Vorige week overleden. In een urn opstellen of gewoon in het oranje begraven ?quote:
Daar is Alkmaar geen uitzondering op hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij zo'n conservatieve burgemeester die alle confronatie uit de weg gaat.
Aboutalebgodquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is Alkmaar geen uitzondering op hoor.
Het zal waarschijnlijk iets schelen in de politiemacht die op moet komen draven, maar dit moet je als gemeente/stad toch ook niet willen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is Alkmaar geen uitzondering op hoor.
Als het niet uitmaakt, doe dan maar AZ.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:25 schreef Dos37 het volgende:
Kom op doelpuntje graag maakt niet uit voor wie, wil geen verlenging
Supernar heeft ook een cape.quote:
Weg van de minste risico's.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk iets schelen in de politiemacht die op moet komen draven, maar dit moet je als gemeente/stad toch ook niet willen.
Bijzonder.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij zo'n conservatieve burgemeester die alle confronatie uit de weg gaat.
Edit, zie bijv. https://www.azfanpage.nl/psv-hekelt-alkmaars-supportersbeleid/
Nee, uitgoals tellen dubbelquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:26 schreef GGMM het volgende:
Als er niet gescoord wordt gaan we dan verlengen?
Ik speelde in het eerste van Nivo Sparta met een Duitser. Speelde bij Schwartz Weiss Essen. Hrubesch sprong tegen het plafond van de kleedkamer. Was echt een beest.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan scoort hij dadelijk vast met zijn hand.
Ik wil juist wel een verlenging want Cambuur gaat nooit meer scoren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:25 schreef Dos37 het volgende:
Kom op doelpuntje graag maakt niet uit voor wie, wil geen verlenging
Zal het doorgeven.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gooi die bal dan ook gewoon op Weghorst. Wat een kut voorzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |