Hoiquote:Op donderdag 2 maart 2017 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen kan nu opgelucht ademhalen, ik heb mijn stempas namelijk binnen.
agv natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Zuurkool.quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Drizzt stemt PVVquote:Op donderdag 2 maart 2017 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Je gaat toch wel op de piratenpartij stemmen mag ik hopen.
Wat stem jij GGMM?quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Wat een tokkie.
Alsof hij last heeft van buitenlanders. Hij komt NOOIT buiten.
quote:
Weet je wel hoeveel gluten er in een broodje durum doner zitten?quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Wat een tokkie.
Die wonen niet eens in Twente.quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Wat een tokkie.
Wat ga jij stemmen? Ook Piraten?quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog steeds een hit aan het opzetten op Kuzu en de andere paupers van denk. Donaties zijn welkom.
Hij gaat wel een paar zetels halen denk ik.quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog steeds een hit aan het opzetten op Kuzu en de andere paupers van denk. Donaties zijn welkom.
Zag bij Pownews vandaag al wat ROC Turken die zeiden op Denk te gaan stemmen ja, dus dat kan best.quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gaat wel een paar zetels halen denk ik.
eng ventje welquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gaat wel een paar zetels halen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |