Ooit was AZ een Europese topclub. Ik weet opa spreekt. Maar verder vermaak ik me nu.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:02 schreef Slobeend het volgende:
AZ kan er geen ene tyfus van, zoals hafcfan zou zeggen.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:03 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Krul in de basis staat. Kan hij niet worden ingebracht voor de strafschoppen.
Van Krul?quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit was Ajax een Europese topclub. Ik weet opa spreekt. Maar verder vermaak ik me nu.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
WANT DAT WAS OP HET WK OOK TOCH?
Sommige users weten ook alles.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
WANT DAT WAS OP HET WK OOK TOCH?
Hoeveel EC1 finales hebben ze gespeeld?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit was AZ een Europese topclub. Ik weet opa spreekt. Maar verder vermaak ik me nu.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:03 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Krul in de basis staat. Kan hij niet worden ingebracht voor de strafschoppen.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand was je voor.
[ afbeelding ]
Al weet ik zo snel niet wie deze foto gemaakt heeft...
Stel me een vraag ?quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand was je voor.
[ afbeelding ]
Al weet ik zo snel niet wie deze foto gemaakt heeft...
Feijenoord één meer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel EC1 finales hebben ze gespeeld?
Wat is de hoogte van de bijstand per maand tegenwoordig?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel me een vraag ?
Is het al Friday trouwens ?
Nou eentje dan: Hoe krijgen we vrede in het Midden-Oosten?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel me een vraag ?
Is het al Friday trouwens ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |