Dan moet je echt eens wat meer gaan eten dan louter een tosti.. Neem een schaaltje M&M's erbij, wat yoghurt erbij met een beetje jam.. Twee speculaasjes.. Woppa..quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet smerig dik, gewoon wat aankomen.
Ik snap nooit zo waarom je allemaal in hetzelfde jassie zou moeten lopenquote:
Desalniettemin vind ik het érg gezellig dat je er nu bentquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:56 schreef tong80 het volgende:
Er kwam wat tussen.Afspraak ging niet door. Vind mezelf niet belangrijk genoeg om dat te melden.
Scheurvast alles!quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom je allemaal in hetzelfde jassie zou moeten lopen
Cool. Altijd leuk om te lezen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Desalniettemin vind ik het érg gezellig dat je er nu bent
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:57 schreef Tchock het volgende:
Wie had er ook alweer ingezet op Friday to score? Daar ging je bet.
quote:
Dingsdag ?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:57 schreef Tchock het volgende:
Wie had er ook alweer ingezet op Friday to score? Daar ging je bet.
Ik doe niet aan wedden.quote:
Ik ben niet zo'n snoeperd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan moet je echt eens wat meer gaan eten dan louter een tosti.. Neem een schaaltje M&M's erbij, wat yoghurt erbij met een beetje jam.. Twee speculaasjes.. Woppa..
Niet als je ze wast.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bah
Stinken je handen nog een dag naar mandarijn
te bruin.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey tong. Trek eens aan mijn vinger.
Ik eet dan liever een schaal toastjes met hartig beleg.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Homp kaas erbij dan.. 48+.. En nootjes..
Ik vond de eerste helft ook wel aardig. Echt bekerpotje iig.quote:
Muggenstiftenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:59 schreef Joezi het volgende:
stiften is nooit zonder risico blijkt maar weer
Grapjas, 4-0 voor AZ, dat was leuk geweest.quote:
Misschien wordt het toch tijd om 06-nummers uit te wisselenquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder hoe dicht wij op één lijn liggen.
0906quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch tijd om 06-nummers uit te wisselen
Ooit een hoogbegaafde mongool gezien ?quote:
Ik zal er over nadenken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch tijd om 06-nummers uit te wisselen
Ja. Jij bent het levende voorbeeld.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit een hoogbegaafde mongool gezien ?
Ja. Hij heeft aangifte gedaan omdat ie een paar dagen niet kan zitten.quote:
Haha, keer hardop gelachen om Fok!quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Jij bent het levende voorbeeld.
18+-topic.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Jij bent het levende voorbeeld.
AZ is echt erger dan aidsquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:02 schreef Slobeend het volgende:
AZ kan er geen ene tyfus van, zoals hafcfan zou zeggen.
Jimek*quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, want dan missen we Pauw & Jinek
Gelukkig is er NPO Gemistquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, want dan missen we Pauw & Jinek
Ga foto's maken ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:03 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Krul in de basis staat. Kan hij niet worden ingebracht voor de strafschoppen.
Ooit was AZ een Europese topclub. Ik weet opa spreekt. Maar verder vermaak ik me nu.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:02 schreef Slobeend het volgende:
AZ kan er geen ene tyfus van, zoals hafcfan zou zeggen.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:03 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Krul in de basis staat. Kan hij niet worden ingebracht voor de strafschoppen.
Van Krul?quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit was Ajax een Europese topclub. Ik weet opa spreekt. Maar verder vermaak ik me nu.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
WANT DAT WAS OP HET WK OOK TOCH?
Sommige users weten ook alles.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
WANT DAT WAS OP HET WK OOK TOCH?
Hoeveel EC1 finales hebben ze gespeeld?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit was AZ een Europese topclub. Ik weet opa spreekt. Maar verder vermaak ik me nu.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:03 schreef Zorro het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand was je voor.
[ afbeelding ]
Al weet ik zo snel niet wie deze foto gemaakt heeft...
Stel me een vraag ?quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand was je voor.
[ afbeelding ]
Feijenoord één meer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel EC1 finales hebben ze gespeeld?
Wat is de hoogte van de bijstand per maand tegenwoordig?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel me een vraag ?
Is het al Friday trouwens ?
Nou eentje dan: Hoe krijgen we vrede in het Midden-Oosten?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel me een vraag ?
Is het al Friday trouwens ?
Eensquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja mwa gaat wel.
Beter dan gisteren in ieder geval!
Dat is dan ook niet heel moeilijk. Maar ik heb me nu al meer vermaakt dan gister. Oh, en Horizon is echt een topgame, briljant gewoon.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja mwa gaat wel.
Beter dan gisteren in ieder geval!
Hmm, ook maar halen danquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel moeilijk. Maar ik heb me nu al meer vermaakt dan gister. Oh, en Horizon is echt een topgame, briljant gewoon.
Geen idee, ik teer op het verleden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is de hoogte van de bijstand per maand tegenwoordig?
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm, ook maar halen dan
Heb nog een behoorlijke backlog aan andere games..
Trap hem uit de oud-Internationals. Heeft Regilio niks te zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou eentje dan: Hoe krijgen we vrede in het Midden-Oosten?
LEOquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand was je voor.
[ afbeelding ]
Oke deze vond ik wel grappig.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trap hem uit de oud-Internationals. Heeft Regilio niks te zoeken.
Iets met een plasser.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:10 schreef onlogisch het volgende:
Tong.
https://www.facebook.com/(...)713/?hc_ref=NEWSFEED
Vandaag 15 jaar geleden. Open er een topic over.
Speelt Kluivert bij AZ?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha. Er roept iemand 'moordenaar.'
Ajax speelt toch niet?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha. Er roept iemand 'moordenaar.'
Don't care.quote:
Onbegrijpelijk dat men daar zo lang over doet om dit te bedenken eigenlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trap hem uit de oud-Internationals. Heeft Regilio niks te zoeken.
Te laat. Wel genieten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:10 schreef onlogisch het volgende:
Tong.
https://www.facebook.com/(...)713/?hc_ref=NEWSFEED
Vandaag 15 jaar geleden. Open er een topic over.
Bedankt dat je 'm dubbelquote. Na de eerste keer begreep ik het nog niet helemaalquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Onbegrijpelijk dat men daar zo lang over doet om dit te bedenken eigenlijk.
Blij dat ik heb kunnen helpen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je 'm dubbelquote. Na de eerste keer begreep ik het nog niet helemaal
Ja, twee spitsen-systeem. Imca Marina en Jan de Hoop wisselen het af.quote:
Dat doet mij deugd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel moeilijk. Maar ik heb me nu al meer vermaakt dan gister. Oh, en Horizon is echt een topgame, briljant gewoon.
Voor mij niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:14 schreef Ties02 het volgende:
Als AZ dit nog gaat winnen zou dat heel jammer zijn
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, twee spitsen-systeem. Imca Marina en Jan de Hoop wisselen het af.
Tijd om tot na 0 uur te verlengen.quote:
Bedankt Caland.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:15 schreef Caland het volgende:
Cambuur komt de middellijn niet meer over, goal voor AZ incoming
Fijn om te weten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
Foxie filmt steeds al die supporters die los zitten. De KNVB is daar niet blij mee
Ook lekker al die pyro acties gebruiken in de promo'squote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
Foxie filmt steeds al die supporters die los zitten. De KNVB is daar niet blij mee
Zo danquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een frontpagehandje is gauw gevuld.
KNVB had het wel in een contract gezet als ze het echt niet wilden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
Je moeder had gisteren twee handen nodig.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een frontpagehandje is gauw gevuld.
Is dit echtquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hartstikke aardige jongen, gaat in zijn vrije tijd wandelen met bejaarden.
Twente-supporter in zijn jeugdquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik doe in mijn vrije tijd je moeder, dat is ook best nobelquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet ie ook alleen maar omdat hij niet sneller kan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vieze necrofiel is het.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eén voor het lampje en de ander voor een vergrootglas.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je moeder had gisteren twee handen nodig.
Mes in de rug dit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik doe in mijn vrije tijd je moeder, dat is ook best nobel.
Dat de gemeente Alkmaar er alles aan heeft gedaan om het trainingscomplex naar de Zaanstreek te krijgen zegt al genoeg. Man man man, wat een prutsers. Net als dat op een paar clubs na alle clubs met een combi naar de uitwedstrijden bij AZ moetenquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is Alkmaar Zaanstreek toch vreselijk matig.
Ik moet altijd lachen om die Speld artikelen met Theo Luciusquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
Theo Lucius drinkt in zijn vrije tijd graag kaarsvet
Aardige gast. Laatst nog wat vuurwerk van hem gekocht.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
Is dat echtquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat de gemeente Alkmaar er alles aan heeft gedaan om het trainingscomplex naar de Zaanstreek te krijgen zegt al genoeg. Man man man, wat een prutsers. Net als dat op een paar clubs na alle clubs met een combi naar de uitwedstrijden bij AZ moeten
Heeft ie ook nog andere tijd dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
Zal nooit in de mandekking spelen.quote:
Als ze je spieren ziet is ze wel verkocht hoorquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja... misschien was Opso dan wel geïnteresseerd
Ben jij ook al bezig geweest met haar?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja... misschien was Opso dan wel geïnteresseerd
Ja, jij ook?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij ook al bezig geweest met haar?
Nee Weghorst Hrubesch.quote:
Proberen kan altijd hè, alhoewel ik en Opso echt totaal niet bij elkaar passen verder.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, jij ook?
Al heb ik niet echt moeite gedaan als ik eerlijk ben
Dan scoort hij dadelijk vast met zijn hand.quote:
Gewoon een prima keeperquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
Die tyfusrooie staat wel aardig te keepen
Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij zo'n conservatieve burgemeester die alle confronatie uit de weg gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat echt![]()
Waarom dat dan, is niet alsof AZ bekend staat om hun fanatieke hooligans.
Vorige week overleden. In een urn opstellen of gewoon in het oranje begraven ?quote:
Daar is Alkmaar geen uitzondering op hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij zo'n conservatieve burgemeester die alle confronatie uit de weg gaat.
Aboutalebgodquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is Alkmaar geen uitzondering op hoor.
Het zal waarschijnlijk iets schelen in de politiemacht die op moet komen draven, maar dit moet je als gemeente/stad toch ook niet willen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is Alkmaar geen uitzondering op hoor.
Als het niet uitmaakt, doe dan maar AZ.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:25 schreef Dos37 het volgende:
Kom op doelpuntje graag maakt niet uit voor wie, wil geen verlenging
Supernar heeft ook een cape.quote:
Weg van de minste risico's.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk iets schelen in de politiemacht die op moet komen draven, maar dit moet je als gemeente/stad toch ook niet willen.
Bijzonder.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij zo'n conservatieve burgemeester die alle confronatie uit de weg gaat.
Edit, zie bijv. https://www.azfanpage.nl/psv-hekelt-alkmaars-supportersbeleid/
Nee, uitgoals tellen dubbelquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:26 schreef GGMM het volgende:
Als er niet gescoord wordt gaan we dan verlengen?
Ik speelde in het eerste van Nivo Sparta met een Duitser. Speelde bij Schwartz Weiss Essen. Hrubesch sprong tegen het plafond van de kleedkamer. Was echt een beest.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan scoort hij dadelijk vast met zijn hand.
Ik wil juist wel een verlenging want Cambuur gaat nooit meer scoren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:25 schreef Dos37 het volgende:
Kom op doelpuntje graag maakt niet uit voor wie, wil geen verlenging
Zal het doorgeven.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gooi die bal dan ook gewoon op Weghorst. Wat een kut voorzet
Jij hebt wel wat met Weghorst hequote:Op donderdag 2 maart 2017 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gooi die bal dan ook gewoon op Weghorst. Wat een kut voorzet
Vincent Bijloquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Zo moeilijk is het niet om te scoren toch, ik heb al zoveel doelpunten gezien in mijn leven
Klopt. Dat bewijst je moeder dagelijks.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Zo moeilijk is het niet om te scoren toch
Ze is geen comediante dus ze hoeft niet te scoren met haar grappen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Dat bewijst je moeder dagelijks.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zal wel een laatste minuut goaltje van Cambuur worden.
Dit zal wel een laatste minuut goaltje van AZ worden.
Dat is zeker, de vraag is last minute gewone tijd of extra tijd.quote:
Allemaal mislukkelingen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:32 schreef Caland het volgende:
Steenvoorden, Van Delen, Barto
Zoveel Feyenoorders
Wees blij dat ie het een wedstrijd laat worden@!quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:35 schreef Rabieluh het volgende:
De scheids fluit maar gewoon nergens meer voor, stel je voor.
Dan kunnen we teminste mee met het ruige niveau als we Europa ingaan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wees blij dat ie het een wedstrijd laat worden@!
Ik moet er vroeg uit. Dus trusten voor straks.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan kunnen we teminste mee met het ruige niveau als we Europa ingaan.
Wat ben jij gefrustreerd de laatste tijdquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alsof dit enorm pijn doet. Opbokken met dat gejank
Dit zal wel een laatste minuut goaltje van AZ worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |