PSV zal wel weer het nodige kopen van subtopclubs hier met wat Zuid-Amerikanenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja ik ben sowieso wel benieuwd wat Feyenoord (en PSV) deze zomer gaan doen op de transfermarkt. Ajax zal er wel niet veel bij halen, misschien een buitenspeler en een back.
Laat maar, laten we het over de wedstrijd hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam allemaal over.
Kun je beter bij Unibet doenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga even een gokje wagen
ik gok op cambuur 50 euro bij bwin
Match Result
1.36
Alkmaar
5.25
X
6.50
Cambuur
nee als ik win ga ik losquote:
Godverdomme Klaas, je moet nog tot de 24e met de bijstand he.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga even een gokje wagen
ik gok op cambuur 50 euro bij bwin
Match Result
1.36
Alkmaar
5.25
X
6.50
Cambuur
On which day do you think that he trains his body?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:52 schreef Ties02 het volgende:
Goed lichaam heeft die Friday wel (no homo)
quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme Klaas, je moet nog tot de 24e met de bijstand he.
Benieuwd of Feyenoord Berghuis definitief zal overnemen, die heeft toch niks te zoeken bij Watford.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV zal wel weer het nodige kopen van subtopclubs hier met wat Zuid-Amerikanen
Feyenoord zal wel moeten
ik zit niet bij unibetquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je beter bij Unibet doen
Is 12,50 eur extra
klept dicht als ik win lach ik je uitquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme Klaas, je moet nog tot de 24e met de bijstand he.
Die is niet zo goed.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of Feyenoord Berghuis definitief zal overnemen, die heeft toch niks te zoeken bij Watford.
En als je niet wint eet je de hele maand roggebrood.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klept dicht als ik win lach ik je uit
Dat is beduidend slechtere kwaliteit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou je het frontpage humor kunnen noemen?
Kijk uit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou je het frontpage humor kunnen noemen?
Watje ben je ookquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben een beetje misselijk door teveel Griekse yoghurt bosvruchten
ik eeet zowieso altijd roggebroodquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
En als je niet wint eet je de hele maand roggebrood.
Je moet ook Griekse yoghurt naturel met honing eten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Eensquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er nog niet veel aan.
Mag hopen voor ze dat dat ventje niet zijn salaris gaat eisenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of Feyenoord Berghuis definitief zal overnemen, die heeft toch niks te zoeken bij Watford.
Ach meisje toch. Ga anders even lekker op de bank liggen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik was haast vergeten dat er een wedstrijd bezig was.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er nog niet veel aan.
Bedankt voor de informatie!quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik eeet zowieso altijd roggebrood
dat is het gezondste wat er is voor je spijsvertering
je schijt alle rotzooi uit je darmkanaal
Dit lijkt me vrij smerigquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet ook Griekse yoghurt naturel met honing eten.
Merk het ja.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was haast vergeten dat er een wedstrijd bezig was.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Ga anders even lekker op de bank liggen.
Nou nou nou moet dit nou allemaal zoquote:
Echte mannen eten Skyr naturelquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij smerig
Skyr Honing is ook enorm vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |