Rot opquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:03 schreef Caland het volgende:
VKZ / Pauw & Jinek: De Verkiezingen #7 Eva
Ik ga hier geen, in Jojoortje paste hij ook niet-grap van maken. Te voorspelbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik had "Jojoortje & GGMM". Daar wou ik nog "in bed" aan toevoegen maar dat past niet.
GGMM is idd vies dik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik had "Jojoortje & GGMM". Daar wou ik nog "in bed" aan toevoegen maar dat past niet.
Ik moest alsnog een klein beetje lachen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier geen, in Jojoortje paste hij ook niet-grap van maken. Te voorspelbaar.
Herkenbaar, maar dan gisteren. Ik ben benieuwd. Az in deze vorm is te kloppen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:47 schreef Cultuur058 het volgende:
Begin nu toch wel klamme handjes te krijgen. Echt zin in vanavond.
[ afbeelding ]
Dat gevoel leeft aan alle kanten (ook in Alkmaar denk ik).quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dan gisteren. Ik ben benieuwd. Az in deze vorm is te kloppen.
Wordt het vanavond weerquote:Op donderdag 2 maart 2017 11:47 schreef Cultuur058 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:47 schreef Cultuur058 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar je wil toch geen Vitesse - Cambuur als finale?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:17 schreef Ties02 het volgende:
Ik gun Van der Brom en Weghorst een nederlaag
Waarom nietquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja maar je wil toch geen Vitesse - Cambuur als finale?
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me een leukere finale plus dat Vitesse en AZ een stuk interessanter in Europa zijn dan een JL-club.quote:
Lekker boeiend allemaal. 2 clubs die nog nooit een finale hebben gehaald, prima.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me een leukere finale plus dat Vitesse en AZ een stuk interessanter in Europa zijn dan een JL-club.
Bekerwinst betekent nog steeds 6 groepswedstrijden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaal. 2 clubs die nog nooit een finale hebben gehaald, prima.
Ik had het liefst nog Sparta - Cambuur gehad eigenlijk. Vitesse of Sparta, ze stranden toch wel in de voorrondes.
Tuurlijk... Cambuur in de Finalequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die hoeven ze niet te spelen bij bekerwinst.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaal. 2 clubs die nog nooit een finale hebben gehaald, prima.
Ik had het liefst nog Sparta - Cambuur gehad eigenlijk. Vitesse of Sparta, ze stranden toch wel in de voorrondes.
Jij snapt er echt niks van.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vanaf volgend seizoen juist niet meer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bekerwinst betekent nog steeds 6 groepswedstrijden.
Ja, vanaf volgend seizoen dus. Dus de bekerwinnaar van volgend jaar speelt voorrondes. Deze nog niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vanaf volgend seizoen juist niet meer.
Wat Sked zegt. Wijs man.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vanaf volgend seizoen juist niet meer.
Die regel is er dan ook maar een paar seizoenen geweest toch?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, vanaf volgend seizoen dus. Dus de bekerwinnaar van volgend jaar speelt voorrondes. Deze nog niet.
We kunnen wel een directe CL-plek terugpakken voor in 2019/2020 maar dan moeten we de Turkjes inhalen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, vanaf volgend seizoen dus. Dus de bekerwinnaar van volgend jaar speelt voorrondes. Deze nog niet.
Eens.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Daarom het beste Vitesse als bekerwinnaar en AZ als winnaar van de play-offs met hun goede coëfficiënt.
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Daarom het beste Vitesse als bekerwinnaar en AZ als winnaar van de play-offs met hun goede coëfficiënt.
Die regel is er ook nog steeds, alleen Nederlandse ploegen verneuken het nogalquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die regel is er dan ook maar een paar seizoenen geweest toch?
Vreemd
Ja voor jou is dat het beste jaquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Top 10 nog steeds met directe EL-plaats?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die regel is er ook nog steeds, alleen Nederlandse ploegen verneuken het nogal
GROOTquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef Vasion het volgende:
Als je in staat bent het grote en sterke Feyenoord te kloppen, dan verdien je die beker ook tenslotte.
Voor zover ik weet wel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Top 10 nog steeds met directe EL-plaats?
Dat moet wel lukken, die falen ook jaar in jaar uit. En dan met veel meer geld dan de Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen wel een directe CL-plek terugpakken voor in 2019/2020 maar dan moeten we de Turkjes inhalen.
Who oh oh...quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, die falen ook jaar in jaar uit. En dan met veel meer geld dan de Nederlandse clubs.
Nederland ook, dus van inhalen is dan geen sprake lijkt me.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, die falen ook jaar in jaar uit. En dan met veel meer geld dan de Nederlandse clubs.
Lol je UIquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toevallig dat jij net binnenkomt tijdens Sweet Caroline
quote:
Lekker origineel ook dat elke club het draaitquote:
Het is gewoon een lekkere stadionsongquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker origineel ook dat elke club het draait
We hebben dit jaar best een aardig puntenaantal, volgend jaar hopen dat Ajax/Feyenoord/PSV alledrie kunnen overwinteren. En dat is echt niet onmogelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nederland ook, dus van inhalen is dan geen sprake lijkt me.
Ik hou niet van hossen en doorzaken en de polonaisequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekkere stadionsong
oud wijf..
Turkije heeft elk jaar meer punten dan wij behalve 83 pts in 2013. Die pakken we wel hoor!quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit jaar hebben ze een goed jaar, maar volgend jaar valt er ook weer een heel goed jaar weg. Daar tussendoor hebben ze ook een aantal hele magere jaren gehad, die wij ook wel moeten kunnen verbreken als we eens normaal presteren met meerdere clubs die overwinteren.
Liever weer Mam begraven, mam cremeren. Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren. Toen ze stierf lag ik naast haar.quote:
Prachtigquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Liever weer Mam begraven, mam cremeren. Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren. Toen ze stierf lag ik naast haar.
Wat kunt u mij zeggen over... DOODquote:
Dat was toch man????quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Liever weer Mam begraven, mam cremeren. Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren. Toen ze stierf lag ik naast haar.
Is mooi gezegd, maar gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben dit jaar best een aardig puntenaantal, volgend jaar hopen dat Ajax/Feyenoord/PSV alledrie kunnen overwinteren. En dat is echt niet onmogelijk.
Voor hun valt een zeer goed jaar weg, waar bij ons een zeer slecht jaar wegvalt. Daar kunnen we wel op inlopen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Turkije heeft elk jaar meer punten dan wij behalve 83 pts in 2013. Die pakken we wel hoor!
quote:
Dat dacht ik eerst ook te horen maar dat zou gezien de rest van de reclame nogal onlogisch zijn geweestquote:
Wat heeft onlogisch hiermee te makenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik eerst ook te horen maar dat zou gezien de rest van de reclame nogal onlogisch zijn geweest
Ja leukquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat heeft onlogisch hiermee te maken
Feitelijk kan het gewoon bijna niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor hun valt een zeer goed jaar weg, waar bij ons een zeer slecht jaar wegvalt. Daar kunnen we wel op inlopen.
Beetje positief blijven en niet meteen alles heel pessimistisch zien.
Voor Feyenoord gaat het lastig worden om 3e te worden in de CL ja, maar Ajax en PSV in de EL (waarschijnlijk) moet dat wel lukken. En AZ kan ook nog wel wat leuks doen dan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is mooi gezegd, maar gaat niet gebeuren.
Op de langere termijn wel, we stonden er jarenlang boven terwijl we minder geld hadden dan die Turken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk kan het gewoon bijna niet.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord gaat het lastig worden om 3e te worden in de CL ja, maar Ajax en PSV in de EL (waarschijnlijk) moet dat wel lukken. En AZ kan ook nog wel wat leuks doen dan.
Ik heb echt respect dat je nog optimistisch kunt blijven met die afgang jaar na jaar.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord gaat het lastig worden om 3e te worden in de CL ja, maar Ajax en PSV in de EL (waarschijnlijk) moet dat wel lukken. En AZ kan ook nog wel wat leuks doen dan.
1 jaar maar. De rest uitgeschakeld in de voorrondes of de groepsfase.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
Feyenoord heeft de seizoenen dat het actief is in Europa het gewoon erg goed gedaan. Waar je baseert dat Feyenoord geen derde kan worden, is mij een raadsel.
Waarom? Vind dat echt de naarste reclame op tv. Met die asbakkenstem van dat wijf en die debiele tekst.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die is ECHT kut
Die van mam begraven mam cremeren vond ik oprecht wel een mooie reclame
Dat gevecht is eindeloos.quote:
Alle reclames zijn naarquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Vind dat echt de naarste reclame op tv. Met die asbakkenstem van dat wijf en die debiele tekst.
Velen waren het met je eens want volgens mij kwam hij in de top 3 Loden Leeuwquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Vind dat echt de naarste reclame op tv. Met die asbakkenstem van dat wijf en die debiele tekst.
Dat soort verkiezingen snap ik ook nooit. Die van de Jumbo die uitgeroepen werd tot beste reclamequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Velen waren het met je eens want volgens mij kwam hij in de top 3 Loden Leeuw
Omdat ze in pot 4 komen naar alle waarschijnlijkheid en met een kutloting gaat dat gewoon lastig worden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
Feyenoord heeft de seizoenen dat het actief is in Europa het gewoon erg goed gedaan. Waar je baseert dat Feyenoord geen derde kan worden, is mij een raadsel.
Ja dat snap ik ook niet, die reclames zijn totaal niet leuk ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat soort verkiezingen snap ik ook nooit. Die van de Jumbo die uitgeroepen werd tot beste reclame
Je bent zelf een rolmodelquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, die reclames zijn totaal niet leuk ofzo.
Beetje cringe zelfs met zo'n rolmodel gezinnetje
god klaasquote:
Ach als je die puntenaantallen ziet zijn we wel aan de beterende hand opzich. Vorig jaar nog PSV die kon overwinteren, dit jaar Ajax dat met wat geluk ver kan komen in de EL. Feyenoord die waarschijnlijk meer geld krijgt met het kampioenschap dus meer kan investeren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb echt respect dat je nog optimistisch kunt blijven met die afgang jaar na jaar.
`quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze in pot 4 komen naar alle waarschijnlijkheid en met een kutloting gaat dat gewoon lastig worden.
En zo bijzonder was Feyenoord dit jaar niet in Europa.
Nja dat hoeft nog niet eens zoveel uit te maken, er zijn wel vaker spelers opgebloeid die ergens anders zwaar mislukten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
`
+ een voorhoede met louter spelers die uitgelachen zijn bij middenmoters in topcompetities
Dat ze toevallig opbloeien in een mongolencompetitie kan geen toeval zijn .quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat hoeft nog niet eens zoveel uit te maken, er zijn wel vaker spelers opgebloeid die ergens anders zwaar mislukten.
Twee jaar. Tot de laatste wedstrijd mee doen in een poule met Fener en Manu is geen mislukking. Bovendien vind ik die jaren niet te vergelijken met nu. Feyenoord is nu wel veel verder. Dat zou betekenen dat Feyenoord geen derde kan worden in de groep omdat een paar jaar terug de voorrondes niet overleefd werden. Nee, zo kan je niet kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
1 jaar maar. De rest uitgeschakeld in de voorrondes of de groepsfase.
quote:
Godverdomme JRquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:45 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd hoe vaak Krul gaat blunderen vanavond
Ach in de Europa Liek kan je er wel ver mee komen, Club Brugge haalde een paar jaar terug ook de kwartfinale met een middenveld met Simons en Vormer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ze toevallig opbloeien in een mongolencompetitie kan geen toeval zijn .
Jij zegt dat Feyenoord het erg goed gedaan heeft in Europa, dat is feitelijk gewoon onjuist. Een beetje zoals de hele frontpage.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Twee jaar. Tot de laatste wedstrijd mee doen in een poule met Fener en Manu is geen mislukking. Bovendien vind ik die jaren niet te vergelijken met nu. Feyenoord is nu wel veel verder. Dat zou betekenen dat Feyenoord geen derde kan worden in de groep omdat een paar jaar terug de voorrondes niet overleefd werden. Nee, zo kan je niet kijken.
En Marsman dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan haast niet.
Volgens davy is Krul namelijk de beste keeper van Nederland!
In de CL ga je misschien thuis wat punten pakken vanwege de Kuip, maar meer ook niet .quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in de Europa Liek kan je er wel ver mee komen, Club Brugge haalde een paar jaar terug ook de kwartfinale met een middenveld met Simons en Vormer.
Kampioensjaarquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer was het AZ-stadion voor het laatst uitverkocht?
piep piepquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef Vasion het volgende:
Enige legitieme reden is dat de uefa Feyenoord er wel uit pleurt.
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, verre van. Maar Feyenoord wat in pot 4 zit heeft dan gewoon een hele grote kans op een zware kutpoule.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Twee jaar. Tot de laatste wedstrijd mee doen in een poule met Fener en Manu is geen mislukking. Bovendien vind ik die jaren niet te vergelijken met nu. Feyenoord is nu wel veel verder. Dat zou betekenen dat Feyenoord geen derde kan worden in de groep omdat een paar jaar terug de voorrondes niet overleefd werden. Nee, zo kan je niet kijken.
Zullen die hun deel van de Kuip wel uitverkopen voor de finalequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer was het AZ-stadion voor het laatst uitverkocht?
Hoe zat het ook alweer met plaatsing EL door bekerwinst?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij zegt dat Feyenoord het erg goed gedaan heeft in Europa, dat is feitelijk gewoon onjuist. Een beetje zoals de hele frontpage.
KOEKOEKquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij zegt dat Feyenoord het erg goed gedaan heeft in Europa, dat is feitelijk gewoon onjuist. Een beetje zoals de hele frontpage.
En heel misschien ergens uit een gelijkspelletje.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de CL ga je misschien thuis wat punten pakken vanwege de Kuip, maar meer ook niet .
hemquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Oh Schilder speelt bij Cambuur.
Die is zo kankerslecht he
hemquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Die is zo kankerslecht hem
Hij komt niet zo goed uit de verf.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Die is zo kankerslecht he
Vorig jaar PSV die het als enige goed deed, nu alleen Ajax. Zou leuk zijn als meerdere clubs een goed jaar hebben tegelijkertijd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt gewoon 2 clubs nodig die overwinteren, nu is het alleen Ajax. Zou al veel schelen als PSV daar bij zat of Feyenoord.
Met het grootste geluk van de wereld . Of in de 5de of 6de wedstrijd als alles toch al beslist is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En heel misschien ergens uit een gelijkspelletje.
Ben je nu voor Cambuur?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Achterop de shirts van Cambuur staat Pax
Maarja ik ben sowieso wel benieuwd wat Feyenoord (en PSV) deze zomer gaan doen op de transfermarkt. Ajax zal er wel niet veel bij halen, misschien een buitenspeler en een back.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met het grootste geluk van de wereld . Of in de 5de of 6de wedstrijd als alles toch al beslist is.
En hoe doet PSV het dit seizoen? Met de sterkste selectie?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar PSV die het als enige goed deed, nu alleen Ajax. Zou leuk zijn als meerdere clubs een goed jaar hebben tegelijkertijd.
Waar heb je het in godsnaam allemaal over.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
En hoe doet PSV het dit seizoen? Met de sterkste selectie?Je kijkt wel heel selectief zeg.
Rustig aan met die uitkering hequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga even een gokje wagen
ik gok op cambuur 50 euro bij bwin
Match Result
1.36
Alkmaar
5.25
X
6.50
Cambuur
Ik snap hier serieus niks van.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
En hoe doet PSV het dit seizoen? Met de sterkste selectie?Je kijkt wel heel selectief zeg.
PSV zal wel weer het nodige kopen van subtopclubs hier met wat Zuid-Amerikanenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja ik ben sowieso wel benieuwd wat Feyenoord (en PSV) deze zomer gaan doen op de transfermarkt. Ajax zal er wel niet veel bij halen, misschien een buitenspeler en een back.
Laat maar, laten we het over de wedstrijd hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam allemaal over.
Kun je beter bij Unibet doenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Match Result
1.36
Alkmaar
5.25
X
6.50
Cambuur
nee als ik win ga ik losquote:
Godverdomme Klaas, je moet nog tot de 24e met de bijstand he.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Match Result
1.36
Alkmaar
5.25
X
6.50
Cambuur
On which day do you think that he trains his body?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:52 schreef Ties02 het volgende:
Goed lichaam heeft die Friday wel (no homo)
quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme Klaas, je moet nog tot de 24e met de bijstand he.
Benieuwd of Feyenoord Berghuis definitief zal overnemen, die heeft toch niks te zoeken bij Watford.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV zal wel weer het nodige kopen van subtopclubs hier met wat Zuid-Amerikanen
Feyenoord zal wel moeten
ik zit niet bij unibetquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je beter bij Unibet doen
Is 12,50 eur extra
klept dicht als ik win lach ik je uitquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme Klaas, je moet nog tot de 24e met de bijstand he.
Die is niet zo goed.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of Feyenoord Berghuis definitief zal overnemen, die heeft toch niks te zoeken bij Watford.
En als je niet wint eet je de hele maand roggebrood.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klept dicht als ik win lach ik je uit
Dat is beduidend slechtere kwaliteit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou je het frontpage humor kunnen noemen?
Kijk uit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou je het frontpage humor kunnen noemen?
Watje ben je ookquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben een beetje misselijk door teveel Griekse yoghurt bosvruchten
ik eeet zowieso altijd roggebroodquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
En als je niet wint eet je de hele maand roggebrood.
Je moet ook Griekse yoghurt naturel met honing eten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Eensquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er nog niet veel aan.
Mag hopen voor ze dat dat ventje niet zijn salaris gaat eisenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of Feyenoord Berghuis definitief zal overnemen, die heeft toch niks te zoeken bij Watford.
Ach meisje toch. Ga anders even lekker op de bank liggen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik was haast vergeten dat er een wedstrijd bezig was.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er nog niet veel aan.
Bedankt voor de informatie!quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik eeet zowieso altijd roggebrood
dat is het gezondste wat er is voor je spijsvertering
je schijt alle rotzooi uit je darmkanaal
Dit lijkt me vrij smerigquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet ook Griekse yoghurt naturel met honing eten.
Merk het ja.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was haast vergeten dat er een wedstrijd bezig was.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Ga anders even lekker op de bank liggen.
Nou nou nou moet dit nou allemaal zoquote:
Echte mannen eten Skyr naturelquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij smerig
Skyr Honing is ook enorm vies
Hoeveel zal hij verdienen bij Watford? 3 miljoen per jaar zoiets?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag hopen voor ze dat dat ventje niet zijn salaris gaat eisen
Pics van je broertje aubquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei m'n broertje toevallig ook laatst.
Dat was het. Dit was m'n anekdote.
Heb jij een broertje?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei m'n broertje toevallig ook laatst.
Dat was het. Dit was m'n anekdote.
Je moet het ook zelf mengen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij smerig
Skyr Honing is ook enorm vies
Heeft GGMM een bloemkolengezicht?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijnt voor Feyenoord te zijn.
GGMM is Davy Klaassen.
Aha.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijnt voor Feyenoord te zijn.
GGMM is Davy Klaassen.
Kan best . En dat gaat Feyenoord natuurlijk nooit betalenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel zal hij verdienen bij Watford? 3 miljoen per jaar zoiets?
Wat leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet.
Hij valt sowieso op vrouwen ook, dus sorry.
[..]
Dat klopt.
Nee klopt, maar dan moet Berghuis maar zin hebben om weer verhuurd te worden of om op de tribune te zitten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan best . En dat gaat Feyenoord natuurlijk nooit betalen
Oh.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heb je meerdere malen verteld.
Als die de mentaliteit van zijn pa heeft zal die er vast wel geen moeite ermee hebben om aan Liek one / Championship club verhuurd te wordenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan moet Berghuis maar zin hebben om weer verhuurd te worden of om op de tribune te zitten.
Weet wat je vraagt he.quote:
Blij dat we daar vanaf zijn zegquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Schilder lijkt me een paar kilo te zwaar
Ik ben een uur geleden al geweest. Kwam er dunnetjes uit. Beetje diarree achtig.quote:
Laten we het testen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel er dan gescoord wordt
Vreemd spandoek inderdaad, sinds wanneer speelt Feyenoord in de JL?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een arrogant spandoek van Cambuur.
Zal hij liever nogmaals verhuurd worden aan Feyenoord om CL te spelen gok ik.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die de mentaliteit van zijn pa heeft zal die er vast wel geen moeite ermee hebben om aan Liek one / Championship club verhuurd te worden
Dit is frontpage humor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vreemd spandoek inderdaad, sinds wanneer speelt Feyenoord in de JL?
Ben je toevallig bij de McDonalds tegenover je sportschool geweest?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een uur geleden al geweest. Kwam er dunnetjes uit. Beetje diarree achtig.
Hoop het voor hem.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij liever nogmaals verhuurd worden aan Feyenoord om CL te spelen gok ik.
Nee.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je toevallig bij de McDonalds tegenover je sportschool geweest?
dat is niet gezond op dit tijdstipquote:
Hahaha goedequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is niet gezond op dit tijdstip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |