Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:51 schreef JimmyDean het volgende:
Vraag me af of iemand die Asscher nog gelooft.
http://www.mediacourant.n(...)w-links-als-de-pest/quote:Jan Roos: ‘Eva Jinek en Jeroen Pauw links als de pest’
Eva Jinek en Jeroen Pauw zijn net als hun gezamenlijke verkiezingstalkshow op NPO 1 zo links als de pest. Dat zegt Jan Roos, voorheen PowNed-presentator en nu leider van de partij VNL, vandaag in het AD. Roos werd woensdag in de talkshow geroast door Jinek. Het duo zette hem neer als hypocriet en ongeloofwaardig. “Ik sta voor de vrijheid dat mensen mij kunnen uitschelden en op de hak nemen. En als je bij Pauw & Jinek gaat zitten, dan weet je wat je krijgt. Die zijn zo links als de pest.“
Jinek en Pauw waren uit op zijn val, aldus Roos. “Ik kwam daar om de westerse waarden te bespreken. Toen merkte ik dat er een opzetje was gemaakt. Er was een uitzending van vijf jaar geleden bij gehaald en oude tweets, om mij neer te zetten als onfatsoenlijk. Alleen raken ze mij niet en ze bevestigen het vooroordeel dat je als rechtse politicus in Nederland de lul bent.”
Spijt van het tv-optreden heeft hij niet. “Ik ga graag naar linkse programma’s. Er is niets beters dan plaatsnemen in het hol van de leeuw. Dan weet je wat er gaat gebeuren.”
Roos werd aangepakt met oude tweets en oude uitspraken uit zijn PowNed-tijd. “Dat is een zwaktebod. Het ging niet over de inhoud. Pechtold kreeg alle ruimte en ik kreeg een woedende Eva Jinek over me heen met schuimvlokken in haar mond. Ze hebben laten zien dat de ene politicus mag praten en de ander niet“, besluit hij in de krant.
http://www.mediacourant.n(...)tisch-in-pauw-jinek/quote:Sylvana-partij: ‘Jort Kelder racistisch in Pauw & Jinek’
Martijn Dekker, kandidaat-Kamerlid voor de Sylvana Simons-partij Artikel 1, vindt dat Jort Kelder zich woensdag racistisch heeft geuit in de NPO 1-talkshow Pauw & Jinek: De Verkiezingen. Dat schrijft hij vandaag op de opiniesite Joop.nl. De uitzending van Jinek & Pauw was veelbesproken vanwege de roast van Jan Roos, maar bij Dekker bleef iets anders hangen, namelijk de vraag van Kelder aan D66-leider Alexander Pechtold: “Vindt u de verkleuring van Nederland te snel gegaan?“
Niemand schrok van die vraag, aldus Dekker. “Ik viel zowat van mijn stoel van verbazing toen geen van de andere tafelgenoten hem wees op het racistische en destructieve karakter van zijn vraag. Door te vragen naar de zogenaamde verkleuring van Nederland (is wit overigens geen kleur?), impliceer je namelijk dat Nederland wit is. Wit is de norm.”
Door bijna terloops vast te stellen dat Nederland wit is, zeg je ook dat mensen die niet wit zijn, dus geen Nederlander zijn, aldus Dekker. “Nederlanders zijn wit, Jan is zwart, Jan is geen Nederlander.”
Kelder zet hiermee veel Nederlanders buitenspel, vindt hij. “De vraag van Kelder was geen ‘slip of the tongue’, maar hij kwam voort uit een breed gedeelde, maar impliciete assumptie: Nederlanders zíjn wit.”
“Je ziet de gevolgen overal. Als mensen met een donkerdere huidskleur zich uitspreken over het racistische symbool Zwarte Piet, dan moeten ze terug naar hun eigen land. Als Sylvana Simons praat over institutioneel racisme, moet ze haar mond houden.”
Dekker vindt het onbestaanbaar dat een vraag ‘waarmee miljoenen Nederlanders buitenspel worden gezet’ geen tegengas heeft gekregen in de NPO 1-show.
Het opiniestuk van Martijn Dekker kunt u lezen op Joop.nl.
En dan achteraf huiliehuilie doen als je op nationale TV compleet nat gaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:
Pauw is centrum en Jinek is rechts, dus het klopt niet maar is gewoon een aanval om de aandacht af te leiden van wat er gezegd werd. Als Jan Roos retelinks zou zijn, zou hij natuurlijk eveneens aan de tand gevoeld worden over al zijn lompe gedrag bij Powned. Omdat dat gedrag simpelweg niet bij een politicus past. Denk nou maar niet dat Roemer ermee weg zou komen als hij z'n hele leven lang arbeiders uitscheldt en dan plotseling uit politiek gewin voor arbeiders opkomt.
Al dat 'linksrechtsbladibladibla' is een beetje sneu, neem toch verantwoordelijkheid voor je acties.
Hoef je tegenwoordig dan niks meer te kunnen om potentieel Kamerlid te zijn? Jan Roos is wat, 50 jaar (?), en is in zijn leven niet verder gekomen dan politici te vragen of ze nog geneukt hebben en dikke vrouwen vertellen dat ze dikke vrouwen zijn en dan lekker grinniken. Dat heeft niets in de TK te zoeken, kom nou.
Het is niet racistisch om te denken dat Nederlanders wit (zouden moeten) zijn, het is gewoon een zwaar verouderde gedachte. Mensen moeten wennen dat we een multicultureel en veelgekleurd land zijn en dat heeft heel veel tijd nodig. Sommige mensen leven qua cultuur- en nationaliteitsgevoel nog 50 jaar in het verleden, vooral als men zoals Jort alleen maar in kringen komt met welgestelde witte Nederlanders.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:37 schreef superniger het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)w-links-als-de-pest/
[..]
http://www.mediacourant.n(...)tisch-in-pauw-jinek/
Dus jij bent voorstander om het volk dat een land heeft opgebouwd en droog gemaakt langzaam te vervangen door woestijnvolken uit alle hoeken van Afrika en het MO? Voor de Romeinen is dat niet echt goed uitgepakt, al ging de invasie wat gewelddadiger.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is niet racistisch om te denken dat Nederlanders wit (zouden moeten) zijn, het is gewoon een zwaar verouderde gedachte. Mensen moeten wennen dat we een multicultureel en veelgekleurd land zijn en dat heeft heel veel tijd nodig. Sommige mensen leven qua cultuur- en nationaliteitsgevoel nog 50 jaar in het verleden, vooral als men zoals Jort alleen maar in kringen komt met welgestelde witte Nederlanders.
Ik vind het ook nergens op slaan. Het is ieders eigen keuze of je het leve hebt of niet. Die man kan daar een eind aan maken of niet. Daaraan meewerken of dat tegenwerken is die keuze beinvloeden en daar zijn vd Staaij en Pechtold beide schuldig aanquote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:54 schreef DrDentz het volgende:
1 ding snap ik niet, waarom ging die man die dood wil helemaal door de files naar de studio rijden om aan een politicus te vragen of hij dood mag, hij kan toch onderweg zichzelf ook eventjes flink om een boom parkeren?
Daar is helemaal geen sprake vanquote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus jij bent voorstander om het volk dat een land heeft opgebouwd en droog gemaakt langzaam te vervangen door woestijnvolken uit alle hoeken van Afrika en het MO? Voor de Romeinen is dat niet echt goed uitgepakt, al ging de invasie wat gewelddadiger.
Waar komt die obsessie met volksvervanging toch vandaan? Beetje teveel guurrechtse blogjes gelezen? Ga je zo nog beginnen over white genocide?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus jij bent voorstander om het volk dat een land heeft opgebouwd en droog gemaakt langzaam te vervangen door woestijnvolken uit alle hoeken van Afrika en het MO? Voor de Romeinen is dat niet echt goed uitgepakt, al ging de invasie wat gewelddadiger.
Een gedirigeerd emo-momentje. Zo kan de Rijkspropagandamedia laten zien dat langspeelplaat Pechtold ook gevoelens heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:54 schreef DrDentz het volgende:
1 ding snap ik niet, waarom ging die man die dood wil helemaal door de files naar de studio rijden om aan een politicus te vragen of hij dood mag, hij kan toch onderweg zichzelf ook eventjes flink om een boom parkeren?
Die andere vond ik ook wel mooi. Nodigen ze een D66-kiezer uit die fel tegen referenda is zodat Alexander kan doen alsof hij toch wel voor referenda en voor meer democratie is. Hoe verzin je het.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:54 schreef DrDentz het volgende:
Jort had het over de verkleuring van Nederland, dat kun je toch niet ontkennen als je door een grote stad loopt en het vergelijkt met hoe het er 100 jaar geleden uitzag qua etniciteiten. Zijn vraag was of dat te snel gegaan is.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar komt die obsessie met volksvervanging toch vandaan? Beetje teveel guurrechtse blogjes gelezen? Ga je zo nog beginnen over white genocide?
Vooral de randstad.. In Groningen zie je bijvoorbeeld nog nauwelijks niet-blanken.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jort had het over de verkleuring van Nederland, dat kun je toch niet ontkennen als je door een grote stad loopt en het vergelijkt met hoe het er 100 jaar geleden uitzag qua etniciteiten. Zijn vraag was of dat te snel gegaan is.
In dat kan ik je niets dan gelijk geven. Kreeg de indruk dat je juist zo veel mogelijk (doorgaans kansloze) mensen van buitenaf naar binnen wilde halen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen sprake van
Ik heb het over bevolkingsgroepen die hier al 40 jaar wonen, die nauwelijks meer kinderen krijgen dan autochtone Nederlanders. Die mensen verdienen een volwaardige en vaste plek in onze samenleving. Ik heb graag dat we immigratie gewoon binnen de perken houden. Aan die onzin van "het volk dat een land heeft opgebouwd en drooggemaakt" doe ik niet mee, we zijn constant bezig met het verder ontwikkelen van het land en iedereen draagt daar aan bij. De mensen die het land hebben drooggelegd leven niet meer.
Duidelijk zwaar geleden onder de spannende ontknoping in Alkmaarquote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:37 schreef Elfletterig het volgende:
Gisteren 882.000 kijkers
RTL Late Night 493.000
Termen als volksvervanging of het gerelateerde white genocide zijn nogal dubieus van aard en oorsprong, dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jort had het over de verkleuring van Nederland, dat kun je toch niet ontkennen als je door een grote stad loopt en het vergelijkt met hoe het er 100 jaar geleden uitzag qua etniciteiten. Zijn vraag was of dat te snel gegaan is.
En als de oorsprong de voorzitter van het Europees parlement zelf is?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Termen als volksvervanging of het gerelateerde white genocide zijn nogal dubieus van aard en oorsprong, dat snap je toch wel?
Wat een jankverhaal weer. Kennelijk wil Dekker ontkennen dat Nederland van oudsher - voor de komst van migranten uit Suriname, de Antillen, Turkije, Marokko en andere landen - een blank land was. Mensen die van oudsher worden geboren in West-Europa hebben al duizenden jaren de opvallende eigenschap dat ze blank zijn, tegenwoordig politiek-correct ook wel "wit" genoemd.quote:De uitzending van Jinek & Pauw was veelbesproken vanwege de roast van Jan Roos, maar bij Dekker bleef iets anders hangen, namelijk de vraag van Kelder aan D66-leider Alexander Pechtold: “Vindt u de verkleuring van Nederland te snel gegaan?“
Niemand schrok van die vraag, aldus Dekker. “Ik viel zowat van mijn stoel van verbazing toen geen van de andere tafelgenoten hem wees op het racistische en destructieve karakter van zijn vraag. Door te vragen naar de zogenaamde verkleuring van Nederland (is wit overigens geen kleur?), impliceer je namelijk dat Nederland wit is. Wit is de norm.”
Door bijna terloops vast te stellen dat Nederland wit is, zeg je ook dat mensen die niet wit zijn, dus geen Nederlander zijn, aldus Dekker. “Nederlanders zijn wit, Jan is zwart, Jan is geen Nederlander.”
Kelder zet hiermee veel Nederlanders buitenspel, vindt hij. “De vraag van Kelder was geen ‘slip of the tongue’, maar hij kwam voort uit een breed gedeelde, maar impliciete assumptie: Nederlanders zíjn wit.”
“Je ziet de gevolgen overal. Als mensen met een donkerdere huidskleur zich uitspreken over het racistische symbool Zwarte Piet, dan moeten ze terug naar hun eigen land. Als Sylvana Simons praat over institutioneel racisme, moet ze haar mond houden.”
My 2 cents over dit onderwerp hier: KLB / CDA, CU, SGP: "Gooi jezelf maar voor de trein"quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook nergens op slaan. Het is ieders eigen keuze of je het leve hebt of niet. Die man kan daar een eind aan maken of niet. Daaraan meewerken of dat tegenwerken is die keuze beinvloeden en daar zijn vd Staaij en Pechtold beide schuldig aan
En zo regeert de waan van de dag. Wie pakt zijn mediamomentjes (zie ook die sukkel van Artikel 1), wie speelt zich in de kijker...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:51 schreef Szura het volgende:
Vanavond mag Keesie Vd Staaij geschokt zijn over de voltooid leven-plannen/voornemens van D66.
Kan zijn maar je kunt een zekere verkleuring van de bevolking van met name de Randstad niet ontkennen en Jort vroeg of dat te snel is gegaan, dat lijkt me een legitieme vraag.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Termen als volksvervanging of het gerelateerde white genocide zijn nogal dubieus van aard en oorsprong, dat snap je toch wel?
De bron van het idee dat er iets tegen gedaan moet worden?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
En als de oorsprong de voorzitter van het Europees parlement zelf is?
TWENTY MILLION African migrants heading for Europe
Als je er niks tegen onderneemt dan gebeurt het vanzelf bewust toch? Tot nu toe wordt iedereen opgepikt door veerdienst Frontex en netjes afgeleverd in Europa.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De bron van het idee dat er iets tegen gedaan moet worden?
Maar het idee van de boze rechtse mannetjes die termen als volksvervanging of white genocide is toch juist dat die enge Europese politici hen bewust willen vervangen? Dat strookt dus niet met wat de meneer die je aanhaalt wil...
Wat boeit dat nog als je bewust met termen al volksvervanging gaat strooien? Dan heb je met de inhoud of feiten toch niets meer op?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan zijn maar je kunt een zekere verkleuring van de bevolking van met name de Randstad niet ontkennen en Jort vroeg of dat te snel is gegaan, dat lijkt me een legitieme vraag.
Wie zou er niks tegen (willen) ondernemen dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je er niks tegen onderneemt dan gebeurt het vanzelf bewust toch? Tot nu toe wordt iedereen opgepikt door veerdienst Frontex en netjes afgeleverd in Europa.
Waarom kom je daar steeds mee, daar heb ik het niet over en Jort's vraag ook niet..quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat boeit dat nog als je bewust met termen al volksvervanging gaat strooien? Dan heb je met de inhoud of feiten toch niets meer op?
Omdat Nattekat, waar ik op reageerde het daar over had.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom kom je daar steeds mee, daar heb ik het niet over en Jort's vraag ook niet..
Dat zijn vast beide politieke onbenullenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik had ook jou niet moeten quoten, ik heb het meer over die vent van Artikel 1 die vindt dat Jort die vraag niet mag stellen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Roos_(journalist)quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:Hoef je tegenwoordig dan niks meer te kunnen om potentieel Kamerlid te zijn? Jan Roos is wat, 50 jaar (?), en is in zijn leven niet verder gekomen dan politici te vragen of ze nog geneukt hebben en dikke vrouwen vertellen dat ze dikke vrouwen zijn en dan lekker grinniken. Dat heeft niets in de TK te zoeken, kom nou.
Wel een oude bek danquote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:09 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Roos_(journalist)
Van 1977, 40 jaar dus.
Ik mis enige context denk ik. Wie is Dekker?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een jankverhaal weer. Kennelijk wil Dekker ontkennen dat Nederland van oudsher - voor de komst van migranten uit Suriname, de Antillen, Turkije, Marokko en andere landen - een blank land was. Mensen die van oudsher worden geboren in West-Europa hebben al duizenden jaren de opvallende eigenschap dat ze blank zijn, tegenwoordig politiek-correct ook wel "wit" genoemd.
Martijn Dekker, kandidaat-Kamerlid voor Artikel 1 (zie post #6, onderaan)quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:26 schreef freako het volgende:
[..]
Ik mis enige context denk ik. Wie is Dekker?
quote:Eva Jinek en Jeroen Pauw praten
met politici,politiek commentatoren,
prominenten en de belangrijkste gasten
uit het nieuws over de verkiezingen.
* GroenLinks-voorman Jesse Klaver.
de leiding op links.
* SGP-lijsttrekker Kees van der
Staaij "verbijsterd" over hulp bij
zelfdoding-uitspraken van D66-
lijsttrekker Pechtold.
Wat raar dat die man uberhaupt een podium krijgt in een krant. Het is zeer onwaarschijnlijk dat Sylvana een zetel wint, laat staan meerdere. Die Dekker zal nooit plaatsnemen in de Kamer, het is gewoon de een of andere idioot die niemand kent...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:37 schreef superniger het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)tisch-in-pauw-jinek/
En dat op de verjaardag van Hans Teeuwentwitter:Dolfjansen twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 14:14:04Vanavond ter #PenJ laat ik m'n wankele licht schijnen over #dewijsheidvandegrijsheid én over jong&onervaren(?)Kees vd Staaij! @jesseklaver! reageer retweet
Zal vooral zijn omdat ze hier wat malle uitspraken van kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat raar dat die man uberhaupt een podium krijgt in een krant. Het is zeer onwaarschijnlijk dat Sylvana een zetel wint, laat staan meerdere. Die Dekker zal nooit plaatsnemen in de Kamer, het is gewoon de een of andere idioot die niemand kent...
Ik bedoel, ze vragen de nummer 18 op de lijst Forum voor Democratie toch ook niet om zijn mening?
Misschien wil hij gewoon een waardig afscheid, waar eventueel anderen bij kunnen zijn in plaats van tegen een boom rijden met het gevaar niet dood te zijn maar invalide of voor een trein te springen of zo.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:54 schreef DrDentz het volgende:
Hij gelooft in wat volgens Reagan de meest enge woorden zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:54 schreef DrDentz het volgende:
Ok, de #10 van Artikel 1 dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Martijn Dekker, kandidaat-Kamerlid voor Artikel 1 (zie post #6, onderaan)
quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heel politiek geformuleerd, maar als het aan hen lag zouden ze dat ook terugdraaien. Denk jij van niet dan?
Zojuist Mona Keijzer op BNR: in het geval van echt ondraaglijk en uitzichtloos lijden is het "hartstikke goed" en "barmhartig" dat er euthanasie is.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet. Hier geven ze aan dat de huidige euthanasiewetgeving prima is. Anders zouden ze hun standpunt wel op een andere manier formuleren.
Zeg dat, bij de achterban ligt dit nog wel gevoelig.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Zojuist Mona Keijzer op BNR: in het geval van echt ondraaglijk en uitzichtloos lijden is het "hartstikke goed" en "barmhartig" dat er euthanasie is.
Ik vind dat overigens nogal een uitspraak voor een CDA'er.
Asscher is een baasquote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:51 schreef JimmyDean het volgende:
Vraag me af of iemand die Asscher nog gelooft.
Dan kijk je niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
Dolf Jansenwat een kut avond en alweer Dolf Jansen.
Ik denk eigenlijk dat dat nog wel meevalt. Ik verwacht dat er tegenwoordig nog weinig CDA-aanhangers voor het afschaffen van euthanasie zijn. Zelf zullen ze er dan wel minder snel voor kiezen dan de gemiddelde stemmer, en eerder opteren voor bijvoorbeeld palliatieve sedatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeg dat, bij de achterban ligt dit nog wel gevoelig.
Prima avondjequote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
Straks hebben die mensen die de rotzooi opruimen nadat er iemand voor een trein is gesprongen ook geen baan meer. De hondenlulquote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:02 schreef Loekie1 het volgende:
Pechold: Weg met ons! Iedereen mag euthanasie krijgen!
Segers: Weg met jullie van god moeten jullie leven.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:02 schreef Loekie1 het volgende:
Wanneer is Thierry te gast?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
Bij de VNquote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef 99.999 het volgende:
Waar komt die obsessie met volksvervanging toch vandaan?
Jinek gaat weer soppen op Jesse?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
Wat? Dit is een geweldige line up.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
geen wonder dat een hoop oud-CDA stemmers overstappen naar de SGPquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeg dat, bij de achterban ligt dit nog wel gevoelig.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:19 schreef matthijst het volgende:
Kan Sylvana niet langskomen?
Racistisch trolletje, altijd vermakelijk...
Prima dat het CDA een progressieve vleugel heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Zojuist Mona Keijzer op BNR: in het geval van echt ondraaglijk en uitzichtloos lijden is het "hartstikke goed" en "barmhartig" dat er euthanasie is.
Ik vind dat overigens nogal een uitspraak voor een CDA'er.
En GeenStijlquote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hiddema beperkt zijn optredens tot Business Class
Ga er maar niet van uitquote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hopelijk wordt die nep-Trudeau hard aangepakt.
Die man lult iedereen onder de tafelquote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jammer. We weten allemaal dat Hiddema zo'n 10x beter is in dit soort programma's dan Baudet. Iedereen behalve Baudet vrees ik, dus hij zal er zelf wel gaan zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ook iedereen is donor...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:02 schreef Loekie1 het volgende:
Zondag zit hij bij GS in debat met Ancilla.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Goed voor de zelfcontrole.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:58 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga deze show niet kijken denk ik
Ik krijg echt moordneigingen van Dolf, laat staan Klaver
De coke waait door mijn speakers de kamer binnen.quote:
Grappig dat ze haar echte achternaam nu weer draagtquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zondag zit hij bij GS in debat met Ancilla.
[ afbeelding ]
tegen staaijquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:04 schreef DSVM het volgende:
Zullen er kritische vragen worden gesteld , net zoals bij Jan Roos ? Of word dit een knuffel show.
Nu ik de vraag stel. Heb ik hem al beantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |