Saillant detail: Zie jij het woord illegal in die afkorting staan? Ik ook niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:49 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Gaat Trump nu eindelijk Melania uitwijzen omdat ze illegaal gewerkt heeft op een non workingvisum?
Oops, scherp.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Saillant detail: Zie jij het woord illegal in die afkorting staan? Ik ook niet.
Het zou wel een mooie zijn als iemand die zijn baan zat is zoiets zou opstarten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:49 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Gaat Trump nu eindelijk Melania uitwijzen omdat ze illegaal gewerkt heeft op een non workingvisum?
Dat horen we na elke teleprompterspeech weer. Er hoeft maar één iemand weer wat kritiek te leveren en hij gaat weer los.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben Donald zowaar aan de lijn weten te houden, chapeau.
Zeker, aan de andere kant krijgt hij een hoop positieve commentaren over zijn optreden en dat vindt Donald's ego natuurlijk fantastisch. Dus ik ga een (heel) klein beetje hoop houden dat dit een omslagpunt is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat horen we na elke teleprompterspeech weer. Er hoeft maar één iemand weer wat kritiek te leveren en hij gaat weer los.
Net zoals zijn speech op de avond van de overwinning een omslagpunt was? Toen hanteerde hij immers dezelfde toon als gisteren, en toen hoorde ik ook mensen zeggen dat hij zich nu wel presidentieel ging gedragen. Campagne gedaan, nu gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker, aan de andere kant krijgt hij een hoop positieve commentaren over zijn optreden en dat vindt Donald's ego natuurlijk fantastisch. Dus ik ga een (heel) klein beetje hoop houden dat dit een omslagpunt is.
Ik laat mij graag inpakken door Donald. Ik houd hoop tegen beter weten in.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Net zoals zijn speech op de avond van de overwinning een omslagpunt was? Toen hanteerde hij immers dezelfde toon als gisteren, en toen hoorde ik ook mensen zeggen dat hij zich nu wel presidentieel ging gedragen. Campagne gedaan, nu gewoon normaal doen.
Dat pakte wel iets anders uit.
Dat is juist goed: Het zal de armen motiveren ook miljonair te worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:10 schreef invalidusername het volgende:
Tax cuts for the working class. Or not?
https://www.bloomberg.com(...)re-plan-for-the-rich
Terecht natuurlijk, Ivanka betaalt zich rot aan kinderopvang, laten we het aftrekbaar maken voor echtparen die 500,000$ verdienen.... (wel lullig als je uberhaupt geen geld hebt om kinderopvang te betalen..... dan krijg je ook niks).
Ook dat is niet nieuw. Wel tragisch trouwens. Het is een beetje alsof je een lovende recensie schrijft over een restaurant omdat ze je gerecht voor de verandering eens niet lauw geserveerd hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker, aan de andere kant krijgt hij een hoop positieve commentaren over zijn optreden en dat vindt Donald's ego natuurlijk fantastisch. Dus ik ga een (heel) klein beetje hoop houden dat dit een omslagpunt is.
Van immigranten, of op immigranten, even om het zeker te weten?quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:00 schreef Wespensteek het volgende:
VOICE is het nieuwe instituut dat het racisme in de VS moet voeden door eenzijdig te focussen op misdaad van immigranten.
Ik zou het eerder een charmeoffensief voor de eigen bühne noemen. Zijn core team van adviseurs en strategen heeft hem weten te temmen om geen andere reden dan eventuele Republikeinse dissidenten binnenboord te houden. Zo'n braaf praatje geeft hem het lichte aura van een president, dat is net genoeg om iedereen voor een dag of één, twee te doen zwijgen. Maar in de krochten van het Witte Huis blijven ze het vuurtje lekker opstoken, wees gerust.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben Donald zowaar aan de lijn weten te houden, chapeau.
Zullen we er "misdaad door immigranten" van maken?quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:15 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Van immigranten, of op immigranten, even om het zeker te weten?
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-39108060
Die ouders waren vast niet uitgenodigd door Trump, noch zal het tellen als terrorisme.
De schutter is navy veteraan trouwens, dus hij verdedigde enkel het land, en verdient alle respect en consideratie. Wel aardig dat ie voordat ie de dodelijke schoten afvuurde nog even vroeg om bewijs dat de slachtoffers legaal in het land waren (helaas houdt een geldig visum geen kogels tegen echter). Wat een land....quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zullen we er "misdaad door immigranten" van maken?
deed mij ook denken aan:twitter:NASA twitterde op woensdag 01-03-2017 om 04:11:51“American footprints on distant worlds are not too big a dream” - @POTUS in #JointAddress https://t.co/qGLZSOBTPR reageer retweet
en enkele dagen geleden:quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:46 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Aangezien ze regelmatig met elkaar in contact komen, ook omdat Musk in zijn council zit, is alles mogelijk. Hij komt overigens voor in de ruimtevaart plannen. Interessant artikel op Politico:
Trump advisers' space plan: To moon, Mars and beyond
A push for privatization is inspiring a battle between aerospace contractors and the new breed of tech entrepreneurs. The early indications are that private rocket firms like Elon Musk's SpaceX and Jeff Bezos' Blue Origin and their supporters have a clear upper hand in what Trump's transition advisers portrayed as a race between "Old Space" and "New Space," according to emails among key players inside the administration. Trump has met with Bezos and Musk, while tech investor Peter Thiel, a close confidant, has lobbied the president to look at using NASA to help grow the private space industry.
We weten in ieder geval nog dat iniatieven zijn besproken in December met Musk, Bezos en ook met afgevaardigden van Bigelow en B12.
Zo is dat, beter een miljardair helpen iemand de ruimte in te schieten dan je bevolking tegen ziektekosten verzekerd te laten zijn!quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:42 schreef antiderivative het volgende:
deed mij ook denken aan:twitter:NASA twitterde op woensdag 01-03-2017 om 04:11:51“American footprints on distant worlds are not too big a dream” - @POTUS in #JointAddress https://t.co/qGLZSOBTPR reageer retweet
[..]
en enkele dagen geleden:
NASA Studying Manned Trip Around the Moon After Prod From Trump
Dit moet jij toch prachtig vinden? Eindelijk zal het volk wakker worden en krijgen we revolutie!quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
"Rather than focus solely on funding, ..."
Betty DeVos, de vrouw die Nederland ten schande maakt door een (verbasterde) Nederlandse achternaam te dragen.
Waarom zeggen politici nooit waarop het staat, vooral als ze in strijd met de belangen van het volk handelen? Iedereen die niet achterlijk is kan hierin lezen dat ze wil bezuinigen op publiek onderwijs maar ze heeft niet eens de ballen om het hardop te zeggen. Nu, dat ze wil bezuinigen op publiek onderwijs is natuurlijk geen verrassing, deze 'mevrouw' is stinkend rijk en niet dankzij haar verdienste (oud geld, getrouwd met een rijke vent) en ze heeft al jarenlang veel geld besteed om het bezuinigen op publiek onderwijs te stimuleren. En ondertussen koos het establishmen van de Democraten voor establishment kandidaat Perez die voorgedragen werd door Obama omdat Obama het maar niets vond dat iemand die Sanders steunde de voorzitter van de DNC zou worden. Dit garandeert dat er de volgende keer weer geen eerlijke nominatieverkiezingen plaatsvinden en dat er weer lustig aan voter suppression wordt gedaan met als gevolg dat er weer een zwakke kandidaat komt en de Republikeinen weer 4 jaar lang nog meer ellende over het volk uistrooien dan dat de corporate establishment Democraten die eveneens Wall Street etc. dienen zouden doen. Dat de ellende maar nog veel groter mag worden en een woedend volk met hooivorken orde op zaken gaat stellen.
Ik zou veel liever hebben dat het volk 1,5 jaar geleden wakker was geworden zodat progressieve Democratenstemmers niet het slachtoffer konden worden van votersuppression en voterpurging, dan was Sanders nu de president geweest en had de progressieve vleugel nu voldoende invloed om een progressief iemand als hoofd van de DNC te benoemen. Merk op dat de progressieve vleugel nu al veel meer invloed heeft dan dat het 1 jaar geleden had: kijk naar het percentage van de stemgerechtigden voor de DNC die voor Sanders zijn kandidaat stemden en vergelijk dit met het percentage van de supergedelegeerden die voor Sanders stemden tijdens de nominatieshow.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit moet jij toch prachtig vinden? Eindelijk zal het volk wakker worden en krijgen we revolutie!
Jij valt in de traditionele politieke valkuil De twee zijn niet wederkerig uitsluitend, je kan prima en ruimtevaartprojecten hebben en voor een goede (waaronder toegankelijke) gezondheidszorg, publiek onderwijs en sociale voorzieningen zorgen. Ze hebben meer dan genoeg geld in de USA maar de rijke mensen betalen sinds de jaren 80 veel te weinig belasting waardoor er weinig geïnvesteerd kan worden. Aangezien de USA een obsessie heeft met de legerindustrie (sterke lobby, ze doneren veel geld en krijgen dus veel favors, zie nu ook hoe Trump de investeringen in het leger sterk wil vergroten) blijft er bitter weinig geld over voor publieke belangrijke kwesties. In de USA leidde dit o.a. tot een sterk verwaarloosde infrastructuur. Kijk maar eens naar de aflevering van Last Week Tonight hierover. Hoewel Johnny O. zijn team een lakei isvan de corporate establishment Democrats hebben ze daarin wel de spijker op de kop geraakt. Allicht hebben de donors van de corporate establishment Democrats ook in de gaten dat dit op de lange termijn meer geld kost.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:53 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Zo is dat, beter een miljardair helpen iemand de ruimte in te schieten dan je bevolking tegen ziektekosten verzekerd te laten zijn!![]()
(en natuurlijk weer een kans jezelf te quoten)
Inderdaad, goede speech. Wel leuk dat gedeeltes van zijn speech meer populair zijn bij de oppositie. Toen hij terugtrekking uit TPP noemde was Ryan niet zo blij, maar Sanders wel. Zelfde voor het onderwerp women's health, applaus van de Dems maar matig applaus van de Reps omdat ze weten dat Trump natuurlijk niet echt een conservatief is hehe.quote:Op woensdag 1 maart 2017 04:12 schreef Infection het volgende:
Dit was gewoon een goede optimistische speech. Valt niet te ontkennen, zelfs als je tegen zijn beleid bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |