Wat is de hoogte van de bijstand per maand tegenwoordig?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel me een vraag ?
Is het al Friday trouwens ?
Nou eentje dan: Hoe krijgen we vrede in het Midden-Oosten?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel me een vraag ?
Is het al Friday trouwens ?
Eensquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja mwa gaat wel.
Beter dan gisteren in ieder geval!
Dat is dan ook niet heel moeilijk. Maar ik heb me nu al meer vermaakt dan gister. Oh, en Horizon is echt een topgame, briljant gewoon.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja mwa gaat wel.
Beter dan gisteren in ieder geval!
Hmm, ook maar halen danquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel moeilijk. Maar ik heb me nu al meer vermaakt dan gister. Oh, en Horizon is echt een topgame, briljant gewoon.
Geen idee, ik teer op het verleden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is de hoogte van de bijstand per maand tegenwoordig?
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm, ook maar halen dan
Heb nog een behoorlijke backlog aan andere games..
Trap hem uit de oud-Internationals. Heeft Regilio niks te zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou eentje dan: Hoe krijgen we vrede in het Midden-Oosten?
LEOquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand was je voor.
[ afbeelding ]
Al weet ik zo snel niet wie deze foto gemaakt heeft...
Oke deze vond ik wel grappig.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trap hem uit de oud-Internationals. Heeft Regilio niks te zoeken.
Iets met een plasser.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:10 schreef onlogisch het volgende:
Tong.
https://www.facebook.com/(...)713/?hc_ref=NEWSFEED
Vandaag 15 jaar geleden. Open er een topic over.
Speelt Kluivert bij AZ?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha. Er roept iemand 'moordenaar.'
Ajax speelt toch niet?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha. Er roept iemand 'moordenaar.'
Don't care.quote:
Onbegrijpelijk dat men daar zo lang over doet om dit te bedenken eigenlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trap hem uit de oud-Internationals. Heeft Regilio niks te zoeken.
Te laat. Wel genieten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:10 schreef onlogisch het volgende:
Tong.
https://www.facebook.com/(...)713/?hc_ref=NEWSFEED
Vandaag 15 jaar geleden. Open er een topic over.
Bedankt dat je 'm dubbelquote. Na de eerste keer begreep ik het nog niet helemaalquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Onbegrijpelijk dat men daar zo lang over doet om dit te bedenken eigenlijk.
Blij dat ik heb kunnen helpen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je 'm dubbelquote. Na de eerste keer begreep ik het nog niet helemaal
Ja, twee spitsen-systeem. Imca Marina en Jan de Hoop wisselen het af.quote:
Dat doet mij deugd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel moeilijk. Maar ik heb me nu al meer vermaakt dan gister. Oh, en Horizon is echt een topgame, briljant gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |