Ik lees altijd oude Candy's van m'n ouders.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik word regelmatig uitgenodigd voor verjaardagen.. Indien niet het geval lees ik Oeroeg van Hella Haasse.. Zou je ook eens moeten doen..
Ik las altijd de Tina.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees altijd oude Candy's van m'n ouders.
Ik vergeet de stank noot meer van de slagerij om de hoek. De dode varkens stonken meer dan het bloed van de druipende koeien aan de haken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:27 schreef Befbekje het volgende:
Jezus anus, ik word deze ochtend van alle kanten geslacht op FOK!.. Ik ben weg..
Of ze moeten de treindeur op slot gooien.quote:
Daar vingerde mijn lesbische nichtje op. Gaf geen vlekken.quote:
Ik ben er as we speak over in discussie met bol.com via chat helpdeskquote:
Oeh, pak ze. Je moet dit weekend natuurlijk wel een review plaatsen hier namelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben er as we speak over in discussie met bol.com via chat helpdesk
Ik zag dat mijn zelda wel verstuurd is en morgen geleverd wordt. Maar dat de switch nog niet verzonden is.
Vanzelfsprekend ouwe reusquote:Op donderdag 2 maart 2017 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oeh, pak ze. Je moet dit weekend natuurlijk wel een review plaatsen hier namelijk.
Ik hoop dat je een schitterende dag hebt!quote:
Ik heb een kut dag. Stress op werk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een schitterende dag hebt!
Dit geldt overigens voor iedereen.
Ik heb een TOPDAG. Ik ben morgen namelijk vrij
Had een partnerruil avond. Werd een triootje. Ik heb geen partner.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kwam het trouwens dat je gisteren niet in de top100 stond maatje?
Gewoon alles door de papierversnipperaar halen en zeggen dat je niks ontvangen hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb een kut dag. Stress op werk.
Wa hedde gij besteld?quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Beste onlogisch,
Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst. De bezorger levert het pakket vrijdag bij je af. We sturen je een e-mail als de bezorger begonnen is aan zijn bezorgronde.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zo werkt het helaas nietquote:Op donderdag 2 maart 2017 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon alles door de papierversnipperaar halen en zeggen dat je niks ontvangen hebt.
Baasquote:Op donderdag 2 maart 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Beste onlogisch,
Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst. De bezorger levert het pakket vrijdag bij je af. We sturen je een e-mail als de bezorger begonnen is aan zijn bezorgronde.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Met een beetje geluk gaat die er vanavond nog uit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben er as we speak over in discussie met bol.com via chat helpdesk
Ik zag dat mijn zelda wel verstuurd is en morgen geleverd wordt. Maar dat de switch nog niet verzonden is.
Ja mooi man. Morgenmiddag zal ie bezorgd wordenquote:Op donderdag 2 maart 2017 12:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat die er vanavond nog uit.
Edit:
Zie dat het al gelukt is:D
Aightquote:
DM me die url nog eens van dat nummer waarvan je gisteren zei dat ik 'm moest luisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 3 weken komt Mass Effect Andromeda uit
Die ga ik later een keer aanschaffen, al lijkt me die ook echt briljant.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 3 weken komt Mass Effect Andromeda uit
Flinke aanbiedingen weer daar dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Lol. Werknemerskorting geldt niet meer op de Ps4 aanbieding bij de mediamarkt. Personeel koopt de hele voorraad leeg
Klinkt alsof het een game is die zich misschien wel kan meten met OoTquote:Op donderdag 2 maart 2017 13:15 schreef onlogisch het volgende:
http://www.metacritic.com(...)-wild/critic-reviews
Zieke reviews
Zijn graphics veel beter op switch dan op Wii-U? Of waarom zou je overwegen om de switch te halen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:12 schreef GGMM het volgende:
Nu ik al die reviews lees overweeg ik gelijk morgen impulsief een Switch te halen.
Terwijl ik gewoon een Wii-U heb.
Nee graphics zijn hetzelfde, maar wil tzt toch wel een Switch halen, dus waarom nietquote:Op donderdag 2 maart 2017 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn graphics veel beter op switch dan op Wii-U? Of waarom zou je overwegen om de switch te halen?
Zelda is ook op Wii-U.
Heeft tong een ban?quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:24 schreef Smoofie het volgende:
Ben weer vrij btw. Dankje voor de TR en ban tong80.
Ben je niet capabel genoeg of zoquote:Op donderdag 2 maart 2017 13:23 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat ik Breath of the Wild niet kan spelen.
Ik kan niet zeggen dat ik je ban opmerkte maar het is wel een verklaring voor de leegte die ik de afgelopen dagen in mijn leven voelde.quote:
Sloeg ook nergens op de ban. Maar enfin. Ik ga bij elke nare opmerking tong ook maar TR'en. Gaat tegen mn principes in maar het moetquote:Op donderdag 2 maart 2017 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik je ban opmerkte maar het is wel een verklaring voor de leegte die ik de afgelopen dagen in mijn leven voelde.
Gore tyfus nazi.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op de ban. Maar enfin. Ik ga bij elke nare opmerking tong ook maar TR'en. Gaat tegen mn principes in maar het moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |