Mag hopen voor ze dat dat ventje niet zijn salaris gaat eisenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of Feyenoord Berghuis definitief zal overnemen, die heeft toch niks te zoeken bij Watford.
Ach meisje toch. Ga anders even lekker op de bank liggen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben een beetje misselijk door teveel Griekse yoghurt bosvruchten
Ik was haast vergeten dat er een wedstrijd bezig was.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er nog niet veel aan.
Bedankt voor de informatie!quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik eeet zowieso altijd roggebrood
dat is het gezondste wat er is voor je spijsvertering
je schijt alle rotzooi uit je darmkanaal
Dit lijkt me vrij smerigquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet ook Griekse yoghurt naturel met honing eten.
Merk het ja.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was haast vergeten dat er een wedstrijd bezig was.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Ga anders even lekker op de bank liggen.
Nou nou nou moet dit nou allemaal zoquote:
Echte mannen eten Skyr naturelquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij smerig
Skyr Honing is ook enorm vies
Hoeveel zal hij verdienen bij Watford? 3 miljoen per jaar zoiets?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag hopen voor ze dat dat ventje niet zijn salaris gaat eisen
Pics van je broertje aubquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei m'n broertje toevallig ook laatst.
Dat was het. Dit was m'n anekdote.
Heb jij een broertje?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei m'n broertje toevallig ook laatst.
Dat was het. Dit was m'n anekdote.
Je moet het ook zelf mengen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij smerig
Skyr Honing is ook enorm vies
Heeft GGMM een bloemkolengezicht?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijnt voor Feyenoord te zijn.
GGMM is Davy Klaassen.
Aha.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijnt voor Feyenoord te zijn.
GGMM is Davy Klaassen.
Kan best . En dat gaat Feyenoord natuurlijk nooit betalenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel zal hij verdienen bij Watford? 3 miljoen per jaar zoiets?
Wat leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet.
Hij valt sowieso op vrouwen ook, dus sorry.
[..]
Dat klopt.
Nee klopt, maar dan moet Berghuis maar zin hebben om weer verhuurd te worden of om op de tribune te zitten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan best . En dat gaat Feyenoord natuurlijk nooit betalen
Oh.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heb je meerdere malen verteld.
Als die de mentaliteit van zijn pa heeft zal die er vast wel geen moeite ermee hebben om aan Liek one / Championship club verhuurd te wordenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan moet Berghuis maar zin hebben om weer verhuurd te worden of om op de tribune te zitten.
Weet wat je vraagt he.quote:
Blij dat we daar vanaf zijn zegquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Schilder lijkt me een paar kilo te zwaar
Ik ben een uur geleden al geweest. Kwam er dunnetjes uit. Beetje diarree achtig.quote:
Laten we het testen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel er dan gescoord wordt
Vreemd spandoek inderdaad, sinds wanneer speelt Feyenoord in de JL?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een arrogant spandoek van Cambuur.
Zal hij liever nogmaals verhuurd worden aan Feyenoord om CL te spelen gok ik.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die de mentaliteit van zijn pa heeft zal die er vast wel geen moeite ermee hebben om aan Liek one / Championship club verhuurd te worden
Dit is frontpage humor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vreemd spandoek inderdaad, sinds wanneer speelt Feyenoord in de JL?
Ben je toevallig bij de McDonalds tegenover je sportschool geweest?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een uur geleden al geweest. Kwam er dunnetjes uit. Beetje diarree achtig.
Hoop het voor hem.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij liever nogmaals verhuurd worden aan Feyenoord om CL te spelen gok ik.
Nee.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je toevallig bij de McDonalds tegenover je sportschool geweest?
dat is niet gezond op dit tijdstipquote:
Hahaha goedequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is niet gezond op dit tijdstip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |