Prima avondjequote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
Dolf Jansenwat een kut avond en alweer Dolf Jansen.
Straks hebben die mensen die de rotzooi opruimen nadat er iemand voor een trein is gesprongen ook geen baan meer. De hondenlulquote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:02 schreef Loekie1 het volgende:
Pechold: Weg met ons! Iedereen mag euthanasie krijgen!
Segers: Weg met jullie van god moeten jullie leven.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:02 schreef Loekie1 het volgende:
Wanneer is Thierry te gast?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
Bij de VNquote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef 99.999 het volgende:
Waar komt die obsessie met volksvervanging toch vandaan?
Jinek gaat weer soppen op Jesse?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
Wat? Dit is een geweldige line up.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jesse Klaver
Kees van der Staaij
Edith Schippers
Frits Wester
geen wonder dat een hoop oud-CDA stemmers overstappen naar de SGPquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeg dat, bij de achterban ligt dit nog wel gevoelig.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:19 schreef matthijst het volgende:
Kan Sylvana niet langskomen?
Racistisch trolletje, altijd vermakelijk...
Prima dat het CDA een progressieve vleugel heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Zojuist Mona Keijzer op BNR: in het geval van echt ondraaglijk en uitzichtloos lijden is het "hartstikke goed" en "barmhartig" dat er euthanasie is.
Ik vind dat overigens nogal een uitspraak voor een CDA'er.
En GeenStijlquote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hiddema beperkt zijn optredens tot Business Class
Ga er maar niet van uitquote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hopelijk wordt die nep-Trudeau hard aangepakt.
Die man lult iedereen onder de tafelquote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jammer. We weten allemaal dat Hiddema zo'n 10x beter is in dit soort programma's dan Baudet. Iedereen behalve Baudet vrees ik, dus hij zal er zelf wel gaan zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ook iedereen is donor...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:02 schreef Loekie1 het volgende:
Zondag zit hij bij GS in debat met Ancilla.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Goed voor de zelfcontrole.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 22:58 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga deze show niet kijken denk ik
Ik krijg echt moordneigingen van Dolf, laat staan Klaver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |