of niet. Daaraan meewerken of dat tegenwerken is die keuze beinvloeden en daar zijn vd Staaij en Pechtold beide schuldig aan
Laffe huichelaar
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:11:18 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169262360
Jan Roos is gewoon mad, en dat zou hij moeten zijn op zichzelf. Hij kon zich totaal niet verdedigen. Volgens mij had hij dit juist niet verwacht en had hij er geen weerwoord op.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:11:53 #17
262211 hhh38
pi_169262364
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus jij bent voorstander om het volk dat een land heeft opgebouwd en droog gemaakt langzaam te vervangen door woestijnvolken uit alle hoeken van Afrika en het MO? Voor de Romeinen is dat niet echt goed uitgepakt, al ging de invasie wat gewelddadiger.
Daar is helemaal geen sprake van :')

Ik heb het over bevolkingsgroepen die hier al 40 jaar wonen, die nauwelijks meer kinderen krijgen dan autochtone Nederlanders. Die mensen verdienen een volwaardige en vaste plek in onze samenleving. Ik heb graag dat we immigratie gewoon binnen de perken houden. Aan die onzin van "het volk dat een land heeft opgebouwd en drooggemaakt" doe ik niet mee, we zijn constant bezig met het verder ontwikkelen van het land en iedereen draagt daar aan bij. De mensen die het land hebben drooggelegd leven niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door hhh38 op 03-03-2017 13:18:28 ]
pi_169262373
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waar komt die obsessie met volksvervanging toch vandaan? Beetje teveel guurrechtse blogjes gelezen? Ga je zo nog beginnen over white genocide?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:15:01 #19
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169262405
quote:
Een gedirigeerd emo-momentje. Zo kan de Rijkspropagandamedia laten zien dat langspeelplaat Pechtold ook gevoelens heeft.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:19:34 #20
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169262493
quote:
Die andere vond ik ook wel mooi. Nodigen ze een D66-kiezer uit die fel tegen referenda is zodat Alexander kan doen alsof hij toch wel voor referenda en voor meer democratie is. Hoe verzin je het. :D
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:20:56 #21
38496 Perrin
pi_169262518
Jaja, een geoliede propagandamachine.
pi_169262645
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar komt die obsessie met volksvervanging toch vandaan? Beetje teveel guurrechtse blogjes gelezen? Ga je zo nog beginnen over white genocide?
Jort had het over de verkleuring van Nederland, dat kun je toch niet ontkennen als je door een grote stad loopt en het vergelijkt met hoe het er 100 jaar geleden uitzag qua etniciteiten. Zijn vraag was of dat te snel gegaan is.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:31:23 #23
38496 Perrin
pi_169262704
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Jort had het over de verkleuring van Nederland, dat kun je toch niet ontkennen als je door een grote stad loopt en het vergelijkt met hoe het er 100 jaar geleden uitzag qua etniciteiten. Zijn vraag was of dat te snel gegaan is.
Vooral de randstad.. In Groningen zie je bijvoorbeeld nog nauwelijks niet-blanken.
pi_169262718
Ik geloof dat ik gisteren een hele andere Pauw & Jinek gezien heb.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 maart 2017 @ 13:33:37 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169262770
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Daar is helemaal geen sprake van :')

Ik heb het over bevolkingsgroepen die hier al 40 jaar wonen, die nauwelijks meer kinderen krijgen dan autochtone Nederlanders. Die mensen verdienen een volwaardige en vaste plek in onze samenleving. Ik heb graag dat we immigratie gewoon binnen de perken houden. Aan die onzin van "het volk dat een land heeft opgebouwd en drooggemaakt" doe ik niet mee, we zijn constant bezig met het verder ontwikkelen van het land en iedereen draagt daar aan bij. De mensen die het land hebben drooggelegd leven niet meer.
In dat kan ik je niets dan gelijk geven. Kreeg de indruk dat je juist zo veel mogelijk (doorgaans kansloze) mensen van buitenaf naar binnen wilde halen.

En die mensen leven misschien niet meer, maar hun cultuur leeft nog wel voort en mag niet verloren gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_169262819
Gisteren 882.000 kijkers
RTL Late Night 493.000
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:38:46 #27
262211 hhh38
pi_169262856
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:37 schreef Elfletterig het volgende:
Gisteren 882.000 kijkers
RTL Late Night 493.000
Duidelijk zwaar geleden onder de spannende ontknoping in Alkmaar
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:42:51 #28
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169262920
kijk pauw jinek eens terug vanaf 45:10
hoor je clarence praten

exetera exetera zegt hij ipv etcetera :') :') :')
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169262931
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Termen als volksvervanging of het gerelateerde white genocide zijn nogal dubieus van aard en oorsprong, dat snap je toch wel?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:47:41 #30
38496 Perrin
pi_169262990
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Termen als volksvervanging of het gerelateerde white genocide zijn nogal dubieus van aard en oorsprong, dat snap je toch wel?
En als de oorsprong de voorzitter van het Europees parlement zelf is?
TWENTY MILLION African migrants heading for Europe
pi_169263006
quote:
De uitzending van Jinek & Pauw was veelbesproken vanwege de roast van Jan Roos, maar bij Dekker bleef iets anders hangen, namelijk de vraag van Kelder aan D66-leider Alexander Pechtold: “Vindt u de verkleuring van Nederland te snel gegaan?“
Niemand schrok van die vraag, aldus Dekker. “Ik viel zowat van mijn stoel van verbazing toen geen van de andere tafelgenoten hem wees op het racistische en destructieve karakter van zijn vraag. Door te vragen naar de zogenaamde verkleuring van Nederland (is wit overigens geen kleur?), impliceer je namelijk dat Nederland wit is. Wit is de norm.”

Door bijna terloops vast te stellen dat Nederland wit is, zeg je ook dat mensen die niet wit zijn, dus geen Nederlander zijn, aldus Dekker. “Nederlanders zijn wit, Jan is zwart, Jan is geen Nederlander.”

Kelder zet hiermee veel Nederlanders buitenspel, vindt hij. “De vraag van Kelder was geen ‘slip of the tongue’, maar hij kwam voort uit een breed gedeelde, maar impliciete assumptie: Nederlanders zíjn wit.”

“Je ziet de gevolgen overal. Als mensen met een donkerdere huidskleur zich uitspreken over het racistische symbool Zwarte Piet, dan moeten ze terug naar hun eigen land. Als Sylvana Simons praat over institutioneel racisme, moet ze haar mond houden.”
Wat een jankverhaal weer. Kennelijk wil Dekker ontkennen dat Nederland van oudsher - voor de komst van migranten uit Suriname, de Antillen, Turkije, Marokko en andere landen - een blank land was. Mensen die van oudsher worden geboren in West-Europa hebben al duizenden jaren de opvallende eigenschap dat ze blank zijn, tegenwoordig politiek-correct ook wel "wit" genoemd.

Als Kelder vraagt naar de "verkleuring" doelt hij op de instroom van migranten. De aannames die deze Dekker doet en alles wat hij destilleert uit de opmerking van Kelder, slaan werkelijk nergens op. Nergens zegt Kelder dat Nederland wit is; sterker nog: als je de "verkleuring" benoemt, stel je juist vast dat Nederland niet meer (alleen) wit is.

Kelder zegt ook nergens dat wit de norm is, noch dat mensen die niet wit zijn, geen Nederlander zijn. Deze Dekker laat zijn fantasie de vrije loop.

Verder is Zwarte Piet uiteraard geen racistisch symbool. Iedereen die zich in de feitelijke herkomst verdiept, kan dat eenvoudig vaststellen. Het zeer kleine percentage donkere mensen dat aanstoot neemt aan Zwarte Piet - grote groepen Surinamers en Antillianen stemmen PVV ! - drukt hun mening door in het publieke debat. Dat roept irritatie op, temeer als je ziet dat Sinterklaas en Zwarte Piet gewoon worden ingehaald op Curaçao.

Als migranten (of mensen met een andere herkomst) niks anders doen dan mekkeren over Nederland, is er echt niks op tegen om te zeggen: je hoeft hier niet te wonen, je kunt ook vertrekken. Er zijn ook genoeg autochtone Nederlanders die zijn vertrokken naar landen als Australië en Canada.
pi_169263036
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind het ook nergens op slaan. Het is ieders eigen keuze of je het leve hebt of niet. Die man kan daar een eind aan maken of niet. Daaraan meewerken of dat tegenwerken is die keuze beinvloeden en daar zijn vd Staaij en Pechtold beide schuldig aan
My 2 cents over dit onderwerp hier: KLB / CDA, CU, SGP: "Gooi jezelf maar voor de trein"
pi_169263049
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:51 schreef Szura het volgende:
Vanavond mag Keesie Vd Staaij geschokt zijn over de voltooid leven-plannen/voornemens van D66.
En zo regeert de waan van de dag. Wie pakt zijn mediamomentjes (zie ook die sukkel van Artikel 1), wie speelt zich in de kijker...
pi_169263065
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kan zijn maar je kunt een zekere verkleuring van de bevolking van met name de Randstad niet ontkennen en Jort vroeg of dat te snel is gegaan, dat lijkt me een legitieme vraag.
pi_169263067
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

En als de oorsprong de voorzitter van het Europees parlement zelf is?
TWENTY MILLION African migrants heading for Europe
De bron van het idee dat er iets tegen gedaan moet worden?

Maar het idee van de boze rechtse mannetjes die termen als volksvervanging of white genocide is toch juist dat die enge Europese politici hen bewust willen vervangen? Dat strookt dus niet met wat de meneer die je aanhaalt wil...
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:54:44 #36
38496 Perrin
pi_169263094
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De bron van het idee dat er iets tegen gedaan moet worden?

Maar het idee van de boze rechtse mannetjes die termen als volksvervanging of white genocide is toch juist dat die enge Europese politici hen bewust willen vervangen? Dat strookt dus niet met wat de meneer die je aanhaalt wil...
Als je er niks tegen onderneemt dan gebeurt het vanzelf bewust toch? Tot nu toe wordt iedereen opgepikt door veerdienst Frontex en netjes afgeleverd in Europa.
pi_169263102
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Kan zijn maar je kunt een zekere verkleuring van de bevolking van met name de Randstad niet ontkennen en Jort vroeg of dat te snel is gegaan, dat lijkt me een legitieme vraag.
Wat boeit dat nog als je bewust met termen al volksvervanging gaat strooien? Dan heb je met de inhoud of feiten toch niets meer op?
pi_169263140
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als je er niks tegen onderneemt dan gebeurt het vanzelf bewust toch? Tot nu toe wordt iedereen opgepikt door veerdienst Frontex en netjes afgeleverd in Europa.
Wie zou er niks tegen (willen) ondernemen dan?
Of is dat weer dat misverstand van de boze kereltjes dat iedereen die tegen het lekschieten van boten met vluchtelingen is niks tegen immigratie wil doen en het blanke volk zou willen vervangen?

Overigens zouden die 20 miljoen uit het artikel in het in dat artikel aangehaalde tempo er 278 jaar over doen om hier te komen.
pi_169263149
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat boeit dat nog als je bewust met termen al volksvervanging gaat strooien? Dan heb je met de inhoud of feiten toch niets meer op?
Waarom kom je daar steeds mee, daar heb ik het niet over en Jort's vraag ook niet..
pi_169263168
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:58 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Waarom kom je daar steeds mee, daar heb ik het niet over en Jort's vraag ook niet..
Omdat Nattekat, waar ik op reageerde het daar over had.
pi_169263185
Ik had ook jou niet moeten quoten, ik heb het meer over die vent van Artikel 1 die vindt dat Jort die vraag niet mag stellen.
pi_169263206
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 14:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik had ook jou niet moeten quoten, ik heb het meer over die vent van Artikel 1 die vindt dat Jort die vraag niet mag stellen.
Dat zijn vast beide politieke onbenullen :P.
pi_169263303
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:Hoef je tegenwoordig dan niks meer te kunnen om potentieel Kamerlid te zijn? Jan Roos is wat, 50 jaar (?), en is in zijn leven niet verder gekomen dan politici te vragen of ze nog geneukt hebben en dikke vrouwen vertellen dat ze dikke vrouwen zijn en dan lekker grinniken. Dat heeft niets in de TK te zoeken, kom nou. :P
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Roos_(journalist)

Van 1977, 40 jaar dus.
pi_169263319
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 14:09 schreef Ayreon84 het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Roos_(journalist)

Van 1977, 40 jaar dus.
Wel een oude bek dan :P
pi_169263343
Dat vind ik van Giel Beelen, die is nog niet eens 40. Dacht dat die ook de 50 aantikte.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 14:26:17 #46
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169263608
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat een jankverhaal weer. Kennelijk wil Dekker ontkennen dat Nederland van oudsher - voor de komst van migranten uit Suriname, de Antillen, Turkije, Marokko en andere landen - een blank land was. Mensen die van oudsher worden geboren in West-Europa hebben al duizenden jaren de opvallende eigenschap dat ze blank zijn, tegenwoordig politiek-correct ook wel "wit" genoemd.
Ik mis enige context denk ik. Wie is Dekker?
pi_169263696
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 14:26 schreef freako het volgende:

[..]

Ik mis enige context denk ik. Wie is Dekker?
Martijn Dekker, kandidaat-Kamerlid voor Artikel 1 (zie post #6, onderaan)
pi_169264094
quote:
Eva Jinek en Jeroen Pauw praten
met politici,politiek commentatoren,
prominenten en de belangrijkste gasten
uit het nieuws over de verkiezingen.

* GroenLinks-voorman Jesse Klaver.
de leiding op links.
* SGP-lijsttrekker Kees van der
Staaij
"verbijsterd" over hulp bij
zelfdoding-uitspraken van D66-
lijsttrekker Pechtold.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 3 maart 2017 @ 15:22:22 #49
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169264561
quote:
Wat raar dat die man uberhaupt een podium krijgt in een krant. Het is zeer onwaarschijnlijk dat Sylvana een zetel wint, laat staan meerdere. Die Dekker zal nooit plaatsnemen in de Kamer, het is gewoon de een of andere idioot die niemand kent...

Ik bedoel, ze vragen de nummer 18 op de lijst Forum voor Democratie toch ook niet om zijn mening?
pi_169264837
Dolfjansen twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 14:14:04 Vanavond ter #PenJ laat ik m'n wankele licht schijnen over #dewijsheidvandegrijsheid én over jong&onervaren(?)Kees vd Staaij! @jesseklaver! reageer retweet
En dat op de verjaardag van Hans Teeuwen :N :r
pi_169264879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wat raar dat die man uberhaupt een podium krijgt in een krant. Het is zeer onwaarschijnlijk dat Sylvana een zetel wint, laat staan meerdere. Die Dekker zal nooit plaatsnemen in de Kamer, het is gewoon de een of andere idioot die niemand kent...

Ik bedoel, ze vragen de nummer 18 op de lijst Forum voor Democratie toch ook niet om zijn mening?
Zal vooral zijn omdat ze hier wat malle uitspraken van kunnen verwachten.
En terecht blijkbaar, hij krijgt alle gefrustreerde kereltjes immers weer met succes op de kast.
pi_169265181
quote:
Misschien wil hij gewoon een waardig afscheid, waar eventueel anderen bij kunnen zijn in plaats van tegen een boom rijden met het gevaar niet dood te zijn maar invalide of voor een trein te springen of zo.
pi_169265228
quote:
Hij gelooft in wat volgens Reagan de meest enge woorden zijn.

"I'm from the government and I'm here to help"

Kortom, de overheid gaat mij helpen om dood te gaan. Sorry, zelfs dat doet de overheid niet voor je, want dan lopen ze samen met het verzekeringskartel veel te veel inkomsten mis. Overigens is jezelf verdrinken in een badkuip of sloot een beter idee. Immers kun je met een ongeluk nog anderen in gevaar brengen en dat lijkt me niet de bedoeling.
pi_169265511
Jinek en Pauw willen dat Asscher Rutte nadoet, of Buma, dat doet Asscher niet. Dan stelt Asscher voor dat hij Pechtold nadoet, gaat Pauw gauw op een ander onderwerp over.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 16:36:00 #55
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169266013
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 14:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Martijn Dekker, kandidaat-Kamerlid voor Artikel 1 (zie post #6, onderaan)
Ok, de #10 van Artikel 1 dus. :'). Ja, dat zal wel een kandidaat-Kamerlid blijven.
pi_169266109
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Heel politiek geformuleerd, maar als het aan hen lag zouden ze dat ook terugdraaien. Denk jij van niet dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Denk het niet. Hier geven ze aan dat de huidige euthanasiewetgeving prima is. Anders zouden ze hun standpunt wel op een andere manier formuleren.
Zojuist Mona Keijzer op BNR: in het geval van echt ondraaglijk en uitzichtloos lijden is het "hartstikke goed" en "barmhartig" dat er euthanasie is.

Ik vind dat overigens nogal een uitspraak voor een CDA'er.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_169266455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:40 schreef marcodej het volgende:

[..]

[..]

Zojuist Mona Keijzer op BNR: in het geval van echt ondraaglijk en uitzichtloos lijden is het "hartstikke goed" en "barmhartig" dat er euthanasie is.

Zeg dat, bij de achterban ligt dit nog wel gevoelig.
pi_169266460
Jesse Klaver

Kees van der Staaij
Edith Schippers

Frits Wester

Dolf Jansen

:') wat een kut avond en alweer Dolf Jansen. :')
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:03:22 #59
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169266473
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 00:51 schreef JimmyDean het volgende:
Asscher is een baas _O_ niet iemand die een mes in je rug steekt.. gewoon *BAM* in je borst terwijl hij je recht in de ogen kijkt :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169266745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver

Kees van der Staaij
Edith Schippers

Frits Wester

Dolf Jansen

Dan kijk je niet.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:25:13 #61
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169266829
Frits Wester zal het debat van zondag voorbeschouwen.

Wut :')
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:25:54 #62
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169266834
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat dat nog wel meevalt. Ik verwacht dat er tegenwoordig nog weinig CDA-aanhangers voor het afschaffen van euthanasie zijn. Zelf zullen ze er dan wel minder snel voor kiezen dan de gemiddelde stemmer, en eerder opteren voor bijvoorbeeld palliatieve sedatie.
pi_169267048
Eva zou een partij moeten beginnen. Die komt tot nu toe het beste uit de bus van alle verkiezingsshows en propaganda die ik gezien heb.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:43:51 #64
262211 hhh38
pi_169267101
quote:
Jesse Klaver

Kees van der Staaij
Edith Schippers

Frits Wester

Dolf Jansen

Prima avondje _O_
pi_169268457
Pechold: Weg met ons! Iedereen mag euthanasie krijgen!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 19:16:18 #66
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169268742
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 19:02 schreef Loekie1 het volgende:
Straks hebben die mensen die de rotzooi opruimen nadat er iemand voor een trein is gesprongen ook geen baan meer. De hondenlul :r
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  vrijdag 3 maart 2017 @ 19:19:34 #67
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_169268814
Kan Sylvana niet langskomen?
Racistisch trolletje, altijd vermakelijk...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_169268871
quote:
Segers: Weg met jullie van god moeten jullie leven.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 19:41:43 #69
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169269379
quote:
Jesse Klaver

Kees van der Staaij
Edith Schippers

Frits Wester

Dolf Jansen

Wanneer is Thierry te gast? _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169270043
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef 99.999 het volgende:
Waar komt die obsessie met volksvervanging toch vandaan?
Bij de VN :{w
pi_169270250
Hopelijk wordt die nep-Trudeau hard aangepakt.
pi_169270288
quote:
Jesse Klaver

Kees van der Staaij
Edith Schippers

Frits Wester

Dolf Jansen

Jinek gaat weer soppen op Jesse?
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 20:23:13 #73
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169270374
quote:
Jesse Klaver

Kees van der Staaij
Edith Schippers

Frits Wester

Dolf Jansen

Wat? Dit is een geweldige line up.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169270410
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

geen wonder dat een hoop oud-CDA stemmers overstappen naar de SGP
  vrijdag 3 maart 2017 @ 20:28:53 #75
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169270512
... en Dolf Jansen zorgt voor de grappen. :')
Fade to Black
pi_169270521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 19:19 schreef matthijst het volgende:
Kan Sylvana niet langskomen?
Racistisch trolletje, altijd vermakelijk...
  vrijdag 3 maart 2017 @ 22:44:54 #77
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_169274858
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:40 schreef marcodej het volgende:

[..]

[..]

Prima dat het CDA een progressieve vleugel heeft.
pi_169274883
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 19:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wanneer is Thierry te gast? _O_
Liever hiddema _O_
pi_169274903
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:45 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Liever hiddema _O_
Hiddema beperkt zijn optredens tot Business Class
pi_169275014
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]

En GeenStijl :P
pi_169275153
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 20:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hopelijk wordt die nep-Trudeau hard aangepakt.
Ga er maar niet van uit
pi_169275168
quote:

[..]

Die man lult iedereen onder de tafel
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 maart 2017 @ 22:56:45 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169275187
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:56 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Die man lult iedereen onder de tafel
En meteen de kruipruimte in.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 22:57:18 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169275196
quote:

[..]

Jammer. We weten allemaal dat Hiddema zo'n 10x beter is in dit soort programma's dan Baudet. Iedereen behalve Baudet vrees ik, dus hij zal er zelf wel gaan zitten
Laffe huichelaar
pi_169275202
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit is een keurig topic. Je hebt je te gedragen hier.
pi_169275207
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

He?
pi_169275210
quote:
Maar ook iedereen is donor...
pi_169275229
Linkse rakkershow gaat weer beginnen. Dolf is erbij.
pi_169275239
Ik ga deze show niet kijken denk ik

Ik krijg echt moordneigingen van Dolf, laat staan Klaver
pi_169275389
quote:

[..]

Zondag zit hij bij GS in debat met Ancilla.

pi_169275397
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Uw dagelijkse Linkse portie.
pi_169275400
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:58 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga deze show niet kijken denk ik

Ik krijg echt moordneigingen van Dolf, laat staan Klaver
Goed voor de zelfcontrole.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169275401
Zullen er kritische vragen worden gesteld , net zoals bij Jan Roos ? Of word dit een knuffel show.

Nu ik de vraag stel. Heb ik hem al beantwoord.
pi_169275411
Volendamgod
pi_169275416
NET OP TIJDDD!!!!

#VBLREPRESENT
pi_169275421
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:05 schreef JanCees het volgende:
Volendamgod
De coke waait door mijn speakers de kamer binnen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169275423
Zag die oude gek afgevoerd worden.
pi_169275425
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:05 schreef Doublepain het volgende:
NET OP TIJDDD!!!!

#VBLREPRESENT
Negerseks
pi_169275427
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Zondag zit hij bij GS in debat met Ancilla.

[ afbeelding ]
Grappig dat ze haar echte achternaam nu weer draagt
pi_169275429
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:04 schreef DSVM het volgende:
Zullen er kritische vragen worden gesteld , net zoals bij Jan Roos ? Of word dit een knuffel show.

Nu ik de vraag stel. Heb ik hem al beantwoord.
tegen staaij
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:06:19 #101
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_169275437
Manmanman, wat een kutnummer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')