Idd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het maakt je cadeau wel makkelijker, 3 drankjes
Ik word regelmatig uitgenodigd voor verjaardagen.. Indien niet het geval lees ik Oeroeg van Hella Haasse.. Zou je ook eens moeten doen..quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat jij überhaupt wordt uitgenodigd voor een verjaardag.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik word regelmatig uitgenodigd voor verjaardagen.. Indien niet het geval lees ik Oeroeg van Hella Haasse.. Zou je ook eens moeten doen..
quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat jij überhaupt wordt uitgenodigd voor een verjaardag.
Jooooooden lopen altijd weg.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:27 schreef Befbekje het volgende:
Jezus anus, ik word deze ochtend van alle kanten geslacht op FOK!.. Ik ben weg..
Zoveel bereikt al vandaag.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:27 schreef Befbekje het volgende:
Jezus anus, ik word deze ochtend van alle kanten geslacht op FOK!.. Ik ben weg..
Proficiat.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:56 schreef opperkleurder het volgende:
Na een uitermate positief jaargesprek ga ik lekker de middag in.
In feedback is koffie.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zoveel bereikt al vandaag.
Ik verdien een kop koffie.
Wat is dit voor een onzinpost?quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Onlogisch is weer aan het stoken.. De ene dag omarmt 'ie je, de volgende dag steekt 'ie een mes in je rug..
ze vergat de t tussen de beide r's.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geen fijne verwensing.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze vergat de t tussen de beide r's.
Ik ga zo weer voor 1,5 uur overleg in.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze vergat de t tussen de beide r's.
Je hebt vast genoeg positieve energie na je goede gesprek van vanmorgen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga zo weer voor 1,5 uur overleg in.
Doe dat maar niet meer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
Hallopper.
Hallonlo.
Ha(llo)ags.
Nee, die laatste kan echt niet.
Zekerquote:Op donderdag 2 maart 2017 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt vast genoeg positieve energie na je goede gesprek van vanmorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |