Te laat. Wel genieten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:10 schreef onlogisch het volgende:
Tong.
https://www.facebook.com/(...)713/?hc_ref=NEWSFEED
Vandaag 15 jaar geleden. Open er een topic over.
Bedankt dat je 'm dubbelquote. Na de eerste keer begreep ik het nog niet helemaalquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Onbegrijpelijk dat men daar zo lang over doet om dit te bedenken eigenlijk.
Blij dat ik heb kunnen helpen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je 'm dubbelquote. Na de eerste keer begreep ik het nog niet helemaal
Ja, twee spitsen-systeem. Imca Marina en Jan de Hoop wisselen het af.quote:
Dat doet mij deugd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel moeilijk. Maar ik heb me nu al meer vermaakt dan gister. Oh, en Horizon is echt een topgame, briljant gewoon.
Voor mij niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:14 schreef Ties02 het volgende:
Als AZ dit nog gaat winnen zou dat heel jammer zijn
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, twee spitsen-systeem. Imca Marina en Jan de Hoop wisselen het af.
Tijd om tot na 0 uur te verlengen.quote:
Bedankt Caland.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:15 schreef Caland het volgende:
Cambuur komt de middellijn niet meer over, goal voor AZ incoming
Fijn om te weten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
Foxie filmt steeds al die supporters die los zitten. De KNVB is daar niet blij mee
Ook lekker al die pyro acties gebruiken in de promo'squote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
Foxie filmt steeds al die supporters die los zitten. De KNVB is daar niet blij mee
Zo danquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een frontpagehandje is gauw gevuld.
KNVB had het wel in een contract gezet als ze het echt niet wilden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
Je moeder had gisteren twee handen nodig.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een frontpagehandje is gauw gevuld.
Is dit echtquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hartstikke aardige jongen, gaat in zijn vrije tijd wandelen met bejaarden.
Twente-supporter in zijn jeugdquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik doe in mijn vrije tijd je moeder, dat is ook best nobelquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet ie ook alleen maar omdat hij niet sneller kan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vieze necrofiel is het.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eén voor het lampje en de ander voor een vergrootglas.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je moeder had gisteren twee handen nodig.
Mes in de rug dit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik doe in mijn vrije tijd je moeder, dat is ook best nobel.
Dat de gemeente Alkmaar er alles aan heeft gedaan om het trainingscomplex naar de Zaanstreek te krijgen zegt al genoeg. Man man man, wat een prutsers. Net als dat op een paar clubs na alle clubs met een combi naar de uitwedstrijden bij AZ moetenquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is Alkmaar Zaanstreek toch vreselijk matig.
Ik moet altijd lachen om die Speld artikelen met Theo Luciusquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
Theo Lucius drinkt in zijn vrije tijd graag kaarsvet
Aardige gast. Laatst nog wat vuurwerk van hem gekocht.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
Is dat echtquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat de gemeente Alkmaar er alles aan heeft gedaan om het trainingscomplex naar de Zaanstreek te krijgen zegt al genoeg. Man man man, wat een prutsers. Net als dat op een paar clubs na alle clubs met een combi naar de uitwedstrijden bij AZ moeten
Heeft ie ook nog andere tijd dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
Zal nooit in de mandekking spelen.quote:
Als ze je spieren ziet is ze wel verkocht hoorquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja... misschien was Opso dan wel geïnteresseerd
Ben jij ook al bezig geweest met haar?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja... misschien was Opso dan wel geïnteresseerd
Ja, jij ook?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij ook al bezig geweest met haar?
Nee Weghorst Hrubesch.quote:
Proberen kan altijd hè, alhoewel ik en Opso echt totaal niet bij elkaar passen verder.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, jij ook?
Al heb ik niet echt moeite gedaan als ik eerlijk ben
Dan scoort hij dadelijk vast met zijn hand.quote:
Gewoon een prima keeperquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
Die tyfusrooie staat wel aardig te keepen
Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij zo'n conservatieve burgemeester die alle confronatie uit de weg gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat echt![]()
Waarom dat dan, is niet alsof AZ bekend staat om hun fanatieke hooligans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |