abonnement Unibet Coolblue
pi_169213300
Trump zegt zowaar iets waar Clinton ook veel op heeft gewezen in haar campagne: de kunstmatig hoge prijzen van medicatie.
pi_169213304
Goede speech.
pi_169213305
Opvallend hoe vaak Trump oproept tot verzoening en onderlinge samenwerking tussen beide partijen. Hij heeft het al zeker een keer of 5 gezegd.
pi_169213307
Begint wel erg zoet te worden.
pi_169213309
Een speciaal orgaan / fonds (niet goed verstaan) om de stem te laten horen van mensen die slachtoffer zijn geworden van misdrijven, gepleegd door illegale immigranten. Een soort van geschokt hoon-geroep door de halve zaal...
pi_169213310
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 03:53 schreef Elfletterig het volgende:
Opvallend hoe vaak Trump oproept tot verzoening en onderlinge samenwerking tussen beide partijen. Hij heeft het al zeker een keer of 5 gezegd.
Begint te beseffen dat het zonder het door hem zo gehate Washington zijn muren niet gaat lukken
pi_169213312
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 03:56 schreef Elfletterig het volgende:
Een speciaal orgaan / fonds (niet goed verstaan) om de stem te laten horen van mensen die slachtoffer zijn geworden van misdrijven, gepleegd door illegale immigranten. Een soort van geschokt hoon-geroep door de halve zaal...
Gerommel in de marge is dat.
pi_169213313
_O_
pi_169213314
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 03:59 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Gerommel in de marge is dat.
Nee, dit is het grootste nieuws uit de speech. Ik zie veel reacties op Twitter....
pi_169213318
Trump spreekt nu uitdrukkelijk zijn steun voor de NAVO uit.
pi_169213322
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 04:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, dit is het grootste nieuws uit de speech. Ik zie veel reacties op Twitter....
Donald Trump heeft zijn Twitter en Faceboek vriendjes wel op orde, Alles is toch Fakenews volgens hen behalve wanneer ie zelf weer eens onmogelijke dwaasheden uitkraamt en helaas loopt er nog groot deel achter zijn manier van land regeren aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2017 04:06:56 ]
pi_169213325
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
Trump spreekt nu uitdrukkelijk zijn steun voor de NAVO uit.
En wanneer op bezoek bij vriend Poetin praat ie ineens weer anders.
pi_169213327
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 03:53 schreef Elfletterig het volgende:
Opvallend hoe vaak Trump oproept tot verzoening en onderlinge samenwerking tussen beide partijen. Hij heeft het al zeker een keer of 5 gezegd.
Maar voor de rest klagen over de puinhoop die hij van de vorige administratie geërfd heeft...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169213328
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 04:06 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Donald Trump heeft zijn Twitter en Faceboek vriendjes wel op orde, Alles is toch Fakenews volgens hen behalve wanneer ie zelf weer eens onmogelijke dwaasheden uitkraamt en helaas loopt er nog groot deel achter zijn manier van land regeren aan.
Daar gaat dit niet over. Het gaat om nieuwswaarde in de toespraak. Het instellen van VOICE is iets dat nog niet bekend was dat nieuwsorganisaties als "breaking news" melden.
pi_169213329
Haha de democraten rennen gelijk de zaal uit.
pi_169213330
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 04:10 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Haha de democraten rennen gelijk de zaal uit.
Ja, erg opvallend
pi_169213331
Dat wordt nieuw woord Trump politiek, met alle winden meelullen want USA is toch het grootst.
pi_169213333
Dit was gewoon een goede optimistische speech. Valt niet te ontkennen, zelfs als je tegen zijn beleid bent.
pi_169213334
quote:
And we must support the victims of crime.
I have ordered the Department of Homeland Security to create an office to serve American Victims. The office is called VOICE --- Victims Of Immigration Crime Engagement. We are providing a voice to those who have been ignored by our media, and silenced by special interests.
pi_169213335
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 04:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daar gaat dit niet over. Het gaat om nieuwswaarde in de toespraak. Het instellen van VOICE is iets dat nog niet bekend was dat nieuwsorganisaties als "breaking news" melden.
Dat vindt jij, het klootjesvolk zit dat anders.
pi_169213338
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 04:12 schreef Infection het volgende:
Dit was gewoon een goede optimistische speech. Valt niet te ontkennen, zelfs als je tegen zijn beleid bent.
Het was hoofdzakelijk optimistisch en verzoenend, dat klopt. Eindelijk gedroeg Trump zich eens een beetje presidentieel; dat werd tijd. Toch werd er ook herhaaldelijk uitgehaald naar vorige regeringen.
pi_169213339
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 04:12 schreef Infection het volgende:
Dit was gewoon een goede optimistische speech. Valt niet te ontkennen, zelfs als je tegen zijn beleid bent.
Wanneer gaat ie wat laten zien is de vraag dan.
pi_169213342
De Change van Obama duurde te lang
pi_169213343
lizcgoodwin twitterde op woensdag 01-03-2017 om 03:53:44 Audible groans from Dems as Trump announces he's starting an office to publicize crimes by immigrants called VOICE reageer retweet
Aldus een journaliste van Yahoo. Viel mij ook op; de afkeuring was duidelijk hoorbaar...
pi_169213345
Ik geef Donald 1 termijn wanneer ie slim is en anders gaat ie dat niet halen,
pi_169213352
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169213357
Goeie keuze wel voor de response, een oude oud-gouverneur uit Kentucky, en niet iemand met een toekomst binnen de democratische partij. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_169213358
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 04:33 schreef OMG het volgende:
Goeie keuze wel voor de response, een oude oud-gouverneur uit Kentucky, en niet iemand met een toekomst binnen de democratische partij. ;(.
Beide partijen hebben een bizarre voorliefde voor bejaarden ontwikkeld...
pi_169213359
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169213361
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169213370
quote:
3s.gif Op woensdag 1 maart 2017 04:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik geef Donald 1 termijn wanneer ie slim is en anders gaat ie dat niet halen,
Ik geef hem twee termijnen, dan graag zijn zoon of docher als opvolger
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_169213372
magraphx twitterde op woensdag 01-03-2017 om 04:50:48 #news #media buzz: "...it sounded like a "very different President". YEAH. It's called a "speech writer". #JointAddress #AddressToCongress reageer retweet
8-)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169213374
quote:
Ik heb ook even een mailtje naar Harley Davidson gestuurd met een gedetailleerde inhoudelijke vraag over iets wat beweerd werd in hun naam :) Ik ben wel nieuwsgierig waar ze zogezegd een100% tariff betalen.
pi_169213376
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:02 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Ik heb ook even een mailtje naar Harley Davidson gestuurd met een gedetailleerde inhoudelijke vraag over iets wat beweerd werd in hun naam :)
Wat dan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169213377
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat dan?
zie aanvulling.
pi_169213378
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:03 schreef invalidusername het volgende:

[..]

zie aanvulling.
Ah ja. Is dat niet zo?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169213379
Trouwens wel typisch Amerikaans showmanship om de weduwe van die navy seal zo te gebruiken. Dat zijn natuurlijk wel de zaken die blijven hangen, niet de inhoudslozigheid van zijn telepromptertaal, en de volstrekt bizarre claim dat het niet meer om futiliteiten moet gaan (Trump, really?)

Van Jones heeft trouwens erg goed en realistisch commentaar op CNN.
pi_169213381
100-Percent Tariff on European Bikes?

quote:
The Office of United States Trade Representative has reportedly requested comments on its proposal to include tariffs on motorcycles below 501cc imported from Europe. According to a report on Motorcycle.com, the proposal is somehow part of a dispute on beef prices between the United States and Europe.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169213382
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ah ja. Is dat niet zo?
Als Trump zegt dat iemand hem dat vertelt heeft, mag je dat als een rode vlag oppikken (handelaarstruucje).

Nee, ik zou toch moeten weten welk land dat is, en anders dan Noord Korea kan ik niks bedenken, maar die hebben vast een Harley ban.
pi_169213383
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:11 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Als Trump zegt dat iemand hem dat vertelt heeft, mag je dat als een rode vlag oppikken (handelaarstruucje).

Nee, ik zou toch moeten weten welk land dat is, en anders dan Noord Korea kan ik niks bedenken, maar die hebben vast een Harley ban.
Zie post hierboven ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169213384
quote:
6s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zie post hierboven ;)
Dat is een tariff wat de USA wil opleggen op de import van Europese motors (let wel dat ze een motorinhoud kiezen die Harley niet aanbiedt, om reprodiciteit te voorkomen ;) ), als vergelding voor maatregelen op de import van vlees :D

Misschien haalt Trump dat iid wel door elkaar :P

Ik verwacht trouwens geen antwoord van HOG :)
pi_169213385
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:14 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Dat is een tariff wat de USA wil opleggen op de import van Europese motors (let wel dat ze een motorinhoud kiezen die Harley niet aanbiedt, om reprodiciteit te voorkomen ;) ), als vergelding voor maatregelen op de import van vlees :D

Misschien haalt Trump dat iid wel door elkaar :P
Ik vind het wel erg toevallig :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169213386
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:08 schreef invalidusername het volgende:
Trouwens wel typisch Amerikaans showmanship om de weduwe van die navy seal zo te gebruiken. Dat zijn natuurlijk wel de zaken die blijven hangen, niet de inhoudslozigheid van zijn telepromptertaal, en de volstrekt bizarre claim dat het niet meer om futiliteiten moet gaan (Trump, really?)

Van Jones heeft trouwens erg goed en realistisch commentaar op CNN.
Van Jones? Die van zijn whitelash? Terwijl white twee keer mede Obama het Witte Huis in hielp? Je bent wel erg wanhopig aan het worden
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_169213388
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:02 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Ik heb ook even een mailtje naar Harley Davidson gestuurd met een gedetailleerde inhoudelijke vraag over iets wat beweerd werd in hun naam :) Ik ben wel nieuwsgierig waar ze zogezegd een100% tariff betalen.
India en Maldives
http://www.dutycalculator(...)axes-for-motorcycle/
(site laat maar één lookup toe btw.. )
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169213390
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:16 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

India en Maldives
Dan wil ik zeker even met ze praten, kan ik ze uitleggen hoe ze dat moeten omzeilen,als ze dat echt niet weten :D

eidt: of beter niet, kan ik ze met korting als parallelimport aanbieden in India :)

[ Bericht 12% gewijzigd door invalidusername op 01-03-2017 05:28:39 ]
pi_169213403
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:16 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Van Jones? Die van zijn whitelash? Terwijl white twee keer mede Obama het Witte Huis in hielp? Je bent wel erg wanhopig aan het worden
Mag niet van de meneer die boven je bed hangt?
pi_169213410
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:30 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Mag niet van de meneer die boven je bed hangt?
Er hangt hier een schilderij van een strand in Belgie boven mijn bed. Van Jones daarentegen is de zoveelste Uncle Tom die de zwarten in de VS niks te bieden heeft dan de zwarten afhankelijk van de regering te houden. Die nieuwe kettingen van de slavernij. Tijdens Trump's speech zaten in zijn gallerij meer zwarten dan onder Obama. Republikeinen zijn bevrijders uit slavernij. Demoncraten houden ze gekneveld. Een beetje zoals in Belgie jaren terug toen de kardinaal tegen de liberaal zei: " hou jij ze arm, dan houden wij ze dom"

[ Bericht 6% gewijzigd door WhiteBeard op 01-03-2017 05:41:57 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_169213413
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 05:36 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Er hangt hier een schilderij van een strand in Belgie boven mijn bed. Van Jones daarentegen is de zoveelste Uncle Tom die de zwarten in de VS niks te bieden heeft dan de zwarten afhankelijk van de regering te houden. Die nieuwe kettingen van de slavernij. Tijdens Trump's speech zaten in zijn gallerij meer zwarten dan onder Obame
Een strand in Belgie? :D Ik begrijp je treurnis en verknipt wereldbeeld opeens _O-
pi_169213418
quote:
Een strand in Belgie? :D Ik begrijp je treurnis en verknipt wereldbeeld opeens _O-
Welke treurnis? Trump is president. Ik heb hier een feestje. Gelukkig hoefde ik niet naar het walgelijk gezicht van Bill Clinton te kijken als first cuckolder. Ik drink nog een Jupiler en neem nog wat chips en kaas
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_169213439
Trump logica, building an extension to the swamp.

http://finance.yahoo.com/(...)-most-202335957.html

quote:
Billionaire banking CEO Jamie Dimon of JPMorgan Chase (JPM) says that America needs corporate tax reform.

During a Q&A session at JPMorgan’s investor day, Dimon said America needs corporate tax reform because we’ve been driving “brains” and “capital” overseas. He noted that it’s “not hurting JPMorgan Chase” but it’s impacting Americans.

According to Dimon, cutting corporate taxes helps wages the most.

“The studies show lower taxes help wages flow to lower paid Americans. It’s the flipside of unintended consequences,” Dimon said. “What I’d like to see: do things that are great for America.”

He noted that if wages rise, five million more people may go back into the job market.

Timing matters, though.

“What I know about tax: one fundamental issue is whether Obamacare comes first. That will delay tax [reform]. The timetable is very important. At the best case, if Obamacare comes first, [tax reform] will take 12 months.”

Treasury Secretary Steven Mnuchin recently said he expects a tax reform bill to be passed through the House and Senate by July before the fall recess.

Dimon added he’s going to let Congress and the Trump administration “worry about making the sausage.”

“The president and his team met with an awful lot of people,” he said. “Top professional people there who are working on this. At the end of the day, you get great corporate reform or just modest. I hope it’s great. I don’t know the odds.”

JPMorgan, the largest U.S. bank by assets, has surged more than 29% since election day. The stock has been hovering close to an all-time high of $91.34. The stock was last trading at $90.69 on Tuesday afternoon.
pi_169213543
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:51 schreef Nintex het volgende:
Trump leert snel. hij heeft geoefend op zijn law signing pose

[ afbeelding ]
Wat een schattige kleuterhandjes.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 07:21:28 #152
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169213565
Heeft hij zich nou echt aan het script gehouden? Wat een sellout. Ik dacht dat hij een anti-politicus was.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169213674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:21 schreef Ulx het volgende:
Heeft hij zich nou echt aan het script gehouden? Wat een sellout. Ik dacht dat hij een anti-politicus was.
Nou nee, HOG die 100% tariffs zou betalen staat niet in het script, en 'money already pooring in'@NATO ook zeker niet. Ze hebben wel een betere ghostwriter nu, hij las het keurig netjes voor, en het tv show gehallte van opvoeren van een huilende weduwe van een navy seal was natuurlijk ook wel een nuttig tv momentje, gaat er altijd in als koek bij het Amerikaanse publiek, incl. het 'er is niets nobelers dan je leven geven voor je land'. Tenzij je natuurlijk McCain heet, dan ben je een loser, only losers get caught/killed.

Ik begrijp nooit zo goed hoe mensen zich laten gebruiken door de politiek voor dit soort showmomenten. Ik vind Rutte een enorme achterbakse lul, maar dat was wel één ding wat hij met MH17 goed deed (dwz er geen spektakel van maken door persoonlijk leed uit te nutten).

Overigens zie Trump in het fox interview vanochtend wel iets daarover: is namelijk ook Obama's schuld, en anders wel die van zijn generalen, in ieder geval niet van Trump
http://insider.foxnews.co(...)wanted-do-yemen-raid
  Overall beste user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 08:10:03 #154
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169213803
Maar het is allemaal de schuld van Obama. Dus dat telt niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169213873
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:49 schreef invalidusername het volgende:

Ik begrijp nooit zo goed hoe mensen zich laten gebruiken door de politiek voor dit soort showmomenten. Ik vind Rutte een enorme achterbakse lul, maar dat was wel één ding wat hij met MH17 goed deed (dwz er geen spektakel van maken door persoonlijk leed uit te nutten).

Tsja, als je gelooft dat het oprecht medeleven is, dan kan ik ook wel begrijpen dat je jezelf als een puppet laat gebruiken.

WhiteBeard hierboven lijkt er gevoelig voor te zijn. Er zaten veel zwarten in beeld op de bankjes, dus Trump móet wel goed zijn voor de gekleurde medemens.

Net zoals presidenten die baby's kussen. Dat móeten dan wel zachtaardige knuffelberen zijn met het hart op de goede plaats.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 08:26:32 #156
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169213930
Ik las net dat Trump de mexicanen niet laat betalen voor de Muur. Wat een leugenaar is hij toch. Hij had toch gezegd dat de VS daar niet voor op ging draaien?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169213951
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:26 schreef Ulx het volgende:
Ik las net dat Trump de mexicanen niet laat betalen voor de Muur. Wat een leugenaar is hij toch. Hij had toch gezegd dat de VS daar niet voor op ging draaien?
Volgens mij heeft hij dat nooit gezegd, hoor. De media wil dat je dat denkt, maar het is niet zo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 08:32:53 #158
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169213975
Jawel. Toen hij zich kandidaat stelde.

quote:
I will build a great wall -- and nobody builds walls better than me, believe me --and I'll build them very inexpensively. I will build a great, great wall on our southern border, and I will make Mexico pay for that wall. Mark my words
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 08:33:17 #159
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169213979
Ugh. Koffie nodig. Duh.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169214086
Verder was het weer niet bepaald inhoudelijk, dat valt me toch tegen. Hele grote schetsen, weinig daadwerkelijke inhoud. Alleen de Obamacare-repeal werd een beetje uitgediept, maar ook daar zal nog wel wat moeten gebeuren voor je dit door het congres krijgt. Over het belastingplan wederom niks gehoord, terwijl hij toch echt al een paar keer heeft gezegd dat het fantastische plan nu echt binnenkort gaat komen.

Nu ja, dan maar wachten tot hij zijn budget indient, dan zal hij toch echt wel ergens op in moeten gaan denk ik. Positief was wel het gebrek aan leugens, dat viel reuze mee vandaag. Klonk ook presidentieel. Dat kan hij natuurlijk niet lang volhouden, maar het was wel een leuke afwisseling.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169214291
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:45 schreef Ludachrist het volgende:
Verder was het weer niet bepaald inhoudelijk, dat valt me toch tegen. Hele grote schetsen, weinig daadwerkelijke inhoud. Alleen de Obamacare-repeal werd een beetje uitgediept, maar ook daar zal nog wel wat moeten gebeuren voor je dit door het congres krijgt. Over het belastingplan wederom niks gehoord, terwijl hij toch echt al een paar keer heeft gezegd dat het fantastische plan nu echt binnenkort gaat komen.

Nu ja, dan maar wachten tot hij zijn budget indient, dan zal hij toch echt wel ergens op in moeten gaan denk ik. Positief was wel het gebrek aan leugens, dat viel reuze mee vandaag. Klonk ook presidentieel. Dat kan hij natuurlijk niet lang volhouden, maar het was wel een leuke afwisseling.
Dat is toch niet zo raar, pass the hot potato to congress.

Trump roept wat onmogelijke dingen en zegt dan dat GOP maar wat wetgeving moet verzinnen die het onmogelijke mogelijk moet maken. McConnell zei niet voor niks subtiel in reactie dat hij nieuwsgierig was met welke voorstellen WhiteHouse zou komen. Het is een beetje zoals met Wilders #hoedan
  Overall beste user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 09:12:28 #162
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169214354
Hij gaat het gewoon doen hoor. Believe Me.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169214383
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:12 schreef Ulx het volgende:
Hij gaat het gewoon doen hoor. Believe Me.
#hoedan? Hij zal er op een gegeven moment toch een keer een wet doorheen moeten krijgen ipv te blijven rommelen met EO's, althans voor Afforable Care Act, en belastingherzieningen, laat staan het budget (ze lopen binnenkort al weer tegen een plafond aan wat verhoogd moet worden). Dat gaat GOP echt niet doen als Trump er geen verantwoordelijkheid voor neemt.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 09:22:56 #164
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169214454
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:16 schreef invalidusername het volgende:

[..]

#hoedan? Hij zal er op een gegeven moment toch een keer een wet doorheen moeten krijgen ipv te blijven rommelen met EO's, althans voor Afforable Care Act, en belastingherzieningen, laat staan het budget (ze lopen binnenkort al weer tegen een plafond aan wat verhoogd moet worden). Dat gaat GOP echt niet doen als Trump er geen verantwoordelijkheid voor neemt.
Maar de GOP begrijpt toch wel dat Trump het ingewikkelde materie vindt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169214485
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar de GOP begrijpt toch wel dat Trump het ingewikkelde materie vindt?
Daarom sturen ze het weer terug naar de man die alles weet :)
pi_169214488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:16 schreef invalidusername het volgende:

[..]

#hoedan? Hij zal er op een gegeven moment toch een keer een wet doorheen moeten krijgen ipv te blijven rommelen met EO's, althans voor Afforable Care Act, en belastingherzieningen, laat staan het budget (ze lopen binnenkort al weer tegen een plafond aan wat verhoogd moet worden). Dat gaat GOP echt niet doen als Trump er geen verantwoordelijkheid voor neemt.
In zijn verdediging had niemand kunnen weten dat de ACA zo lastig was. Dat was wel even een verrassing.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 09:37:22 #167
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169214647
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In zijn verdediging had niemand kunnen weten dat de ACA zo lastig was. Dat was wel even een verrassing.
Da's waar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169214994
VOICE is het nieuwe instituut dat het racisme in de VS moet voeden door eenzijdig te focussen op misdaad van immigranten.
pi_169215211
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:00 schreef Wespensteek het volgende:
VOICE is het nieuwe instituut dat het racisme in de VS moet voeden door eenzijdig te focussen op misdaad van immigranten.
Een prachtige stap voorwaarts in de strijd tegen institutioneel racisme, inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:17:14 #170
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169215236
quote:
9s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een prachtige stap voorwaarts in de strijd tegen institutioneel racisme, inderdaad.
Die naam ook. Krijg meteen zo'n V for Vendetta gevoel erbij (de graphic novel, niet de film).
quote:
Lewis Prothero: The former Commander of Larkhill, the concentration camp that once held V. He later becomes The Voice of Fate, the government radio broadcaster who daily transmits "information" to the public.


[ Bericht 19% gewijzigd door DustPuppy op 01-03-2017 10:27:10 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:34:36 #171
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169215488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 03:56 schreef Elfletterig het volgende:
Een speciaal orgaan / fonds (niet goed verstaan) om de stem te laten horen van mensen die slachtoffer zijn geworden van misdrijven, gepleegd door illegale immigranten. Een soort van geschokt hoon-geroep door de halve zaal...
Noem het 't Goebbels Institute, een nuttig instrument ter verspreiding en bevordering van anti-vreemdelingenpropaganda.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:35:34 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169215508
soort Polen-meldpunt eigenlijk, ook niet echt origineel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:46:50 #173
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169215658
Victims Of Immigration Crime Engagement.

That's some Orwellian shit right there, my friends.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:48:29 #174
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169215684
Ze hebben Donald zowaar aan de lijn weten te houden, chapeau.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169215693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:46 schreef DustPuppy het volgende:
Victims Of Immigration Crime Engagement.

That's some Orwellian shit right there, my friends.
Gaat Trump nu eindelijk Melania uitwijzen omdat ze illegaal gewerkt heeft op een non workingvisum? :D
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:50:26 #176
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169215718
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:49 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Gaat Trump nu eindelijk Melania uitwijzen omdat ze illegaal gewerkt heeft op een non workingvisum? :D
Saillant detail: Zie jij het woord illegal in die afkorting staan? Ik ook niet.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169215719
nog wel een aardige analyse / reportage van Politico over het zakelijke verleden van Trump:
http://www.politico.com/m(...)great-manager-214836
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169215731
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:50 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Saillant detail: Zie jij het woord illegal in die afkorting staan? Ik ook niet.
Oops, scherp.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 10:51:21 #179
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169215734
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:49 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Gaat Trump nu eindelijk Melania uitwijzen omdat ze illegaal gewerkt heeft op een non workingvisum? :D
Het zou wel een mooie zijn als iemand die zijn baan zat is zoiets zou opstarten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169215737
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben Donald zowaar aan de lijn weten te houden, chapeau.
Dat horen we na elke teleprompterspeech weer. Er hoeft maar één iemand weer wat kritiek te leveren en hij gaat weer los.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169215744
Ik heb trouwens wel een leuk infrastructureel project voor de Donald: Donald J. Trump State Park aka tax deduction.

http://www.avclub.com/art(...)dium=SocialMarketing
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:07:00 #182
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169215928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat horen we na elke teleprompterspeech weer. Er hoeft maar één iemand weer wat kritiek te leveren en hij gaat weer los.
Zeker, aan de andere kant krijgt hij een hoop positieve commentaren over zijn optreden en dat vindt Donald's ego natuurlijk fantastisch. Dus ik ga een (heel) klein beetje hoop houden dat dit een omslagpunt is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169215970
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:07 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zeker, aan de andere kant krijgt hij een hoop positieve commentaren over zijn optreden en dat vindt Donald's ego natuurlijk fantastisch. Dus ik ga een (heel) klein beetje hoop houden dat dit een omslagpunt is.
Net zoals zijn speech op de avond van de overwinning een omslagpunt was? Toen hanteerde hij immers dezelfde toon als gisteren, en toen hoorde ik ook mensen zeggen dat hij zich nu wel presidentieel ging gedragen. Campagne gedaan, nu gewoon normaal doen.

Dat pakte wel iets anders uit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169215992
Tax cuts for the working class. Or not?

https://www.bloomberg.com(...)re-plan-for-the-rich

Terecht natuurlijk, Ivanka betaalt zich rot aan kinderopvang, laten we het aftrekbaar maken voor echtparen die 500,000$ verdienen.... (wel lullig als je uberhaupt geen geld hebt om kinderopvang te betalen..... dan krijg je ook niks). Extra belastingaftrekposten, tax the rich.... in reverse.
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:11:39 #185
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169216017
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Net zoals zijn speech op de avond van de overwinning een omslagpunt was? Toen hanteerde hij immers dezelfde toon als gisteren, en toen hoorde ik ook mensen zeggen dat hij zich nu wel presidentieel ging gedragen. Campagne gedaan, nu gewoon normaal doen.

Dat pakte wel iets anders uit.
Ik laat mij graag inpakken door Donald. Ik houd hoop tegen beter weten in.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 maart 2017 @ 11:11:42 #186
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169216020
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:10 schreef invalidusername het volgende:
Tax cuts for the working class. Or not?

https://www.bloomberg.com(...)re-plan-for-the-rich

Terecht natuurlijk, Ivanka betaalt zich rot aan kinderopvang, laten we het aftrekbaar maken voor echtparen die 500,000$ verdienen.... (wel lullig als je uberhaupt geen geld hebt om kinderopvang te betalen..... dan krijg je ook niks).
Dat is juist goed: Het zal de armen motiveren ook miljonair te worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169216027
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:07 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zeker, aan de andere kant krijgt hij een hoop positieve commentaren over zijn optreden en dat vindt Donald's ego natuurlijk fantastisch. Dus ik ga een (heel) klein beetje hoop houden dat dit een omslagpunt is.
Ook dat is niet nieuw. Wel tragisch trouwens. Het is een beetje alsof je een lovende recensie schrijft over een restaurant omdat ze je gerecht voor de verandering eens niet lauw geserveerd hebben.
En natuurlijk is het geen omslagpunt. Je bent president, je maakt er een aardig potje van op veel vlakken. Dan krijg je kritiek en die blijf je houden.
De enige wijze waarop Trump zich presidentieel kan gaan gedragen is dat de VS verandert in de Sovjet-Unie. Enkel media met staatspropaganda en politici met kritiek een enkeltje richting een werkkamp in Alaska.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169216079
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:00 schreef Wespensteek het volgende:
VOICE is het nieuwe instituut dat het racisme in de VS moet voeden door eenzijdig te focussen op misdaad van immigranten.
Van immigranten, of op immigranten, even om het zeker te weten?

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-39108060

Die ouders waren vast niet uitgenodigd door Trump, noch zal het tellen als terrorisme.
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:16:37 #189
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169216103
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben Donald zowaar aan de lijn weten te houden, chapeau.
Ik zou het eerder een charmeoffensief voor de eigen bühne noemen. Zijn core team van adviseurs en strategen heeft hem weten te temmen om geen andere reden dan eventuele Republikeinse dissidenten binnenboord te houden. Zo'n braaf praatje geeft hem het lichte aura van een president, dat is net genoeg om iedereen voor een dag of één, twee te doen zwijgen. Maar in de krochten van het Witte Huis blijven ze het vuurtje lekker opstoken, wees gerust.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ringo op 01-03-2017 12:15:03 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_169216144
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:15 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Van immigranten, of op immigranten, even om het zeker te weten?

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-39108060

Die ouders waren vast niet uitgenodigd door Trump, noch zal het tellen als terrorisme.
Zullen we er "misdaad door immigranten" van maken?
pi_169216200
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Zullen we er "misdaad door immigranten" van maken?
De schutter is navy veteraan trouwens, dus hij verdedigde enkel het land, en verdient alle respect en consideratie. Wel aardig dat ie voordat ie de dodelijke schoten afvuurde nog even vroeg om bewijs dat de slachtoffers legaal in het land waren (helaas houdt een geldig visum geen kogels tegen echter). Wat een land....
pi_169216570
NASA twitterde op woensdag 01-03-2017 om 04:11:51 “American footprints on distant worlds are not too big a dream” - @POTUS in #JointAddress https://t.co/qGLZSOBTPR reageer retweet
deed mij ook denken aan:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:46 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Aangezien ze regelmatig met elkaar in contact komen, ook omdat Musk in zijn council zit, is alles mogelijk. Hij komt overigens voor in de ruimtevaart plannen. Interessant artikel op Politico:

Trump advisers' space plan: To moon, Mars and beyond

A push for privatization is inspiring a battle between aerospace contractors and the new breed of tech entrepreneurs. The early indications are that private rocket firms like Elon Musk's SpaceX and Jeff Bezos' Blue Origin and their supporters have a clear upper hand in what Trump's transition advisers portrayed as a race between "Old Space" and "New Space," according to emails among key players inside the administration. Trump has met with Bezos and Musk, while tech investor Peter Thiel, a close confidant, has lobbied the president to look at using NASA to help grow the private space industry.

We weten in ieder geval nog dat iniatieven zijn besproken in December met Musk, Bezos en ook met afgevaardigden van Bigelow en B12.
en enkele dagen geleden:

NASA Studying Manned Trip Around the Moon After Prod From Trump
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:51:27 #193
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_169216722
"Rather than focus solely on funding, ..."
Betty DeVos, de vrouw die Nederland ten schande maakt door een (verbasterde) Nederlandse achternaam te dragen.

Waarom zeggen politici nooit waarop het staat, vooral als ze in strijd met de belangen van het volk handelen? Iedereen die niet achterlijk is kan hierin lezen dat ze wil bezuinigen op publiek onderwijs maar ze heeft niet eens de ballen om het hardop te zeggen. Nu, dat ze wil bezuinigen op publiek onderwijs is natuurlijk geen verrassing, deze 'mevrouw' is stinkend rijk en niet dankzij haar verdienste (oud geld, getrouwd met een rijke vent) en ze heeft al jarenlang veel geld besteed om het bezuinigen op publiek onderwijs te stimuleren. En ondertussen koos het establishmen van de Democraten voor establishment kandidaat Perez die voorgedragen werd door Obama omdat Obama het maar niets vond dat iemand die Sanders steunde de voorzitter van de DNC zou worden. Dit garandeert dat er de volgende keer weer geen eerlijke nominatieverkiezingen plaatsvinden en dat er weer lustig aan voter suppression wordt gedaan met als gevolg dat er weer een zwakke kandidaat komt en de Republikeinen weer 4 jaar lang nog meer ellende over het volk uistrooien dan dat de corporate establishment Democraten die eveneens Wall Street etc. dienen zouden doen. Dat de ellende maar nog veel groter mag worden en een woedend volk met hooivorken orde op zaken gaat stellen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_169216763
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:42 schreef antiderivative het volgende:
NASA twitterde op woensdag 01-03-2017 om 04:11:51 “American footprints on distant worlds are not too big a dream” - @POTUS in #JointAddress https://t.co/qGLZSOBTPR reageer retweet
deed mij ook denken aan:

[..]

en enkele dagen geleden:

NASA Studying Manned Trip Around the Moon After Prod From Trump
Zo is dat, beter een miljardair helpen iemand de ruimte in te schieten dan je bevolking tegen ziektekosten verzekerd te laten zijn! ^O^

(en natuurlijk weer een kans jezelf te quoten)
pi_169216822
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
"Rather than focus solely on funding, ..."
Betty DeVos, de vrouw die Nederland ten schande maakt door een (verbasterde) Nederlandse achternaam te dragen.

Waarom zeggen politici nooit waarop het staat, vooral als ze in strijd met de belangen van het volk handelen? Iedereen die niet achterlijk is kan hierin lezen dat ze wil bezuinigen op publiek onderwijs maar ze heeft niet eens de ballen om het hardop te zeggen. Nu, dat ze wil bezuinigen op publiek onderwijs is natuurlijk geen verrassing, deze 'mevrouw' is stinkend rijk en niet dankzij haar verdienste (oud geld, getrouwd met een rijke vent) en ze heeft al jarenlang veel geld besteed om het bezuinigen op publiek onderwijs te stimuleren. En ondertussen koos het establishmen van de Democraten voor establishment kandidaat Perez die voorgedragen werd door Obama omdat Obama het maar niets vond dat iemand die Sanders steunde de voorzitter van de DNC zou worden. Dit garandeert dat er de volgende keer weer geen eerlijke nominatieverkiezingen plaatsvinden en dat er weer lustig aan voter suppression wordt gedaan met als gevolg dat er weer een zwakke kandidaat komt en de Republikeinen weer 4 jaar lang nog meer ellende over het volk uistrooien dan dat de corporate establishment Democraten die eveneens Wall Street etc. dienen zouden doen. Dat de ellende maar nog veel groter mag worden en een woedend volk met hooivorken orde op zaken gaat stellen.
Dit moet jij toch prachtig vinden? Eindelijk zal het volk wakker worden en krijgen we revolutie!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 1 maart 2017 @ 12:16:24 #196
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_169217190
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit moet jij toch prachtig vinden? Eindelijk zal het volk wakker worden en krijgen we revolutie!
Ik zou veel liever hebben dat het volk 1,5 jaar geleden wakker was geworden zodat progressieve Democratenstemmers niet het slachtoffer konden worden van votersuppression en voterpurging, dan was Sanders nu de president geweest en had de progressieve vleugel nu voldoende invloed om een progressief iemand als hoofd van de DNC te benoemen. Merk op dat de progressieve vleugel nu al veel meer invloed heeft dan dat het 1 jaar geleden had: kijk naar het percentage van de stemgerechtigden voor de DNC die voor Sanders zijn kandidaat stemden en vergelijk dit met het percentage van de supergedelegeerden die voor Sanders stemden tijdens de nominatieshow.

Helaas is de realiteit dat het volk een grote inertia heeft en veel ellende tolereert voordat het politiek wakker wordt en het hef in eigen hand neemt. Zolang het volk niet in actie komt zal het erger worden, of dat de Republikeinen of de Democraten winnen, in beide gevallen worden Wall Street, farmaceutische bedrijven, oorlogsindustriebedrijven etc. gediend, niet het volk. Bij de Republikeinen is het overwegend (het afschieten van TPP is wel goed voor het volk) erger dan bij de Democraten maar ook bij de Democraten gaat het steeds bergafwaarts. Immers, wat in het belang is van die rijker donors is meestal niet in het belang van het volk. Kijk naar alle grote politieke revoluties waarbij het arbeidersvolk de macht grijpt, steeds weer kwamen die pas tot stand nadat het volk heel erg lang heel erg veel ellende te verdragen kreeg. Het zou voor iedereen beter zijn als het establishment eerder pas op de plaats maakt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 1 maart 2017 @ 12:20:12 #197
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_169217277
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:53 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Zo is dat, beter een miljardair helpen iemand de ruimte in te schieten dan je bevolking tegen ziektekosten verzekerd te laten zijn! ^O^

(en natuurlijk weer een kans jezelf te quoten)
Jij valt in de traditionele politieke valkuil De twee zijn niet wederkerig uitsluitend, je kan prima en ruimtevaartprojecten hebben en voor een goede (waaronder toegankelijke) gezondheidszorg, publiek onderwijs en sociale voorzieningen zorgen. Ze hebben meer dan genoeg geld in de USA maar de rijke mensen betalen sinds de jaren 80 veel te weinig belasting waardoor er weinig geïnvesteerd kan worden. Aangezien de USA een obsessie heeft met de legerindustrie (sterke lobby, ze doneren veel geld en krijgen dus veel favors, zie nu ook hoe Trump de investeringen in het leger sterk wil vergroten) blijft er bitter weinig geld over voor publieke belangrijke kwesties. In de USA leidde dit o.a. tot een sterk verwaarloosde infrastructuur. Kijk maar eens naar de aflevering van Last Week Tonight hierover. Hoewel Johnny O. zijn team een lakei isvan de corporate establishment Democrats hebben ze daarin wel de spijker op de kop geraakt. Allicht hebben de donors van de corporate establishment Democrats ook in de gaten dat dit op de lange termijn meer geld kost.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_169217376
Nieuwe EO over travel ban weer uitgesteld, verder zou Irak niet in de nieuwe lijst komen

http://www.politico.com/s(...)vel-ban-order-235548
http://www.politico.com/s(...)er-travel-ban-235514
pi_169217505
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 04:12 schreef Infection het volgende:
Dit was gewoon een goede optimistische speech. Valt niet te ontkennen, zelfs als je tegen zijn beleid bent.
Inderdaad, goede speech. Wel leuk dat gedeeltes van zijn speech meer populair zijn bij de oppositie. Toen hij terugtrekking uit TPP noemde was Ryan niet zo blij, maar Sanders wel. Zelfde voor het onderwerp women's health, applaus van de Dems maar matig applaus van de Reps omdat ze weten dat Trump natuurlijk niet echt een conservatief is hehe.

Maar zoals pundits al zeiden, deze speech zal hem een goede boost geven.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  woensdag 1 maart 2017 @ 12:52:35 #200
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_169217875
Schaamteloos hoe hij de dood van de Navy seal gebruikte voor het eigen gewin en vervolgens de verantwoordelijkheid van de missie afschuift op Obama en de militaire staf. Een commander in chief onwaardig. Kan me voorstellen dat hij daarmee bij het leger (nog meer) kwaad bloed zet.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')