Te laat. Wel genieten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:10 schreef onlogisch het volgende:
Tong.
https://www.facebook.com/(...)713/?hc_ref=NEWSFEED
Vandaag 15 jaar geleden. Open er een topic over.
Bedankt dat je 'm dubbelquote. Na de eerste keer begreep ik het nog niet helemaalquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Onbegrijpelijk dat men daar zo lang over doet om dit te bedenken eigenlijk.
Blij dat ik heb kunnen helpen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je 'm dubbelquote. Na de eerste keer begreep ik het nog niet helemaal
Ja, twee spitsen-systeem. Imca Marina en Jan de Hoop wisselen het af.quote:
Dat doet mij deugd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel moeilijk. Maar ik heb me nu al meer vermaakt dan gister. Oh, en Horizon is echt een topgame, briljant gewoon.
Voor mij niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:14 schreef Ties02 het volgende:
Als AZ dit nog gaat winnen zou dat heel jammer zijn
quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, twee spitsen-systeem. Imca Marina en Jan de Hoop wisselen het af.
Tijd om tot na 0 uur te verlengen.quote:
Bedankt Caland.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:15 schreef Caland het volgende:
Cambuur komt de middellijn niet meer over, goal voor AZ incoming
Fijn om te weten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
Foxie filmt steeds al die supporters die los zitten. De KNVB is daar niet blij mee
Ook lekker al die pyro acties gebruiken in de promo'squote:Op donderdag 2 maart 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
Foxie filmt steeds al die supporters die los zitten. De KNVB is daar niet blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |