Rot opquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:03 schreef Caland het volgende:
VKZ / Pauw & Jinek: De Verkiezingen #7 Eva
Ik ga hier geen, in Jojoortje paste hij ook niet-grap van maken. Te voorspelbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik had "Jojoortje & GGMM". Daar wou ik nog "in bed" aan toevoegen maar dat past niet.
GGMM is idd vies dik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik had "Jojoortje & GGMM". Daar wou ik nog "in bed" aan toevoegen maar dat past niet.
Ik moest alsnog een klein beetje lachen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier geen, in Jojoortje paste hij ook niet-grap van maken. Te voorspelbaar.
Herkenbaar, maar dan gisteren. Ik ben benieuwd. Az in deze vorm is te kloppen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:47 schreef Cultuur058 het volgende:
Begin nu toch wel klamme handjes te krijgen. Echt zin in vanavond.
[ afbeelding ]
Dat gevoel leeft aan alle kanten (ook in Alkmaar denk ik).quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dan gisteren. Ik ben benieuwd. Az in deze vorm is te kloppen.
Wordt het vanavond weerquote:Op donderdag 2 maart 2017 11:47 schreef Cultuur058 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:47 schreef Cultuur058 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar je wil toch geen Vitesse - Cambuur als finale?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:17 schreef Ties02 het volgende:
Ik gun Van der Brom en Weghorst een nederlaag
Waarom nietquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja maar je wil toch geen Vitesse - Cambuur als finale?
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me een leukere finale plus dat Vitesse en AZ een stuk interessanter in Europa zijn dan een JL-club.quote:
Lekker boeiend allemaal. 2 clubs die nog nooit een finale hebben gehaald, prima.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me een leukere finale plus dat Vitesse en AZ een stuk interessanter in Europa zijn dan een JL-club.
Bekerwinst betekent nog steeds 6 groepswedstrijden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaal. 2 clubs die nog nooit een finale hebben gehaald, prima.
Ik had het liefst nog Sparta - Cambuur gehad eigenlijk. Vitesse of Sparta, ze stranden toch wel in de voorrondes.
Tuurlijk... Cambuur in de Finalequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die hoeven ze niet te spelen bij bekerwinst.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaal. 2 clubs die nog nooit een finale hebben gehaald, prima.
Ik had het liefst nog Sparta - Cambuur gehad eigenlijk. Vitesse of Sparta, ze stranden toch wel in de voorrondes.
Jij snapt er echt niks van.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vanaf volgend seizoen juist niet meer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bekerwinst betekent nog steeds 6 groepswedstrijden.
Ja, vanaf volgend seizoen dus. Dus de bekerwinnaar van volgend jaar speelt voorrondes. Deze nog niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vanaf volgend seizoen juist niet meer.
Wat Sked zegt. Wijs man.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vanaf volgend seizoen juist niet meer.
Die regel is er dan ook maar een paar seizoenen geweest toch?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, vanaf volgend seizoen dus. Dus de bekerwinnaar van volgend jaar speelt voorrondes. Deze nog niet.
We kunnen wel een directe CL-plek terugpakken voor in 2019/2020 maar dan moeten we de Turkjes inhalen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, vanaf volgend seizoen dus. Dus de bekerwinnaar van volgend jaar speelt voorrondes. Deze nog niet.
Eens.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Daarom het beste Vitesse als bekerwinnaar en AZ als winnaar van de play-offs met hun goede coëfficiënt.
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Daarom het beste Vitesse als bekerwinnaar en AZ als winnaar van de play-offs met hun goede coëfficiënt.
Die regel is er ook nog steeds, alleen Nederlandse ploegen verneuken het nogalquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die regel is er dan ook maar een paar seizoenen geweest toch?
Vreemd
Ja voor jou is dat het beste jaquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Top 10 nog steeds met directe EL-plaats?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die regel is er ook nog steeds, alleen Nederlandse ploegen verneuken het nogal
GROOTquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef Vasion het volgende:
Als je in staat bent het grote en sterke Feyenoord te kloppen, dan verdien je die beker ook tenslotte.
Voor zover ik weet wel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Top 10 nog steeds met directe EL-plaats?
Dat moet wel lukken, die falen ook jaar in jaar uit. En dan met veel meer geld dan de Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen wel een directe CL-plek terugpakken voor in 2019/2020 maar dan moeten we de Turkjes inhalen.
Who oh oh...quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, die falen ook jaar in jaar uit. En dan met veel meer geld dan de Nederlandse clubs.
Nederland ook, dus van inhalen is dan geen sprake lijkt me.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, die falen ook jaar in jaar uit. En dan met veel meer geld dan de Nederlandse clubs.
Lol je UIquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toevallig dat jij net binnenkomt tijdens Sweet Caroline
quote:
Lekker origineel ook dat elke club het draaitquote:
Het is gewoon een lekkere stadionsongquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker origineel ook dat elke club het draait
We hebben dit jaar best een aardig puntenaantal, volgend jaar hopen dat Ajax/Feyenoord/PSV alledrie kunnen overwinteren. En dat is echt niet onmogelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nederland ook, dus van inhalen is dan geen sprake lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |