abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169213543
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:51 schreef Nintex het volgende:
Trump leert snel. hij heeft geoefend op zijn law signing pose

[ afbeelding ]
Wat een schattige kleuterhandjes.
pi_169213565
Heeft hij zich nou echt aan het script gehouden? Wat een sellout. Ik dacht dat hij een anti-politicus was.
pi_169213674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:21 schreef Ulx het volgende:
Heeft hij zich nou echt aan het script gehouden? Wat een sellout. Ik dacht dat hij een anti-politicus was.
Nou nee, HOG die 100% tariffs zou betalen staat niet in het script, en 'money already pooring in'@NATO ook zeker niet. Ze hebben wel een betere ghostwriter nu, hij las het keurig netjes voor, en het tv show gehallte van opvoeren van een huilende weduwe van een navy seal was natuurlijk ook wel een nuttig tv momentje, gaat er altijd in als koek bij het Amerikaanse publiek, incl. het 'er is niets nobelers dan je leven geven voor je land'. Tenzij je natuurlijk McCain heet, dan ben je een loser, only losers get caught/killed.

Ik begrijp nooit zo goed hoe mensen zich laten gebruiken door de politiek voor dit soort showmomenten. Ik vind Rutte een enorme achterbakse lul, maar dat was wel één ding wat hij met MH17 goed deed (dwz er geen spektakel van maken door persoonlijk leed uit te nutten).

Overigens zie Trump in het fox interview vanochtend wel iets daarover: is namelijk ook Obama's schuld, en anders wel die van zijn generalen, in ieder geval niet van Trump
http://insider.foxnews.co(...)wanted-do-yemen-raid
pi_169213803
Maar het is allemaal de schuld van Obama. Dus dat telt niet.
pi_169213873
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:49 schreef invalidusername het volgende:

Ik begrijp nooit zo goed hoe mensen zich laten gebruiken door de politiek voor dit soort showmomenten. Ik vind Rutte een enorme achterbakse lul, maar dat was wel één ding wat hij met MH17 goed deed (dwz er geen spektakel van maken door persoonlijk leed uit te nutten).

Tsja, als je gelooft dat het oprecht medeleven is, dan kan ik ook wel begrijpen dat je jezelf als een puppet laat gebruiken.

WhiteBeard hierboven lijkt er gevoelig voor te zijn. Er zaten veel zwarten in beeld op de bankjes, dus Trump móet wel goed zijn voor de gekleurde medemens.

Net zoals presidenten die baby's kussen. Dat móeten dan wel zachtaardige knuffelberen zijn met het hart op de goede plaats.
pi_169213930
Ik las net dat Trump de mexicanen niet laat betalen voor de Muur. Wat een leugenaar is hij toch. Hij had toch gezegd dat de VS daar niet voor op ging draaien?
pi_169213951
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:26 schreef Ulx het volgende:
Ik las net dat Trump de mexicanen niet laat betalen voor de Muur. Wat een leugenaar is hij toch. Hij had toch gezegd dat de VS daar niet voor op ging draaien?
Volgens mij heeft hij dat nooit gezegd, hoor. De media wil dat je dat denkt, maar het is niet zo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169213975
Jawel. Toen hij zich kandidaat stelde.

quote:
I will build a great wall -- and nobody builds walls better than me, believe me --and I'll build them very inexpensively. I will build a great, great wall on our southern border, and I will make Mexico pay for that wall. Mark my words
pi_169213979
Ugh. Koffie nodig. Duh.
pi_169214086
Verder was het weer niet bepaald inhoudelijk, dat valt me toch tegen. Hele grote schetsen, weinig daadwerkelijke inhoud. Alleen de Obamacare-repeal werd een beetje uitgediept, maar ook daar zal nog wel wat moeten gebeuren voor je dit door het congres krijgt. Over het belastingplan wederom niks gehoord, terwijl hij toch echt al een paar keer heeft gezegd dat het fantastische plan nu echt binnenkort gaat komen.

Nu ja, dan maar wachten tot hij zijn budget indient, dan zal hij toch echt wel ergens op in moeten gaan denk ik. Positief was wel het gebrek aan leugens, dat viel reuze mee vandaag. Klonk ook presidentieel. Dat kan hij natuurlijk niet lang volhouden, maar het was wel een leuke afwisseling.
pi_169214291
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:45 schreef Ludachrist het volgende:
Verder was het weer niet bepaald inhoudelijk, dat valt me toch tegen. Hele grote schetsen, weinig daadwerkelijke inhoud. Alleen de Obamacare-repeal werd een beetje uitgediept, maar ook daar zal nog wel wat moeten gebeuren voor je dit door het congres krijgt. Over het belastingplan wederom niks gehoord, terwijl hij toch echt al een paar keer heeft gezegd dat het fantastische plan nu echt binnenkort gaat komen.

Nu ja, dan maar wachten tot hij zijn budget indient, dan zal hij toch echt wel ergens op in moeten gaan denk ik. Positief was wel het gebrek aan leugens, dat viel reuze mee vandaag. Klonk ook presidentieel. Dat kan hij natuurlijk niet lang volhouden, maar het was wel een leuke afwisseling.
Dat is toch niet zo raar, pass the hot potato to congress.

Trump roept wat onmogelijke dingen en zegt dan dat GOP maar wat wetgeving moet verzinnen die het onmogelijke mogelijk moet maken. McConnell zei niet voor niks subtiel in reactie dat hij nieuwsgierig was met welke voorstellen WhiteHouse zou komen. Het is een beetje zoals met Wilders #hoedan
pi_169214354
Hij gaat het gewoon doen hoor. Believe Me.
pi_169214383
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:12 schreef Ulx het volgende:
Hij gaat het gewoon doen hoor. Believe Me.
#hoedan? Hij zal er op een gegeven moment toch een keer een wet doorheen moeten krijgen ipv te blijven rommelen met EO's, althans voor Afforable Care Act, en belastingherzieningen, laat staan het budget (ze lopen binnenkort al weer tegen een plafond aan wat verhoogd moet worden). Dat gaat GOP echt niet doen als Trump er geen verantwoordelijkheid voor neemt.
pi_169214454
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:16 schreef invalidusername het volgende:

[..]

#hoedan? Hij zal er op een gegeven moment toch een keer een wet doorheen moeten krijgen ipv te blijven rommelen met EO's, althans voor Afforable Care Act, en belastingherzieningen, laat staan het budget (ze lopen binnenkort al weer tegen een plafond aan wat verhoogd moet worden). Dat gaat GOP echt niet doen als Trump er geen verantwoordelijkheid voor neemt.
Maar de GOP begrijpt toch wel dat Trump het ingewikkelde materie vindt?
pi_169214485
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar de GOP begrijpt toch wel dat Trump het ingewikkelde materie vindt?
Daarom sturen ze het weer terug naar de man die alles weet :)
pi_169214488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:16 schreef invalidusername het volgende:

[..]

In zijn verdediging had niemand kunnen weten dat de ACA zo lastig was. Dat was wel even een verrassing.
pi_169214647
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In zijn verdediging had niemand kunnen weten dat de ACA zo lastig was. Dat was wel even een verrassing.
Da's waar.
pi_169214994
VOICE is het nieuwe instituut dat het racisme in de VS moet voeden door eenzijdig te focussen op misdaad van immigranten.
pi_169215211
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:00 schreef Wespensteek het volgende:
VOICE is het nieuwe instituut dat het racisme in de VS moet voeden door eenzijdig te focussen op misdaad van immigranten.
Een prachtige stap voorwaarts in de strijd tegen institutioneel racisme, inderdaad.
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:17:14 #170
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169215236
quote:
9s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een prachtige stap voorwaarts in de strijd tegen institutioneel racisme, inderdaad.
Die naam ook. Krijg meteen zo'n V for Vendetta gevoel erbij (de graphic novel, niet de film).
quote:
Lewis Prothero: The former Commander of Larkhill, the concentration camp that once held V. He later becomes The Voice of Fate, the government radio broadcaster who daily transmits "information" to the public.

[ Bericht 19% gewijzigd door DustPuppy op 01-03-2017 10:27:10 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:34:36 #171
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169215488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 03:56 schreef Elfletterig het volgende:
Een speciaal orgaan / fonds (niet goed verstaan) om de stem te laten horen van mensen die slachtoffer zijn geworden van misdrijven, gepleegd door illegale immigranten. Een soort van geschokt hoon-geroep door de halve zaal...
Noem het 't Goebbels Institute, een nuttig instrument ter verspreiding en bevordering van anti-vreemdelingenpropaganda.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:35:34 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169215508
soort Polen-meldpunt eigenlijk, ook niet echt origineel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:46:50 #173
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169215658
Victims Of Immigration Crime Engagement.

That's some Orwellian shit right there, my friends.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:48:29 #174
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169215684
Ze hebben Donald zowaar aan de lijn weten te houden, chapeau.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169215693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:46 schreef DustPuppy het volgende:
Victims Of Immigration Crime Engagement.

That's some Orwellian shit right there, my friends.
Gaat Trump nu eindelijk Melania uitwijzen omdat ze illegaal gewerkt heeft op een non workingvisum? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')