quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord gaat het lastig worden om 3e te worden in de CL ja, maar Ajax en PSV in de EL (waarschijnlijk) moet dat wel lukken. En AZ kan ook nog wel wat leuks doen dan.
Ik heb echt respect dat je nog optimistisch kunt blijven met die afgang jaar na jaar.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord gaat het lastig worden om 3e te worden in de CL ja, maar Ajax en PSV in de EL (waarschijnlijk) moet dat wel lukken. En AZ kan ook nog wel wat leuks doen dan.
1 jaar maar. De rest uitgeschakeld in de voorrondes of de groepsfase.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
Feyenoord heeft de seizoenen dat het actief is in Europa het gewoon erg goed gedaan. Waar je baseert dat Feyenoord geen derde kan worden, is mij een raadsel.
Waarom? Vind dat echt de naarste reclame op tv. Met die asbakkenstem van dat wijf en die debiele tekst.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die is ECHT kut
Die van mam begraven mam cremeren vond ik oprecht wel een mooie reclame
Dat gevecht is eindeloos.quote:
Alle reclames zijn naarquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Vind dat echt de naarste reclame op tv. Met die asbakkenstem van dat wijf en die debiele tekst.
Velen waren het met je eens want volgens mij kwam hij in de top 3 Loden Leeuwquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Vind dat echt de naarste reclame op tv. Met die asbakkenstem van dat wijf en die debiele tekst.
Dat soort verkiezingen snap ik ook nooit. Die van de Jumbo die uitgeroepen werd tot beste reclamequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Velen waren het met je eens want volgens mij kwam hij in de top 3 Loden Leeuw
Omdat ze in pot 4 komen naar alle waarschijnlijkheid en met een kutloting gaat dat gewoon lastig worden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
Feyenoord heeft de seizoenen dat het actief is in Europa het gewoon erg goed gedaan. Waar je baseert dat Feyenoord geen derde kan worden, is mij een raadsel.
Ja dat snap ik ook niet, die reclames zijn totaal niet leuk ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat soort verkiezingen snap ik ook nooit. Die van de Jumbo die uitgeroepen werd tot beste reclame
Je bent zelf een rolmodelquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, die reclames zijn totaal niet leuk ofzo.
Beetje cringe zelfs met zo'n rolmodel gezinnetje
god klaasquote:
Ach als je die puntenaantallen ziet zijn we wel aan de beterende hand opzich. Vorig jaar nog PSV die kon overwinteren, dit jaar Ajax dat met wat geluk ver kan komen in de EL. Feyenoord die waarschijnlijk meer geld krijgt met het kampioenschap dus meer kan investeren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb echt respect dat je nog optimistisch kunt blijven met die afgang jaar na jaar.
`quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze in pot 4 komen naar alle waarschijnlijkheid en met een kutloting gaat dat gewoon lastig worden.
En zo bijzonder was Feyenoord dit jaar niet in Europa.
Nja dat hoeft nog niet eens zoveel uit te maken, er zijn wel vaker spelers opgebloeid die ergens anders zwaar mislukten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
`
+ een voorhoede met louter spelers die uitgelachen zijn bij middenmoters in topcompetities
Dat ze toevallig opbloeien in een mongolencompetitie kan geen toeval zijn .quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat hoeft nog niet eens zoveel uit te maken, er zijn wel vaker spelers opgebloeid die ergens anders zwaar mislukten.
Twee jaar. Tot de laatste wedstrijd mee doen in een poule met Fener en Manu is geen mislukking. Bovendien vind ik die jaren niet te vergelijken met nu. Feyenoord is nu wel veel verder. Dat zou betekenen dat Feyenoord geen derde kan worden in de groep omdat een paar jaar terug de voorrondes niet overleefd werden. Nee, zo kan je niet kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
1 jaar maar. De rest uitgeschakeld in de voorrondes of de groepsfase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |