abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2017 @ 00:16:10 #1
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169256680
* PowerLoungen wenst iedereen welkom in dit topic
pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02 Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.

“Het verkiezingscircus en alle trucs die daarbij horen zijn de thema's van de uitzendingen. We praten niet alleen iedere dag met de politici, maar ook met de mensen die de verkiezingen van een afstandje kunnen beschouwen. Alle rumoer rondom de verkiezingen komt bij ons samen", laat Jeroen Pauw alvast weten.

Pauw & Jinek: De Verkiezingen is van maandag 27 februari t/m vrijdag 17 maart, iedere werkdag live te zien rond 23.00 uur bij de VARA en KRO-NCRV op NPO 1.
* PowerLoungen stemt deze verkiezingen op Theo Hiddema

http://pauw.vara.nl/nieuw(...)ezamenlijke-talkshow
RED ONS HENNIEGOD
pi_169256819
Asscher over Derksen. Hij ziet veel moois bij de verenigingen met veel Marokkanen. Waar heeft hij gespeeld?
pi_169257106
Vraag me af of iemand die Asscher nog gelooft.
pi_169257182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 00:51 schreef JimmyDean het volgende:
Vraag me af of iemand die Asscher nog gelooft.
:N

Misschien dat Asscher het zelf nog gelooft.
Jusqu'ici tout va bien...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 maart 2017 @ 01:01:24 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_169257211
Samsom was hier toch beter in geweest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_169261877
quote:
Jan Roos: ‘Eva Jinek en Jeroen Pauw links als de pest’

Eva Jinek en Jeroen Pauw zijn net als hun gezamenlijke verkiezingstalkshow op NPO 1 zo links als de pest. Dat zegt Jan Roos, voorheen PowNed-presentator en nu leider van de partij VNL, vandaag in het AD. Roos werd woensdag in de talkshow geroast door Jinek. Het duo zette hem neer als hypocriet en ongeloofwaardig. “Ik sta voor de vrijheid dat mensen mij kunnen uitschelden en op de hak nemen. En als je bij Pauw & Jinek gaat zitten, dan weet je wat je krijgt. Die zijn zo links als de pest.“
Jinek en Pauw waren uit op zijn val, aldus Roos. “Ik kwam daar om de westerse waarden te bespreken. Toen merkte ik dat er een opzetje was gemaakt. Er was een uitzending van vijf jaar geleden bij gehaald en oude tweets, om mij neer te zetten als onfatsoenlijk. Alleen raken ze mij niet en ze bevestigen het vooroordeel dat je als rechtse politicus in Nederland de lul bent.”

Spijt van het tv-optreden heeft hij niet. “Ik ga graag naar linkse programma’s. Er is niets beters dan plaatsnemen in het hol van de leeuw. Dan weet je wat er gaat gebeuren.”

Roos werd aangepakt met oude tweets en oude uitspraken uit zijn PowNed-tijd. “Dat is een zwaktebod. Het ging niet over de inhoud. Pechtold kreeg alle ruimte en ik kreeg een woedende Eva Jinek over me heen met schuimvlokken in haar mond. Ze hebben laten zien dat de ene politicus mag praten en de ander niet“, besluit hij in de krant.
http://www.mediacourant.n(...)w-links-als-de-pest/

quote:
Sylvana-partij: ‘Jort Kelder racistisch in Pauw & Jinek’

Martijn Dekker, kandidaat-Kamerlid voor de Sylvana Simons-partij Artikel 1, vindt dat Jort Kelder zich woensdag racistisch heeft geuit in de NPO 1-talkshow Pauw & Jinek: De Verkiezingen. Dat schrijft hij vandaag op de opiniesite Joop.nl. De uitzending van Jinek & Pauw was veelbesproken vanwege de roast van Jan Roos, maar bij Dekker bleef iets anders hangen, namelijk de vraag van Kelder aan D66-leider Alexander Pechtold: “Vindt u de verkleuring van Nederland te snel gegaan?“
Niemand schrok van die vraag, aldus Dekker. “Ik viel zowat van mijn stoel van verbazing toen geen van de andere tafelgenoten hem wees op het racistische en destructieve karakter van zijn vraag. Door te vragen naar de zogenaamde verkleuring van Nederland (is wit overigens geen kleur?), impliceer je namelijk dat Nederland wit is. Wit is de norm.”

Door bijna terloops vast te stellen dat Nederland wit is, zeg je ook dat mensen die niet wit zijn, dus geen Nederlander zijn, aldus Dekker. “Nederlanders zijn wit, Jan is zwart, Jan is geen Nederlander.”

Kelder zet hiermee veel Nederlanders buitenspel, vindt hij. “De vraag van Kelder was geen ‘slip of the tongue’, maar hij kwam voort uit een breed gedeelde, maar impliciete assumptie: Nederlanders zíjn wit.”

“Je ziet de gevolgen overal. Als mensen met een donkerdere huidskleur zich uitspreken over het racistische symbool Zwarte Piet, dan moeten ze terug naar hun eigen land. Als Sylvana Simons praat over institutioneel racisme, moet ze haar mond houden.”

Dekker vindt het onbestaanbaar dat een vraag ‘waarmee miljoenen Nederlanders buitenspel worden gezet’ geen tegengas heeft gekregen in de NPO 1-show.

Het opiniestuk van Martijn Dekker kunt u lezen op Joop.nl.
http://www.mediacourant.n(...)tisch-in-pauw-jinek/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:39:24 #7
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169261898
Jan Roos is een hypocriete huilebalk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_169261930
Jan Roos heeft gelijk.
(she/her)
pi_169262004
Pauw is centrum en Jinek is rechts, dus het klopt niet maar is gewoon een aanval om de aandacht af te leiden van wat er gezegd werd. Als Jan Roos retelinks zou zijn, zou hij natuurlijk eveneens aan de tand gevoeld worden over al zijn lompe gedrag bij Powned. Omdat dat gedrag simpelweg niet bij een politicus past. Denk nou maar niet dat Roemer ermee weg zou komen als hij z'n hele leven lang arbeiders uitscheldt en dan plotseling uit politiek gewin voor arbeiders opkomt.

Al dat 'linksrechtsbladibladibla' is een beetje sneu, neem toch verantwoordelijkheid voor je acties.

Hoef je tegenwoordig dan niks meer te kunnen om potentieel Kamerlid te zijn? Jan Roos is wat, 50 jaar (?), en is in zijn leven niet verder gekomen dan politici te vragen of ze nog geneukt hebben en dikke vrouwen vertellen dat ze dikke vrouwen zijn en dan lekker grinniken. Dat heeft niets in de TK te zoeken, kom nou. :P
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:49:44 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169262036
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:
Pauw is centrum en Jinek is rechts, dus het klopt niet maar is gewoon een aanval om de aandacht af te leiden van wat er gezegd werd. Als Jan Roos retelinks zou zijn, zou hij natuurlijk eveneens aan de tand gevoeld worden over al zijn lompe gedrag bij Powned. Omdat dat gedrag simpelweg niet bij een politicus past. Denk nou maar niet dat Roemer ermee weg zou komen als hij z'n hele leven lang arbeiders uitscheldt en dan plotseling uit politiek gewin voor arbeiders opkomt.

Al dat 'linksrechtsbladibladibla' is een beetje sneu, neem toch verantwoordelijkheid voor je acties.

Hoef je tegenwoordig dan niks meer te kunnen om potentieel Kamerlid te zijn? Jan Roos is wat, 50 jaar (?), en is in zijn leven niet verder gekomen dan politici te vragen of ze nog geneukt hebben en dikke vrouwen vertellen dat ze dikke vrouwen zijn en dan lekker grinniken. Dat heeft niets in de TK te zoeken, kom nou. :P
En dan achteraf huiliehuilie doen als je op nationale TV compleet nat gaat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:51:04 #11
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169262056
Vanavond mag Keesie Vd Staaij geschokt zijn over de voltooid leven-plannen/voornemens van D66.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:52:30 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169262072
quote:
Het is niet racistisch om te denken dat Nederlanders wit (zouden moeten) zijn, het is gewoon een zwaar verouderde gedachte. Mensen moeten wennen dat we een multicultureel en veelgekleurd land zijn en dat heeft heel veel tijd nodig. Sommige mensen leven qua cultuur- en nationaliteitsgevoel nog 50 jaar in het verleden, vooral als men zoals Jort alleen maar in kringen komt met welgestelde witte Nederlanders.

Niemand vindt dat Afro-Amerikanen geen echte Amerikanen zijn, maar die hebben wel een 'voorsprong' van 200 jaar.
pi_169262085
1 ding snap ik niet, waarom ging die man die dood wil helemaal door de files naar de studio rijden om aan een politicus te vragen of hij dood mag, hij kan toch onderweg zichzelf ook eventjes flink om een boom parkeren?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 maart 2017 @ 13:06:35 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169262264
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het is niet racistisch om te denken dat Nederlanders wit (zouden moeten) zijn, het is gewoon een zwaar verouderde gedachte. Mensen moeten wennen dat we een multicultureel en veelgekleurd land zijn en dat heeft heel veel tijd nodig. Sommige mensen leven qua cultuur- en nationaliteitsgevoel nog 50 jaar in het verleden, vooral als men zoals Jort alleen maar in kringen komt met welgestelde witte Nederlanders.
Dus jij bent voorstander om het volk dat een land heeft opgebouwd en droog gemaakt langzaam te vervangen door woestijnvolken uit alle hoeken van Afrika en het MO? Voor de Romeinen is dat niet echt goed uitgepakt, al ging de invasie wat gewelddadiger.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:09:39 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169262326
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:54 schreef DrDentz het volgende:
1 ding snap ik niet, waarom ging die man die dood wil helemaal door de files naar de studio rijden om aan een politicus te vragen of hij dood mag, hij kan toch onderweg zichzelf ook eventjes flink om een boom parkeren?
Ik vind het ook nergens op slaan. Het is ieders eigen keuze of je het leve hebt of niet. Die man kan daar een eind aan maken of niet. Daaraan meewerken of dat tegenwerken is die keuze beinvloeden en daar zijn vd Staaij en Pechtold beide schuldig aan
Laffe huichelaar
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:11:18 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169262360
Jan Roos is gewoon mad, en dat zou hij moeten zijn op zichzelf. Hij kon zich totaal niet verdedigen. Volgens mij had hij dit juist niet verwacht en had hij er geen weerwoord op.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:11:53 #17
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169262364
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus jij bent voorstander om het volk dat een land heeft opgebouwd en droog gemaakt langzaam te vervangen door woestijnvolken uit alle hoeken van Afrika en het MO? Voor de Romeinen is dat niet echt goed uitgepakt, al ging de invasie wat gewelddadiger.
Daar is helemaal geen sprake van :')

Ik heb het over bevolkingsgroepen die hier al 40 jaar wonen, die nauwelijks meer kinderen krijgen dan autochtone Nederlanders. Die mensen verdienen een volwaardige en vaste plek in onze samenleving. Ik heb graag dat we immigratie gewoon binnen de perken houden. Aan die onzin van "het volk dat een land heeft opgebouwd en drooggemaakt" doe ik niet mee, we zijn constant bezig met het verder ontwikkelen van het land en iedereen draagt daar aan bij. De mensen die het land hebben drooggelegd leven niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door hhh38 op 03-03-2017 13:18:28 ]
pi_169262373
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waar komt die obsessie met volksvervanging toch vandaan? Beetje teveel guurrechtse blogjes gelezen? Ga je zo nog beginnen over white genocide?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:15:01 #19
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169262405
quote:
Een gedirigeerd emo-momentje. Zo kan de Rijkspropagandamedia laten zien dat langspeelplaat Pechtold ook gevoelens heeft.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:19:34 #20
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169262493
quote:
Die andere vond ik ook wel mooi. Nodigen ze een D66-kiezer uit die fel tegen referenda is zodat Alexander kan doen alsof hij toch wel voor referenda en voor meer democratie is. Hoe verzin je het. :D
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:20:56 #21
38496 Perrin
pi_169262518
Jaja, een geoliede propagandamachine.
pi_169262645
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar komt die obsessie met volksvervanging toch vandaan? Beetje teveel guurrechtse blogjes gelezen? Ga je zo nog beginnen over white genocide?
Jort had het over de verkleuring van Nederland, dat kun je toch niet ontkennen als je door een grote stad loopt en het vergelijkt met hoe het er 100 jaar geleden uitzag qua etniciteiten. Zijn vraag was of dat te snel gegaan is.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:31:23 #23
38496 Perrin
pi_169262704
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Jort had het over de verkleuring van Nederland, dat kun je toch niet ontkennen als je door een grote stad loopt en het vergelijkt met hoe het er 100 jaar geleden uitzag qua etniciteiten. Zijn vraag was of dat te snel gegaan is.
Vooral de randstad.. In Groningen zie je bijvoorbeeld nog nauwelijks niet-blanken.
pi_169262718
Ik geloof dat ik gisteren een hele andere Pauw & Jinek gezien heb.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 maart 2017 @ 13:33:37 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169262770
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Daar is helemaal geen sprake van :')

Ik heb het over bevolkingsgroepen die hier al 40 jaar wonen, die nauwelijks meer kinderen krijgen dan autochtone Nederlanders. Die mensen verdienen een volwaardige en vaste plek in onze samenleving. Ik heb graag dat we immigratie gewoon binnen de perken houden. Aan die onzin van "het volk dat een land heeft opgebouwd en drooggemaakt" doe ik niet mee, we zijn constant bezig met het verder ontwikkelen van het land en iedereen draagt daar aan bij. De mensen die het land hebben drooggelegd leven niet meer.
In dat kan ik je niets dan gelijk geven. Kreeg de indruk dat je juist zo veel mogelijk (doorgaans kansloze) mensen van buitenaf naar binnen wilde halen.

En die mensen leven misschien niet meer, maar hun cultuur leeft nog wel voort en mag niet verloren gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')