Oog om oogquote:
De held waar niemand om vroeg, nog op prijs stelt maar wat een heldquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op de ban. Maar enfin. Ik ga bij elke nare opmerking tong ook maar TR'en. Gaat tegen mn principes in maar het moet
Heb dat een tijdje gedaan. Maar kreeg toen pm van een admin dat ik geen persoonlijke vete mocht voeren oid.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op de ban. Maar enfin. Ik ga bij elke nare opmerking tong ook maar TR'en. Gaat tegen mn principes in maar het moet
NSBer. Triesteling. Bah.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat maar weten als je die Wii-U wil verkopen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee graphics zijn hetzelfde, maar wil tzt toch wel een Switch halen, dus waarom niet
Ik heb nog een wii-u. 2 games. Want it?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat maar weten als je die Wii-U wil verkopen.
ik bied 10quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nog een wii-u. 2 games. Want it?
quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik je ban opmerkte maar het is wel een verklaring voor de leegte die ik de afgelopen dagen in mijn leven voelde.
Hoeveel?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nog een wii-u. 2 games. Want it?
Ben je zo wanhopig?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je een knappe nicht of zus 19-25? Dan gratis.
Link?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Tong zei toch zelf dat Smoofie een pijnlijke dood mocht sterven.
Ik zie Smoofie wel met een vrouw gaan die gewoon een kop groter is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:35 schreef Sked het volgende:
Voor Smoofie moet ze wel kleiner zijn dan 1.60
En wel curvy.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:35 schreef Sked het volgende:
Voor Smoofie moet ze wel kleiner zijn dan 1.60
Dat is niet zo lastig ook.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Smoofie wel met een vrouw gaan die gewoon een kop groter is.
Dikke vrouwen misbruiken curvyquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan komt mijn nichtje wel in de buurt.
Alhoewel die eigenlijk gewoon dik is en een tokkie.
Hij is voor Willem IIquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke plaats ja, want als je het makkelijk kan ophalen
Tilburg natuurlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke plaats ja, want als je het makkelijk kan ophalen
quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Post eens pics van wat jij een lekkere curvy chick vindt.
Gewoon opsturen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, dan ben je meer benzinekosten kwijt dan de prijs vn de wii u
#viesdikquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door al die Nintendo troep in dit topic las ik iets anders.
Kirbyquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door al die Nintendo troep in dit topic las ik iets anders.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Post eens pics van wat jij een lekkere curvy chick vindt.
Goed lijf jaquote:
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed lijf ja
inb4 kutopmerking van GGMM over KKJ.
Heb je een productieve dag vandaag GGMM?quote:Op donderdag 2 maart 2017 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dit in je eigen tijd gek. Ik zit op mn werk.
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op donderdag 2 maart 2017 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opsporing ambtenaar vermiste kinderen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Waarom zou dit niet Smoofie's eigen tijd zijnquote:Op donderdag 2 maart 2017 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij neemt zijn werk alleen iets te vaak mee naar huis.quote:Op donderdag 2 maart 2017 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Opsporing ambtenaar vermiste kinderen.
Ja, maar dat ligt er meer aan dat ik maandag nog vrij was.quote:Op donderdag 2 maart 2017 15:26 schreef Befbekje het volgende:
Voelen jullie ook dat vandaag amper voelt als een donderdag?
Ik geef deze post een tien.quote:Op donderdag 2 maart 2017 15:28 schreef Befbekje het volgende:
[ afbeelding ]
Léonie Sazias van 50+ (rechts) heeft darmkanker..
My name is onlogisch, and I approve this message.quote:Op donderdag 2 maart 2017 15:28 schreef Befbekje het volgende:
[ afbeelding ]
Léonie Sazias van 50+ (rechts) heeft darmkanker..
Dat gaat je geen REET aan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Stijn, is Gekke Petertje het gesprek van de dag in Leiden?quote:Op donderdag 2 maart 2017 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je niet kisten, ouwe gabber.
Bedankt voor de steun ouwe dibbes.quote:Op donderdag 2 maart 2017 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je niet kisten, ouwe gabber.
Geen idee, ik lees niet zoveel van demense op Facebook.quote:Op donderdag 2 maart 2017 16:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn, is Gekke Petertje het gesprek van de dag in Leiden?
Maar je hebt wel gelezen wat er is voorgevallen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees niet zoveel van demense op Facebook.
Ja.quote:Op donderdag 2 maart 2017 16:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelezen wat er is voorgevallen?
Alsof er alleen hoogbejaarden op 50+ stemmenquote:Op donderdag 2 maart 2017 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou die man daar zijn electoraat moeten zoeken.
Stemmen er ook debielen op 50Plus?quote:Op donderdag 2 maart 2017 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alsof er alleen hoogbejaarden op 50+ stemmen
Dit is een retorische vraag?quote:Op donderdag 2 maart 2017 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stemmen er ook debielen op 50Plus?
Raar.quote:Op donderdag 2 maart 2017 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik interesseer me wel eens in mensen.
Hoiquote:Op donderdag 2 maart 2017 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen kan nu opgelucht ademhalen, ik heb mijn stempas namelijk binnen.
agv natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Zuurkool.quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Drizzt stemt PVVquote:Op donderdag 2 maart 2017 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Je gaat toch wel op de piratenpartij stemmen mag ik hopen.
Wat stem jij GGMM?quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Wat een tokkie.
Alsof hij last heeft van buitenlanders. Hij komt NOOIT buiten.
quote:
Weet je wel hoeveel gluten er in een broodje durum doner zitten?quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Wat een tokkie.
Die wonen niet eens in Twente.quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Wat een tokkie.
Wat ga jij stemmen? Ook Piraten?quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog steeds een hit aan het opzetten op Kuzu en de andere paupers van denk. Donaties zijn welkom.
Hij gaat wel een paar zetels halen denk ik.quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog steeds een hit aan het opzetten op Kuzu en de andere paupers van denk. Donaties zijn welkom.
Zag bij Pownews vandaag al wat ROC Turken die zeiden op Denk te gaan stemmen ja, dus dat kan best.quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gaat wel een paar zetels halen denk ik.
eng ventje welquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gaat wel een paar zetels halen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |