Oog om oogquote:
De held waar niemand om vroeg, nog op prijs stelt maar wat een heldquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op de ban. Maar enfin. Ik ga bij elke nare opmerking tong ook maar TR'en. Gaat tegen mn principes in maar het moet
Heb dat een tijdje gedaan. Maar kreeg toen pm van een admin dat ik geen persoonlijke vete mocht voeren oid.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op de ban. Maar enfin. Ik ga bij elke nare opmerking tong ook maar TR'en. Gaat tegen mn principes in maar het moet
NSBer. Triesteling. Bah.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat maar weten als je die Wii-U wil verkopen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee graphics zijn hetzelfde, maar wil tzt toch wel een Switch halen, dus waarom niet
Ik heb nog een wii-u. 2 games. Want it?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat maar weten als je die Wii-U wil verkopen.
ik bied 10quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nog een wii-u. 2 games. Want it?
quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik je ban opmerkte maar het is wel een verklaring voor de leegte die ik de afgelopen dagen in mijn leven voelde.
Hoeveel?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nog een wii-u. 2 games. Want it?
Ben je zo wanhopig?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je een knappe nicht of zus 19-25? Dan gratis.
Link?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Tong zei toch zelf dat Smoofie een pijnlijke dood mocht sterven.
Ik zie Smoofie wel met een vrouw gaan die gewoon een kop groter is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:35 schreef Sked het volgende:
Voor Smoofie moet ze wel kleiner zijn dan 1.60
En wel curvy.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:35 schreef Sked het volgende:
Voor Smoofie moet ze wel kleiner zijn dan 1.60
Dat is niet zo lastig ook.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Smoofie wel met een vrouw gaan die gewoon een kop groter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |